Netin kautta maksettu ja varattu aika vain 29E!
Pistäkää paremmaksi jos pystytte.
Outokummun katsastus edullisin!
15
182
Vastaukset
- Loistavaa_loistavaa
https://www.a-katsastus.fi/palvelupisteet/a-katsastus-outokumpu
Tuonne vaan joukolla!- Koviakokenu
pääseeköhän läpi myös, vai otetaanko 4000sivuinen direktiivikirja ja etsitään vika jos sitä ei löydetä.
- läpi.pääsee
Asiallisesti katsastetaan. Minulla on ollut hyviä kokemuksia. Muutaman kerran on tullut asiasta hylky.
40 vuoden kokemuksella tuo kirjoitin - 10616
Joesuussa samaa hintaa useammassa paikassa...
Onko asema henkitoreissaan konkurssin partaalla joutunut laskemaan hintojaan kun kalleimmat hinnat kauan lähikunntien vertailussa on ollut juuri Okun asemalla ??
Houkuttelee Kuopion suunnalta tulemaan, muualla Joensuu kutsuu...- Trollollolloooo
Maksele vaan bensarahat tyhjään - trolleiltahan se onnistuu.
- joensuussakävijä
Nämä Joensuun puolesta trollaavat ovat todella mielenkiintoisia tyyppejä: haluavat lakkauttaa kaikki palvelut kotipaikkakunnalta.
Järki ei heidän päätään pakota- Outokummussa_asuja
He ovatkin suur-joensuu-illuusio-toimikunnan trolleja - eivät kai he muuten täällä trollaisi!
Mitä ihmeen intressejä heillä täällä muka olisi trollata? Järki käteen. suur-joensuu-illuusio-toimikunta on heidät tänne palkannut - mistään muusta ei ole kysymys. - 6191
Lakkautuvat palvelut lakkauttamattakin, yrityksille ei jatkajia löydy ja uudet yrittäjät eivät pärjää aloittaessaan tyhjästä pienellä paikkakunnalla. Kesport hyvä tällainen esimerkki yritys..
Toinen yrityskuvan kapeneminen, ruokapalveluissa ei tulevaisuudessa suurta kilpailua jos herra B tyttärensä avustuksella ja kaupungin myötävaikutuksella hoitaa suurinta osaa ravintolabisnestä. Komeaa konkurssia odotellaan siitäkin touhusta...
Tosiasiat kaupungissamme eivät ole trollausta, totuuksista ei saa provosoitua vaikka kurjaa saadakin aina negatiivista palautetta...
Outokummun väestökehitys on vakaasti - merkkinen ja se käy oheisesta linkistä hyvin esille, ellemme tee pikaista muutosta lähimmäistemme parempaan huomioimiseen olemme kuoleva paikkakunta. Negatiivinen palaute pitää sada käännettyä positiiviseksi ja siihen muutokseen on sitouduttava meidän kaikkien...
https://fi.wikipedia.org/wiki/Outokumpu - vaekiluku
6191 kirjoitti:
Lakkautuvat palvelut lakkauttamattakin, yrityksille ei jatkajia löydy ja uudet yrittäjät eivät pärjää aloittaessaan tyhjästä pienellä paikkakunnalla. Kesport hyvä tällainen esimerkki yritys..
Toinen yrityskuvan kapeneminen, ruokapalveluissa ei tulevaisuudessa suurta kilpailua jos herra B tyttärensä avustuksella ja kaupungin myötävaikutuksella hoitaa suurinta osaa ravintolabisnestä. Komeaa konkurssia odotellaan siitäkin touhusta...
Tosiasiat kaupungissamme eivät ole trollausta, totuuksista ei saa provosoitua vaikka kurjaa saadakin aina negatiivista palautetta...
Outokummun väestökehitys on vakaasti - merkkinen ja se käy oheisesta linkistä hyvin esille, ellemme tee pikaista muutosta lähimmäistemme parempaan huomioimiseen olemme kuoleva paikkakunta. Negatiivinen palaute pitää sada käännettyä positiiviseksi ja siihen muutokseen on sitouduttava meidän kaikkien...
https://fi.wikipedia.org/wiki/Outokumpuviime vuosina väkiluku on muistaakseni vakiintunut aikalailla samoihin lukemiin. tottakai väkimäärä on pitkässä juoksussa vähentynyt kun kaivos lakkautettiin.
- New-new
Joensuuhun minä olen autoni vienyt korjattavaksi / huollettavaksi jo pitkään, samoin katsastus sujuu mainiosti pullakahvien merkeissä siellä. Palvelussa ei moittimista ole ollut koskaan toisin kuin Okussa jossa ei löydy kunnollista korjaamoakaan.
Tämä ei ole trollausta eikä minulla ole rahapulakaan jonka nojalla toimin näin vaan ja ainoastaan menen hyvän ja asiallisen palvelun perässä..
Maksan vakuutuksia siksi että tilanteen vaatiessa saan hinauksen ja sijaaisauton Joensuusta...
Näin toimin jatkossakin, viisas raha ostaa Joensuusta..- Trollolloollooo
Trollollollollooooo
- Internet_kunniaan
Minä en käytä mitään joensuun palveluja. On liian pitkä matka viedä sekunda ostokset takaisin, kun ei edes matkarahoja korvata.
Sen, mitä ei Okusta saa, tilaan netistä!- nettikaupat
Sama täällä, mitä ei täältä saa sitä ei tarvita : kaupasta saa ruokaa ja netistä vaikka mitä. Sikstoisekseen inhoan isoja marketteja, ei ole tarvetta lähteä hölkkäämään tarjousten perässä sinne asti kalliilla bensalla.
- 123-abc
Käytetään Outokummun katsastusasemaa, se on aikanaan outokumpulaisten yhteistoiminnalla hankittu tänne , ei oo itestään tullu. Näin on.
- Jnsjnsjns
En koske kepilläkään ko.toimiston palveluja.
Alarvoista töykeää.
Jns,sta huolto katsastus samalla kerralla.
Nopeaa palvelevaa ja edullista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv302836- 1432696
- 1372227
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1162153Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.131910Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161781450Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu311246Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo951214Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891182Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno381138