Vaippapäivitystä

Päivitetään vaippajuttuja pitkästä aikaa. Mulla on nykyään vaipat melkein aina ja ennemmin tai myöhemmin vaippa tulee kasteltuakin. Olen teini-ikäinen tyttö ja lempivaippa on nykyään imukykyinen ja mukava iD Pants Plus S.

https://www.metsapolku.fi/webRyhma/show?ryhma=12936

Onkos täällä nykyisin muita vaippaa käyttäviä tyttöjä tai poikia tai henkilöitä?

168

16687

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lähes247

      On vaippa joka yö. Ja 98% päivälläkin. Tena slip maxi ja lisävaippa.

    • 18v miehenalku täällä ja vaippoja käyttelen aina, kun on mahdollista, useimmiten joka päivä. Vaipassa nukun melkein joka yö.

      Se mitä vaippaa käytän riippuu ihan tilanteesta. Aika usein jos haluaa olla huomaamaton niin on housussa Libero Sleeptight tai Drynites. Jos sitten enemmän imukykyä tarvii niin Molicaren teippivaipat on lemppari.

      Nyt on jalassa (toistaiseksi) kuiva Liberon housuvaippa, jonka luulisi kestävän aamuun.

      • pieni.suuri.fani

        Onko olemassa jättivaippoja, jossa voi nukkua?

        Entä Yuggis?


      • Anonyymi

        Miksi ?


      • Anonyymi

        Höh, miksi käytätte niitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höh, miksi käytätte niitä?

        Koska vaippoihin on mukava tehdä hätä!


    • Vaippasakaali

      Jeps, iD Plus on suosikki täälläkin, niinkuin aloittaja tietää. Henriikka Hopokin taitaa tykätä.

    • Esups

      Mikä vitun keskustelu tämä nyt on...?

      • örstöpöö

        juu ei


    • 16väiti

      Minun tyttö käyttää Libero Newborn vaippoja koko 2:)

    • Plussa.päällä

      Riittääkö teille vaippaan pissaaminen vai tuhritteko takapuoltakin? Mä pissailen mielelläni muttei yhtään tee mieli p-skoa vaippaan. Olen 17 vuotias helsinkiläis poika ja olen harrastanut vuoden verran. Jotenkin vaan kiinnostuin ja kun wikistä luin, ettei tämä ole mitenkään harvinaista, uskalsin sitten tutkia mitä on kaupan ja tilasin aikuisten vaippoja. Nyt jo ihan helppo liikkua pissa vaipassa esimerkiksi lenkkipolulla.

      • valitsen.nimimerkin

        No nyt sait parikymppisen tytön melkein kiinnostumaan...


      • poikap1

        Onko sulla kik?:)


      • poikap1 kirjoitti:

        Onko sulla kik?:)

        Ei ole eikä tule.


      • koska käy asu helsinki


    • Adblboy

      20v espoolainen kundi ja oon netistä yleensä tilannu aikuisten tarravaippoja nalle printillä :3 joka yö melkein tulee nukkua vaipoissa. Mistäspäin mahtaa muut olla onko pk seudulla tämä kuinka yleistä ja jakautunutta sukupuolien välillä ? :o

      • Anonyymi

        Mä oon ite myös kundi espoosta ja itekki nukun vaipoissa jos haluut puhua ni tuu snäp: fintbdlboy


    • Ihmettelenvvaan

      Mikä ihme saa ihmisen rupeamaan käyttämään vaippaa? Siis sellaisen joka on jo pidätyskyvyn joskus hankkinut, mutta päättääkin kusta vaippaan...

      • Kyseessä on lähes satavarmasti fetissi, eli ko. henkilö saa ns. seksuaaliset "kiksit" vaipoista ja niihin pissaamisesta - ja jotkut jopa kakkaamisesta.

        Maailmassa nyt ei liene montaa asiaa, johon jollakin randomilla ei olisi fetissiä, eikä kukaan voi sitä itse valita, mistä ne kiksit tulee.


    • 1243

      Itse 20v mies ja olen käyttänyt vaippoja satunnaisesti. Olen ostanut marketeista housu vaippoja ja tilannut netistä teippivaippoja. Kakkaan vaippaan lähes aina kun käytän niitä

    • mä.vaan.täällä

      joskus tekis mieli mut uskallus puuttuu. 18 v tyttö.

      • Olis mukava jutella yhdessä vaipoista. Oon 21 vuotias mies. Mun kik F1ndl


    • Voi saatanan saatana

      • sklurttupoo

        Koskeeko? Ota asperiini.


    • Vaipanvaihtaja

      Siiiis onko tää ihan totta? Kyllä sitä näköjään joka päivä oppii jotain uutta.. Eihän siinä.. Eläköön jokainen niinku parhaaks näkee.. Talkki, bepanthen ja sinkkuvoide on hyviä sit vaippaihottumaan, jos sattuupi tulemaan :)

    • No niin siskot ja veljet, joko on vaippa- ja colavarasto täydennetty kun Salpausselän kisat ovat jo melkein ovella? Eihän kukaan viitsi kesken kisan lähteä vessaan pissalle, eihän?

      • Vaippoja ja kevytcolaa ja omenasiiderijuomaa on jo varalla, selvähän se!


      • Tartteekos tuota edes kysyä... : D


      • Joo... on välillä niin jännät paikat että meinaa ihan väkisin lirahtaa housuun...


      • Plussa.päällä

        Tietenkin!


      • Mitvit? Joku kirjoitti tuohon kommentin jossa oli tasan yksi sana: Tietenkin! Nyt se on poistettu "sääntöjen vastaisena." Mä en rehellisesti sanottuna enää yhtään ymmärrä noita poistoja enkä kuulemma oo ainoa.


      • Plussa.päällä

        No helvandus sentään, nyt se on palautettu mutta paljon muuta on poisteltu. Ilmeisesti joku ihan oikeasti lukee poistettavaksi ilmiannetut.


    • Disguised

      Aww, kuinka suloista :3

      • Pikemminkin huolestuttavaa.


    • Tulin ostaneeksi paketin Libero Sleep Tight 10-housuvaippoja. Ne on tarkoitettu 37 - 60-kiloisille ja mulle vajaa 60-kiloiselle se on sopivan kokoinen. Imukyky on ihan yllättävän hyvä, koska se kestää nuoren aikuisen koko aamupissan kun malttaa lirautella vähän kerrallaan. Mutta, mutta, vyötärölinja tuntuu jäävän vielä alemmas kuin vanhoissa Liberoissa eli mun mielestä tämä malli ei kelpaa kaupunkikäyttöön. Tuntuu farkkujen alla vähän siltä kuin olisi housut putoamassa koko ajan. Niinpä tämä malli jää mulla pelkäksi leikkivaipaksi, jota käytetään silloin kun ollaan yksin ja harrastetaan tyttöjen ikiomia leikkejä ja kastelua yhtaikaa. *punastuu*


      • mä.vaan.täällä

      • Hienoa, että jollakulla on oikeasti hyvä suhde vanhempiinsa. :) Lienee kivaa.


      • jokutyyppi19 kirjoitti:

        Hienoa, että jollakulla on oikeasti hyvä suhde vanhempiinsa. :) Lienee kivaa.

        Joo, jossakin vaiheessa oli vähän niinkuin pakko tunnustaa että tota noin, se on mun vaippapaketti... Äiti on sitä mieltä että pitäähän ihmisellä olla joku sellainen harrastus jota ei voi perustella terveellä järjellä. :D


      • kumma.tapaus

        Pakko sanoa et kuulostaa aika ihmeelliseltä. Mä oon 14 vuotias poika ja joudun pitään yövaippaa kun multa tulee vieläkin housuun pari kertaa viikossa. Se on tuntunu mielettömän nololta mut täytyy nyt koittaa jos oppisi näkemään asiassa sen puolen et se voiskin tuntua hyvältä.


      • Plussa.päällä
        kumma.tapaus kirjoitti:

        Pakko sanoa et kuulostaa aika ihmeelliseltä. Mä oon 14 vuotias poika ja joudun pitään yövaippaa kun multa tulee vieläkin housuun pari kertaa viikossa. Se on tuntunu mielettömän nololta mut täytyy nyt koittaa jos oppisi näkemään asiassa sen puolen et se voiskin tuntua hyvältä.

        Se on tosiaan tavallaan asennekysymys. Mua nolotti kun uskalsin ekan kerran pissata tahallani - "entäs jos joku sittenkin huomaa" - mut vähitellen se alkoi käydä sujuvammin. Nyt osaa jo ajatella että mitä se kellekään kuuluu mitä mä yksinäni teen.


      • kumma.tapaus
        Plussa.päällä kirjoitti:

        Se on tosiaan tavallaan asennekysymys. Mua nolotti kun uskalsin ekan kerran pissata tahallani - "entäs jos joku sittenkin huomaa" - mut vähitellen se alkoi käydä sujuvammin. Nyt osaa jo ajatella että mitä se kellekään kuuluu mitä mä yksinäni teen.

        Täytyy yrittää pitkällä tähtäimellä.


      • kumma.tapaus

        Viime yönä mä heräsin kun joku helvatin äänekäs rekka meni ohi ja aattelin että nyt on sopiva aika pissata tahallaan vaippaan. Täytyi keskittyä mut onnistui ja tuntui jollain oudolla tavalla hyvältä. Mitähän tästä nyt tulee...


      • Tuo saattaa olla myytti tai olla olematta, mutta sata vuotta sitten kastelua yritettiin parantaa ympärileikkauksella. En tiedä tehosiko tämä oman aikansa muotitoimenpide, mutta sitä käytettiin asioihin, joihin ei olisi uskonut käytettävän.

        Lastentautien erikoislääkäri kertoo:

        http://www.whale.to/a/fleiss.html


    • valitsen.nimimerkin

      No tää parikymppinen tyttö tilasi paketin iD Pants Plussia ja nyt on päällä ihan ensimmäinen. Tuntuu mukavalta, mutta ajatus "housuun" pissaamisesta jotenkin hävettää ja kiihottaa yhtaikaa. Katsotaan nyt...

    • hipitalopsis

      Kylläpä lapsia nyt leikittää. No, leikkikää rauhassa, ette tuota vahinkoa kenellekään.

      • Mitäpä muutakaan tämä kastelu tosiaan on kuin leikkiä.

        Oli ihan pakko ostaa Vaippasakaalin mainitsemia Liberoja kokeilua varten ja V.S. sanoikin niistä kaiken olennaisen. Kesällä se voi olla mukavimmillaan kun voi oleilla kotona ilkosillaan.

        Tervetuloa takaisin, Hihhei! Eikö sinun pitäisi olla 16- ja pikkusöpöliinin 8-vuotias, vai oletteko ihan kohta täyttämässä?


      • henriikka.hopo kirjoitti:

        Mitäpä muutakaan tämä kastelu tosiaan on kuin leikkiä.

        Oli ihan pakko ostaa Vaippasakaalin mainitsemia Liberoja kokeilua varten ja V.S. sanoikin niistä kaiken olennaisen. Kesällä se voi olla mukavimmillaan kun voi oleilla kotona ilkosillaan.

        Tervetuloa takaisin, Hihhei! Eikö sinun pitäisi olla 16- ja pikkusöpöliinin 8-vuotias, vai oletteko ihan kohta täyttämässä?

        Itse asiassa mä ehdin juuri täyttää 16 ja kirjoitin vanhasta muistista 15 :D ja söpöliini täyttää tällä viikolla kahdeksan.


    • valitsen.nimimerkin

      Viikonloppuna laskin ekat pissat housuun. Tuntuu hyvältä vaikka samalla hävettää.

      • Miksi hävetä? Älä välitä siitä, mitä yhteiskunta haluaa sinun tekevän.


      • valitsen.nimimerkin

        Jep, ei pitäisi mutta silti. Kai siihen tottuu, vaikka en varmaan pitkään aikaan rohkene pissata housuun muualla kuin kotona omassa rauhassa. Mutta niinkuin sanottu, tuntuu hyvältä - en kyllä tiedä miksi!


      • valitsen.nimimerkin

        Alan tottua... kotimatkalla sain ensimmäistä kertaa pissan tulemaan julkisella paikalla eli ostarin penkillä istuessani. Poskia kuumotti ja vähän pelotti - mitä jos joku kuitenkin huomaa?


      • Jippijee, oon yksin kotona huomiseen asti ja tilasin pitsaa ja paljon colaa eikä vaippa varmaan pysy kuivana kovin kauan... Ihan älytöntähän tää jollain tavalla on, mut entäpä sitten?


    • Hehhehhee, olin tuossa iltapäivällä kahden kaverin kanssa Mäkkärissä ja onnistuin lorauttamaan vaippaan siinä sivussa höpöjä jutellessa. Ihan kivaa oli sitten kävellä kotiin pissavaipassa.

    • eräs.seksitauti-.-.-.---

      On mukavaa nähdä, että ette välitä muiden mielipiteistä.

    • Hei kaikki, Metsäpolulla on uusi inko(ntinenssi)housutyyppi - iD Pants Soft Feel.

      https://www.metsapolku.fi/webRyhma/show?ryhma=12936

      iD Pants Fit&Feel ja tavallinen iD Pants ovat jo vanhoja hyviä tuttuja, jälkimmäisessähän jalkojen väliin tuleva osa on leveämpi tai ainakin tuntuu olevan.

      Mulla on omaa varastoa pariksi kuukaudeksi ja rahat vähän aikaa niin tiukassa etten pysty tilaamaan, mut voisikohan joku muu tehdä koetilauksen?

    • 22vuotta

      laskin aikuisen iän ekat vaippa pissat just äsken tuntu hyvältä

    • Digiboksi täynnä elokuvia, jääkaapissa simaa ja kevytcolaa, vaatetuksena pelkkä housuvaippa. Siinä minun vaihtoehtovappuni ikiomassa pikku vuokrakaksiossa (vaihdoin jokin aika sitten asuntoa). Kuinkas muilla?

    • Typy03

      Onks muita nuorii jotka joutuu taas käyttää vaippoi?

      • valitsen.nimimerkin

        Ihan varmasti on niitä jotka j o u t u u käyttämään koska joillakuilla yökastelu jatkuu teini-ikään asti. Kauhean moni vaan ei halua puhua siitä. Me huvin vuoksi vaippailevat ollaan vähän eri juttu.


      • 17P

        Mä, satunnaisen kastelun takii, joskus mietin että pitäisikö huvin vuoksi alkaa myös


    • Tämäpäs on kiinnostavaa: joissakin lukee "Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena." ja toisissa "Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena."

      Tuo ensimmäinen voisi viitata robottiin joka pitää silmällä esim. vieraskielisiä kommentteja - tiedekeskustelujen puolellahan on aika usein englanninkieliä siteerauksia. Jälkimmäinen viitannee sitten ilmiannettuihin kommentteihin. Ja jos poistettavassa kirjoituksessa on kommentteja, nekin poistuvat kun "emoviesti" poistetaan.

      Aika merkillistä kumminkin ja välillä vähän mielivaltaisen tai ainakin satunnaisen tuntuista.

    • Jokohan nyt alkaa sellainen lämmin kesä, että voi kotosalla liikuskella pelkkä housuvaippa päällä - varsinkin vapaapäivänä ikiomassa pikku vuokrakaksiossa...

      • valitsen.nimimerkin

        Oijoijoi kun olis... no, heinäkuussa oon alustavasti varannut suvun mökin pariksi viikoksi ihan vaan itselleni.


      • Plussa.päällä

        Mä olen nyt koko viikon yksin himassa. Paljon kevytkokista ja paljon pissaa...


    • Kysytään nyt täällä julkisellakin puolella että miten vaippapoppoo viettää juhannusta? Mun vanhemmat ja pikkusisko lähti äidin työkaverin mökille kun kutsuttiin ja mä oleilen kotona pelkissä töppösissä ja housuvaipassa ja katselen digiboksista rästiin jääneitä elokuvia ja sarjoja. Juon ihan liikaa kevytkokista ja kastelen ihan liian monta vaippaa...

      • Sama täällä joka säällä, kun loma on lyhyt enkä viitsinyt lähteä käymään kotikotona. Omakoti- tai rivitalossa taitaa olla viileä lattia kun käytät töppösiä?


      • valitsen.nimimerkin

        Nyt pelittää! Tulin lauantaina tänne suvun mökille ja nappasin Cittarista vaippoja koko viikoksi...

        Ja jumalattoman määrän kevytkokista... Niin että tässä ollaan nyt pissavaipassa melkein koko ajan ja tuntuu hyvältä aina kun antaa lämpimän lirauksen tulla.


      • asiastatietämätön

        Julkisella puolella? Onks teillä joku inside-ryhmä jossain :o?


      • asiastatietävä

        Onhan niillä! Nimittäin tuon ketjun ainoan kirjoittelijan pään sisällä.


      • valitsen.nimimerkin

        Taasko sua vaivaa tuo harha?


      • Mitäs arvelette, tytöt ja pojat, pannaanko tää purkkiin ja jatketaan pelkillä yksityisviesteillä?


      • muuten.tavallinen kirjoitti:

        Mitäs arvelette, tytöt ja pojat, pannaanko tää purkkiin ja jatketaan pelkillä yksityisviesteillä?

        Olette sympaattinen ja iloinen osa palstan muutoin kovin karua kulttuuria.


    • ElämäOn1212

      Joo-o.. Vaipat ollu fetissinä siitä asti kun vaan muistan, tämän jutun olen tunnistanut itsestäni jo noin 5-vuotiaasta lähtien. Olen ollut jopa parisuhteessa ihmisen kanssa, joka häkin käytti vaippoja, kun kerroin tästä, eikä hänellä edes ollut vaippafetissiä. Tulin juuri kaupasta, piti ostaa Libero Comfort 7 kun niistä on se Limited Hero Edition juttu. Hävetti niin paljon, käteni tärisivät kun maksoin kortilla vaippani, kassa tiesi varmasti että ne tulevat minulle... pikakassa oli juuri mennyt kiinni, mistä olin alunperin suunnitellut ostavani ne vaipat. Elämäni olisi niin paljon helpompaa varmaan ilman tätä kyseenalaista fetissiä, mutta kun olen yössä yksin ja pelaan ja allani on märkä vaippa, tunnen itseni jotenkin speciaaliksi, en ole niinkuin kaikki muut. Välillä silti tämä juttu hävettää ihan suunnattomasti, mutta minkäs teet?

      • Oldie

        Ei fetissejään voi valita. Ymmärrän kyllä tuollaiset ajatukset, mutta sinullakin on oikeus nauttia kehostasi, niin kuin muillakin, ethän sinä satuta ketään.

        Ei sinun fetissisi ole sen kyseenalaisempi, kuin vaikkapa valkoiset tennissukat tai paljaat jalat.


    • Loma- ja kisaviikko takana ja olipa lokoisaa oleilla kotosalla pelkässä vaipassa päiväkaudet ja lirautella housuun aina kun kevytcola halusi poistua...

      • slöh

        Toivottavasti sulla on paljon avattavia ikkunoita... Ihan oikeesti, eikö kasteltu vaippa haise pitkän matkan päähän?


      • Plussa.päällä
        slöh kirjoitti:

        Toivottavasti sulla on paljon avattavia ikkunoita... Ihan oikeesti, eikö kasteltu vaippa haise pitkän matkan päähän?

        Ei haise. Nykyvaippojen aines on sen verran hyvin suunniteltua, että se pitää niin pissan- kuin hienhajut ihan hyvin sisällään.


    • Ehkäkokeileevaippoja04

      Onks teil jossain oikeesti joku inside ryhmä jossain? Ihan vaaan mielenkiinnosta kysyn

      • Useampikin


    • diaperboy

      kai mieki uskallan tähän ketjuun kirjottaa omasta vaippojen käytöstä. Eli olen 25 v äijä itä-suomesta. olen käyttänyt monenlaisia vaippoja, varsinki niit mitkä itselle sopii. koska ne on parhaimpia vaippoja jotka sopii. tällä hetkellä itsellä käytössä huggies drynites 8-15 v housuvaippoja. vähän aluksi puristaa kun laittaa vaipan päälle mutta sitten tulee niin ihana olo kun on vaippa. olen myös joskus nukkunut öitä vaipassa, mutta en ihan joka yö mutt pari kertaa kuussa laitan yöksi vaipan päälle. olisi mukava joskus tavata teitä toisia vaippailijoita. ja sillä on vaipan käyttö helppoa itselle kun asun yksin omassa asunnossa ni kukaan muu ei näistä tiedä

    • Deluxeer
    • housuvaippailija

      Olisi mukava jutella muidenkin vaippoja huvikseen käyttävien kanssa koska harva tuntuu ymmärtävän kyseistä nautintoa. Toivottavasti löytyisi hyvää juttu seuraa tai vaikka leikkiseuraa :) ottakaa rohkeesti yhteyttä wickr: daddyof90

      • VaippaIlia

        Asutko sä missä päin? , muo kiinostas juttu tai leikkiseura


      • Anonyymi
        VaippaIlia kirjoitti:

        Asutko sä missä päin? , muo kiinostas juttu tai leikkiseura

        Muakin vois leikki Seura kiinostaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muakin vois leikki Seura kiinostaa

        Tarkoitatko Seura-lehteä? Sen saa kioskista tai kaupasta.


    • Anonyymi

      Mistä libero sleep tight10 vaippoja voi ostaa?

      • Anonyymi

        Ainakin Citymarketista ja Prismasta.


    • Anonyymi

      Olen 12v poika haluisin käytää vaippoja kun ne ovat niin mukavia mutta en kakkia enkä pissiä niihin mistä saisin hyviä vaippoja ja miten olla että muut kaupassa olevat ei epäilisi mitään

      • Anonyymi

        Ikuisuusvinkki: osta Cittarista tai Prismasta yllä mainittuja Liberoja ja samalla kaikkea muuta mahdollisimman sekalaista kamaa - maitopurkki, tonnikalaa, paristoja, pullapitko, iltapäivälehti... Silloin silminnäkijät olettaa että olet kaupassa koko perheen ostoksia tekemässä.


      • Anonyymi

        Itselläni oli samanikäisenä sama ongelma. En uskaltanut ostaa vaippoja. Jos olisit vanhempi niin ehdottaisin sinulle tilaamista netistä. Itse ostin tänä vuonna ensimmäiset vaippani, kun sain pääsyn ensimmäistä kertaa rahoihini sähköisesti.

        Itse ajattelin nuorena idean, jossa joku ostaisi vaipat ja piilottaisi ne jonnekin päin metsää. Henkilö antaisi tarkat koordinaatit, missä vaippapaketti olisi. (vähän niin kuin geokätköilyssä) Koordinaattien lisäksi annettaisiin mahdolliset maamerkit ja muut joiden avulla tietäisi, minne se on alueella piilotettu. Tähän samaan paikkaan laittaisin itse myös rahat hyvityksenä vaippapaketin ostamisesta ja piilottamisesta sekä vaippojen hinta. Tällä tavoin ei tarvitsisi olla kontaktissa ihmisiin. Rahat voisi toki antaa kirjekuoren kautta, jolloin ei myöskään tarvitsisi käyttää nettipankkia. Tällaiset vaippojen ostamiset onnistuvat kyllä, vaikka järjestelyt vaativatkin aikaa, jos ei tahdo ihmisten tietävän asiasta.

        Itse olen piilottanut omat vaippani metsään. Olen toki jo käyttänyt kaikki vaippani.

        Itse suosittelen kokeilemaan tätä neuvoa, jonka kerroin tässä viestissä. Toki kannattaa valita tarkasti, keneltä pyytää apua, mutta todennäköisesti tässä asiassa auttavat ovat hyvyyden ajatuksella liikkeellä.


    • Pakko tulla tähä kommentoimaa että olen 30v mies lahesta ja tykkään aika ajoin kans laittaa vaipat päälle

    • Anonyymi

      onko hygienihaanarissa vaippa tarten lapselle kouluu hygienihaanarin

    • Anonyymi

      Miks ihmeessä te, teinit ja aikuiset käytätte vielä vaippoja?

      T. 11v tyttö JOKA EI MISSÄÄN NIMESSÄ KÄYTÄ VAIPPAA

      • Anonyymi

        Ihmiset tekee yhtä ja toista näennäisen järjetöntä siksi että se tuntuu hyvältä.


    • Anonyymi

      Oon 11v poika ja vaippoja käytän yöllä ja päivällä. Jalassa on yleensä Drynites tai Libero SleepTight. Tällä hetkellä märkä Liberon housuvaippa jalassa.

    • Anonyymi

      Oon 15v poika ja käytän vaippoi melkee aina, onks täällä ketää muuta samanikäst poikaa kuka käyttää myös vaippoi?

      • Anonyymi

        17v poika ja haluaisin kokeilla vaippailua tuu kik Villiukko


    • Anonyymi

      Itse vähän nuori mutta pyysin siskoani ostamaan liberon yövaipan Mulla ei ole tarvetta vaipoille nyt kastelin 12v sänkyni usein siitä jääny vaipan käyttö itelle on erittäin mukavaa haluaisin käyttää vaippaa koko ajan mutta harmi vaa eiole mahdollisuutta.

      • Anonyymi

        Minulla kastuu joskus yöllä sänky ja se on jotenkin kiihottavaa nytten kun luin tätä niin alkoi tehdä mieli ostaa vaippoja ja pissata niihin


    • Anonyymi

      Tilaamalla saa kunnon vaippoja imukyky pitää olla riittävä yö vaippa pitää olla teippivaippa housuvaippa vuotaa kyljestä kokemuksesta tiedän.vaippa paketissa pitää olla paljonko vaippan imukyky on.

    • Anonyymi

      Itsekkin tykkään käyttää vaippoja kun ketään muita ei ole kotona. Itse käytän better dry vaippoja m- kokoa. Imevät päivän pissat helposti. Vaippoihin uskaltaa päästää täyden rakollisen taukoamatta, joka tuo lisää huomattavasti varmuutta. Olen 16v poika pirkanmaalta

      • Anonyymi

        Tietääkö kukaan että löytyykö s marketista, tokmannista, k marketista tai lidlistä 50kg painaville vaippoja johon voi vaan laskea kaikki ilman taukoja.


    • Mie oon. Oon 28v ja oon about 3 vuotta käyttäny 24/7

    • Itsellä yli 30v kokemus.
      Teippivaippana yösssä Better dry ja päivässä tena slip maxi

      • Anonyymi

        Miten on Better dryssä ja tena slip maxsissa on imukyky riittänyt


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten on Better dryssä ja tena slip maxsissa on imukyky riittänyt

        Hyvin ovat riittäneet imukykynsä puolesta


    • Anonyymi

      Ohoh, tulin tänne, kun etsin tietoa ja vertaistukea inkontinenssista ja yllätys oli suuri, kun luin kommentteja, miten jotkut kiihottuvat vaipoista ja haluavat käyttää niitä vapaaehtoisesti. Itselleni vaipat ovat tuntuneet riesalta ja noloilta. En ymmärrä, miten edes ajatuksen tasolla voi olla kiihottavaa seistä pissat vaipassa kassajonossa (arkipäivää itselleni), koska tosiasiassa se on aika nöyryyttävää. Olen lukuisat kerrat kastellut vaipan niin noloissa tilanteissa, että se on kiihottavasta kaukana. Ja myös silloin nolottaa, kun on yksin ja vaippa kastuu. Esim. välillä ehdin jo vessaan asti, mutta en ehdi riisumaan housuja ja vaippaa ennen kuin pissa tulee. Puhuttamakaan niistä kerroista, kun on kyykistynyt avaamaan kengännauhoja, kun on tullut kotiin, niin siinähän ajassa on jo vaippa kastunut ja ottaa päähän ihan helkutisti. En voi olla toivomatta, että voisin itsekin suhtautua vaippojen käyttämiseen samoin kuin te, niin mahdollisesti helpottuisi oma vaippaelämä.

    • Anonyymi

      Ite tykkään abun peekabusta ja muista abuista. Vaikka ovat kalliita. Mut kivoja

    • Anonyymi

      Onkohan täällä enään ketään vastaamassa mutta minä olen lähes 13 vuotias poika joka ei ole kokeillut vaippoja haluaisin ostaa ja käyttää ja ehkä kastaa mutta en ole millään uskaltanut kertoa vanhemmille kun se siskokin löytyy joka varmaan alkaisi pilkkaamaan mitä teen. Kertokaa kanssa hyviä vaippoja paino on 56kg

      • Anonyymi

        kyllä sun kannattaa kokeilla, ne tuntuu niin ihanalle. voisit alottaa kaupasta saatavilla dryniteseillä


    • Anonyymi

      Ok kiitos avusta

    • Anonyymi

      Onkohan täällä enään ketään mutta miten saisin ostettua vaippoja ja piilotettua ne silleen että mutsi tai veli tai isä puoli ei huomaa

      • Anonyymi

        On toki, kauppaan rohkeasti vaan ostamaan esim. Libero Comfort 7 ja sit himasta joku piilopaikka niille, on niin söpöä ja kivaa


      • Anonyymi

        Sängyn alla hyvä paikka jos siel vaikka joku laatikko mihin voit laittaa ne alimmaiseks nii ei helposti löydä. Joko kävit ostamas vaippoi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sängyn alla hyvä paikka jos siel vaikka joku laatikko mihin voit laittaa ne alimmaiseks nii ei helposti löydä. Joko kävit ostamas vaippoi?

        Nimenomaan


    • Anonyymi

      Oon siis 12v

      • Anonyymi

        Nice


    • Anonyymi

      Onko liberon 8 housuvaipat hyviä

      • Anonyymi

        On joo


    • Anonyymi

      Onko täällä vielä monia jotka käyttää vaippoja?

      • Anonyymi

        Itse ainakin käytän lähes viikottain


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse ainakin käytän lähes viikottain

        Käytätkö niitä vaan kotona vai myös koulussa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytätkö niitä vaan kotona vai myös koulussa?

        Kotona vaan. Yleensä laitan koulusta päästyä kun on valmiiksi hätä ja vanhemmat on töissä.


      • Anonyymi

        Mä käytän kans melkein joka viikko vaippaa. Kiva pelailla pleikkaa pelkis vaipoissa


      • Anonyymi

        On toki, ei me mihinkään hävitä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä käytän kans melkein joka viikko vaippaa. Kiva pelailla pleikkaa pelkis vaipoissa

        Mitä vaippoi käytät


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kotona vaan. Yleensä laitan koulusta päästyä kun on valmiiksi hätä ja vanhemmat on töissä.

        Tykkäättekö käyttää alkkareita vaippojen päällä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä vaippoi käytät

        Enimmäkseen jotain ABU:n tai Tykablesin AB vaippoja 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkäättekö käyttää alkkareita vaippojen päällä?

        Mä oon oikeestaan joko pelkissä vaipoissa kotona tai sit jotku colleget vaipan päällä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kotona vaan. Yleensä laitan koulusta päästyä kun on valmiiksi hätä ja vanhemmat on töissä.

        Tollee just hyvä et eka pidättäny koulus ja sit kotona saa laskee rauhas!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tollee just hyvä et eka pidättäny koulus ja sit kotona saa laskee rauhas!

        Jep, ihan best


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, ihan best

        Sullakin varmaan pullottaa vaippa aikalailla kun päästät koulun jälkeen täyteen?


    • Anonyymi

      Tulee käytettyä kerran pari viikossa, välillä useammin vaippoja

      • Anonyymi

        Ootko käyttäny niitä koulussa?


    • Anonyymi

      Mitkä olis parhaat vaipat mitä saa kaupasta

      • Anonyymi

        Riippuu minkä ikänen ja kokonen oot, jos joku tyyliin 14 ja laiha nii ihan vaikka Libero Comfort 7 sit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu minkä ikänen ja kokonen oot, jos joku tyyliin 14 ja laiha nii ihan vaikka Libero Comfort 7 sit

        Joo hoikalle menee kyl hyvin noi Liberot sit yhet mist tykkään on Huggies drynites


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo hoikalle menee kyl hyvin noi Liberot sit yhet mist tykkään on Huggies drynites

        Drynitesit on vaa tylsän näkösiä ja imukyvyltään ei parhaimmistoa, Liberot imee ja turpoo enemmän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Drynitesit on vaa tylsän näkösiä ja imukyvyltään ei parhaimmistoa, Liberot imee ja turpoo enemmän

        joo on Liberot parempii ja turpoo kivasti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joo on Liberot parempii ja turpoo kivasti

        Jep


    • Anonyymi

      Mitkä vaipat ois imukykysii ja turpois 15v lasten vaipat käy pieneksi

      • Anonyymi

        Eiks Comfort 7 muka enää mee, nehän mahtuu myös laihoille aikuisille nii luulis 15 v mahtuvan


    • Anonyymi

      Onko täällä ketään enään??

      • Anonyymi

        On on


    • Anonyymi

      Tai sitten käyttää Libero sleep thinks 8

      • Anonyymi

        Joo tai Up&Go 8


    • Anonyymi

      Tietääkö kukaan vaippoja jotka ei turposi ???

      • Anonyymi

        Kyllä taitaa kaikki turvota jos niihin täyden rakollisen päästää


      • Anonyymi

        Mun viesti poistettii, mutta monikerta kangasvaipat ei turpoo, ne vaa pitää aina pestä


    • Anonyymi

      Ok kun mietin

    • Anonyymi

      Torista kannattaa kattoo tenan teippivaippoi

    • Anonyymi

      Onks kellään täällä olevista vaippaa päällä nyt, vastakkaa tähän jos on :D

      • Anonyymi

        on juu, tena slip


      • Anonyymi

        Aamusta asti on ollu vaippa päällä


    • Anonyymi

      Yön ollut drynites

    • Anonyymi

      Pystyisköhän joku myymään teippivaippoja?

      • Anonyymi

        Mikset netistä osta


    • Anonyymi

      Mitkä on imukykyisimpiä vaippoja mitä löytyy kaupoista

      • Anonyymi

        Huuggies drynites suht imevii ne on housuvaippoja


    • Anonyymi

      Ne on vaan niin pieniä

    Ketjusta on poistettu 93 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1475
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1023
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe