Tykkään lapsellisesta olosta

Oon 17v lukiotyttö ja mulla on vähän outo ongelma. Eli siis pidettiin semmoset naamiaisbileet tuossa syksyllä ja päätettiin kavereitten kanssa pukeutua sinne vauvoiksi. Sitä varten tuli sit tilattua netistä kaikkee vauvatavaraa. Yks ilta koitin sit ihan huviksee että mahtuuko aikuisten vaippa mulle. Se vaippa tuntuikin tosi hyvältä ja turvalliselta ja pidin sitä päällä loppuillan. Tän jälkee oon noin kerran viikossa ollu vaipoissa ja juonu maitoa tuttipullosta. Tiiän että mun ei pitäis tehä näin mutta en jotenkii osaa enää lopettaa. Jotenkii tykkään siitä turvallisesta ja lapsellisesta olosta mikä tulee. Oon pari kertaa pissinytkin niihin vaippoihin. Hävettää. Onko tästä mulle jotain haittaa ja tietääkö joku mitä tää on?
2
Ilmianna
Jaa

150 Vastausta

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa
Kuka oot ja mistä haluut jutella?
Ilmianna
Jaa
Se on tavallisempaa kuin mitä luulisit. Ei kannata hävetä.
Kommentoi
3
Ilmianna
Jaa
33 VASTAUSTA:
Mun mielestä on ihan normaalia ja ihan OK että ihmiset kokeilee kaikenlaista, ja jos tykkäät vaipoista niin se on sun juttu eikä tarvitse hävetä.
Kommentoi
5
Ilmianna
Jaa
Kiva kuulla tuommoisia kommentteja kun itse sressaan tästä aika paljon. Tai siis pelottaa että jotennkii taannun pysyvästi vauvaksi vaikka tiiän ettei se oikeesti niin mee. Tulee vaan NIIN vauvamainen olo ku pidän vaippaa. Toisaalta mietin et pitäis lopettaa mut sit toisaalta en haluis. Japitäis koittaa jutella tästä äitin kanssa ku se yllätti mut vaipat päällä tässä yks kerta.
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
Hmm. Jos mä nyt poikana / nuorena miehenä uskallan ehdottaa niin sanot vaan että naamiaisissa tuli kokeiltua ja huomasit että tuntuu kivalta... ja vaippapaketti pitää käyttää loppuun kun sen tuli ostaneeksi!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
joo tuo vois olla kyllä hyvä tapa ottaa asia puheeksi. ainut vaa että oon kohta käyttäny tän vaippapaketin loppuun ja haluisin ostaa niitä lisää. äiti varmaa muuten vois ymmärtääkii mut ollaan aika semmosii ympäristöihmisii ni en tiiä hyväksyiskö se siks että pidän vielä vaippoja. tai sit pitäis hankkia kestot mut en tiiä...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Mä muuten allekirjoitan tuon "tuntui hyvältä ja turvalliselta". Vaikka mä pidänkin vaippaa yleensä seksileikin osana, niin vaipan lämmin ja napakka kosketus jotenkin rauhoittaa. Vaippa päällä on hyvä nukahtaa.
Kommentoi
3
Ilmianna
Jaa
Joose onkivaa miten vaippa puristaa ja sit se kun pissii ja lämpö leviää. Ja vaippa päällä ois ihana nukahtaa :) harmi ettei vaa voi ku yhteinen huone siskon kans
Kommentoi
3
Ilmianna
Jaa
yh335 kirjoitti:
Joose onkivaa miten vaippa puristaa ja sit se kun pissii ja lämpö leviää. Ja vaippa päällä ois ihana nukahtaa :) harmi ettei vaa voi ku yhteinen huone siskon kans
Allekirjoitus täältäkin päin pari vuotta vanhemmalta tytöltä, vaippaan pissaaminen on namia ja vaippa päällä nukahtaminen mukavaa. Eiköhän se vaippailu muuten suju siskon huomaamatta, kun laitat vaipan kylppärissä ja vedät collegehousut tms. siihen päälle.
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
Vaippasakaali kirjoitti:
Allekirjoitus täältäkin päin pari vuotta vanhemmalta tytöltä, vaippaan pissaaminen on namia ja vaippa päällä nukahtaminen mukavaa. Eiköhän se vaippailu muuten suju siskon huomaamatta, kun laitat vaipan kylppärissä ja vedät collegehousut tms. siihen päälle.
Siis onko oikeesti enempikin nuoria tai aikuisia ketkä pitää vaippoja tai vauvailee?
Ja joo ehkä mut mulla on nyt ainakin paksui teippivaippoi mitkä rapisee ja jos 14v pikkusisko sais tietää nii se kiusais mua ja kertois ehkä kavereillekii yms.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
yh335 kirjoitti:
Siis onko oikeesti enempikin nuoria tai aikuisia ketkä pitää vaippoja tai vauvailee?
Ja joo ehkä mut mulla on nyt ainakin paksui teippivaippoi mitkä rapisee ja jos 14v pikkusisko sais tietää nii se kiusais mua ja kertois ehkä kavereillekii yms.
Wikipedian mukaan yökastelua on 1 - 3 prosentilla teini-ikäisistä, ja mulla on sellainen käsitys että osa jatkaa vaipan käyttöä vaikkei enää kastelekaan "aidosti". Ja jos nyt ihan fetisismistä puhutaan niin vaippafetissi on niitä tavallisimpia, ja siitä on varmaan aika pieni välimatka siihen että käyttää vaippaa ihan vain siksi että se tuntuu mukavalta.

Kokeilepa housuvaippaa. Libero Sleep Tight 10 maksaa cittarissa kympin per 12 vaipan paketti ja housuvaippa on niin huomaamaton, että sen kanssa voi liikkua ihan missä vain eikä kukaan huomaa mitään. Aikuisten housuvaipoissa on korkeampi vyötärö ja ne on sikäli mukavampia, mutta ne on selvästi kalliimpia.

Mut niin tai näin, ei tarvitse hävetä jos vaippa päällä tuntuu hyvältä.
Kommentoi
3
Ilmianna
Jaa
SciurusVulgaris kirjoitti:
Wikipedian mukaan yökastelua on 1 - 3 prosentilla teini-ikäisistä, ja mulla on sellainen käsitys että osa jatkaa vaipan käyttöä vaikkei enää kastelekaan "aidosti". Ja jos nyt ihan fetisismistä puhutaan niin vaippafetissi on niitä tavallisimpia, ja siitä on varmaan aika pieni välimatka siihen että käyttää vaippaa ihan vain siksi että se tuntuu mukavalta.

Kokeilepa housuvaippaa. Libero Sleep Tight 10 maksaa cittarissa kympin per 12 vaipan paketti ja housuvaippa on niin huomaamaton, että sen kanssa voi liikkua ihan missä vain eikä kukaan huomaa mitään. Aikuisten housuvaipoissa on korkeampi vyötärö ja ne on sikäli mukavampia, mutta ne on selvästi kalliimpia.

Mut niin tai näin, ei tarvitse hävetä jos vaippa päällä tuntuu hyvältä.
vau, enpäs tiennykää mut kiva kuulla että en oo ainoa tämmönen. :) housuvaipat vois olla kivat mut niis on pari juttua. Ensinnäkii en vois ostaa kaupasta tommosii vaippoi ku joku vois nähä ja ihmetellä (pieni tuppukylä mis asun). ja toiseks tykkään pissiä niihi vaippoihin nii imeekö tuommonen lastenvaippa miten sitä pissiä? nuo teippivaipat on tosi ihania ku tuntuu niin paksuilta mutta kohta ne on loppu :( ehkä harkitsen noita liberoita sit kuiteski
Kommentoi
Ilmianna
Jaa

Kommentoi
Ilmianna
Jaa
yh335 kirjoitti:
vau, enpäs tiennykää mut kiva kuulla että en oo ainoa tämmönen. :) housuvaipat vois olla kivat mut niis on pari juttua. Ensinnäkii en vois ostaa kaupasta tommosii vaippoi ku joku vois nähä ja ihmetellä (pieni tuppukylä mis asun). ja toiseks tykkään pissiä niihi vaippoihin nii imeekö tuommonen lastenvaippa miten sitä pissiä? nuo teippivaipat on tosi ihania ku tuntuu niin paksuilta mutta kohta ne on loppu :( ehkä harkitsen noita liberoita sit kuiteski
Sciurus ehtikin jo vastata aika tyhjentävästi, mutta lisätään sen verran että Libero Sleep Tight 10 ei ime ihan yhtä hyvin kuin aikuisten vaipat. Aikuisen aamupissa on viisainta laskea säästeliäästi lirautellen, ettei mene niin sanotusti reisille.

Sakaali näkyy mainitsevan Metsäpolun tuolla tuonnempana - ID Pants Plus S istuu melkeinpä mukavammin kuin tavallinen pöksy. (Inko on tietysti lyhennys inkontinenssista eli pidätyskyvyttömyydestä, joka ei ole vanhenevilla mitenkään harvinaista. Nimim. Lääkärin tytär.)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Väliaikatiedotus: mäkin jatkan vaippaleikkejä Libero päällä...
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
Koskas Vaippasakaali etsii netistä sakaalin avatariksi? :) Meillä muilla on jo.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
yh335h kirjoitti:
joo tuo vois olla kyllä hyvä tapa ottaa asia puheeksi. ainut vaa että oon kohta käyttäny tän vaippapaketin loppuun ja haluisin ostaa niitä lisää. äiti varmaa muuten vois ymmärtääkii mut ollaan aika semmosii ympäristöihmisii ni en tiiä hyväksyiskö se siks että pidän vielä vaippoja. tai sit pitäis hankkia kestot mut en tiiä...
Jos äitisi ympäristön puolesta pelkää, niin sano ettei sinun vaippailusi ympäsristöä tuhoa. Loppujen lopuksi niin vähän on vaippailijoita, ettei se kaiken muun kertakäyttökulttuurin lisäksi paina mitään. Tuskinpa myöskään käytät vaippoja 24/7 joten se haittaa paljon vähemmän kuin esimerkiksi vauvan vaipat. Sinuna myös käyttäisin useimmiten juuri noita kestovaippoja ja silloin tällöin kertakäyttöjä. Näin luulisi että äitisi ymmärtäisi, ettei tästä ole merkittävää haittaa :)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Joo rohkaistuin kertomaan äitille, ekaks se oli vähän järkyttyny mutta pyys mut myöhemmin kävelylle ja sanoi että saan mä rentoutua miten haluan ja että ei vaippojen käytössä oomitään väärää ja lupas että ei kerro tästä kellekään :) tilaan ehkä vielä jonku paketin keriksiä ja katon et tykkäänkö tästä oikeesti niin paljon että hankin kestot
Kommentoi
3
Ilmianna
Jaa
yh335h kirjoitti:
Joo rohkaistuin kertomaan äitille, ekaks se oli vähän järkyttyny mutta pyys mut myöhemmin kävelylle ja sanoi että saan mä rentoutua miten haluan ja että ei vaippojen käytössä oomitään väärää ja lupas että ei kerro tästä kellekään :) tilaan ehkä vielä jonku paketin keriksiä ja katon et tykkäänkö tästä oikeesti niin paljon että hankin kestot
No mutta tuohan kuulostaa hyvältä.

Sciurus, etsin avatarin.
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
yh335h kirjoitti:
Joo, hyvä juttu!

Mullakin leikit jatkuu entiseen tapaan. Viime aikoina oon aika usein koulusta tullessa pissannut vaippaan kun "en pysty pitelemään" kunnes pääsen kotiin ja vessaan. Aamulla tulee usein pissattua suihkuun yksin tai pikkusiskon kanssa.
Kommentoi
2
Ilmianna
Jaa
HihheiHelsingissä kirjoitti:
Joo, hyvä juttu!

Mullakin leikit jatkuu entiseen tapaan. Viime aikoina oon aika usein koulusta tullessa pissannut vaippaan kun "en pysty pitelemään" kunnes pääsen kotiin ja vessaan. Aamulla tulee usein pissattua suihkuun yksin tai pikkusiskon kanssa.
Juuh sinä se näköjään jatkat vieläkin pienen siskolikkasi hyväksikäyttöä...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
WetBoi kirjoitti:
Ja sinä rekisteröityneitten vainoamista anonyyminä. Riitaa on helppo haastaa, kun omat heikkoudet ovat piilossa.
Kommentoi
3
Ilmianna
Jaa
WetBoi kirjoitti:
Juuh eih. Aamulla on usein kiire ja säästetään monta sekuntia kun käydään yhdessä suihkussa ja pissataan sinne. Koitan ensi kerralla muistaa ottaa sekuntikellon mukaan ja laskea paljonko säästetään. :)
Kommentoi
5
Ilmianna
Jaa

Kommentoi
Ilmianna
Jaa

Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Juuh eih. Aamulla on usein kiire ja säästetään monta sekuntia kun käydään yhdessä suihkussa ja pissataan sinne. Koitan ensi kerralla muistaa ottaa sekuntikellon mukaan ja laskea paljonko säästetään. :)
Nyt vasta mä hoksaan kysyä että lasketteko seisaaltaan vai kyykyssä? Mä teen melkein aina seisaaltani silloin kun pissaan suihkuun.

Nyt oon muuten yksinäni sunnuntai-iltaan asti ja pitsat ja kevytkokikset on tilattu ja vaipat varattu. Mitä sitä turhia kavereitten kanssa lähtemään kun tallentavan digiboksin uumenissa on aika monta elokuvaa rästissä.
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
Olis ihanaa osallistua kanssasi leffailtamiin. Vaippain kera tietenkin!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Vaippasakaali kirjoitti:
Nyt vasta mä hoksaan kysyä että lasketteko seisaaltaan vai kyykyssä? Mä teen melkein aina seisaaltani silloin kun pissaan suihkuun.

Nyt oon muuten yksinäni sunnuntai-iltaan asti ja pitsat ja kevytkokikset on tilattu ja vaipat varattu. Mitä sitä turhia kavereitten kanssa lähtemään kun tallentavan digiboksin uumenissa on aika monta elokuvaa rästissä.
Melkein aina seisaaltaan. Kyykkypissa ei oo yhtä näyttävä mut joskus sekin on kivaa ihan vaan vaihteluksi.
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
Melkein aina seisaaltaan. Kyykkypissa ei oo yhtä näyttävä mut joskus sekin on kivaa ihan vaan vaihteluksi.
Sama täällä - pissaan melkein aina seisaaltani. Mä en kyllä kovin usein pissaa suihkuun, koska tulee melkein aina käytyä vessassa ennen kuin muistaa että ai joo, suihkuun pissaaminen on kivaa.

Tuossa 5-6-vuotiaana oli muuten olevinaan hirveän jännää käydä kaverin kanssa pissalla ja tiirata oikein tarkkaan. Siinä samalla tehtiin sit tutkimuksia ja löydettiin vauvareikäkin - mä olin ihmetellyt että mikä kumma aukko tuossa on, mut en jotenkin ollut kehdannut kysyä äidiltä. Sit kun kaveri kertoi elämän tosiasioita niin pitihän sitä tietysti kokeilla sormellakin, mut silloin se sattui ennenkuin sormenpää oli edes kunnolla sisällä. Aijaijai, nyt alkaa muistikuvat kiihottaa... ja kohta taitaa tulla housuun... :D
Kommentoi
3
Ilmianna
Jaa

Kommentoi
Ilmianna
Jaa

Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Okei. Tyttöjen leikeistä ei siis saa kirjoittaa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Okei. Tyttöjen leikeistä ei siis saa kirjoittaa.
Mjoo. Suo24:llä on jonkinlainen automaattisensuuri, joka tuntuu reagoivan eri palstoilla ja eri aikoina eri sanoihin. En käsitä minä eikä käsitä kukaan muukaan jonka kanssa asiaa on ihmetelty.
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
Tutkimattomat ovat paitsi Herran myös Suomi24:n tiet. Mutta ei hätiä mitiä, me tytöt tiedämme jo vanhastaan miten leikimme. Jos joukossa on joku poika joka ei vieläkään tiedä, hakekoon Wikipediasta artikkelin Itsetyydytys. :-)

Hupsis, tältäkin tytöltä taitaa kohta lirahtaa housuun... on näet vapaapäivä...
Kommentoi
2
Ilmianna
Jaa
Kylläpäs tyttöjä taas pissattaa. Täällä meillä tyttöystävä on jo uskaltautunut pissaamaan vaippaan ja myöntää joka kerta vähän nolona että joo, tuntuu hyvältä. Suihkupissa seisaaltaan on jo vanhempi juttu ja yhdessähän lorottaminen onkin hauskinta.

Nyt on tullut kokeiltua myös alkemistinen cocktail - puoli senttiä pissaa lasin pohjalle ja loput omenasiiderijuomaa joka siis on siiderin makuinen limsa. Mmmm...
Kommentoi
2
Ilmianna
Jaa
muuten.tavallinen kirjoitti:
Kylläpäs tyttöjä taas pissattaa. Täällä meillä tyttöystävä on jo uskaltautunut pissaamaan vaippaan ja myöntää joka kerta vähän nolona että joo, tuntuu hyvältä. Suihkupissa seisaaltaan on jo vanhempi juttu ja yhdessähän lorottaminen onkin hauskinta.

Nyt on tullut kokeiltua myös alkemistinen cocktail - puoli senttiä pissaa lasin pohjalle ja loput omenasiiderijuomaa joka siis on siiderin makuinen limsa. Mmmm...
Cocktail on jo sellaista avantgardea että huh. Pitää kokeilla joskus *ilman* pikkusiskoa. XD
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Sama täällä - pissaan melkein aina seisaaltani. Mä en kyllä kovin usein pissaa suihkuun, koska tulee melkein aina käytyä vessassa ennen kuin muistaa että ai joo, suihkuun pissaaminen on kivaa.

Tuossa 5-6-vuotiaana oli muuten olevinaan hirveän jännää käydä kaverin kanssa pissalla ja tiirata oikein tarkkaan. Siinä samalla tehtiin sit tutkimuksia ja löydettiin vauvareikäkin - mä olin ihmetellyt että mikä kumma aukko tuossa on, mut en jotenkin ollut kehdannut kysyä äidiltä. Sit kun kaveri kertoi elämän tosiasioita niin pitihän sitä tietysti kokeilla sormellakin, mut silloin se sattui ennenkuin sormenpää oli edes kunnolla sisällä. Aijaijai, nyt alkaa muistikuvat kiihottaa... ja kohta taitaa tulla housuun... :D
Oijoi, ihanaa. "Oi jospa oisin saanut olla mukana"...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
valitsen.nimimerkin kirjoitti:
Oijoi, ihanaa. "Oi jospa oisin saanut olla mukana"...
Näytin yhdelle kivalle & söpölle pojallekin kun se uskalsi pyytää. Posket taisi punottaa ja sydän hakata molemmilla. Mut tätä ei sitten ikinä kerrota kenellekään! :)
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
Näytin yhdelle kivalle & söpölle pojallekin kun se uskalsi pyytää. Posket taisi punottaa ja sydän hakata molemmilla. Mut tätä ei sitten ikinä kerrota kenellekään! :)
Ei missään tapauksessa! XD
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Vaipoista en osaa sanoo kun en oo kokeillu mut oon kyllä pikkutytöstä asti tykänny pissata suihkuun. Seisovilteen on kivointa. Joskus oon jättäny aluspöksyt päälle ja pissannu niihin ja pitäis ehkä kokeilla vaippaakin.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Siis oikeesti tavallista leikkiä vauvaa? En oo kuullutkaan
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
googlaa vaikka adult baby
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
ABDL hakuun
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Monella täällä palstalla on vaippafetissi.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
4 VASTAUSTA:
Minulla! En vain kehtaa tilata vaippoja :/ olen 16v
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
VaippapoikaHesasta kirjoitti:
Minulla! En vain kehtaa tilata vaippoja :/ olen 16v
Ei muuta kuin citymarkettiin ja libero sleep tight 10 mukaan. Kun ostat samalla vaikka jätepusseja ja saippuaa niin kassa ja muut silminnäkijät olettaa että sut on pakolla passitettu kauppaan ostamaan koko perheen tavaraa.
Kommentoi
2
Ilmianna
Jaa
Vaikuttaa hyvältä neuvolta. Voisi ehkä kokeilla.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
hupikäyttäjä kirjoitti:
Ei muuta kuin citymarkettiin ja libero sleep tight 10 mukaan. Kun ostat samalla vaikka jätepusseja ja saippuaa niin kassa ja muut silminnäkijät olettaa että sut on pakolla passitettu kauppaan ostamaan koko perheen tavaraa.
Noin minäkin alkuaikoina tein.
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Joo mut ei tuo mulla ole fetissi ku en kiihotus siitä vaa tykkään muuten vaan. Nuo adult babyt oli sellaisia että ne oli taantuneet ihan pennuiksi, ei kai mustatuu sellasta jos jatkan
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Ei tule, jos et halua. Viatonta ajanvietettä tuo vain on.
Kommentoi
2
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Sama minulla, että menen sovittamaan vaatteita Prismaan, jota en ikinä käyttäisi. Esimerkkinä hokareiden pallisuoja ja XXL kokoiset kurahousut niitten päällä.
Ilmianna
Jaa
Ei siitä mitään haittaa sulle olo. Se mielihyvä mikä vauvvana olosta tulee onko se seksuaalista? Jos haluat vertaistukea, niin oisko seta tai vastaava jotain?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
ei kyllä oo mun mielestä seksuaalista, tulee tosi turvallinen ja huolettoman lapsellinen olo mutta tuntuu ihan eriltä kuin vaikka kiihottuminen. joo ois kiva kyllä puhua tästä jonku kanssa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
ois kiva kuulla teistä muista että miten ootte löytäneet vaipat tai vauvailun ja mitä ajatuksia se teissä herättää ja onko ollu jotai jänniä kokemuksia :)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
11 VASTAUSTA:
Mulla kävi niin että tulin vain lukeneeksi ja jostain syystä kiinnostuin. Ostin paketin isojen koululaisten vaippoja ja siitä se sitten lähti, ja härreguud sentään miten ennenkuulumattoman ihanalta tuntui kun ekan kerran uskaltauduin pissaamaan vaippaan. En mä oikein tiedä mikä siinä viehättää, mulla siinä on ilman muuta mukana jotain seksuaalistakin värinää, mutta kumminkin. Kai se on sitten se lämmin ja mukava tuntuma joka perimmältään viehättää ja jollain lailla rauhoittaa. Jos joku tuttu ihmettelee miksi mä vaippoja ostan (ei ole vielä osunut kohdalle kysymään), niin pystyn varmasti ihan vakavalla naamalla sanomaan että kasteleva 10-vuotias serkku tulee viikonloppukylään.

Metsäpolku myy postitse aikuisten vaippoja, mulle sopii ID Pants Plus S.

https://www.metsapolku.fi/webRyhma/show?ryhma=12936
Kommentoi
3
Ilmianna
Jaa
Mä olen miettinyt monta kertaa sitä väitettä ettei fetissiä voi valita. Mä aloitin vaippojen käyttämisen 16-vuotiaana ihan puhtaasta kokeilunhalusta ja se lähti siitä saman tien. Tajusin melkein heti että vaippajalassa oleilu kiihottaa ja vaippapissa kiihottaa vielä enemmän. Nyt olen sen lajin fetisisti että jos ilman vaippaa olen niin tuntuu jotenkin alastomalta. En kyllä kastele läheskään joka päivä vaan pidän Liberoa tai aikuisten vaippaa kaksi kolmekin päivää ennen kuin lopulta pissaan sen täyteen.
Kommentoi
6
Ilmianna
Jaa
vaippapoika.22v kirjoitti:
Mä olen miettinyt monta kertaa sitä väitettä ettei fetissiä voi valita. Mä aloitin vaippojen käyttämisen 16-vuotiaana ihan puhtaasta kokeilunhalusta ja se lähti siitä saman tien. Tajusin melkein heti että vaippajalassa oleilu kiihottaa ja vaippapissa kiihottaa vielä enemmän. Nyt olen sen lajin fetisisti että jos ilman vaippaa olen niin tuntuu jotenkin alastomalta. En kyllä kastele läheskään joka päivä vaan pidän Liberoa tai aikuisten vaippaa kaksi kolmekin päivää ennen kuin lopulta pissaan sen täyteen.
Alkaako sulla siis esimerkiks seisoa kun laitat ja vaihdat vaippaa tai silloin kun pissaat vaippaan? Mä kun en tyttönä oikein tunne noita poikien asioita.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Alkaako sulla siis esimerkiks seisoa kun laitat ja vaihdat vaippaa tai silloin kun pissaat vaippaan? Mä kun en tyttönä oikein tunne noita poikien asioita.
Alkuaikoina kalu tosiaan hyppäsi pystyyn melkein aina kun laitoin vaipan mutta nyt se on jo vähän rauhoittunut. Silloin kyllä seisoo kun lasken ensin vähän vaippaan ja sitten alan leikkiä eli mulla nimenomaan vaippapissaan liittyy aina seksi. Vaippasakaali on toisaalta mun mielestäni oikeilla jäljillä kun sanoo että vaipan lämmin kosketus viehättää ja rauhoittaa. Tulee jotenkin turvallinen olo ja nyt voi tunnustaa että se on ehkä jatkoa sille että imin sormea vielä ainakin kymmenvuotiaana.

Vielä kun löytäisi sellaisen nuoren naisen jolle pystyisi tunnustamaan että nauttii vaippapuuhista.
Kommentoi
3
Ilmianna
Jaa
Täytyypäs lisätä tuohon, että vaippaan pissaaminen tuntuu parhaalta kun esinahka on kokonaan terskan päällä á la pikkupoika. Silloin lämmin suihku huuhtelee esinahan sisäpintaa ja se tuntuu hyvältä. Saisikohan tyttö samankaltaisen tunteen painamalla vaippaa kädellä pimpsaa vasten?

Täytin juuri 23.
Kommentoi
3
Ilmianna
Jaa
vaippapoika.23v kirjoitti:
Täytyypäs lisätä tuohon, että vaippaan pissaaminen tuntuu parhaalta kun esinahka on kokonaan terskan päällä á la pikkupoika. Silloin lämmin suihku huuhtelee esinahan sisäpintaa ja se tuntuu hyvältä. Saisikohan tyttö samankaltaisen tunteen painamalla vaippaa kädellä pimpsaa vasten?

Täytin juuri 23.
"Saisikohan tyttö..."

Kuulostaa mahdolliselta, mutta minäpäs sentään oon tehnyt sellasenkin tempun että oon tunkenut käden vaipan alle ja pissannut sormilleni. Onneksi olin mennyt kylppäriin kun pelotti että osa tulee vaipan ohi ja niin tulikin. Pissa ON ihanan lämmintä!

Mulla on ensi kesän suunnitelmissa että kävisin Ähtärin eläinpuistossa. Siellä on vessoja niin vähän että olisi vähän niin kuin pakko pissata vaippaan keskellä kirkasta päivää. Vaipan voisi sitten vaihtaa tulomatkalla junan vessassa.
Kommentoi
3
Ilmianna
Jaa
"Saisikohan tyttö..."

Kuulostaa mahdolliselta, mutta minäpäs sentään oon tehnyt sellasenkin tempun että oon tunkenut käden vaipan alle ja pissannut sormilleni. Onneksi olin mennyt kylppäriin kun pelotti että osa tulee vaipan ohi ja niin tulikin. Pissa ON ihanan lämmintä!

Mulla on ensi kesän suunnitelmissa että kävisin Ähtärin eläinpuistossa. Siellä on vessoja niin vähän että olisi vähän niin kuin pakko pissata vaippaan keskellä kirkasta päivää. Vaipan voisi sitten vaihtaa tulomatkalla junan vessassa.
Kyllä vaipan pitää kestää kotiin asti vaihtamatta...

Mä olen kokeillu tuota pimpsaa vasten painamista ja tuntuu hyvältä... pitää kokeilla sormille pissaamistakin... jos vaikka suihkussa...
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
vaippapoika.23v kirjoitti:

Täytin juuri 23.
Joo, pissaaminen tuntuu jotenkin intensiivisemmältä kun painaa vaippaa kädellä. Joskus on vähän pakkokin painaa ettei karkaa reisille, jos vaippa on jo melkein täynnä.
Kommentoi
3
Ilmianna
Jaa
Sama täällä. Vaippa päällä joka säällä.
Kommentoi
2
Ilmianna
Jaa
Alkuaikoina kalu tosiaan hyppäsi pystyyn melkein aina kun laitoin vaipan mutta nyt se on jo vähän rauhoittunut. Silloin kyllä seisoo kun lasken ensin vähän vaippaan ja sitten alan leikkiä eli mulla nimenomaan vaippapissaan liittyy aina seksi. Vaippasakaali on toisaalta mun mielestäni oikeilla jäljillä kun sanoo että vaipan lämmin kosketus viehättää ja rauhoittaa. Tulee jotenkin turvallinen olo ja nyt voi tunnustaa että se on ehkä jatkoa sille että imin sormea vielä ainakin kymmenvuotiaana.

Vielä kun löytäisi sellaisen nuoren naisen jolle pystyisi tunnustamaan että nauttii vaippapuuhista.
Mulla on sekä noista seksileikeistä että turvalllisuudentunteesta samat kokemukset.
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
Niinjootosiaansiisettä... pitää lisätä etten mäkään pissaa vaippaan läheskään joka päivä. Useimmiten lorotan veskiin. Viikonloput on sitten varattu kasteluleikeille ja tietysti yleensä myös seksileikeille. Vanhemmat onneksi noudattaa sitä periaatetta, että jos ovi on kiinni niin silloin ei passaa häiritä ellei talo pala.

Samaten epäilen sitä ajatusta ettei fetissiä voi valita. Uteliaisuudesta nää vaippaleikit mullakin alkoi ja sitten vasta huomasin että joo, tää on kivaa.
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Ei se ole ongelma ellei siitä tee ongelmaa.
3
Ilmianna
Jaa
Olen 20v mies ja itellä on samat kiinnostuksen kohteet kuin ketjun aloittajalla. Ei siitä ole mitään haittaa. Itse jo vuosia harrastanut ja ei mitään semmoista haluamatonta taantumista ole tapahtunut. Itse mielelläni tutustuisin johonkin naispuoleiseen, jonka kanssa jutella kokemuksista jne.
Ilmianna
Jaa
Onks kellää kik nii voitas puhua siel?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Mut löytää kikistä nimellä imaxdep
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Onko kellää kik voitas puhua siellä?
Ilmianna
Jaa
Itsellä löytyy kik nimellä snakeratle.
Ilmianna
Jaa
On kerta toisensa jälkeen ihanaa huomata, ettei ole yksin asian kanssa. Tosin siinä mielessä ei, etten uskalla itse vaippoja ostaa. :/
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
5 VASTAUSTA:
Senkun menet kauppaan ja ostat. Ei se sen kummallisempaa ole kuin muutenkaan kaupassa käynti. Tai tilaat netistä. Tulee perille huomaamattomassa paketissa ja eri lähettäjän nimellä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Tässä on huomioitava se, että asun vielä kotona. Muuten voisin kyllä tilata netistä vaippoja. Kaupasta en mene hakemaan, kun kyseessä on kotikuntani. Ei minulla muutenkaan ole koskaan tapana tilata mitään netistä. Ja miten pitäisin uteliaan perheeni käpälät pois paketistani? Ja miten siihen suhtauduttaisiin, jos en kertoisikaan, mitä paketissa on?

Olen jo kuusi vuotta haaveillut vaipoista, mutta koskaan en ole rohjennut (olen ensimmäisinä vuosina toki ollut vain vähän päälle 10..). Voisihan sitä toki joskus mennä shoppailemaan vähän muuallakin kuin kotikunnassani. Toisaalta en ole kovinkaan innostunut shoppailusta, mutta kyllähän minulta rahaa löytyy tällaisiin asioihin. :)

Onko kenelläkään kokemusta, voisiko vaippoja tilata netistä niin, ettei sitä tarvitsisi tuoda kotiovelle? Toisaalta ensimmäinen ongelmani on se, ettei minulla edes ole mitään pankkitunnuksia, joilla ostella.

Sanottaisiinkohan näin, että vaippojen ostaminen on aivan helvetin yksinkertaista, mutta samalla niin vaikeaa ja pelottavaa!

Muuten millainen mahtaa olla huomaamaton paketti? Voisiko sen huoletta sujauttaa reppuun piiloon?

Ja vielä yksi kysymys:
Voiko vaippaa käyttää kuukautissuojana? Vaippahan imee kuitenkin paljon nestettä, mutta miten on veren kanssa?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Paketti tulee lähipostiisi, ei kotiovelle. Posti tuo perille vain saapumisilmoituksen, jossa lähettäjänä on jotain sellaista, mistä ei voi päätellä, mitä lähetys sisältää. Joskus tilasin tenakauppa.fi:stä, meni 4 päivää, lähettäjä oli jotain muuta, kuin SCA HYGIENE PRODUCTS tai tenakauppa. Paketti oli tavallinen ruskea laatikko, jossa oli postin tarra päällä. teipattu kiinni tavallisella pakkausteipillä. Postin tarrassa luki sisältö-kohdassa "hygieniatuotteita". Ja mitä tulee kuukautisiin, en osaa varmuudella sanoa, koska olen mies, mutta olettaisin että vaippa nielee varsin runsaasti verta vaikka veri hyytyy varsin nopeasti päästyään vaippaan asti. Vaipoissa käytetään Natriumpolyakrylaattia nesteen sitomiseen, joka turpoaa huomattavasti kastuessaan. Se on sekoitettuna kauttaaltaan vaipan imumassaan. Selviää varmaan parhaiten kokeilemalla.
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
Ja paketti maksetaan postiin käteisellä tai pankkikortilla eli verkkopankkia ei tarvita. Isoja aikuistenvaippapaketteja ei saa mahtumaan reppuun, jos siis tilaa laatikollisen, mutta esimerkiksi Citymarketin myymä Livero Sleep Tight 10 on sen kokoisessa paketissa että se mahtuu muovikassiin kaiken muun tavaran joukkoon.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Kiitos! Tässä voisikin sitten jokunen päivä hieman harkita, kun on jo varmuutta saanut... :3

Toisaalta en tahdo, että kotiimme tulee yhtään mitään tilauslappusia. Joutuisin jatkuvasti vahtaamaan posteja, jotta tieto tilauksesta olisi salattua. En tosin lainkaan tiedä, miten tilaaminen edes tapahtuisi. Ja onko tilauslappunen edes pakollinen? Saisikohan sen vaikka sähköpostiin..?

Tulin juuri ajatelleeksi, että jos paketti olisi noin pieni, lähetettäisiinköhän se suoraan postiluukusta? Ja sitähän en todellakaan tahdo tapahtuvan.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Tilaaminen on todella yksinkertaista. Otetaan esimerkiksi tenakauppa, jossa valitset haluamasi tuotteet ostoskoriin, menet kassalle, jossa voit valita toimitus ja maksutavan. Postipakettina kun tilaat, niin saat paketin lähdettyä sähköpostiisi seurantakoodin, jolla voit seurata postin sivuilta, milloin paketti on postissa noudettavana. Saapumisilmoitus tulee laatikkoon vasta seuraavana päivänä, eli ei tarvii paljoa posteja väijyä. Paketti ei tule kotiovelle, oli se kuinka pieni tahansa, ellet tilatessa niin erikseen halua. Posti tuo luukusta ainoastaan n. 3 senttiä paksut maksikirjeet. Paketin tuonti maksaa ekstraa. Saat täyden tuen ja kannustuksen tilauksen tekoon. Voithan tilata samalla vaikka tavallisia terveyssiteitäkin.
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
5 VASTAUSTA:
Sopiiko kysyä, mistä päin olet?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Olen Uudeltamaalta. :)

Okei. Libero Sleeptight 10 vaikuttaisi ihan sopivalta ja miellyttävän huomaamattomalta. Monilla vaikuttaisi olevan kokemusta juuri tästä vaipadta. Eihän se kahise ja muuten pidä ääntä?

On jotenkin niin kummallista, että minulta löytyykin yhtäkkiä niin paljon rohkeutta tähän. Toisaalta se, että olen jo saanut tietoa lisää varmuutta. En olisi joskus voinut kuvitellakaan, että harkitsisin vaippojen ostamista, kun asun vanhempieni luona vielä. :D Kiitän kovasti tietämyksestäsi!
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
Loistavaa! Sitten kaupoille ja nautiskelemaan vaippailun tuomasta mahtavasta olosta.
Olethan kuitenkin jo vuosia vain haaveillut..
kik = karbatsov
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
Sitäpä juuri! Tekee nyt oikeasti mieli. :D Ja onneksi minulla sentään on rahaa. <3
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
Odotan innolla kokemuksiasi <3
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Mistä te ostatte vaippanne? Kokeilin tenakauppaa, mutta siellä voi näköjään ostaa vain korteilla. Ja minulla kun ei niitä pankkitunnuksia ole... :/
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Tenakaupassa voi valita maksutavaksi laskun. Henkilötunnus pitää syöttää, jotta kauppias voi tarkistaa luottotiedot ja jos kaikki on kunnossa, saat tuotteet postiisi. Haet paketin ja maksat laskun ja kaikki on tyytyväisiä :) Ja mikä parasta, pääset vuosien odotuksesta.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Voiko tässä olla se vaara, että vanhempani saisivatkin tietää, mitä olen tilannut? Tai pystyvätkö vanhempani katsomaan jostakin, mitä olen ostanut?

Okei. Katson vielä uudelleen, jospa nyt onnistuisikin.. :)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Vain kirjautumalla verkkokauppaan tai pakettiin katsomalla selviää, mitä olet ostanut. Ja jos seuraat paketin kulkua netissä ja olet odottamassa saapumisilmoitusta paketin saapumista seuraavana päivänä, ei vänhempasi saa tietää sinun tilanneen mitään.
1
Ilmianna
Jaa
Vaipat ovat mukavat ja tosi kiihottavat ja samalla hävettävät:p Ei siinä ole mitään hävettävää, jos haluat käyttää vaippoja :) Minusta oikein kiva fetissi jonka tarkoitus on tuottaa itselle mielihyvää :)
Ilmianna
Jaa
Ääk. Mä luin tätä ketjua viikolla ja ostin eilen paketin noita liberoja ihan silkasta kokeilunhalusta. Illalla puin vaipan ja aamulla pissasin siihen ja nautin, nautin... ihana kokemus! Mitä tästäkin vielä tulee... Asun yksin niin ettei tarvitse piitata muista.
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
4 VASTAUSTA:
Siitä saattaa äityä harrastus, joka muuttaa elämäsi :)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Joo, mietiskelin syntyjä syviä ja muistin että mulla oli satunnaista yökastelua vielä 5-vuotiaana. Muistan että heräsin aina kun tuli housuun ja tuntui jotenkin hyvältä ellei ihanalta kun lämmin pissasuihku kasteli housut ja pikkupimpsan ja mulla oli tapana työntää käsi housuun ja tunnustella sitä ihanaa märkyyttä. (Pikkuinen herkkä klitoriskin taisi löytyä viimeistään silloin.) Tää vaippapissa on tavallaan ihan selvää jatketta noihin kasteluihin ja jollain lailla ihanan tuhmaa ja syntistä. Aika näyttää tuleeko tästä pysyvä leikki...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Olis kiva jakaa kokemuksia kanssasi privana kik.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Uusi
olisko sulla kikkiä lisää jos on olis kiva jutella lisää mun kiki ossa aikuis_vauva
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
On pakko tulla sanomaan, että olette kaikki niin ihanaa ja sulassa sovussa elävää porukkaa! :3 Sellainen asia kuin vaipat voi yhdistää ihmisiä niin suuresti, että muodostuu tiivis ryhmä, jossa ihmiset melkein tuntevat toisensa jotenkin. Olette ihania!
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Niin.. Maailmassa on paljon asioita ja samankaltaiset vetää toisiaan puoleensa. Vaippailu ja siihen liittyvät jutut on aiheena sen verran arkaluonteinen, että se jakaa joskus jyrkkiäkin mielipiteitä suuntaan jos toiseenkin. Se on kunkin oma asia ja tällainen keskustelufoorumi on oiva tapa käydä keskustelua aiheesta. Tää on meidän juttu :) Mitenkään haitallista se ei ole. Valtavirrassa on paljon asioita, jotka on paljon haitallisempia kuin tämä, eikä niistä nouse sen ihmeempää keskustelua, koska ne on yleisesti hyväksyttyjä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
On todella hurskaista nähdä, kuinka nykykulttuuri on muuttunut, kun aikanaan tuollaiseen saumaan ei päässyt liukuhihnallakaan.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Jos vielä tätä palstaa yh (tai muut saman asian kanssa painivat) luet, niin voisin sanoa että on mahdollista että olet ns. little. Little (suom. Pikkuinen) siis on henkilö joka yleensä on "sydämeltään lapsi" ja tykkää leikkiä pikkutyttöä, tms. Littlet itse kutsuvat leikkiinsä liittyvää ajatusmaailmaansa "little spaceksi" (suom. Pikkuistila). Monet heistä leikkivät yleensä nimenomaan pikkutyttöjä, mutta on olemassa myös littlejä jotka leikkii esim. koulu- tai teini-ikäisiä (ns. Middlet). On olemassa myös poikia ja miehiä sekä ei cismääritelmään itseään luokittelevia jotka leikkivät myös pikkuisia, mutta heitä on huomattavasti vähemmän. Pikkutyttöjä leikkivien Little Space yleensä sisältää juuri pehmoleluja, värityskirjoja, tutteja ja -pulloja, vaippoja, kaikkea suloista, tms. sekä nimenomaan pikkutytön leikkimistä. Littlejä on Suomessa vielä melko vähän, mutta esimerkiksi Yhdysvalloissa niitä löytyy paljon enemmän.

Heidän vastapainokseen on olemassa myöskin ns. Caregivereitä (suom. Huolenpitäjä), joista löytyy enemmän Daddyja (suom. Isi - tarkoittaa miespuolista caregiveriä) ja Mommyja (suom. Äiti - tarkoittaa naispuolista caregiveriä). Caregiverit ovat henkilöitä jotka vastaavasti rakastavat Littleistään huolen pitämistä. Heillä on Littleihinsä vanhemmallinen ja huoltapitävä suhde. Jotkut Littlet ja Caregiverit ovat keskenään parisuhteessa ja kutsuvat tätä dynamiikkaa DDLGksi (jos kyseessä on Daddyn ja Little Girlin muodostama pari). Yleensä he ostavat Littlelleen kaikkea heidän harrastukseensa liittyvää kivaa (esim. pehmolelut, värityskirjat, herkut, tms), harrastavat Littlejen harrastukseen liittyviä asioita (kuten Littlen kylvettäminen vaahtokylvyssä, halailu ja lastenelokuvien katseleminen, leikkiminen Littlen kanssa, Littlen vieminen esim. eläintarhaan tai huvipuistoon). Monet harrastavat Caregivereidensä kanssa myös seksuaalisia aktiviteetteja, kun heidän suhteensa on riittävän syvä.

HUOM! Tätä dynamiikkaa EI tule sekoittaa pedofiliaan! DDLG-dynamiikka tarkoittaa kahden aikuisen keskenään harrastamaa molempien pelisäännöistä sopimaa parisuhdedynamiikkaa, kun taas pedofilia tarkoittaa aikuisen ihmisen harrastamaa pikkulasten seksualisointia.

DDLG-parit ovat vielä Littlejen tavoin melko harvinaisia Suomessa, mutta näitä löytyy suhteessakin enemmän juuri toitottamastani Yhdysvalloista tai muista suuremmista valtioista. Littlet ja DDLG-parit pitävät monesti Tumblr-blogia tai Instagram-sivua, joka on omistettu heidän Little Spacelleen.

Englanninkielistä lisätietoa aiheesta voit löytää seuraavilta sivuilta:

http://www.ddlginfo.com/
https://www.ddlgforum.com/
https://www.littlespaceonline.com/
Kommentoi
2
Ilmianna
Jaa
8 VASTAUSTA:
Kuulostaa mielenkiintoiselta ja voisi olla ihanaa olla tuollainen Pikkuinen - aina välillä mut ei välttämättä koko aikaa. Nyt täytyy komentaa itseään ettei ala unelmoida liikaa. Mä tahtoisin kyllä ihan tavallisen poika/miesystävän jonka kanssa tehdään aikuisten asioita joihin tietysti kuuluu seksi. Kyllä mun pikku päässäni seksihormonitkin hyrrää. Mut ehkä nää asiat voisi jotenkin yhdistää - se on selvää, että jos ja kun mä löydän poikaystävän, ennemmin tai myöhemmin, pojan on ilman muuta hyväksyttävä se että mä tykkään olla vaipoissa ja tykkään myös pissata vaippaan. (Mulla ei oo aikomustakaan laskea caccaa vaippaan - mitenkäs teillä muilla?)

Täytyy vilkuilla noita sivuja.
Kommentoi
3
Ilmianna
Jaa
Mistä päin olet? Tääl on vaa vähän vaikee keskustella ton randomisensuurin takia.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Itse kyllä tykkään tehdä kummatkin asiat vaippaan.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
ABDL4ever kirjoitti:
Mistä päin olet? Tääl on vaa vähän vaikee keskustella ton randomisensuurin takia.
Auringosta itään ja Kuusta länteen.
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
Auringosta itään ja Kuusta länteen.
Voi ei.. Liian monta maanosaa mahtuu tohon väliin... Mut olis kiva, jos tuut kik. Vai uskallatko?..
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
kiitos hienosta tekstistä ja selityksestä, just tuommonen little mä taidan olla :)
Kommentoi
2
Ilmianna
Jaa
Kuulostaa mielenkiintoiselta ja voisi olla ihanaa olla tuollainen Pikkuinen - aina välillä mut ei välttämättä koko aikaa. Nyt täytyy komentaa itseään ettei ala unelmoida liikaa. Mä tahtoisin kyllä ihan tavallisen poika/miesystävän jonka kanssa tehdään aikuisten asioita joihin tietysti kuuluu seksi. Kyllä mun pikku päässäni seksihormonitkin hyrrää. Mut ehkä nää asiat voisi jotenkin yhdistää - se on selvää, että jos ja kun mä löydän poikaystävän, ennemmin tai myöhemmin, pojan on ilman muuta hyväksyttävä se että mä tykkään olla vaipoissa ja tykkään myös pissata vaippaan. (Mulla ei oo aikomustakaan laskea caccaa vaippaan - mitenkäs teillä muilla?)

Voisin itse olla kymmenvuotias, jolle joku ostaa värityskirjojen ja jäätelön kaltaisia häpeämättömän materialistisia viihdykkeitä, jotka lohduttavat kun taas tuli housuun...

"Mulla ei oo aikomustakaan laskea caccaa vaippaan - mitenkäs teillä muilla?"

Ei missään tapauksessa.
Kommentoi
2
Ilmianna
Jaa

Ei tulis mieleenkään tehdä caccaa vaippaan! Phu Yuck!
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Pelottaako AIKUISTUMINEN todella noin paljon?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Ehdottomasti. Vaikka itse en vaippoja ja muuta vastaavaa käytäkään, pyrin pitämään lapsenomaisen suhtautumisen, tahi mieluummin vaikka teiniangstin kuin aikuismaisen "järkevän" tylsän ajatusmaailman.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Ei hemmetti. Mun uteliaisuus ja kokeilunhalu herää...
Kommentoi
3
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Ei muuta kuin ostoksille...
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
Kaupasta vaan hakemaan tai netistä tilaamaan! Kustannus ei ole mitään verrattuna elämykseen...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa
kai mieki uskallan tähän ketjuun kirjottaa omasta vaippojen käytöstä. Eli olen 25 v äijä itä-suomesta. vaikka olen nyt jonki kuukauden ollut vaipoissa ni pelkään edelleen että joudun häpeämään näiden takia. olen käyttänyt monenlaisia vaippoja, varsinki niit mitkä itselle sopii. koska ne on parhaimpia vaippoja jotka sopii. tällä hetkellä itsellä käytössä huggies drynites 8-15 v housuvaippoja. vähän aluksi puristaa kun laittaa vaipan päälle mutta sitten tulee niin ihana olo kun on vaippa. olen myös joskus nukkunut öitä vaipassa, mutta en ihan joka yö mutt pari kertaa kuussa laitan yöksi vaipan päälle. olisi mukava joskus tavata teitä toisia vaippailijoita. ja sillä on vaipan käyttö helppoa itselle kun asun yksin omassa asunnossa ni kukaan muu ei näistä tiedä
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Vieläkö seuraat tätä ketjua? Asun itsekkin Itä-Suomessa. Tuu kikkailee adetzi
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Näistä palstan "tytöistä" korkeintaan 10% on oikeasti tyttöjä, siinä syy, miksi kukaan ei saa seuraa privaviesteihin
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
26 VASTAUSTA:
Ainakin noilla vakioilla on kai jotain yksityisviestittelyä keskenään. Vaan ethän sinä voi sitä nähdä, kun se on yksityistä. Siitä illuusiosi.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
no joo, mahdollistahan tuokin on. Itse olen vain netissä törmännyt niin paljon feikkiprofiileihin, että ehkä jossain määrin olen muuttunut liiankin kyyniseksi. (nuo vakiot nimittäin epäilyttävät kaikkein eniten, niin samanlaisia heidän viestinsä ovat ja tuntuvat vähän yliampuvilta ollakseen tosia) Privaviestiseura on joka tapauksessa niin kiven alla, että tuuri käy jollekin jos sellaista vastakkaisesta sukupuolesta saa. Itse hajoilin tämän asian kanssa vuosia, mutta nyt on vihdoin rinnalla ihminen jonka kanssa fetissiasiatkin natsaa :)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
ynruynu6 kirjoitti:
no joo, mahdollistahan tuokin on. Itse olen vain netissä törmännyt niin paljon feikkiprofiileihin, että ehkä jossain määrin olen muuttunut liiankin kyyniseksi. (nuo vakiot nimittäin epäilyttävät kaikkein eniten, niin samanlaisia heidän viestinsä ovat ja tuntuvat vähän yliampuvilta ollakseen tosia) Privaviestiseura on joka tapauksessa niin kiven alla, että tuuri käy jollekin jos sellaista vastakkaisesta sukupuolesta saa. Itse hajoilin tämän asian kanssa vuosia, mutta nyt on vihdoin rinnalla ihminen jonka kanssa fetissiasiatkin natsaa :)
Innostavat toisiaan...
Kommentoi
2
Ilmianna
Jaa
Plussa.päällä kirjoitti:
Innostavat toisiaan...
Innostetaan ja suorastaan yllytetään, esimerkiksi lirauttamaan housuun koulussa tai työpaikalla - itse lirautin housuun viimeisen oppitunnin alussa ja se oli herkkua se.

Johtuuko samanlaisuus siitä että harrastetaan samanlaisia leikkejä... Tässä pikkuhiljaa aikuistuessa tulee vähän ajateltua ennen kuin kirjoittaa ja silloin tulee kirjoiteltua huolellisemmin kuin pennumpana.
Kommentoi
2
Ilmianna
Jaa
Vaippasakaali kirjoitti:
Innostetaan ja suorastaan yllytetään, esimerkiksi lirauttamaan housuun koulussa tai työpaikalla - itse lirautin housuun viimeisen oppitunnin alussa ja se oli herkkua se.

Johtuuko samanlaisuus siitä että harrastetaan samanlaisia leikkejä... Tässä pikkuhiljaa aikuistuessa tulee vähän ajateltua ennen kuin kirjoittaa ja silloin tulee kirjoiteltua huolellisemmin kuin pennumpana.
Kas kummaa, mulle sattui tänään koulussa samanlainen vahinko. :D Viikonloppuna on taas tilaisuus olla yksin ja silloin saatan vaikka latkia kevytkokista ja pissailla tavallista(kin) hilpeämmin.
Kommentoi
2
Ilmianna
Jaa
Mä olen aika lailla vältellyt kastelua ihmisten ilmoilla ja nautiskellut vain yksinään, mut pitää varmaan kokeilla tuotakin.
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
No niin, pissa tuli housuun (tietenkin ihan vahingossa) töissä vähän ennen kotiinlähtöä ja asioin kotimatkalla muina naisina marketissa pissavaippa farkkujen alla. Seuraavaksi voisi kokeilla vaikka kassajonossa - oletteko muut huomanneet että mitä enemmän kokemusta, sitä helpommin saa pissahanan sekä auki että kiinni?
Kommentoi
2
Ilmianna
Jaa
On huomattu! Enää ei tarvii olla kateellinen uroskoirille.

Mä en muuten pissaa vaippaan läheskään joka päivä! Aika moni kouluviikko menee ilman yhtäkään vaippapissaa, ellen mä sit jonain iltana laske viimistä iltapissaa vaippaan (arvatkaa minkä leikin jälkeen) ja nuku pissavaipassa ja vaihda vaippaa sit aamulla. Kyllä kai joku muukin on joskus yön yli pissavaipassa? Lauantaina ja sunnuntaina mä herään aika usein siihen että söpöliini pujahtaa mun viereen peiton alle ja on pieni ja lämmin ja pehmeä, ja mä otan sen syliin ja sit otetaan vielä unet lämpimästi lähekkäin.
Kommentoi
2
Ilmianna
Jaa
Kyllä vain ollaan joskus pissavaipassa yön yli, ja kyllä vain osataan säännöstellä lirautuksia. Mutta totta on ettei tule munkaan kasteltua läheskään päivittäin.

Eihän tässä mitään järkeä ole, mutta miksi pitäisikään?
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
Jokaisella pitää olla joku harrastus jossa ei ole mitään järkeä!!!
Kommentoi
3
Ilmianna
Jaa
Jihhihhii, avasin pitsalähetille oven pelkässä t-paidassa, aikuisvaipassa ja sisätossuissa. Mä oletan että ne näkee ihmeellisempääkin kuin pöksytyttöjä. Nyt mä keskityn elokuviin (meilläkin on tallentava digiboksi) ja pissaleikkiin. Mä myönnän että vieläkin iskee joskus nolotus kun pissaan "housuun" eli vaippaan, mut se tuntuu vaan joka kerta niin omalaatuisen lämpimän hyvältä.
Kommentoi
2
Ilmianna
Jaa
Joo, nolotus ja häpeä ei ole vieraita täälläkään, varsinkin jos on muitten seurassa pissat "housussa". Toisella puolella painaa lämmin hyvänolon tunne kun pissa leviää vaippaan ja ajatus "uskallanpas!"
Kommentoi
2
Ilmianna
Jaa
Tuttu tunne mullekin. Kun on pienempänä kastellut ihan oikeasti niin mieliala on joskus aika ristiriitainen, kun ei taaskaan malttanut olla pissaamatta vaippaan. Eilisiltana laskin leikin jälkeen vikan iltapissan vaippaan ja siihen oli hyvä nukahtaa. :D Aamulla söpöliini tuli taas viereen ja syliin ja oltiin oikein helliä. Söpöliini kysyi onko mullakin taas pissat housussa (tietysti mä olen kertonut sille näistä tyttöjen leikkiasioista sitä mukaa kuin se on kysellyt, siinä ei oo mitään pervoa) eikä se voinut olla nauramatta kun sanoin sille että on.
Kommentoi
2
Ilmianna
Jaa
Hmm no joo niinku siis eiku elikkäs totanoin että joo... Sen perusteella mitä Sciurusta ja Hihheitä tunnen, heillä(kin) tuo nolostelu liittyi ennen kaikkea alkuaikoihin. Painavin nolotus on aina tullut mieleen niissä tilanteissa, joissa kasteluleikki on vaarassa paljastua kavereille - kaikki eivät ole yhtä avarakatseisia kuin me olemme toistemme suhteen.
Kommentoi
2
Ilmianna
Jaa
Kenelläpä ei joskus olisi "mitä ihmettä mä oikein olen tekemässä?"-hetkiä?

https://i.imgur.com/3U02uTn.png
Kommentoi
3
Ilmianna
Jaa
ynruynu6 kirjoitti:
Kyllä minä ihan aito naishenkilö olen. :3

On tullut unohdettua kokonaan se vaippojen osto... Jaaha..
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
On pakko myöntää että te pissapöksyprinsessat olette jotenkin ihania.
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
lähetys.pihasaunasta kirjoitti:
On pakko myöntää että te pissapöksyprinsessat olette jotenkin ihania.
No sä et sitten juoksis kiljuen pakoon jos pääsisit riisumaan söpöä tyttöä ja farkkujen alla oliskin pissavaippa? Muistan sun nimimerkin noista saunajutuista - ootko joskus pistäytynyt näissä vaippahöpinöissäkin ja ootko itse ajatellut kokeilla vaippaleikkejä?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
No sä et sitten juoksis kiljuen pakoon jos pääsisit riisumaan söpöä tyttöä ja farkkujen alla oliskin pissavaippa? Muistan sun nimimerkin noista saunajutuista - ootko joskus pistäytynyt näissä vaippahöpinöissäkin ja ootko itse ajatellut kokeilla vaippaleikkejä?
Ei tulis mieleenkään juosta kiljuen söpöä vaippailijatyttöä pakoon.. ;) Ovat vaan niin harvassa ja vaikeasti pyydystettävissä moiset otukset..
Kommentoi
2
Ilmianna
Jaa
En juoksisi enkä kiljuisi. Omalla asteikollani vaippapissailu on paljon vähemmän järjetöntä kuin jotkut muut pöksyalan puuhat. Mitä itse sanoisit, jos kysyisin saanko katsoa kun pissaat? Muistan nimittäin hurjasta nuoruudestani, miten äärettömän jännittävää oli saada katsoa päiväkodin toiseksi söpöimmän tytön pissaavan. (Sain kyllä katsella maailman söpöimmän pikkusiskon lirivän kun hän 4-5-vuotiaana esitteli itseään velipojalle ja allekirjoittaneelle, mutta siinä ei ollut ihan samaa taikaa.)

Pidän tosiaan silmällä näitä vaippajuttuja - niissä on jotakin omanlaistaan kiinnostavuutta.
Kommentoi
2
Ilmianna
Jaa
lähetys.pihasaunasta kirjoitti:
En juoksisi enkä kiljuisi. Omalla asteikollani vaippapissailu on paljon vähemmän järjetöntä kuin jotkut muut pöksyalan puuhat. Mitä itse sanoisit, jos kysyisin saanko katsoa kun pissaat? Muistan nimittäin hurjasta nuoruudestani, miten äärettömän jännittävää oli saada katsoa päiväkodin toiseksi söpöimmän tytön pissaavan. (Sain kyllä katsella maailman söpöimmän pikkusiskon lirivän kun hän 4-5-vuotiaana esitteli itseään velipojalle ja allekirjoittaneelle, mutta siinä ei ollut ihan samaa taikaa.)

Pidän tosiaan silmällä näitä vaippajuttuja - niissä on jotakin omanlaistaan kiinnostavuutta.
Kyllä mä näyttäisin sille mukavalle pojalle jonka kanssa mä sitten joskus seurustelen. Mähän olen pissannut housuun (siis vaippaan) koulussa ja ostarin penkillä ja vanhempien kanssa sohvalla, niin että mä saan varmaan pissan tulemaan silloin kun sitä katsoo joku joka siitä tykkää. Päikkärissähän katsottiin joskus melkein vesi kielellä, ja nettiä selatessa musta on alkanut näyttää siltä ettei tällainen lapsekas pissailun ihastelu ole mitenkään harvinaista meillä vähän isommillakaan.
Kommentoi
3
Ilmianna
Jaa
Kyllä mä näyttäisin sille mukavalle pojalle jonka kanssa mä sitten joskus seurustelen. Mähän olen pissannut housuun (siis vaippaan) koulussa ja ostarin penkillä ja vanhempien kanssa sohvalla, niin että mä saan varmaan pissan tulemaan silloin kun sitä katsoo joku joka siitä tykkää. Päikkärissähän katsottiin joskus melkein vesi kielellä, ja nettiä selatessa musta on alkanut näyttää siltä ettei tällainen lapsekas pissailun ihastelu ole mitenkään harvinaista meillä vähän isommillakaan.
Tarkkaile postilaatikkoasi.
Kommentoi
2
Ilmianna
Jaa
Tuttu tunne mullekin. Kun on pienempänä kastellut ihan oikeasti niin mieliala on joskus aika ristiriitainen, kun ei taaskaan malttanut olla pissaamatta vaippaan. Eilisiltana laskin leikin jälkeen vikan iltapissan vaippaan ja siihen oli hyvä nukahtaa. :D Aamulla söpöliini tuli taas viereen ja syliin ja oltiin oikein helliä. Söpöliini kysyi onko mullakin taas pissat housussa (tietysti mä olen kertonut sille näistä tyttöjen leikkiasioista sitä mukaa kuin se on kysellyt, siinä ei oo mitään pervoa) eikä se voinut olla nauramatta kun sanoin sille että on.
"Söpöliini kysyi onko mullakin taas pissat housussa..."

Sanamuodosta päätellen söpöliinillä oli ihan oikea kastelupissa housuissa eikä se hävettänyt...?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Vaippasakaali kirjoitti:
"Söpöliini kysyi onko mullakin taas pissat housussa..."

Sanamuodosta päätellen söpöliinillä oli ihan oikea kastelupissa housuissa eikä se hävettänyt...?
Joo, tyttönen on jo muutaman vuoden suhtautunut ihan luontevasti ja ehkä jopa jollain huumorilla siihen että joiltain nyt vaan lirahtaa pari kolme kertaa viikossa housuun - kotona siis. Kavereille se ei missään nimessä kerro paitsi yhdelle joka joutuu itsekin pitämään yövaippaa ja sen luona voi käydä yökylässä. Ei, söpöliini ei käy näillä sivuilla ja mä luotan siihen ettei kukaan tunnista... Mä oon alkanut epäillä että se on alkanut pissailla housuun tahallaankin.
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
Joo, tyttönen on jo muutaman vuoden suhtautunut ihan luontevasti ja ehkä jopa jollain huumorilla siihen että joiltain nyt vaan lirahtaa pari kolme kertaa viikossa housuun - kotona siis. Kavereille se ei missään nimessä kerro paitsi yhdelle joka joutuu itsekin pitämään yövaippaa ja sen luona voi käydä yökylässä. Ei, söpöliini ei käy näillä sivuilla ja mä luotan siihen ettei kukaan tunnista... Mä oon alkanut epäillä että se on alkanut pissailla housuun tahallaankin.
Harmittaa vähän ettei ole pikkusisarusta joka aamulla pujahtaisi peiton alle ja tahtoisi haleja ja sylittelyä. Pari vuotta sitten sain mökillä kuusivuotiaan siskonpetiin viereen ja poikanen oli pehmoinen ja lämmin eikä pannut pahakseen kun koppasin syliin.

Onkohan sun vaippailusi auttanut söpöläistä ottamaan asian luonnollisena ja jopa huumorin kannalta? Mä voisin ajatella jotain sellaista kuviota, että "kastelu ei taida olla kovin hirveä asia jos kerran isosiskokin pissailee vaippaan ihan huvikseen."
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Vaippasakaali kirjoitti:
Harmittaa vähän ettei ole pikkusisarusta joka aamulla pujahtaisi peiton alle ja tahtoisi haleja ja sylittelyä. Pari vuotta sitten sain mökillä kuusivuotiaan siskonpetiin viereen ja poikanen oli pehmoinen ja lämmin eikä pannut pahakseen kun koppasin syliin.

Onkohan sun vaippailusi auttanut söpöläistä ottamaan asian luonnollisena ja jopa huumorin kannalta? Mä voisin ajatella jotain sellaista kuviota, että "kastelu ei taida olla kovin hirveä asia jos kerran isosiskokin pissailee vaippaan ihan huvikseen."
Mä olen kyllä ollut huomaavinani jotain sellaista.

Mä kysyin aika äskettäin söpöliiniltä herääkö se koskaan siihen että pissa tulee. Se sanoi että joskus ja kun mä kysyin tuntuuko se hyvältä niin se hihitti ja sanoi että joo, tavallaan. Pitää varmaan joskus juoda illalla niin paljon että yöllä tulee oikeasti housuun ennen kuin ehtii pidättää - mä haluaisin tietää miltä se musta itsestäni tuntuu. En vaan halua kokeilla sitä silloin kun muut on kotona.

Juonipaljastukset päättyy tältä viikolta tähän.
Kommentoi
2
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Viikonloppusyötävät ja colat on hankittu ja vaipat varattu. Lievässä flunssanpoikasessa ei tee mieli lähteä kavereiden kanssa mihinkään, vaikka kovasti ne yrittivät houkutella. Työviikko on näköjään mennyt ilman ensimmäistäkään vaippapissaa ja nyt on aika omistautua tyttöjen ikiomille leikeille pissan aromilla ryyditettyinä. Äsken tulikin illan eka pissa housuun ja oijoi miten hyvältä monen päivän tauon jälkeen tuntui, kun lämmin pissa kasteli pimpsan ja katosi vaipan uumeniin.

Illalla saatan vaikka ottaa tutin suuhun jotta uni tulee helpommin - tulin ostaneeksi sellaisenkin kapineen.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Flunssahtava olo jatkui, joten kylmän colan sijasta ryyppäsinkin termospullosta kuumaa teetä avec hunaja. Hiihtokilpailua katsellessa tuli useamman kerran pissat housuun, miten ollakaan. Kuka sitä nyt viitsii vessaan lähteä kun on asettunut mukavasti sohvalle?
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
Pitää varmaan ostaa tutti. Mä olen nyt muutamana iltana imenyt hiustupsua ja jotenkin se taitaa rauhoittaa kun asennoituu oikein eli heittäytyy ihan pikkutytöksi. On tää vaan kummallista leikkiä.
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Kaikkee sitä näkee, vaikka on kyllä nähty pahempaakin. Ainakin teillä tuntuu olevan hyvä yhteishenki :)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Eipähän olla muussa pahanteossa...
Kommentoi
3
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Mitä enemmän mutustelen ajatusta siitä että tyttöystäväni pissailisi vaippaan, sitä kiinnostavammalta se maistuu. Onko joku teistä pissahousuista pienenä sormeillut pissaista pimpinvakoaan ja nuuhkinut ja *nuollut* sottaisia pikku näppejään? En kuolemaksenikaan muista olenko lukenut siitä näistä vaippaketjuista vai sittenkin jossakin muualta. En välttämättä vieroksuisi sitäkään, että tyttöystävältä pakkaisivat alapesut unohtumaan ja vaipan alta löytyisi maanläheisiä aromeja.

Osa teistä näyttää viihtyvän pelkässä vaipassa aina kun on tilaisuus. Miten sopeutuisitte siihen, jos nyt joku tarttuu varovaiseen pyydykseeni, että meillä on aina oleiltu helteellä alasti yötä päivää? Tekisikö kumminkin mieli yövaippaa?
Kommentoi
2
Ilmianna
Jaa
6 VASTAUSTA:
Alastomuus ei ole ongelma ja tulen tarvittaessa toimeen ilman vaippaakin, mutta taidan edelleen olla sinulle turhan iäkäs. Muistan itse sormeilleeni pientä pissavakoani joskus neli-viisivuotiaana, kun se tuntui jollain tavalla hyvältä, mutta en ole varma nuuhkinko tai nuolinko. Tämäkin leikki unohtui kun löysin klitorikseni.
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
Kyllä mä joskus aika pienenä hypistelin ja nuuhkin ja jollain lailla tykkäsinkin. *punastuu* Mä osaan kyllä olla alasti ihan ilman vaippaakin ja ihan missä seurassa vaan. Jos mä muistan vuosiluvun ja muun sellaisen oikein, olin 13-vuotiaana (jo ihan tisullisena ja karvallisena) saunassa enon ja 11-vuotiaan serkkupojan kanssa eikä se ollut mikään ongelma kellekään - se oli kerrostalon saunavuoro eikä meitä sillä kertaa ollut muita.
Kommentoi
2
Ilmianna
Jaa
Uusi
Kyllä mä joskus aika pienenä hypistelin ja nuuhkin ja jollain lailla tykkäsinkin. *punastuu* Mä osaan kyllä olla alasti ihan ilman vaippaakin ja ihan missä seurassa vaan. Jos mä muistan vuosiluvun ja muun sellaisen oikein, olin 13-vuotiaana (jo ihan tisullisena ja karvallisena) saunassa enon ja 11-vuotiaan serkkupojan kanssa eikä se ollut mikään ongelma kellekään - se oli kerrostalon saunavuoro eikä meitä sillä kertaa ollut muita.
Sopisit syliini sekä oikean itsesi ikäisenä että ihan pikkuisena tuttisuuna. Osaisin varmasti vaihtaa pikkutyttösen pissavaipan ja pestä etupyllyn ilman mitään seksillisiä värinöitä - mieleen tulee kyllä kysymys voiko pikkuisella olla paradoksaalisesti karvainen pimpsa.

Heitän kaikille muillekin mietittäväksi kysymyksen, voiko roolit vaihtaa toisinpäin. Onnistuuko imetys ja pippelinpesu niin ettei pikkuisen pojan pippeli paukahda jöpöttämään?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Uusi
Hmmmm...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Uusi
Mua ei ainakaan pysty imettämään ilman stondista (kokeiltu on) eikä kai pesemäänkään. Täytyy vielä yrittää vaihtaa asennetta kun ajatus pikkupojaksi heittäytytmisestä on aika kiinnostava. Miten vanhaksi poikaa voi imettää? Neljävuotiaaksi?

Mä olen nuuhkinut tyttöystävän pimpsaa aika pesemättömänäkin eikä tytönpissa kovin kamalalta haise.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Uusi
Siis häh?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Jos muut on alasti niin miksen mäkin olisi! Mehän ollaan söpöliinin kanssa kaiken päivät ilkosillaan silloin kun vanhemmat on omalla tai tuttavien mökillä tai kaupunkilomalla, tai sit vaipassa jos tekee mieli juoda ihan liikaa kokista ja pissata housuun. Tuntuu ihanalta olla alasti (jos vaan on lämmintä!).

Mäkin hypistelin pienenä pikkuista pimppiäni ja pahimmassa tapauksessa pissainen sormi meni pimpistä suuhun, mut mä imin sormea ihan vaan lähellä unen tuloa ja se sormi taisi olla vasen peukku. Pimpissä kävi oikea etusormi. Mut söpöliiniltä on joskus alapesu unohtunu ja vaipan alla on ollut aika vahvoja lemahduksia kun on leikiskelty tyttöjenlääkäriä. Pissainen "aromi" ei musta kuitenkaan ole kovinkaan ällö.

Mä olen muuten raportoinu äidille noista lääkärileikeistä niin että se on aika hyvin selvillä siitä mitä me tehdään. Se oli itsekin alaluokkalaisen ikäisenä usein ehdottelemassa samoja leikkejä 5 v vanhemmalle serkkutytölle ja sen mielestä nää leikit on ihan normaalia uteliausuutta ja jää ennemmin tai myöhemmin pois. Niin ne on meiltä jäämässäkin. Äiti opetti mulle klitoriksen olemuksen ja tehtävän kun mä viisvuotiaana näytin sille omaani ja ihmettelin mikä se on. Äiti kertoi että se on tytön ikioma taikanappula ja sen tehtävänä on se ettäsiinä tuntuu hyvältä kun sillä leikkii. Mä selitin söpöliinille saman kun se kerran ihmetteli että mikä se nystyrä oikein on. Tyttönen osaa saada orkkuja (ekan saatuaan se tuli aika täpinöissään hihkumaan että nyt se onnistui) mut sitä me ei oo tehty yhdessä silloinkaan kun on kaksistaan ollessa nukuttu sylikkäin. Niin että kenenkään ei tarvii saada paniikkikohtauksia näistä meidän leikeistä.
Kommentoi
2
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Taikanappula on ihana sana! Teidän perheessä tyttöjen leikki näyttää olevan iloinen asia ja niinhän sen pitääkin.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Uusi
Heh, ei muakaan pesemätön haju haitannut kun sain 8 vuotiaana tutustua 7 vuotiaan naapurintytön pikkupimppiin, jotenkin siinä oli kiehtova vastakohta, että kun oli tottunu pitämään tyttöjä sellaisina söpöinä ja hyväntuoksuisina niin oli jännää että pöksyjen alla olikin ihan eri tuoksut. Ja joo, tällaiset leikit on ihan normaaleja eikä niissä oo mitään pahaa jos ei pakoteta eikä tehdä väkisin.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Uusi
tulkaa jutteleen vaipoista lisää mun kik ossa aikuis_vauva tai skype ossa fox kettu
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Tykkään lapsellisesta olosta

Oon 17v lukiotyttö ja mulla on vähän outo ongelma. Eli siis pidettiin semmoset naamiaisbileet tuossa syksyllä ja päätettiin kavereitten kanssa pukeutua sinne vauvoiksi. Sitä varten tuli sit tilattua netistä kaikkee vauvatavaraa. Yks ilta koitin sit ihan huviksee että mahtuuko aikuisten vaippa mulle. Se vaippa tuntuikin tosi hyvältä ja turvalliselta ja pidin sitä päällä loppuillan. Tän jälkee oon noin kerran viikossa ollu vaipoissa ja juonu maitoa tuttipullosta. Tiiän että mun ei pitäis tehä näin mutta en jotenkii osaa enää lopettaa. Jotenkii tykkään siitä turvallisesta ja lapsellisesta olosta mikä tulee. Oon pari kertaa pissinytkin niihin vaippoihin. Hävettää. Onko tästä mulle jotain haittaa ja tietääkö joku mitä tää on?

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta