On niin tiettävästi.........???????..............
Hidasta myyntiä myyjä ei viitsi edes yrittää tehdä asiakas viihtyisyyteen eteen mitään.
On likaiset pöydät ja lattiat.
abc raisio
12
532
Vastaukset
- Tyytyväinen_asiakas
Opettele oikeinkirjoitus.
- duunipankki
Auttaako se yleis siisteyteen. Ai nyt mä hokasin täytyy lukea lapusta mitä täytyy duunis tehdä. Ennen muinoin riitti olla vain palkalistoille pääsemiseen. Ei parane myöhästyä töistä ja tehdä mitään ylimääräistä.
- opettajankoulutus
Sikalakin on puhtaampi kuin abcc
Mies Myyjä ei oo töiden tasalla tarvitse opetusta miten ollaan ja tehdään tai ei oo mitään korvien välissä kun ei viitsi tehdä mitään.- patajakattila
Näytä sinä esimerkkiä reippaudesta, ja opettele oikeinkirjoitus =)
- mmmcc
Onko myyjät jotain reippaus luokalta???
- fe22434
mmmcc kirjoitti:
Onko myyjät jotain reippaus luokalta???
Edelleen se oikeinkirjoitus auttaa kirjallisessa ilmaisussa. Se on yksi elämäsi paras hankinta, jos vain otat itseäsi niskasta kiinni.
- fe2222
?????? pöljä
- johtaja.miljoona
paska paikka
myyjät vaihtoon !!!!!!!!!!! - nesteen..asiakas
onko auki !!!!!
myyjä ei näkynyt??????? - maskusta
Edelleen kannataisi ajatella miksi asiakas tulisi uudestaan kun ei oo myytävää ja kestää
- navettaasiakas
Minä oon varsinaisuomalainen tyhmä juntti minä vaadin minun roposilla parasta!!!
- axbxcx
Viestin aloittaja siirtyköön kirjoittamaan, paitsi oikein, myös Raision asioista Raision sivuille. Kiitos!
http://keskustelu.suomi24.fi/paikkakunnat/varsinais-suomi/raisio
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185181- 472849
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302508Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231909En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101650- 1181647
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231405- 971397
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101358