Tiistai 01.11.2016

Hauka.tiistaina

Hyvää huomenta vaan. Tänään oli nihkeä aamu herätä, sillä nukuin levottomien jalkojen takia huonosti.

Ihmiskokeen myötä levottomien jalkojen ongelma on korostunut kun ennen jokapäiväinen viina-annos on turruttanut hermoston rauhalliseksi. Onneksi tähän on lääke nimeltään sifrol. Lääke on alunperin parkinsonin tautiin kehitetty, mutta sitä käytetään minimiannoksena myös levottomiin jalkoihin. Ongelma on vaan se, etten muista ottaa sitä, ku se pitäisi ottaa tuntia ennen nukkumaan menoa.

Mielummin kärsin näistä lieveilmiöistä, kun aamukrapuloista.

Hyvää tiistaipäivää kaikille :-)

31

97

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • buahahahahahahaaaa

      Narkki on käyttänyt liikaa kamaa ja tuhonnut oman hermostosysteeminsä.

      • Hauka.Siltavoudintiellä

        Kyllä viinaa on tullut vedettyä ja lähimuistin kanssa on ongelmia arkielämässä. Hyvin paljon mahdollista että itseaiheutetu.


    • Narkki.aina.narkki

      Nyt selvisi, että miksi tissu ja sen sivupersoonat lässyttää paskaa yönkin lävitse.

      • Hauka.Siltavoudintiellä

        Käyn töissä, joten nukun öisin, ellei ole sairaslomaa. En ole tissu.


      • Nuori.muistuttaja
        Hauka.Siltavoudintiellä kirjoitti:

        Käyn töissä, joten nukun öisin, ellei ole sairaslomaa. En ole tissu.

        Ei työtön narkki saa mitään sairaslomaa.


      • Hauka.Siltavoudintiellä
        Nuori.muistuttaja kirjoitti:

        Ei työtön narkki saa mitään sairaslomaa.

        Olet oikeassa.


    • Hyvähyvä

      Pirihauka sai mitä ansaitsikin.

      • Hauka.Siltavoudintiellä

        Saattaa se näinkin olla, mutta silti valitsen tämän mielummin, kun krapulaamut.


    • Naurattaaa

      Voihan LOL !!! Tissuhaukalla on siis yksi narkkareiden tyypillisimmistä vaivoista. Täytyy sanoa, että oikeaan osoitteeseen meni. :)

      • Hauja.Siltavoudintiellä

        Vaiva on ollut lapsesta lähtien ja en ole koskaan syönyt huumeita. Vain alkoholia ja spaddua.


      • Hauka.Siltavoudintiellä

        Yllöpito toimii. Tämä on aiheeseen liittyvö ja asiallinen.


      • Hauka.vanamokujalla

        Levottomat jalat ollut lapsuudessa ja lähimuisti on tod näk juotu omin käsin.


    • sifrol.hauka

      Mielenkiintoiset sivuoireet. Lukekaapa jostain

      • Hauka.töissä

        Oonhan mä yht kunt kelpoine. Oon töissä ja. Maksan kelan elätin tuet veroillani. 1150€/kk


      • Hauka.töissä kirjoitti:

        Oonhan mä yht kunt kelpoine. Oon töissä ja. Maksan kelan elätin tuet veroillani. 1150€/kk

        Oletko "töissä" kuntoutuvien narkkareiden vai kehitysvammaisten työpajalla?


      • Hauka.katrillia
        1...hoitsu kirjoitti:

        Oletko "töissä" kuntoutuvien narkkareiden vai kehitysvammaisten työpajalla?

        En ole.


      • Hauka.katrillia kirjoitti:

        En ole.

        Eli kummassa?


      • Hauka.katrilli

        Kiitos tissu kommenttista :-) olen kokeillut sitä magnesiumia, kylmä/kuumahoitoa ja kävellyt jne.

        Ehkä se mullakin menee ohi. Se lupas vähän myräkkää t.silestonikesänakit alla.


      • Hauka.katrilli kirjoitti:

        Kiitos tissu kommenttista :-) olen kokeillut sitä magnesiumia, kylmä/kuumahoitoa ja kävellyt jne.

        Ehkä se mullakin menee ohi. Se lupas vähän myräkkää t.silestonikesänakit alla.

        Sama juttu,,, onneksi kaveri lupasi kyydin duuniin jos myräkkää tulee,,,


      • hauka.lisää
        Ex-tissu101 kirjoitti:

        Sama juttu,,, onneksi kaveri lupasi kyydin duuniin jos myräkkää tulee,,,

        Heh... :D sama juttu mullakin tuon kyydin suhteen. Saattaa olla, että tulee vetenä.
        Siinähän voi olla aamukankkusessa ja sanoa kröhöm..en voi tulla kun on kesärenkaat alla kröhön...


      • hauka.lisää kirjoitti:

        Heh... :D sama juttu mullakin tuon kyydin suhteen. Saattaa olla, että tulee vetenä.
        Siinähän voi olla aamukankkusessa ja sanoa kröhöm..en voi tulla kun on kesärenkaat alla kröhön...

        Ensimmäinen peukutus muuten kun se tuli takaisin,,, :)


      • TissuThePaskanaama
        Ex-tissu101 kirjoitti:

        Ensimmäinen peukutus muuten kun se tuli takaisin,,, :)

        Homo peukuttaa omia viestejään.
        Tissu on peukuttava homo.


      • hauka.lisää
        TissuThePaskanaama kirjoitti:

        Homo peukuttaa omia viestejään.
        Tissu on peukuttava homo.

        Niin... kuka peukuttaa ja kuka ei. Kolmen aikaan aamulla yksi kirjoittaa satoja viestejä kymmenillä nimimerkeillä ja jokaiseen tulee välittömäsi peukutus. No ei sentään satoja, mutta useita.

        Onko sulle kukaan sanonut...


      • TissuThePaskanaama
        hauka.lisää kirjoitti:

        Niin... kuka peukuttaa ja kuka ei. Kolmen aikaan aamulla yksi kirjoittaa satoja viestejä kymmenillä nimimerkeillä ja jokaiseen tulee välittömäsi peukutus. No ei sentään satoja, mutta useita.

        Onko sulle kukaan sanonut...

        Homotissu vahtii kolmen aikaan yöllä, että kuka peukuttaa mitäkin viestiä.


      • hauka.sairiksella
        TissuThePaskanaama kirjoitti:

        Homotissu vahtii kolmen aikaan yöllä, että kuka peukuttaa mitäkin viestiä.

        Olin sairiksella ja rikoin kaavan ja yllätin itse teossa. Loppu yksinpuhelu, kuin seinään yhden kuitin jälkeen :D


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sofia B- on jälleen kerran rakastunut ja onnellinen nainen .

      Toivottavasti nyt on onni kestävää ja Sofia voi saada oman perheen lopulta itselleen .
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      2835
    2. Sofia seukkaa miljonäärin kanssa matkustellen ympäri maailmaa

      Hän on tavannut toivomansa läsnäolevan mihen ja kohta Sofiast tulee ussperheen äiti. Toivottavasti kohta saamme vauvauut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      928
    3. Ukraina romahtamassa, Hallitus hajoamassa.

      Samaan aikaan kun ukrot on rintamalla alakynnessä, niin maan hallitus on hajomassa.
      Maailman menoa
      290
      901
    4. Millaisia ihmisiä ovat murhaajat: Ari Ossi Petteri Suorsa ja Tiina Pia Susanna Seppänen.

      18-vuotias Adeliina Lehtinen surmattiin raa’alla tavalla syksyllä 2022. Hänen murhastaan tuomittiin elinkautiseen 40-vuo
      Oulu
      5
      882
    5. Loukkaa se, jos sinä väität mun etsivän jotain rahamiestä

      Vtustako minä sinun rahoista voisin tietää silloin tai nytkään. Rakastuessa kuvittelin että olet varmaan joku tukityölli
      Ikävä
      147
      861
    6. Oho! Sofia Belorf ja "rillimiljönääri-rakas" sai somen liekkeihin: "Optikko vai grillikioskin...?"

      "Rillimiljönääri-rakas" on kyllä hyvä titteli!!! Tsemppiä Sofialle rakkauteen ja terkkuja Nikolle ja Stefanille! Lue l
      Kotimaiset julkkisjuorut
      20
      794
    7. Pikku Liedon pelkoa lietsova ja rikoksia tehtaileva katujengi

      Mistä kaukaa tulevat Liedossa riehuvat katujengiläiset?. Turun Varissuolta tai Pernosta? Nykylukutaidolla selviää, kun t
      Lieto
      38
      781
    8. Toivokasta torstaipäivää

      Hyvää huomenta ihanille ihmisille. 🌞🍁☕😊❤️ Kauniit syyskelit jatkuu. On hyvä olla lomalla. 🌞
      Ikävä
      161
      767
    9. Pikku apulaiset

      E B ja J E levittää väärää informaatiota Olavintoimintakeskuksen kaupasta. Kuka tai mikä ryhmä tästä hyötyy. Ovatko iha
      Sysmä
      64
      754
    10. Olet vallannut ajatukseni.

      Haluaisin tutustua sinuun paremmin ja lähentyä kanssasi. Tuntuu, että joka päivä kun sinua näen, saat minut hämilleen, s
      Ikävä
      29
      725
    Aihe