Tiistai 01.11.2016

Hauka.tiistaina

Hyvää huomenta vaan. Tänään oli nihkeä aamu herätä, sillä nukuin levottomien jalkojen takia huonosti.

Ihmiskokeen myötä levottomien jalkojen ongelma on korostunut kun ennen jokapäiväinen viina-annos on turruttanut hermoston rauhalliseksi. Onneksi tähän on lääke nimeltään sifrol. Lääke on alunperin parkinsonin tautiin kehitetty, mutta sitä käytetään minimiannoksena myös levottomiin jalkoihin. Ongelma on vaan se, etten muista ottaa sitä, ku se pitäisi ottaa tuntia ennen nukkumaan menoa.

Mielummin kärsin näistä lieveilmiöistä, kun aamukrapuloista.

Hyvää tiistaipäivää kaikille :-)

31

159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • buahahahahahahaaaa

      Narkki on käyttänyt liikaa kamaa ja tuhonnut oman hermostosysteeminsä.

      • Hauka.Siltavoudintiellä

        Kyllä viinaa on tullut vedettyä ja lähimuistin kanssa on ongelmia arkielämässä. Hyvin paljon mahdollista että itseaiheutetu.


    • Narkki.aina.narkki

      Nyt selvisi, että miksi tissu ja sen sivupersoonat lässyttää paskaa yönkin lävitse.

      • Hauka.Siltavoudintiellä

        Käyn töissä, joten nukun öisin, ellei ole sairaslomaa. En ole tissu.


      • Nuori.muistuttaja
        Hauka.Siltavoudintiellä kirjoitti:

        Käyn töissä, joten nukun öisin, ellei ole sairaslomaa. En ole tissu.

        Ei työtön narkki saa mitään sairaslomaa.


      • Hauka.Siltavoudintiellä
        Nuori.muistuttaja kirjoitti:

        Ei työtön narkki saa mitään sairaslomaa.

        Olet oikeassa.


    • Hyvähyvä

      Pirihauka sai mitä ansaitsikin.

      • Hauka.Siltavoudintiellä

        Saattaa se näinkin olla, mutta silti valitsen tämän mielummin, kun krapulaamut.


    • Naurattaaa

      Voihan LOL !!! Tissuhaukalla on siis yksi narkkareiden tyypillisimmistä vaivoista. Täytyy sanoa, että oikeaan osoitteeseen meni. :)

      • Hauja.Siltavoudintiellä

        Vaiva on ollut lapsesta lähtien ja en ole koskaan syönyt huumeita. Vain alkoholia ja spaddua.


      • Hauka.Siltavoudintiellä

        Yllöpito toimii. Tämä on aiheeseen liittyvö ja asiallinen.


      • Hauka.vanamokujalla

        Levottomat jalat ollut lapsuudessa ja lähimuisti on tod näk juotu omin käsin.


    • sifrol.hauka

      Mielenkiintoiset sivuoireet. Lukekaapa jostain

      • Hauka.töissä

        Oonhan mä yht kunt kelpoine. Oon töissä ja. Maksan kelan elätin tuet veroillani. 1150€/kk


      • Hauka.töissä kirjoitti:

        Oonhan mä yht kunt kelpoine. Oon töissä ja. Maksan kelan elätin tuet veroillani. 1150€/kk

        Oletko "töissä" kuntoutuvien narkkareiden vai kehitysvammaisten työpajalla?


      • Hauka.katrillia
        1...hoitsu kirjoitti:

        Oletko "töissä" kuntoutuvien narkkareiden vai kehitysvammaisten työpajalla?

        En ole.


      • Hauka.katrillia kirjoitti:

        En ole.

        Eli kummassa?


      • Hauka.katrilli

        Kiitos tissu kommenttista :-) olen kokeillut sitä magnesiumia, kylmä/kuumahoitoa ja kävellyt jne.

        Ehkä se mullakin menee ohi. Se lupas vähän myräkkää t.silestonikesänakit alla.


      • Hauka.katrilli kirjoitti:

        Kiitos tissu kommenttista :-) olen kokeillut sitä magnesiumia, kylmä/kuumahoitoa ja kävellyt jne.

        Ehkä se mullakin menee ohi. Se lupas vähän myräkkää t.silestonikesänakit alla.

        Sama juttu,,, onneksi kaveri lupasi kyydin duuniin jos myräkkää tulee,,,


      • hauka.lisää
        Ex-tissu101 kirjoitti:

        Sama juttu,,, onneksi kaveri lupasi kyydin duuniin jos myräkkää tulee,,,

        Heh... :D sama juttu mullakin tuon kyydin suhteen. Saattaa olla, että tulee vetenä.
        Siinähän voi olla aamukankkusessa ja sanoa kröhöm..en voi tulla kun on kesärenkaat alla kröhön...


      • hauka.lisää kirjoitti:

        Heh... :D sama juttu mullakin tuon kyydin suhteen. Saattaa olla, että tulee vetenä.
        Siinähän voi olla aamukankkusessa ja sanoa kröhöm..en voi tulla kun on kesärenkaat alla kröhön...

        Ensimmäinen peukutus muuten kun se tuli takaisin,,, :)


      • TissuThePaskanaama
        Ex-tissu101 kirjoitti:

        Ensimmäinen peukutus muuten kun se tuli takaisin,,, :)

        Homo peukuttaa omia viestejään.
        Tissu on peukuttava homo.


      • hauka.lisää
        TissuThePaskanaama kirjoitti:

        Homo peukuttaa omia viestejään.
        Tissu on peukuttava homo.

        Niin... kuka peukuttaa ja kuka ei. Kolmen aikaan aamulla yksi kirjoittaa satoja viestejä kymmenillä nimimerkeillä ja jokaiseen tulee välittömäsi peukutus. No ei sentään satoja, mutta useita.

        Onko sulle kukaan sanonut...


      • TissuThePaskanaama
        hauka.lisää kirjoitti:

        Niin... kuka peukuttaa ja kuka ei. Kolmen aikaan aamulla yksi kirjoittaa satoja viestejä kymmenillä nimimerkeillä ja jokaiseen tulee välittömäsi peukutus. No ei sentään satoja, mutta useita.

        Onko sulle kukaan sanonut...

        Homotissu vahtii kolmen aikaan yöllä, että kuka peukuttaa mitäkin viestiä.


      • hauka.sairiksella
        TissuThePaskanaama kirjoitti:

        Homotissu vahtii kolmen aikaan yöllä, että kuka peukuttaa mitäkin viestiä.

        Olin sairiksella ja rikoin kaavan ja yllätin itse teossa. Loppu yksinpuhelu, kuin seinään yhden kuitin jälkeen :D


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      104
      991
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      590
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe