Miehen lapset häiriköivät

kurpitsaajaketsupau

täällä ja kotonaan meidän perhe elämää. Ovat niin mustiksia isästä joka on läytänyt upeen naisen joka ei ole ihminen joka passaa ja kumartaa kakaroita. Kuvittelevat lapsiparat että passaan ja teen kaiken heidän eteen, mutta vääribn menei. kersat passaa mua. Jos ei ei tarvi tulla maleksimaan meille. Minä määrään ja teen säännöt perheellemme ja heille kotiin minkä tähden kasvatus on sama kontaan ja täällä, ei tarvi muutella. Olen sen verran fiksu etten jouda räpeltämään yksinkertaiseten asioiden kanssa vaan toimin. Kersat kiusaa ja aiheuttaa päänvaivaa jatkuvasti. heidän iti on samanlainen, minä taas annan heille rauhan olla omissaan. Mua ei vaivaa ptkääkään heidän ongelmat kunhan eivät tuo niitä tänne.

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • komentokomento

      uusia sääntöjä vaan ja kovempi komento. Lappu seinälle että Täällä määrään minä!
      On kumma jos ei kersat tiedä ktetä kunnioittaa ja ketä totellaan, se on äitipuoli joka on yli muiden. Hänellä on muutenkin rankkaa sopeutua toiseen kotiin ja katras lapsia ympärillään joita pitää kasvattaaa, sei ole helppoo. Jos vielä sattuu ongelmallisia lapsia ja häirikkö exä. Mutta reippaasti vaan päsmäröimään, se kannattaa ja lapset joskus vielä kiittää ja ovat todella onnellisia että saivat pätevän äidin itselleen .

    • normiäiti

      Ootko ihan aikuinen? Ei tähän paljon muuta voi sanoa.

    • tavatonta

      Etkö sinäkään luuseri saanut lapsetonta puolisoa kun piti mennä lasten elämä sotkemaan.Ootpa mitätön !

    • Älävalehtelelissu

      Ei sulla ole miestä eikä lapsia, olet yksinäinen katkera juoppo, lissu.

    • rikkausonäitipuoli

      Näitä perheitä on paljon,missämiehen lapset häiriköivät ja estävät aikuisia olemasta yhdessä, Huonosti kasvattettuja lapsia ja eivät osaa kunnioittaa uuta äitiä. Luulisi, että olisivat onnellisia kun saavat uusia aikuisia elämäänsä jotka välittää ja kasvattaa, uudet ajatukset ovat aina tervetulleita ja hyviä.
      On kurjaa jos uusi äiti ei voi perehtyä lastenkasvuun ja uuteen parisuhteeseen, vaan lapset kiukkuavat ja määrävät uuden äidin toimntaa virheellisesi ja ylimielisesti. Lasten ei kuulu kyseenalaistaa uudenäidin toimintaa vaan ottaa neuvot nätisti vastaan.
      Jos isä on heittänyt vaimonsa pihalle, niin miski lapset siitä kiukkuuvat uudelle äidille? Sehän on omituista.
      Lasten kuuluu kunnioittaa, hyväksyä, kuunnella ja näyrästi ottaa kaikki uusia vastaan ja halata ja ihannoida uutta äitiä. Oikeesti, silloin uusi perhe toimii ja on onnellinen, kun kuunnellaan uutta äitiä joka kuitenkin tietää kaiken ja osaa kaiken. Lapset vaan on sivuseikka kun tehdään perheestä onnellinen kokonaisuus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5056
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3327
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1462
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe