Tietääkö kukaan, mihin Humppilassa meinataan asuttaa turvapaikanhakijoita? Toivottavasti eivät ole partalapsia, vaan joitakin ketkä oikeasti tarvitsevat apua!
Humppilan turvikset
6
151
Vastaukset
- kaksit
Taisivat olla pelkästään yksittäisiä perheitä. Korjatkaa jos olen väärässä
- opopmqwk
Niin niin ne oot kaikki perheitä ja lapsoset ja kaikki 17v ja sellaista. Usko poes!
- VerotNousee
Eikö kukaan tiedä? Kertokaa! Panettaa niin pirusti...
- lkjdj
Joo, kuulin että Kaartotiellä, ovat. Pariskunta ja pieni lapsi. Eli jos sua edelleen panettaa, niin sit kohti kaupunkia.
- muumaamustikka3
No hyvä jos sentään kokonainen perhe on tullu, eikä vaan merkkivaatteisiin puettuja partalapsia appleineen.
- VerotNousee
muumaamustikka3 kirjoitti:
No hyvä jos sentään kokonainen perhe on tullu, eikä vaan merkkivaatteisiin puettuja partalapsia appleineen.
Mutta kun just ne nuoret miehet on niin kuumaa kamaa ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683198Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91851- 1111740
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241249- 1291048
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926- 84869
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6865