Ei yhtään purjeveneilyyn liittyvää

HerneNenässä

Mitkä ovat omasta mielestänne erikoisimmat ylläpidon poistamat viestit, mitkä olette tälle palstalle kirjoittaneet?
Mahtaako joku tietää vieläkö moderointi suoritetaan osittain vapaaehtoisin sheriffi voimin?
Tämä avaus ihan sen vuoksi, että minun on todella vaikea joskus käsittää miksi jokin kirjoittamani viesti on ylläpidon toimesta poistettu.

15

152

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PisteetModelle

      Mielestäni moderointi on ollut juuri sopivaa, ja jopa pidättyväistä. Tästä kiitokset modelle.

      Söisin että persveivaripalstalle tulisi vastaava, evaripölhön ja muut 2t-hörhöilijät sais laittaa aisoihin ja .yös niiden tasolle vaipuvat nelarihörhöt.

    • käsittääkseni.näin

      Edellisen uudistuksen mukana poistuivat palstakohtaiset sheriffit. Sheriffit olivat muutoin tavallisia palstan lukijoita, mutta saaneet pienen opastuksen ja hieman valtuuksia. Nyt moderointi tapahtuu ylläpidon toimesta. Ei kuitenkaan omatoimisesti, vaan jonkun tehtyä ilmoituksen asiattomasta viestistä. Ja olikohan vielä joku automaattinen suodatinkin käytössä, joka poimi epätoivottuja sanoja.

      • SeMMonenHomma123

        Oma viestini poistettiin kun korjasin erässä ketjussa käytetyn veneen hinnan olevan englannin puntia eikä euroja??? Ketjun aloitta laittoi siis linkin myytävänä olevaan veneeseen ja omassa tekstissään ilmoitti hinnan olevan euroja, jonka minä sitten korjasin omassa viestissäni hinnan olevan GBP eikä €. Viestissäni ei ollut kirosanoja eikä mitään mautonta kettuilua, vaan ainoastaan maininta valuutasta. Mutta viesti lähti!!


      • automaatiojyrää

        No ilmankos on ollut vähäeleistä :) Sanotaanko että viimeiseksi jäänyt sheriffi oli kyllä ihan oikeilla linjoilla.

        Ehkäpä tämä uusi "jokapalstansheriffi" on täysautomatisoitu. Sellaisistakin on jossain ollut kokmeusta. PÄästävät kiertoilmaukset läpi mutta joskus viattomatkin sanat jäävät juntturaan.


      • SeMMonenHomma123
        automaatiojyrää kirjoitti:

        No ilmankos on ollut vähäeleistä :) Sanotaanko että viimeiseksi jäänyt sheriffi oli kyllä ihan oikeilla linjoilla.

        Ehkäpä tämä uusi "jokapalstansheriffi" on täysautomatisoitu. Sellaisistakin on jossain ollut kokmeusta. PÄästävät kiertoilmaukset läpi mutta joskus viattomatkin sanat jäävät juntturaan.

        Automatisaatiota minäkin veikkaisin, mutta se taitaa olla pahasti kehitys vaiheessa kun minun mielestä tässäkin ketjussa on asiattomampaa tekstiä kuin omassa valuutta huomautuksessani.


    • OrvietoClassico

      Minä kyllä kaipaan SirBB:tä, Erkki Lihasta, JRxxx:ää ja muita kaikkien alojen asintuntijoita.

      • Laadullaontekijänsä

        Parhaat tarinaniskijät on kivaa luettavaa ja hyvät provot taidetta.

        Mutta en usko että kukaan kaipaa uppiskeskustelua tai kaunissaarikeskustelua. Ne vajosivat kohtuu alas. Taisin itsekin ilmiantaa jonkun jälkimmäisistä.


      • kuka.kaipaa

        Unohdit kaipaamiesi listalta melkein tärkeimmän, jodlarin. Tosin pidän hyvin todennäköisenä, etteivät muut palstan lukijat noita ole kaipaamaan jääneet. Ja yksi noista mainitsemistasi on edelleen jokapäiväinen kaikkien alojen asiantuntija. JRxxx elää nykyään nimellä 10-14 ja on alati valmis ampumaan sinut.


      • Hshshshshsha
        Laadullaontekijänsä kirjoitti:

        Parhaat tarinaniskijät on kivaa luettavaa ja hyvät provot taidetta.

        Mutta en usko että kukaan kaipaa uppiskeskustelua tai kaunissaarikeskustelua. Ne vajosivat kohtuu alas. Taisin itsekin ilmiantaa jonkun jälkimmäisistä.

        Tästä tulikin mieleeni, mitä Kaunissaaren syksyyn kuuluu?


      • RRaine
        Hshshshshsha kirjoitti:

        Tästä tulikin mieleeni, mitä Kaunissaaren syksyyn kuuluu?

        Vietin siellä lokakuussa pari viikkoa, muistikuvat on kyllä hämäriä. Anneli oli lähtenyt vesibussilla etelään vai onko Tallinna pohjoisessa. Raimolta meinasi viinat loppua, mutta Anneli lähetti postissa muutaman laatikon kirkasta ja campinkia, joten kai se siellä vielä pysyy.


      • IkäväniTallinnaan

        Kyllähän Sir ja Erkki tiesivät purjehduksesta hyvinkin paljon, purjehtijoita isolla P:llä, vaikka paukutti suutaan.


      • kuka.kaipaa kirjoitti:

        Unohdit kaipaamiesi listalta melkein tärkeimmän, jodlarin. Tosin pidän hyvin todennäköisenä, etteivät muut palstan lukijat noita ole kaipaamaan jääneet. Ja yksi noista mainitsemistasi on edelleen jokapäiväinen kaikkien alojen asiantuntija. JRxxx elää nykyään nimellä 10-14 ja on alati valmis ampumaan sinut.

        Kirjoittiko joku muka nimellä jodlari? Ja missä on Volvo-man nykyään?


      • kaikki.tunnisti
        jokander kirjoitti:

        Kirjoittiko joku muka nimellä jodlari? Ja missä on Volvo-man nykyään?

        Jodlari ei itse pitänyt lainkaan lukijoiden hänelle antamasta nimestä. Mutta ei koskaan kirjoittanut kahta viestiä samalla nimimerkillä, vaikka sisällöstä erehtymättä tunnisti kirjoittajan.


    • Ksksks

      Joskus olen ehdottanut veneilijöille todella edullisen lainan ottamista, mutta jostain syystä ne on aina poistettu.

    • öööäääxxx

      Huomaathan, että palstaa ei ole tarkoitettu eri purjehdusseurojen sisäisten asioiden käsittelyyn.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      95
      6876
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      29
      2696
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2283
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      84
      1960
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1681
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1487
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1377
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1304
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1257
    Aihe