Miten sais Vegtran huoltoilmaisimen nollattua
Nollaus Vegtra
7
175
Vastaukset
- tre100
Mikä on Vegtra?
- Huoltoosaa
No vielä Vegtra vaikka Obel-pajalle. Pahoin pelkään että tarttee testerin.
- Opel.tietäjä
Vegtra on Axtran ja Gorcan isoveli. Åmekan pikkuveikka.
- Rauha_muistoilleen
Appiukkovainaalle se oli "Vekra".
- Väkänen
Yllättävän moni autonomistaja ei tosiaankaan osaa kirjoittaa oman ajokkinsa merkkiä tai mallinimeä oikein. Volkswagen on vaikka kuinka monelle Wolksvagen tai jotain vastaavaa, lähes puolet taitaa kirjoittaa Huyndai (p.o. Hyundai) ja Qashqai lienee useimmille ylivoimainen.
C ja G ovat kieltämättä samankaltaisia kirjaimia, yritetään ymmärtää! - Hegelgegel
Väkänen kirjoitti:
Yllättävän moni autonomistaja ei tosiaankaan osaa kirjoittaa oman ajokkinsa merkkiä tai mallinimeä oikein. Volkswagen on vaikka kuinka monelle Wolksvagen tai jotain vastaavaa, lähes puolet taitaa kirjoittaa Huyndai (p.o. Hyundai) ja Qashqai lienee useimmille ylivoimainen.
C ja G ovat kieltämättä samankaltaisia kirjaimia, yritetään ymmärtää!Joskus aikoinaan oli lehdessä myynnissä "Kotslade".
Vähän aikaa meni ennenkuin tajusin sen tarkoittavan Scottsdale.
- löngkkä
Vittu että on kovia automiehiä,nämä Äidin pikku kullannuput. Runkkareita Tumputtajia älykkyysosamäärä alle nollan%%%%%%%%
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808336
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264528- 504098
- 543482
- 513116
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262556- 312159
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382013- 292006