Osaamisalan valinta edessä; vanhustyöhön olen kallistumassa. Valmistunen ensi kesänä. Opintovapaata minulla on kuitenkin ensi vuoden lokakuun loppuun asti. Pohdinkin että voinko valmistumiseni jälkeen opiskella vielä lisäksi sairaanhoidon ja huolenpidon osion. Ehtiiköhän sen suorittaa kolmessa kuukaudessa. Onko jollain tietoa? Kouluttaja ei tähän hätään osannut kertoa, lupasi selvittää asiaa..on erittäin kiireinen, saatta kestää ennenkuin vastaa. Siksi malttamattomana kysynkin täältä 😊
Vastaukset 3
- vsojbvsvoö
En usko, sillä tuskin mikään oppilaitos järjestää tarvittavia teoriatunteja laboraatioita siihen tahtiin.
- lähihoitaja90
Käytännöt ovat ymmärtääkseni hyvin pitkälti koulukohtaisia, mutta todennäköisesti et lisäopinnoillesi saa ainakaan mitään taloudellista tukea Kelasta/työkkäristä. Olen kuitenkin tavannut kollegoita joilla 2 eri osaamisalaa takataskussa, joten ei ainakaan mahdotonta ole.
- Tekem
Oikeastaan olen huomannut, että uusi opinto vaatii ainakin 8kk ja riippuu paljon siitä mitä asioita saa hyväsytyksi. Olen menossa vanhustyöhön opiskeluun ja 8kk kun olen suorittanut jo kuntoutuksen ja tehnyt vanhustyötä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1883151- 941425
- 1281122
Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois2481122Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä86975- 96831
Kissan kuolema
https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun111694Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan
Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa55685Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid108658- 38592