Osaamisalan valinta edessä; vanhustyöhön olen kallistumassa. Valmistunen ensi kesänä. Opintovapaata minulla on kuitenkin ensi vuoden lokakuun loppuun asti. Pohdinkin että voinko valmistumiseni jälkeen opiskella vielä lisäksi sairaanhoidon ja huolenpidon osion. Ehtiiköhän sen suorittaa kolmessa kuukaudessa. Onko jollain tietoa? Kouluttaja ei tähän hätään osannut kertoa, lupasi selvittää asiaa..on erittäin kiireinen, saatta kestää ennenkuin vastaa. Siksi malttamattomana kysynkin täältä 😊
Lähihoitaja/vanhustyö
3
161
Vastaukset
- vsojbvsvoö
En usko, sillä tuskin mikään oppilaitos järjestää tarvittavia teoriatunteja laboraatioita siihen tahtiin.
- lähihoitaja90
Käytännöt ovat ymmärtääkseni hyvin pitkälti koulukohtaisia, mutta todennäköisesti et lisäopinnoillesi saa ainakaan mitään taloudellista tukea Kelasta/työkkäristä. Olen kuitenkin tavannut kollegoita joilla 2 eri osaamisalaa takataskussa, joten ei ainakaan mahdotonta ole.
- Tekem
Oikeastaan olen huomannut, että uusi opinto vaatii ainakin 8kk ja riippuu paljon siitä mitä asioita saa hyväsytyksi. Olen menossa vanhustyöhön opiskeluun ja 8kk kun olen suorittanut jo kuntoutuksen ja tehnyt vanhustyötä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-216130Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite895762Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin993759- 1263752
- 1281515
- 571437
Miksi miehen on hankala ymmärtää
Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.1301352- 381159
- 451143
- 271127