Renault talisman vm 2017

Trickster1nro

Ei pysy käynnissä missä vika ajettu tuhat kilometriä :D

21

2205

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mahdollinenselitys

      Varmaan siksei pysy käynnissä että se on vielä autoliikkeen lattialla ja sulla ei ole kuin kuolaa suupielessä ja rämä korolla "projekti".

      • talismani

        Mihin liikkeeseen terroristit ovat hyökänneet?


    • ooouotiruey

      Vika on siinä että menit vahingossa istumaan Toyotaan ja yhtäkkiä turvatyyny räjähti päin naamaasi. Nyt kuvittelet että sulla on Talisman eikä corolla

      • ooouotiruey

        Itse laukesin.


      • ipoipupy
        ooouotiruey kirjoitti:

        Itse laukesin.

        keksipä seuraavalla kerralla oma nimimerkki


    • Juupajuuuu

      Takatakatakataaa

    • puurastaja

      Aktivoi pois päältä Start Stop. Josko se auttaa?

    • Tavisman

      No Niin ! Nykyisissä autoissa on (valitettavasti) ns. start/stop aktivoitu järjestelmä. Omistan vuoden 2016 Talismanin. Koelaudassa on katkaisin, jolla sen voi aktivoida pois ajonaikana. Olin eilen MB:n merkkisessä Taksissa kollegoiden kanssa. Tämäkin auto sammui, jolloin eräs matkustajista sanoi, että meneppäs Kaitsu työntämään :)

      • Ecomalli

        Relluilla vaan on tapana aktivoida tuo stop-puolen toiminto omia aikojaan ja melko pysyvänluentoisesti. Vähän niinkuin toi takavuosien sylinterien lepuutustoiminto polttoaineen säästämiseksi, siis kaikkien sylinterien lepuutus yhtaikaa.


    • Onnenamuletti

      Ai missäkö vika? Ostit rellun. Siinä se.

    • NakurannallaToimii

      Pakkaset tulivat. Rellu suunniteltu Ranskan nakurantoja silmällä pitäen....

      • Vepekka

        Pohjoinen suuntana, ei murheita tiedossa, alla Lagunaa,,,,😊


    • tuskinoikeavika

      Ehkä kannattais tarkistaa ensimäiseksi . Onko tankissa polttoainetta?

      • TrollaaVastaSitten

        Sinun kannattaisi ensin opetella tuo pisteen käyttö oikeassa paikassa....


    • AinaKäy

      Mulla on uusi Talisman ja ei sammu millään. Toinen päivä oli luovutus ja siitä lähtien on ollut käynnissä. Naapurit vähän kyllä katsovat hitaasti, mutta eipä haittaa, on niin kätevä lähteä näin pakkasellakin ajelemaan, kun on aina lämmin auto. Kai sitten on start-puoli sattunut jäämään päälle meikäläisen autossa.

      • NudistBeachMachine

        Kirjoittelet paskaa. Omaani en saa edes käyntiin, joten lopeta paskan jauhaminen.


      • AinaKäy

        Mutta eihän sinulla olekaan Renault-merkkistä kulkuneuvoa. Vaikka kaltaisellesi nudistille lämmin Renault olisi hyvä valinta.


    • UneksikaaVaan

      Täällä joulukuun myyntitilastojen katkeroittamat Terot avautuu Talisman toimimattomuudesta.

      Start-stopilla saa päälle tai pois ja eipä se stoppaa näillä keleillä missään autoissa.

      • Renutero

        Tojotero on herkkänä. Ei ole ihmekään, koska maailman ainoa oikea auto on kärsinyt takaiskuja. Kaikki lohduttamaan nyt teroja, meillä Renu -miehillä riittää siihen kantti.


      • TojoTutti

        TojoTerot huomio!

        Se tojon avain ei ole mikään tutti, pois suusta se nyt heti.


    • lappil

      pojat hei mersuissakin käytetään renunkoneita,useissakin malleissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2136
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      58
      2001
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1925
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe