Miehen ex vaimo ei hoida

Ansatuliterä

omaa osuuttaan mistään. Minä miehen uusi vaimo joudun puuttumaanjokaikiseen asiaan vaikken tahtoisi. Ei ole kiva pyörittää toisten perhettä kuin omaansa mutta pakko on kun lasten äiti ei tee mitään. Olipa onni että mies löysi minut, ensin oli alussa vastaan muuttamista tänne miehelään, kun ajattelin juuri että saan pyöritettäväksi miehen koko huushollin ja niin siinä kävi. Kasvatan lapsia ja siivoon laitan ruokaa ja leikin äitiä. Kyllä, osani on hoitaa kaikki. En tahtoisi mutta pakkohan se on. En suosittele kenellekkään joka ei ole sitoutunut eikä sen luonteinen että osaa. Perheenpyörittäminen ei ole helppoa, vaan vaatii todella fiksua ihmistä. Me maksamme hänen exälleen elareita ja hoidamme asioita, joten on kohtuutonta että joudun ilmaseksi tekemään miehene xän asioita. Saa olla kiitollinen että teen, sillä olen nähnyt miten hän niitä hoitaa eikä osaa. Aina haukkuu ja minä en ole pahaa sanaa hänestä koskaan sanout. Ottais nyt oppia minusta kun autaminen ei muuten onnistu, varasti ottaakunhan pääsee kateudesta ohi.

29

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • FatLizzy

      Eikö se sun luuseriukkos osaa, pysty eikä viitti tehdä mitään?
      Etkö parempaa ukkoa itelles mistään saanut?

      Niin no, tietenkään lissulla ei oo mahiksia kovin kaksiseen äijään, luusereihin joutuu tyytymään.

      • aivanaivan

        siellähän se luuserilissu on; ei osaa, pysty, eikä viitti tehdä mitään tarkoitushakuisena "viranomaisyksin huoltajana"


    • äitipuolionrikkaus

      Luulis äidin olevan kiinnostunut omista lapsistaan ja kateellinen kun heillä on uusi äiti. Olisihan se kiva kun näkisi miten katkera entinen on ja kun menettää vielä lapsensa uudelle äidille niin jes!
      Mitäs oli huono öiti ja huono vaimo, kukaanei kattele naista joka ei tee mitään. Nyt miehellä ja lapsella onni potki kun saivat uuden naisen taloon, kometaa ja kasvattaa.

      • Voisinnuulässy

        Puhut ilmeisesti itsestäsi Lässy, niin sulle kävi ukkos lähti paremman matkaa, siitä alkoi se ikuinen viha ja katkeruus.


    • äidiksivastentahtoa

      Hei meillä miehen lapset käyvät ilman mun lupaa jääkaapilla ja ja kulkevat luvatta huoneesta toiseen. En tykkää siitä että vaellellaan meillä miten sattuu jos ei asu täällä. Eilen sain lapset kiinni kun he olivat olkkarissa katsomassa videoita ilman lupaa. Vieläkään eivät käytä sanaa äiti kun puhuttelevat minua, aan huutelevat mitä sylki suuhun tuo. Teinmyös kakun eilen ja sekin on sotkettu ja puolet syöty. Mitä mun pitää tehdä jotta saisin kuriin nuo vekarat?
      On kurjaa kun eletään kuin elo pellossa eikä olla kohteliaita eikä kunnioiteta minua vaikka kaikkeni teen jotta ongelmat poistuu ja vekarat kasvaa normaaleiksi?

      • FatLizzy

        "Mitä mun pitää tehdä"

        Painua vittuun sekä viattomien lasten elämästä että tältä palstalta.


      • Manillaköysihyvä

        Mitä sun pitäis tehdä, mene rautakauppaan ja osta vahvaa köyttä ja vedä ittes hirteen ,niin ne ongelmat poistuu ja mekin päästään kahelista eroon.


      • tätivihreätätion

        Kauheen katkeria kommentteja! Mikähän noita ihmisiä vaivaa kun asialliseen kysymykseen vatataan noin alhaisesti. Varmaan he ovat yksinäisiä, petettyjä, hylättyjä, rumia ja kateellisia muille. Ei tuota vi muuten käsittää.

        Kannattaisi mennä hakeen apua ennenkuin haukkuu jopa itsensäkin.


      • Oletsairas
        tätivihreätätion kirjoitti:

        Kauheen katkeria kommentteja! Mikähän noita ihmisiä vaivaa kun asialliseen kysymykseen vatataan noin alhaisesti. Varmaan he ovat yksinäisiä, petettyjä, hylättyjä, rumia ja kateellisia muille. Ei tuota vi muuten käsittää.

        Kannattaisi mennä hakeen apua ennenkuin haukkuu jopa itsensäkin.

        Kuules Lässy et ole koskaan mitään asiallista kirjoittanut, ja jopa itse vastaat itsellesi ja olet jopa eri mieltä itsesi kanssa, sairasta.
        Kukaan ei ole kateellinen sairaalle ihmiselle.
        Sinä sen sanoit ,hae ihmeessä apua itsellesi ,kun olet täällä itteesikin haukkunut.


    • mammaliini

      Hei, kyllä se tehtävä teidän perheessä on isällä,joka kertoo talon tavat ja säännöt perusteellisesti !!!

    • Onnenydinperhe

      Meillä miehen sutturoilla ei ole koskaan ollut tilaa tulla meidän kotiin sotkemaan ja haukkumaan meitä. Mies sanoikin ettei tuo ikinä naakkojaan meille eikä pakota meitä näkemään naakkojaan. Olisi lapsille ollut järkytys nähdä naikkoset jotka rikkoivat heidän perheen ja luulevat kuuluvansa perheeseemme, mutta eivät kuulu, me ei lähty siihen leikkiin mukaan.
      Lapset olisivat ties millasia nyt aivan omituisia jos olisivat joutuneet sutturoiden käsiin ja haukuttavaksi, emme tuntsi lasten kanssa toisiamme, joten onneksi meis ei koskaan pakottanut meitä sutturoitaan näkemään. Tajusi minkä vierheen tekeisi, kun teki jo siinäkin että vaihtoi omat lapset naikkosiin. Nyt maksaa kova maksun siitä että vaihtoi lapset ja hylkäsi, ei halua lapset nähdä eisäänsä eikä lapsenlapset tunne vaariaan. Onneksi meille jäi koko suku ja kaikki ollaan läheisiä, mies suree, mutta oman tien valitsi ja sutturoiden painostukseta hylkäsi vaihtoi omat lapset. Olemme niin onnellisia kun olemme saaneet olla turvassa eikä kukaan suttura ole päässyt meitä haukkumaan ja kiusaamaan.

      • LissunNyxänExä

        En mä teidän läävään kyllä suostuis tulemaankaan.

        Meillä on saunapäivä perjantaisin. Sauna valmiiksi lämmin kun haisevat ja sottaiset kakarasi tulevat.
        Ensin saunaan, sillä sellaisia sontakasoja en kotiini huoli. Ne rytkyt, jotka heillä on tullessaan päällä, menevät saman tien pesukoneeseen ja saavat tuulettua ulkona koko viikonlopun.
        Saunan jälkeen nämä sikopaimenet ovatkin jo aika siistejä. Mitä nyt vähän hiuksia pitää yleensä siistiä. Sitten ostamamme puhtaat vaatteet päälle ja sen jälkeen syömään.
        Voi jessus että noilla onkin kova ruokahalu. Kaksi viikkoa ovat popsineet vain karkkia, sipsejä, keksejä ja muuta roskaa. Joskus ehkä jonkun hampurilaisaterian jos äitinsä on sellaisen muistanut ostaa viinakauppareissullansa. Meiltä saavat hyvän aterian.

        Perjantai-iltana noista puhtaista, kylläisistä ja muutenkin siisteistä lapsosista ei uskoisi, että ne ovat ne samat rapa-ripat, jotka huutavat, möykkäävät ja kiusaavat arkisin muita lapsia. En minä heitä syytä, purkavat ressukat pahaa oloaan, joka on seurausta mieheni exän luona vietetystä helvetistä.

        Ei kuitenkaan ole mikään ihme, että täällä nuo käyttäytyvät hyvin, sillä täällä heillä on kaikki mitä he tarvitsevat: siisti ja puhdas koti, rakastavat ja huolehtivat aikuiset, puhtaat vaatteet, ravitseva ruoka jne.

        Oikein säälittää sunnuntaisin pukea heille taas risaiset kulahtaneet (tosin puhtaat) rytkyt takaisin ja viedä heidät takaisin lumppu-lissun raivon, halveksunnan ja välinpitämättömyyden armoille.

        Vaan kohtahan nuo voivat jo itse päättää missä haluavat asua. Sitä he odottavatkin kuin kuuta nousevaa.


      • Oyp
        LissunNyxänExä kirjoitti:

        En mä teidän läävään kyllä suostuis tulemaankaan.

        Meillä on saunapäivä perjantaisin. Sauna valmiiksi lämmin kun haisevat ja sottaiset kakarasi tulevat.
        Ensin saunaan, sillä sellaisia sontakasoja en kotiini huoli. Ne rytkyt, jotka heillä on tullessaan päällä, menevät saman tien pesukoneeseen ja saavat tuulettua ulkona koko viikonlopun.
        Saunan jälkeen nämä sikopaimenet ovatkin jo aika siistejä. Mitä nyt vähän hiuksia pitää yleensä siistiä. Sitten ostamamme puhtaat vaatteet päälle ja sen jälkeen syömään.
        Voi jessus että noilla onkin kova ruokahalu. Kaksi viikkoa ovat popsineet vain karkkia, sipsejä, keksejä ja muuta roskaa. Joskus ehkä jonkun hampurilaisaterian jos äitinsä on sellaisen muistanut ostaa viinakauppareissullansa. Meiltä saavat hyvän aterian.

        Perjantai-iltana noista puhtaista, kylläisistä ja muutenkin siisteistä lapsosista ei uskoisi, että ne ovat ne samat rapa-ripat, jotka huutavat, möykkäävät ja kiusaavat arkisin muita lapsia. En minä heitä syytä, purkavat ressukat pahaa oloaan, joka on seurausta mieheni exän luona vietetystä helvetistä.

        Ei kuitenkaan ole mikään ihme, että täällä nuo käyttäytyvät hyvin, sillä täällä heillä on kaikki mitä he tarvitsevat: siisti ja puhdas koti, rakastavat ja huolehtivat aikuiset, puhtaat vaatteet, ravitseva ruoka jne.

        Oikein säälittää sunnuntaisin pukea heille taas risaiset kulahtaneet (tosin puhtaat) rytkyt takaisin ja viedä heidät takaisin lumppu-lissun raivon, halveksunnan ja välinpitämättömyyden armoille.

        Vaan kohtahan nuo voivat jo itse päättää missä haluavat asua. Sitä he odottavatkin kuin kuuta nousevaa.

        HEHHEEEE... eivät tule, lapseni ovat kaikki aikuisia ja heillä on omat perheet... hehheeee....asuvat tuossa lähellä minua, jotta lastenlapset pääsevät mummille aina kun haluavat.
        Kun on läheinen ja luotettava lastensa kanssa, tietää lähes kaiken heidän elämästään. Meillä on ollut aina läheinen ja avoin suhde. Olen heille äiti aina, ja koskaan en ole heitä vaihtanut enkä hylännyt.
        Sulla muuten kiva tarina, mutta henkilöt ei olla me vaan taitaa olla joko sun omat pullukat tai sitten vaan kuvittelet ja kerrot satuja.

        HEHEEE HEHEHEEEE .... älä kirjoita toiste, en jaksa lukee tarinoita, multa on mennyt satu aika ohi.
        Luen vain oikeita satuja ja vain lastenlapsilleni.


    • supukkasuttura

      Äitipuolen tehtävä on siivota ja tehdä sapustkaa, eikä maleksia pitkin katuja työttömänä. Töihin vaan hakemaan omat kaljarahat. Miehen naiset aina leikkii surkeeta että saisi mieheltä kaikki rahat ja asua ilmaseksi. Minusta jokainen suttura pitäisi velvottaa työhön ainakin kaksivuorotöihin siivoomaan ja roskakuskeiksi. On kurjaa et he saavat ilmaisenna elää miehen talsosa ja heittää miehen perheen pois.

      • oletkokatkera

        Mitä wittua se sulle kuuluu miten ex elää, sinä olet siitä eronnut ja osituksessa omas saanut, pulinat pois, elä omaa elämääsi ,älä exäsi elämää, käytä nuo voimavarasi vaikka kirjoituksen ja lukemisen opettelulla.


    • mitä.häh

      Onko ex-mies sellainen, jolta on pallit otettu pois, eli ei enää ole mies?

    • Yksinhuoltajaisä

      Aloitetaan tästä: TE ette maksa elareita exälle, vaan MIEHESI maksaa elareita OMILLE LAPSILLEEN.
      Tekstistä päättelin että lapset asuvat ainaskin jonkun ajan teillä?, ja sinä siivoat ja teet ruokaa, onko tämäkin sinun mielestä exän tehtävä, vai onko syy että miehesi ei tee, mutta leivoit sen tähän exän niskoille?
      Olisi kivaa tietää myös miten joudut aina puuttumaan joka ikiseen asiaan, ja mikä se asia on...

      Nyt tekstisi on enemmän itsesi hehkuttamista, lapsien äidin kustannuksella...
      Sympatiaa ei heru!

      • lapsettykkäämusta

        Kyllä me maksamme elareita miehen lapsosille. Minä kasvatan heitä ja opastan normaaleiksi lapsiksi kun ongelmia on niin paljon. Toivoisin et lasten äiti edes jollain tapaa auttaisi meitä, voisi lopettaa elareidenkerjäämisen ja siivota meillä, vaikka on inhottavaa ajatella et eäkäppyrä meille tulisi, mutta siivoojaksi kelpaa.
        Lapset kun ei mitään tee senkun on vaan. On puututtava jotta perhe elämä sujuu, ilman mua se ei sujuisi eikä mikään toimisi, olen se joka pomottaa ja katsoo että hommat hoituu. Joo o olen paras, ja lapset tykkää kun heillä on uusi äiti ja säännöt. Vaikkei tykkäisi niin niistä en lipsu. Me maksamme elareita miehenexälle vaikk akersat vetelehtii täällä sotkemasa. Mutta toivon mukaan ei kestä enää kovin kauan...aika näyttää kuin kauan saan vielä kasvattaa ja korjailla ongelmiaan. Siinä olen hyvä.


      • isäpuoliii
        lapsettykkäämusta kirjoitti:

        Kyllä me maksamme elareita miehen lapsosille. Minä kasvatan heitä ja opastan normaaleiksi lapsiksi kun ongelmia on niin paljon. Toivoisin et lasten äiti edes jollain tapaa auttaisi meitä, voisi lopettaa elareidenkerjäämisen ja siivota meillä, vaikka on inhottavaa ajatella et eäkäppyrä meille tulisi, mutta siivoojaksi kelpaa.
        Lapset kun ei mitään tee senkun on vaan. On puututtava jotta perhe elämä sujuu, ilman mua se ei sujuisi eikä mikään toimisi, olen se joka pomottaa ja katsoo että hommat hoituu. Joo o olen paras, ja lapset tykkää kun heillä on uusi äiti ja säännöt. Vaikkei tykkäisi niin niistä en lipsu. Me maksamme elareita miehenexälle vaikk akersat vetelehtii täällä sotkemasa. Mutta toivon mukaan ei kestä enää kovin kauan...aika näyttää kuin kauan saan vielä kasvattaa ja korjailla ongelmiaan. Siinä olen hyvä.

        Meitin muijan ex mies ei elareita maksa muijan kakaroille, mä joudun oleen isä niille ja omille, ovat myös ongelmaisia teinejä, tupakkaa polttavat ja nurkan takan juovat olutta, jonka minulta pöllivät.
        teinit vaan on ja maleksii, niiden isä ei niistä välitä alkoholisti kun on.
        Olen koittanut heille olla hyvä esimerkki, mutta turhaan vittuilevat vain ja ovat ylimielisiä.
        Kyllä niistä vielä kunnon miehiä tehdään jollei hyvällä niin pahalla.


      • Yksinhuoltajaisä
        lapsettykkäämusta kirjoitti:

        Kyllä me maksamme elareita miehen lapsosille. Minä kasvatan heitä ja opastan normaaleiksi lapsiksi kun ongelmia on niin paljon. Toivoisin et lasten äiti edes jollain tapaa auttaisi meitä, voisi lopettaa elareidenkerjäämisen ja siivota meillä, vaikka on inhottavaa ajatella et eäkäppyrä meille tulisi, mutta siivoojaksi kelpaa.
        Lapset kun ei mitään tee senkun on vaan. On puututtava jotta perhe elämä sujuu, ilman mua se ei sujuisi eikä mikään toimisi, olen se joka pomottaa ja katsoo että hommat hoituu. Joo o olen paras, ja lapset tykkää kun heillä on uusi äiti ja säännöt. Vaikkei tykkäisi niin niistä en lipsu. Me maksamme elareita miehenexälle vaikk akersat vetelehtii täällä sotkemasa. Mutta toivon mukaan ei kestä enää kovin kauan...aika näyttää kuin kauan saan vielä kasvattaa ja korjailla ongelmiaan. Siinä olen hyvä.

        Edelleenkää TE ette maksa, vaan miehesi, OMILLE lapsille, jolla turvataan lapsien elinkustannukset.
        Ja miehen lapset ovat hänen perhettä, eli myös sinun perhettä jos paketin joskus valitsit, älä muita syytä omasta valinnasta!
        Ja jos ne lapset ja miehesi noin kyvyttömiä ovat, pakkaa kamasi ja muuta, jatka elämääsi muualla, ihan tavattoman hyvän ja hienon itsesi omassa seurassa!


      • Hcvdg
        lapsettykkäämusta kirjoitti:

        Kyllä me maksamme elareita miehen lapsosille. Minä kasvatan heitä ja opastan normaaleiksi lapsiksi kun ongelmia on niin paljon. Toivoisin et lasten äiti edes jollain tapaa auttaisi meitä, voisi lopettaa elareidenkerjäämisen ja siivota meillä, vaikka on inhottavaa ajatella et eäkäppyrä meille tulisi, mutta siivoojaksi kelpaa.
        Lapset kun ei mitään tee senkun on vaan. On puututtava jotta perhe elämä sujuu, ilman mua se ei sujuisi eikä mikään toimisi, olen se joka pomottaa ja katsoo että hommat hoituu. Joo o olen paras, ja lapset tykkää kun heillä on uusi äiti ja säännöt. Vaikkei tykkäisi niin niistä en lipsu. Me maksamme elareita miehenexälle vaikk akersat vetelehtii täällä sotkemasa. Mutta toivon mukaan ei kestä enää kovin kauan...aika näyttää kuin kauan saan vielä kasvattaa ja korjailla ongelmiaan. Siinä olen hyvä.

        Miksi rikoit lapsiperheen ,siitä sait idiootti perheenrikkoja ihan oikeen sulle.


      • uusioperheopastaa
        Yksinhuoltajaisä kirjoitti:

        Edelleenkää TE ette maksa, vaan miehesi, OMILLE lapsille, jolla turvataan lapsien elinkustannukset.
        Ja miehen lapset ovat hänen perhettä, eli myös sinun perhettä jos paketin joskus valitsit, älä muita syytä omasta valinnasta!
        Ja jos ne lapset ja miehesi noin kyvyttömiä ovat, pakkaa kamasi ja muuta, jatka elämääsi muualla, ihan tavattoman hyvän ja hienon itsesi omassa seurassa!

        Sulle sanoisin että kyllä me maksamme miehenkakaroille ruokarahaa. Eihän se ole meidän tuloista paljon mutta kyllähän se kurjaa on että rahaa menee turhuuteen, kun silläkin summalla voisi itse saada vaikka matkan tai uusia huonekaluja. Vuositasolla maksamamme elarit ovat huikea summa.
        Kyllä miestäkin inhottaa sen huomaa aina kun on maksupäivä miten hän irvistää että rahaa menee eikä sillä mitään saa.
        Hänenex vaimo ei osaa edes lapsia hoitaa vaan minusta se on aika omituista touhua, jotenon hyvä että he ovat täällä oppimassa taitoja tulevaa varten. Meillä osallisutaan huushollin siivoomiseen ja kohteliaseen käytökseen ja siitä ei poiketa, minun ansiotani on settä he osaavat tiettyjä kotitöitä jo itse, Ja silti me joudmme maksamaan elareita vaikka kasvatamme heitä hyvin ja asiantuntevasti. Säälittää se heidän äiti, mutta oma on tie. Onneksi pelastin miehen moiselta harakalta.


      • Yksinhuoltajaisä
        uusioperheopastaa kirjoitti:

        Sulle sanoisin että kyllä me maksamme miehenkakaroille ruokarahaa. Eihän se ole meidän tuloista paljon mutta kyllähän se kurjaa on että rahaa menee turhuuteen, kun silläkin summalla voisi itse saada vaikka matkan tai uusia huonekaluja. Vuositasolla maksamamme elarit ovat huikea summa.
        Kyllä miestäkin inhottaa sen huomaa aina kun on maksupäivä miten hän irvistää että rahaa menee eikä sillä mitään saa.
        Hänenex vaimo ei osaa edes lapsia hoitaa vaan minusta se on aika omituista touhua, jotenon hyvä että he ovat täällä oppimassa taitoja tulevaa varten. Meillä osallisutaan huushollin siivoomiseen ja kohteliaseen käytökseen ja siitä ei poiketa, minun ansiotani on settä he osaavat tiettyjä kotitöitä jo itse, Ja silti me joudmme maksamaan elareita vaikka kasvatamme heitä hyvin ja asiantuntevasti. Säälittää se heidän äiti, mutta oma on tie. Onneksi pelastin miehen moiselta harakalta.

        Edelleenkään TE ette maksa. MIEHESI maksaa elarit, et SINÄ.
        Turha itkee siitä, elatus-sopimuksessa on MIEHESI nimi, EI sinun.
        Eli sun EI tarvi sun rahoista mitään maksaa!
        Ymmärrätkö!?

        Muuta jo omilles, jos noin ahdistaa!!


      • lizzmdhbas

        Noin ne perjheenrikkojat toimii, kuules näätä miski rikoit perheen nyt lapset itkee ja excä kaipaa miestään onko se sinusta oikein.
        lähde meneen hullu rikkoja ja etsi vapaa meis nii9tä löytyyp uistoista ja mene töihin tienaamaan omat kaljsrahat.


      • äitipuolionnero
        Yksinhuoltajaisä kirjoitti:

        Edelleenkään TE ette maksa. MIEHESI maksaa elarit, et SINÄ.
        Turha itkee siitä, elatus-sopimuksessa on MIEHESI nimi, EI sinun.
        Eli sun EI tarvi sun rahoista mitään maksaa!
        Ymmärrätkö!?

        Muuta jo omilles, jos noin ahdistaa!!

        Kyllä ME maksamme yhdessä miehen lapsille elareita ja kasvatamme heitä yhdessä. Olen kuitenkin lapsille tärkeä ihminen ja äitipuoli heille. Omilleni en muuta, sillä mies rakastaa eikä halua päästä mua minnekkään, ja miten miehen lapset selviäsi kaikesta ellenminä pitäisi kuria ja opettaisi heitä normaaleiksi ihmisiksi. Olen heille erittäin tärkeä ihminen ja tärkeäss roolissa kasvatan ja annan esimerkilläni hyvät kasvun eväät.
        Ovat erittäinylepiät musta kun onkaltaiseni ihminen heidän elämässään. Opetan pyykkäystä ja ruuan valmistusta ja siivusta ja käytöstä ja puhetapaa ja kaikkea mitä eivät ole kotonansa oppineet. LOngelmat kin osaan poistaa ja sääntöjä opetan.


    • Yksinhuoltajaisä

      Yritin sanoa et mitä täällä valitat maksamisesta, koska sinulla ei ole mitään velvollisuutta maksaa, jos sen teet se on sun oma valinta. Niin miksi siitä tehdä numeroa?
      Ja lopuista on näköjään turhaa mennä täydellistä henkilöä neuvomaan!
      Hyvää talven jatkoa!

      • kivaakesääsummeriavaan

        Vihaa talvea ei siis hyvää talvea vaan ikävää talvea.

        Ja kyllä me maksamme yhdessä mieehn kakaroiden elämisen ja kinuavan exän ruuat ja viinat. Eukko voisi mennä töihin ja vaikka kahta duunia tekemään eikä kinuta aina meiltä rahaa, nytkään emme voi mennä monakoon kun oitää maksaa kakaroiden eläminen.


      • lizzyuy
        kivaakesääsummeriavaan kirjoitti:

        Vihaa talvea ei siis hyvää talvea vaan ikävää talvea.

        Ja kyllä me maksamme yhdessä mieehn kakaroiden elämisen ja kinuavan exän ruuat ja viinat. Eukko voisi mennä töihin ja vaikka kahta duunia tekemään eikä kinuta aina meiltä rahaa, nytkään emme voi mennä monakoon kun oitää maksaa kakaroiden eläminen.

        miski rikoit perheen hae vapaa meis niitä on puistot pullolaan ja mene töihim tienaamaan omat kaljarahat.


    • olenparasaheille

      Sama juttu, meillä minäkin joudun puuttumaan kaikkeen lasten asioihin kun valmista ei tule äidin puolelta. On kumma että ei hoideta mitään. Elarit kyllä kelpaa ja vapaat viikot mutta ei täyspäiviäinen lasten kanssa oleminen.
      Minä ruokin, vaatetan kasvatan ja vien ja ahen koulusta ja kerhoista ja harrastuksista, enkä saa mitään palkkaa.
      Äitipuolena on pakko jos meinaa elää ja olla miehen kanssa. Kulut menee kivasti puoleksi ja saa itelleenkin jotian, vastuu kyllä painaam utta olen suoritutuneet todela hyvin ja loistokkaasti, lasppset menestyy ja ovat omaksuneet äitipuolen säännöt.
      Tiukka kuri ja säännöt tekee lapsista mieluiset.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1280
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1056
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      66
      822
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      760
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      698
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      681
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      658
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe