Miksi roskaauto ei lajittele roskia

turhaahössytystä

kaikki rojut samaan autoon vaikka jotkut kotitalouet nin tekee? me ei tehdä koska se kuuluu roskakuskeille. meillä menee kaikki samaan astiaan, keittiössä. Ei meiillä lajitella koska se on turhaa. Laitetaan niin lasit, pahvit kuin ruokajäte ja patterit ihan samaan, lajitelkoot ne joka roksat hakee tai ne toimistoihmiset jotka keksii kepposia.
Meillä ainakin roska auto ottaa kaikki samaan autoon ei ole erinäisiä lavoja tai toista autoa joka hakee sama hakee ja sinne puristuu kaikki samaan.
Jos siitä asiakkaalle maksettaisiin ehkä lajittelisin, mutta kun nyt asiakas maksaa ja tekee itse sen teyän tai pitäisi niin en tee. En maksa siitä että teen roskatyöt, ne tekee jokta laskuutaaa.

6

134

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fghsdfhsdfh

Urpo...

• hmmmmmmm

Roska-autot ottavat valmiiksilajiteltuja lasteja. Jos sulla on sekajäteastia, niin se ottaa sekajätteenä sinne heitetyt jätteet.
      Jos on myös muun sisällön astioita, niin ne haetaan erikseen.

Toivoisin, että Suomeenkin tulisi ainakin New Yorkissa käytössä olevat tarkastukset, joissa vääriä tuotteita vääriin astioihin laittaneelle ropsahtaa aika roimat sakot.

Lajittelemattomuus pitäisi aina luokitella ympäristörikokseksi. Niinhän se joiltain osin onkin, mutta tätä ei vaan valitettavasti valvota.

• hyiroskanlajittelijalle

Ei oo muuta kun yksi jäteastia keittiössä. Siihen menee kaikki mitä roskaa tulee. En lajittele mitään. Roskakusille se kuuluu lajittelu, siitä se saa palkan.

Mistä kukaan tarkastaja tietää kenen pussukka on mikäkin???? Jos meidän talossa on 50 taloutta ja yksi roskakatos, niin ei kukaan voi päätellä mikä pussi on kenenkäkin???
        Lajitelkoot ne joille se homma kuuluu.

• Älähuoli

Kyllä teillä siellä kehitysvammaisten tukiasunnoissa joku katsoo perään ja lajittelee roskanne.

• hmmmmmmm
        hyiroskanlajittelijalle kirjoitti:

Ei oo muuta kun yksi jäteastia keittiössä. Siihen menee kaikki mitä roskaa tulee. En lajittele mitään. Roskakusille se kuuluu lajittelu, siitä se saa palkan.

Mistä kukaan tarkastaja tietää kenen pussukka on mikäkin???? Jos meidän talossa on 50 taloutta ja yksi roskakatos, niin ei kukaan voi päätellä mikä pussi on kenenkäkin???
        Lajitelkoot ne joille se homma kuuluu.

Siks just lajittelemattomuus olla sakotettava rikos.

"Mistä kukaan tarkastaja tietää kenen pussukka on mikäkin????"

En tiedä miten ne siellä tekee. Kyllä niitä siellä silti tarkkaillaan ja sakotetaan. Pistokokeilla varmaankin.
        Nykyään kai aika vähän, koska ihmiset on oppineet lajittelemaan kun lajittelemattomuus tulee kalliksi.

Sääntösuomessa on vaikka mitä sääntöjä, mutta selkeät ympäristörikokset on silti sallittuja.

• Nosiksi

Avaajan kaltaisten kehitysvammaisten pitäisi asua tukiasunnoissa, joissa joku katsoisi perään...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4529
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2205
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      102
      1376
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      18
      1231
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      71
      1168
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      123
      999
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      66
      998
    8. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      925
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Kitee
      255
      884
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      65
      876
    Aihe