Onko mahdollista kunnollinen vuokralaisen saada vuokra-asunto ilman, että käy edes näytössä? Olisin valmis muuttamaan asuntoon ilman näytössä käyntiäkin.
Asunto näytöt
3
170
Vastaukset
Onhan se toki ihan mahdollista, valitettavasti myös epätodennäköistä. Kyllä ainakin välittäjä haluaa nähdä vuokralaisehdokkaan naamatusten, usein myös itse vuokranantaja. Näkemättä vuokraavasta tulee helposti riesa hänen valittaessaan puutteista joita kuvissa ei ehkä näkynyt, lisäksi se antaa vuokralaisehdokkaasta liian epätoivoisen kuvan.
- huhheijaa
En suosittele missään nimessä. Itse aikoinaan toiselle paikkakunnalle muuttaessani toimin näin, että otin asunnon kuvien perusteella. Paikalle päästessäni purskahdin itkuun kun näin missä kunnossa asunto on ja kolmen kk sisällä nukuin asunnossa tasan kaksi yötä. En saanut mitään hyvityksiä ja vuokranantaja oli hanurista. Onneksi kyse oli vaan muutaman kk sopimuksesta mutta oli aika kallis "varasto" tavaroilleni sen ajan, kun en itse pystynyt asunnossa asumaan. Lupasin itselleni, että vaikka Japaniin muuttaisin niin en ota asuntoa ilman että käyn sitä ensin katsomassa.
- ex-vuokraemäntä
Opiskelin Rovaniemellä ja sieltä käsin vuokrasin omistamani asunnon vuokralaiselle näkemättä häntä. Asunto oli Itä-Suomessa. Sattui kyllä ihan ok. vuokralainen, onneksi. Nykyisin en tekisi enää niin, koska ihmisiin ei voi luottaa samalla tavalla kuin 90-luvulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup634575Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1273023Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua462888Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652237Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4461866Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.741440- 621317
- 621233
- 2611097
- 451008