...mietin tarvisitko opetuksen?
Valehtelit ja vedätit huolella..
12
516
Vastaukset
- Unohdetaankokojuttu
Kenelle tämä on? Jos tämä olisi minulle, niin kaikki lähti siitä mitä sinä teit.
- Punapäällenijokamuisto
Myönnän mutta annoit anteeksi. Olen epäillyt ettet sitä kykene tekemään. Vittuillahan osaat upeasti. Olen alistunut jo temppuihisi. Olet oikeutettu kyllä. Mutta yksi toive jätä rauhaan se yksi? En halua sitä menettää. Olen saanut opetuksen sulta. Häpeän todella tekojani kumpa sen nyt uskoisit.
- Skunkkixxx
Miehet on perseestä
- vedätyksenammattilainen
Näitä valehtelijoita riittää mutta kaikki ei kuitenkaan usko juttujasi.Tuollaiset ihmiset pitää kiertää kaukaa.Uusia uhreja riittää sinulla.
- kenelletarkoitit
mitä juttuja?
- Kiinnostaa_nyt
Onko tuo uhkaus? Kerro lisää.
- katker
Juuh. Miten olis sellanen opetus, jossa tulisit määrätietoisesti luokseni, katsoisit syvälle silmiini ja suutelisit intohimoisen syvän suudelman suoraan suulleni useiden minuuttien ajan? Kätesi voisivat paremman puutteessa vaikka kietoutua ympärilleni tiukkaan otteseen ja minä voisin ujuttaa omat käteni niskahiuksiisi siinä samalla. Olisko yhtään riittävän julma opetus?
- Läskimaha
Nyt kaikki pomppimaan ja hyppimään läskimahan kanssa herätyskokouksessa.Saara voi leikkiä koiraa,Toivo voi taluttaa Saaraa hihnassa.Esko voi matkia sikaa,ja Impi valehdella sujuvasti keksimiään profetioita.Eija voi mölistä penkillä istuen,päästellen outoja ääniä molemmista päistään,ja kohotella käsiään sormenpäitä värisytellen,jolloin kaikki luulevat pyhäksi ja katselevat ihaillen eijaa.
Sitten menemme syömään Saaran leipomaa herkullista pullaa,ja juomaan kahvia.
Lopuksi menemme kaikki nukkumaan.
- Pyllistys
Osaatko pyllistää?
- JeesusAuttaaSinuakin
Paras kosto on armo. Jeesus Kristus on sinut pelastava.
- ite.ekana
Et varmaan ollut 'omaa porukkaa ''sakkia
Julmuus on aina varsin ihanaa. Minä elän siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265248
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1441549
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551426Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141250- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211054viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.177927En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61883- 37819