Elisa laajakaistan asennus on tosi paljon myöhässä.
Asiaskaspalveluun menevä palaute ei mene eteenpäin, ilmoittaa virheestä ja kun käytän sähköpostia, se tulee bumerangina takaisin.
Puhelimella ei pääse minnekään, linjat varattuina.
Tyhmä olin kun valitsin halvan vaihtoehdon Elisan, olisin vaan maksanut 11 euroa enemmän ja ollut tyytyväinen!
Elisan asiakaspalvelu ei vastaa
8
919
Vastaukset
- palaute
Anna palautetta sinne Elisalle, ei se auta tippaakaan kun täällä keskustelupalstalla valitat elsian palveluista.
Tässä osoite jonne voit antaa palautetta elisasta:
http://www.elisa.fi/index.cfm?t=1&o=40.00- Hapa
ei mene perille, ilmoittaa virheestä.
- Hapa
Hapa kirjoitti:
ei mene perille, ilmoittaa virheestä.
kun ottaa yhteyttä Elisaan;
Järjestelmässä tapahtui sisäinen virhe. Jotta voimme korjata tilanteen, ota yhteyttä ylläpitoon osoitteessa [email protected] ja kuvaile mitä tapahtui.
- Tipolino
Marssi elinan asiakaspalvelupisteeseen ja peruuta koko tilaus. Käy samalla reissulla HTV:n asiakaspalvelussa ottamassa welho, tai soita fillarilähetti tuomaan, ja kas, nettiyhteys on käyttövalmiina kun pääset kotiin.
- helsinki
Ensimmäisen ja viimeisen kerran jonotin 1tunti 28minuuttia, enkä sittenkään päässyt asioimaan.
Pistin kirjallisena irtisanomisilmoituksen ja tietenkin kirjattuna. - Kakofonia-jake
Jos tilauksen tekemisestä on yli 14 vrk, veloitetaan 1 kk irtisanomisajan maksu vaikka ei kaistaa olisi avattukaan... Näin ainakin Lounet menettelee Turun seudulla. Eli odotat loputtomiin tai maksat tyhjästä! Mitäs menette tilaamaan laajakaistan, oma syynne!
- peki
Itse eilen olin 67 min jonossa. Ihan hauskat biisit pyörii...
- kiitti nyt riitti
2h odotin tänään että haistakaa vittu elisa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä911919Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2771753Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3051550Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1811441Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em881028- 51997
- 56977
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤56958- 67944
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40931