Omituinen talo?

HanaKawa

Viime yön unessa, olin käymässä lapsuuden kodissa, mikä on nykyään tyhjillään homevaurioiden takana. Olin eteisessä ja olin aikeissa mennä pirttiin, kun yht äkkiä huomasin, kuinka eteisessä olevat kolme ovea sulkeutuivat oudolla tavalla, kunnes tajusin, että nyt äkkiä ja pois.

Menin suoraan ulko-ovelle, mikä ei ollut melkein aueta, kunnes työnsi sitä voimalla ja sain sen juuri ja juuri ajoissa auki. Kun pääsin ulkopuolelle, talo oli ihan normaali, ihan kuin mitään ei olisi ollenkaan tapahtunut.

Vanhemapni kävelivät ihmeissään paikalle ja äitini yritti sisälle, mutta sanoin, että sisälle meno on liian vaarallista. Isäni tuntui uskovan minua, mutta äitini oli enemmänkin hämmentynyt. Uni tosiaan loppui siihen, että pohdimme, miten pääsemme sisään, ilman, että talo syö meidät.

2

106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Unen lapsuuden kodissa käymme, kun etsimme jotain ratkaisua, joka löytyy menneisyydestä, suhteistamme vanhempiimme ja jostain jota kaipaamme nyt ristiriitaisessa elämän tilanteessa.

Mutta unessasi ei ollut paluuta menneisyyteen, kolme ovea sulkeutuivat.

Ratkaisu ongelmin löytyy tästä hetkestä ja omista ajatuksistasi ei menneisyydestä, eikä vanhempien mielipiteistä.

Paluu menneisyyteen eli talo syö teidät on varoitus, jonka unesi antaa, voi kertoa myös siitä, että homevaurioinen talo syö liikaa voimavaroja, nyt on syytä päästää irti myös ihan konkreettisesti ja ymmärtää, että talo on elämänsä elänyt eikä siitä voi enää taloudellisesti hyötyä.

• Lpiig

Olisit tietenkin asentanut taloon ilmalämpöpumpun lisäongelmaksi. Uni varoitti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      112
      1421
    2. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      88
      1277
    3. Palsta kysely..

Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott
      Sinkut
      134
      1018
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      954
    5. aivan mieletön ikävä

paha olo 😥🫣 kaipaan sua 😔💔
      Ikävä
      39
      877
    6. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      71
      843
    7. Haluatko naimisiin kaivattusi kanssa?

Alttarille astelette
      Ikävä
      83
      817
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      66
      812
    9. Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa

Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.
      Ikävä
      53
      797
    10. Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun

Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että
      Ikävä
      39
      764
    Aihe