Viime yön unessa, olin käymässä lapsuuden kodissa, mikä on nykyään tyhjillään homevaurioiden takana. Olin eteisessä ja olin aikeissa mennä pirttiin, kun yht äkkiä huomasin, kuinka eteisessä olevat kolme ovea sulkeutuivat oudolla tavalla, kunnes tajusin, että nyt äkkiä ja pois.
Menin suoraan ulko-ovelle, mikä ei ollut melkein aueta, kunnes työnsi sitä voimalla ja sain sen juuri ja juuri ajoissa auki. Kun pääsin ulkopuolelle, talo oli ihan normaali, ihan kuin mitään ei olisi ollenkaan tapahtunut.
Vanhemapni kävelivät ihmeissään paikalle ja äitini yritti sisälle, mutta sanoin, että sisälle meno on liian vaarallista. Isäni tuntui uskovan minua, mutta äitini oli enemmänkin hämmentynyt. Uni tosiaan loppui siihen, että pohdimme, miten pääsemme sisään, ilman, että talo syö meidät.
Omituinen talo?
2
121
Vastaukset
Unen lapsuuden kodissa käymme, kun etsimme jotain ratkaisua, joka löytyy menneisyydestä, suhteistamme vanhempiimme ja jostain jota kaipaamme nyt ristiriitaisessa elämän tilanteessa.
Mutta unessasi ei ollut paluuta menneisyyteen, kolme ovea sulkeutuivat.
Ratkaisu ongelmin löytyy tästä hetkestä ja omista ajatuksistasi ei menneisyydestä, eikä vanhempien mielipiteistä.
Paluu menneisyyteen eli talo syö teidät on varoitus, jonka unesi antaa, voi kertoa myös siitä, että homevaurioinen talo syö liikaa voimavaroja, nyt on syytä päästää irti myös ihan konkreettisesti ja ymmärtää, että talo on elämänsä elänyt eikä siitä voi enää taloudellisesti hyötyä.- Lpiig
Olisit tietenkin asentanut taloon ilmalämpöpumpun lisäongelmaksi. Uni varoitti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö28010306K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon2445993Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1735424PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *955048Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot193315Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe92714- 2142612
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.172434- 282284
Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3822207