Kertokaa mitä animee alkaisin katsoon

ETINKATOTTAVAA

Hei! Olen nyt aika uusi manga/anime fani ja yritän löytää jonkun hyvän anime sarjan jota voisin alkaa katsoa. Tossa hiukan niitä mitä oon kattonut:
-Shingeki no kyojin(attack on titan) Yksi lempi sarjoista ikinä!
-Tokyo ghoul. Siihen mulla on semmonen vahva viha rakkaus suhde. En oo katsonut vielä kuin ekan kauden, täytyy pitää pieni tauko että voin jatkaa katselua.
-The seven deadly sins. Katoin netflixistä kun en mitää muutakaan löytänyt. Ei erityisemmin säväyttänyt, mutta jos/kun kausi 2 ilmestyy niin täytyy sekin katsoa.
-Chrono crusade. En oo katsonut kun muutaman jakson koska haluan ensin lukea kaikki mangana. Animessa oli joitain semmosia kohtia jotka mun mielestä oli huonoja.
-Eikä saa unohtaa niitä Hayao Miyazakin elokuvia.

Muuta:
-Doctor who
-Marvelin ja DC comicin sarjoja kuten Flash, thor, iron man, jne...
-Uusi sherlock holmes BBC
-Harry potter, the lord of the ring ja näitä riittää.

Ois kiva jos viittisitte pikkusen kertoo jotain sarjasta niin ei tarvis mennä (sillä uhalla että spoilaa heti itteni, mitä yleensä vahingossa teen) yrittään ettiin jotain tietoo kaikista. Tykkään siis yleensä myös semmosista missä pitää ajatella paljon, mutta (jotkut) semmoset "tosielämänkin" kevyemmät sarjat käy (kunhan ei oo vaan sitä pelkkää punastelua ja liikaa söpöilyä) Tykkään myös semmosista missä saa joskus itkee silmät punasena jotain liikuttavaa kohtaa (köh*Tokyo ghoul loppu)
Kiitos jos joku vastaa :D

7

303

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • themerisaanimexx

      Nooh ite oon tykästynu noragamiin narutoon clannadiin ja one peaciin kaikki kivoi sarjoi mutta oma lemppari on naruto c:

    • roskakuningas

      Osomatsu san - anime kertoo kuudesta päälle 20 vuotiaasta veljestä, ja heidän arjestaan.

      Yuri on ice - yksinkertaisesti taitoluisteluanime

      Keijo - urheiluanime, joka kertoo urheilulajista nimeltä Keijo (tissi- ja pyllytappeluita laudalla veden päällä)

      Love live! - kouluidolianime, paljon söpöjä tyttöjä ja nättiä musiikkia.

      Haikyuu - lentopalloanime.


      Siinä nyt oli joitain sarjoja.

    • asdfg22

      Siinäpä muutama :)

      Another - Kauhu, mysteeri sarja, raaka. Kertoo ´koulusta missä on luokka mikä on kirottu kuolemaan yksitellen jne. Vaikee selittää :D.
      Erased - Semmonen mysteeri sarja missä päähenkilö kulkee menneisyydessä ja muuttaa tulevaisuutta, yrittäen estää murhan/murhia jne.
      Psycho-Pass - Scifi, poliisisarja, aivan mahtava, on aika raaka ja vaikea juoni(2 kautta ja aika paljon jaksoja).
      Zankyou No Terror - Kertoo kahdesta nuoresta "Terroristista" Japanissa, EI oo niin vakava miltä kuulostaa, sarjassa tuskin kuolee ketään heidän toimesta vaikka vähän voikin räjähdellä :D.. Juoni on monimutkainen ja toosi hyvin tehty. Surullinen, jännitys sarja ja sopiva pituus(11 jaksoa)
      Tokyo Magnitude 8.0 - Tokyoon tulee maanjäristyksiä kun 2 lasta ovat reissussa ja yrittävät sitten päästä kotiin takaisin. Lyhyt, mutta hyvä sarja.
      Dagashi Kashi - Kertoo karkkikaupasta :D.. Hauska sarja
      Cowboy Bebop - Vähän vanhempi sarja, mutta silti tosi tosi hyvä-
      Wolf's Rain - Samoin, tää on sit tosi surullinen sarja ja vakava ja synkkä. Mut tykkäsin kovasti.
      Ergo Proxy -scifiä
      Kill La Kill - Hauska sarja hahmot varsinki on hyvin tehty.. Tyyli oli aluksi vähän outo, mutta siihenki tykästy sitten vähän ajan päästä.
      Higurashi no naku koro ni - aika raaka sarja juonesta en oikein päässyt perille kun katoin mut viihdyttävä. Semmonen kauhu, jännitys sarja.

      • ETINKATOTTAVAA

        Kiitti! Noista kyllä varmasti löytyy katottavaa. :D


    • No mun Top 5 mitä kattoa ois 1. Naruto 2. Sword Art Online 3. Attack on Titan 4. Mirai Nikki 5. Dragonball

    • jokuvain87

      log horizon on yks. samankaltainen juoni kun sword art onlinessa, jossa jäädään ansaan pelimaailmaan. dragonball ehdoton suosikki. konosuba-gods-blessing-on-this-wonderful-world. juonesta en osaa paljon muuta sanoa kun että opiskelija kuolee ja aloittaa uuden elämän toisessa maailmassa. voisi sanoa että komedia jos haluaa nauraa paljon. tässä linkki sivulle josta ite katon tätä http://www.crunchyroll.com/konosuba-gods-blessing-on-this-wonderful-world/episode-1-this-self-proclaimed-goddess-and-reincarnation-in-another-world-692393

    • Seonhyvä

      Katoppa fullmetal alchemist

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2146
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      58
      2011
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1925
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1408
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe