ei koskaan mitään tarjouksessa!
S-market Kärsämäki
42
2355
Vastaukset
- ylimitoitettu313kauppa
tarpeettoman paljon tavaraa
- Anonyymi
Omistaja on persunatsi !!
- reinpounessu
Käsirasva on teille poijjaat aina tarjookses
- ssskorps
käytämme "Tummelia, sitä samaa himoitsi Germaanin armeija
- hinnatnousee
Alaspäin on mennyt tänä vuonna kovasti tarjonta S-marketilla ja hinnat ovat jatkuvasti pikku hiljaa hilattu ylöspäin, että se siitä halpuuttamisesta....
- Anonyymi
Menkee K-kauppaan,jookosta jooko-
- voeonnetontatouhua
Jos se viina halapuu palanpainikkeeksi ,kun tuli tilajärjestelyt. En ite käytä ,mutta onhan niitä käättäjiä
- norttia
tupakinhintanousee rajusti
- Sätkis
Vain ääliöt polttaa tupakkaa ja kuolevat keuhkoahtaumaan.
- haiseepahalta
tosi on, mutta ukkini poltti itse kasvattamaansa kessua, kaupan Jymyä, sikarinleikkoa ja kallistuessa nukkumaan kopisti piipunperät yöksi poskeensa, kuoli 86 vuotta vanhana, niin ja oli oollut Kanadassa muutaman vuoden kaivospölyissä, poraillut ja räjäytellyt, ei köhinyt eikä huokuilut mitenkään kummemmin, mutta tunnen keuhkoahtauma vaivaisen ja ei näytä eikä kuullosta hyvältä hänen vinkumisensa, mutta nikotini on voimakkaimpia huumeita kuulema ja jopa keuhkotauti parantolassa on tupakkihuone jossa (toivonsa menettäneet) potilaat käy tupakilla, vaikka aski maksais 20e(96 mk) niin kauppansa tekisi. Niin ja "rajantakaa saa halvalla. Markettien pihoilla hirmuiset tupakinhajut, mutta ei tosin Kärsämäellä.
- Anonyymi
Myy ilman hätälinkn7 soittoa kanasi myyjät
- Anonyymi
"silmänruokaa" sokoksella ainakin riittää.... :)
- Anonyymi
Nuoria tiukkaperäsiä myyjiä!!! Toisinko k-kaupal.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onko ne tarjouksessa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On nätit tytöt k-kaupassa ja sitte nii varmasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä kylässä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onko ne tarjouksessa?
Kantsii kysyä!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä kylässä?
K-kauppa kärsämäki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
K-kauppa kärsämäki
Et oo tainnu käydä!? Vai pliko lasit huurussa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ollaan näemmä hyvin eri mieltä timmistä perästä, toisen kaupan tytöillä on timmit perät ja toisen kaupan tytöillä vuan housut tiukalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ollaan näemmä hyvin eri mieltä timmistä perästä, toisen kaupan tytöillä on timmit perät ja toisen kaupan tytöillä vuan housut tiukalla
No se
- Anonyymi
No jotakin on silloin tällöin mut aikas ilmanaikosia tuotteita tarjouksessa ja hinnat nousee joka kuukausi,Halpahallista monet hakee viikoittain ruokansa tälläkin kylällä vaikka matkakustannukset nielee nekin vähät rahat...
- Anonyymi
Viinakaupassa käyvät naapurikunnissa ettei juustoportin päivystäjät näe.
- Anonyymi
Tokmanni edullinen ja löytyy Sokoa ja K-kaupaa mutta käyköön ne jotka tykää tyyriimäst, niin no ajomatkaa eestaas tulee 70 km mutta samalla saa 20,lä ostettua beesaa, niin ja siellä tutut moikkaa ja tulee juttusille, kärsässä harvemmin,,
- Anonyymi
kysyntä nostaa hintaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kysyntä nostaa hintaa!
Ja kohonneet hinnat vähentää asiakkaita,ihmiset äänestävät jaloillaan eli mistä ostetaan ja mitä ostetaan!
- Anonyymi
Noussu ne ovat kaikissa kaupoissa. Siellä halapahallissakin.
- Anonyymi
Pitäis suosia oman paikkakunnan kauppoja. Puolen kuution kasseilla kannetaan jatkuvasta jostain muualta- Mitä sanotta,jos ette käy paikkakunnan kaupoissa ,tulee vaikka aika ettei muualle pääse maailmantilanteen vuoksi. Riittääkö tuotteita sit kaikille. Ei niitä tilata ennakkoon suuria määriä. Joku jää nuolemaan näppejään. Mitä maksaa polttoaineet .Voep sitä soppsilla asusteita ,mutta ostaisitte ruoan oman paikkakunnan kaupoista. Tai jokkaanen tekee mitä haluaa. Siitä vain,ostakoon jokaanen vaik honduradista. Ei se minnuu haittaa.
- Anonyymi
Joo..minä suosin kärsämäkiä.kaupas käyn ja viinakaupassa ja kärsämäen palvelupisteeltä haen rahat( työttömyysraha.asuntotuki ja ruokaliput.ja sinne vien laskutki maksuun ja toimii
- Anonyymi
jaajaa että silleen, kerrotko vielä mitä töitä olet tehnyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jaajaa että silleen, kerrotko vielä mitä töitä olet tehnyt?
Ookko hullu? Kuka sitä töitä tekkee ku paremmin pärjää iliman!!! Pensa kallista ei sitä työajjoon kannata tuhulata!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ookko hullu? Kuka sitä töitä tekkee ku paremmin pärjää iliman!!! Pensa kallista ei sitä työajjoon kannata tuhulata!!
noh, aattelin kysästä, että miten olet pohjustanut eli perusteita saadaksesi kehumasi tulot työssäkäyvien verorahoista ilman työn nuusaa, minä "hullu olin 16,7v vanha kun läksin palkkatyöhön tienaamaan sinulle wiisas elantoasi uuninpankolla makaamiseen, hyvä sinulle, mutta kohtsilleen kaltaisiasi elätettäviä Suomi on pullollaan, kun Orpo tekee"Sipilät ja aukaisee portit, Ps Purra on 4 v siitä toistuvasti varoittanut, että ensin k-mäkiset ennen mamuja, niin ääniä tuli, mutta työantaja ja teollisuus pääoma sai Orpon omakseen, Orpon joka kehui, "että rahan on riitettävä ja 10 miljardin velka maksettava", nähtäväksi jää,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
noh, aattelin kysästä, että miten olet pohjustanut eli perusteita saadaksesi kehumasi tulot työssäkäyvien verorahoista ilman työn nuusaa, minä "hullu olin 16,7v vanha kun läksin palkkatyöhön tienaamaan sinulle wiisas elantoasi uuninpankolla makaamiseen, hyvä sinulle, mutta kohtsilleen kaltaisiasi elätettäviä Suomi on pullollaan, kun Orpo tekee"Sipilät ja aukaisee portit, Ps Purra on 4 v siitä toistuvasti varoittanut, että ensin k-mäkiset ennen mamuja, niin ääniä tuli, mutta työantaja ja teollisuus pääoma sai Orpon omakseen, Orpon joka kehui, "että rahan on riitettävä ja 10 miljardin velka maksettava", nähtäväksi jää,,
Onpa siinä elämä menny hukkaan. Minun verokirja ei ole ollu koskaan porvarilla.
- Anonyymi
Nohh...nostetaan eläkeikkää ja veroja nii kyllä te minut ja muutaman muun elätätte!! Jaksamista sinne töihin...mie haen mäyräkoiran...
- Anonyymi
En oo pyhäjärvinen mut vaalimakkaralla kävin ku sillo ei kärsämäessä tarjoiltu...sitä joutaa kierteleen ku ei aika mee töissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En oo pyhäjärvinen mut vaalimakkaralla kävin ku sillo ei kärsämäessä tarjoiltu...sitä joutaa kierteleen ku ei aika mee töissä.
roskiksiako "kiertelet,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
roskiksiako "kiertelet,,
Ei tarvi roskiksia kierrellä ku saa nii hyvät tuet!!! Voi elellä herroksi..ja kohta mukava käyrä terassilla päiväoluella ku ei työt häiritse!! Maajusseja käy sääliksi ku yötäpäivää puskevat toukoaikana....7pv/vk.
- Anonyymi
Halpuutukset ovat nyt ohi, eiks siel olla muutenkii omavaraisii kepu klaanis?😭😭
- Anonyymi
Kepulla talous kuralla...leikkaavat puoluetukea nii palio ku 8 tippu pois!!! Menee palatsiki keskeltä hesaa......
- Anonyymi
Olipa nii hyvän näköinen hyllyntäyttäjä et piti wc käyvä kesken kauppareissun!! Toisille ne housut vaa istuu....
- Anonyymi
Elä kitise ja kättä taskuun
- Anonyymi
voihan sillä tyhjällä taskullakin,,
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279