Puumaa kuumaa

Puuma-76

Nelikymppinen pyöreähkö vaalea puumanainen etsii seuraa komeista miehenaluista.ota rohkeasti yhteyttä.;)

25

692

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mistä päin oot? ;)

      • Puuma-76

        Utsjoeltahan mie


      • Puuma-76

        Olen pk seudulta.laita rohkeasti sp osoite niin otan yhteyttä


      • Puumaksiko

        Minkäs ikäinen olet?


      • Puuma-76

        40v


      • Puumaksiko
        Puuma-76 kirjoitti:

        40v

        Tarkoitin tota Porin kundia .olen nainen myös, seudulta noilta


      • Puumaksiko kirjoitti:

        Tarkoitin tota Porin kundia .olen nainen myös, seudulta noilta

        Mä olisin 24 vee, samoilta seuduilta...


      • Vain-sooloseksiä
        Puumaksiko kirjoitti:

        Minkäs ikäinen olet?

        Mitä hittoa sä julkisesti kysyt, jos voit kysyä suoraan?

        Ainoa vastaus on, että olet utelias vain mentaalitasolla. Runkkuajatteluun.


      • Puumaksiko kirjoitti:

        Minkäs ikäinen olet?

        Mä oon 19


      • Puumaksiko

        Ei van mulla on tietty ikäraja ja en sitten turhaan viitsi kirjoitella.
        Eli 19 on aivan liian nuori mulle.


      • Puumaksiko kirjoitti:

        Ei van mulla on tietty ikäraja ja en sitten turhaan viitsi kirjoitella.
        Eli 19 on aivan liian nuori mulle.

        Ai miks?


      • Puumaksiko kirjoitti:

        Ei van mulla on tietty ikäraja ja en sitten turhaan viitsi kirjoitella.
        Eli 19 on aivan liian nuori mulle.

        Mä olin kyllä tosi kiinnostunut :/


      • Puumaksiko
        rickrolled kirjoitti:

        Mä olin kyllä tosi kiinnostunut :/

        No jopa poikani on vanhempi niin olen pitänyt ikärajan lähellä kolmekymppistä


      • Puumaksiko kirjoitti:

        No jopa poikani on vanhempi niin olen pitänyt ikärajan lähellä kolmekymppistä

        Ei se sista sit puumaa tee :D


      • Puumaksiko kirjoitti:

        Ei van mulla on tietty ikäraja ja en sitten turhaan viitsi kirjoitella.
        Eli 19 on aivan liian nuori mulle.

        Joko tulit järkiis ja otat mut vällyihin? ;)


      • Puumaksiko

        No en kyllä pystyisi noin nuoren kanssa.
        Toivon et löytäisit etsimäsi.
        Meille naisille on kuitenkin helpompaa.


      • Puumaksiko kirjoitti:

        No en kyllä pystyisi noin nuoren kanssa.
        Toivon et löytäisit etsimäsi.
        Meille naisille on kuitenkin helpompaa.

        Nooh, jos kuitenkin muutat mieltäsi niin ilmota sit :) et sä nyt kauheesti menettäis jos nähtäis ensin ilman lakanoiden heiluttelua ja tutustuttais. Sit näkis sovitaanko petiin ;)


    • Nuorikundi25

      Kaipailisin puumalta suuseksii ja nielemisen suolainen sperm annos nieluun (;

    • HEINETTIONVALETTA

      säälittävää MIEHET nikkien takana ja poikapoloiset luulee puumiks

    • Oggo

      49 v. Mies on valmiina...pyöreähköt naiset on seksikkäitä..

    • Puumaamämetsästänt

      Tääl olisi miehen alku, jota aina erityisesti puumat kiinnostanut!

    • Löytyiskö puumaa turku-pori akselilta?

      • Onko maa niellyt kaikki vanhemmat naiset?


    • 02-alueelta kelpais kans puuma ;)

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1469
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      331
      1079
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      895
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      165
      766
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      749
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      700
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      29
      577
    8. 52
      571
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      568
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      531
    Aihe