Pakko kehua nakkilalaista paikallislehteä Bestselleriä oivaltavasta ja viisaasta journalimista. uusimmassa numerossa lehti tarttuu tärkeään aiheeseen eli vastaanottokeskuksen lopettamiseen Satalinnassa. Lopettamisen myötä sekä Harjavallassa että Nakkilassa voidaan olla rauhassa. Vuoden ajanhan Satalinnaan jouduttiin hälyttämään poliisi useamman kerran vuorokaudessa ja vierasmaalaisten käytös oli alle kaiken arvostelun. Nakkilassakin he kävivät lasten kimppuun vähintään kerran viikossa.
Bestsellerin humaani, älyllinen linja pitäisi palkita Pro Nakkila -mitalilla ja rahapalkinnolla. Niin osuvasti lehti on ymmärtänyt nakkilalaisten mielenlaadun ja tavoitteet maakunnan hienoimman paikkakunnan kehittämisessä.
Bestseller ylpeyden aihe Nakkilalle
Probestseller
3
351
Vastaukset
- piätoimittelijan
Toiveita jos olis noudatettu niin nakkibyyssä olis VOKki keskellä kyllä levittämässä rikkautta ohikulkijoille ja yleensä kuntalaisille.
Onneks on viisaita ja kauasnäköisiä kunnan virnaomaisia että purattivat intiaanitalon pois kylästä ettei finanssikoijari saaneet siihen mustiaisia asumaan.
Useemman konkan ja taloussotkun tehneenä piätoimittelija ois voinu olla hyvinkin rahastajana ns.VOKkina sopassa. - yrjos
lisaa vukkeja nakkilanraitille
- Inkerikinkeri666
Oikeen viikottain ja silti asialle ei tehty mitään. Taidat olla niitä mitkä puhuu mitä sylki suuhun tuopi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375136- 823656
- 403062
- 613005
- 102956
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562363- 411848
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91790Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1431745- 181731