Ollaan molemmat 12-v. Tänää meni tosi hyvin, koulun jälkee oltiin yhdessä sen ja mun bestiksen kanssa. Jotkut meidän luokkalaiset on koittanut saada sitä jättään mua ja mua sitä. Sit me törmättiin just niihin poikiin ja ne alko dissaamaan mua ja sano et se mun poikaystävä on muuttunu heti ku aloin sen kaa ja meidän koko luokka on ihan paska nyt ku mä tulin sinne(vaihdoin koulua 1kk sitten) Ja ne pojat kokoajan haukku mua ja koitti saada sen jättämään mut. Sit mun kaveri kysy siltä aikooko se jättää mut nii se sano "en" ja sit kun lähdin kotii, nii se laitto viestin "sori, mut oon pettäny sua. Huora." Ja sit mä laitoin sille et jätän sut ja se laitto "jätin sut eka" en oikeesti tajuu mitä sen päässä liikkuu;(. Meillä on muuten menny tosi hyvin, ollaan oltu yhes jo jonkin aikaa, mut oon jättänyt sen jo 2 kertaa ja sit taas palattu yhtee. Mut näköjää muiden poikien mielipide on tärkeempi ku mä. Ja en ees tiiä kenen kaa se on pettäny mua. Nyt oon ihan murtunut... Ja pahinta on se, että oikeesti rakastan sitä:(
Auttakaa oikeesti. Tiiän et on tyhmää tulla kysyin joiltain randomeilta mut en kestä, auttakaa pliis, ennen ku teen jotai tyhmää😭
Poikaystävä petti ja jätti:(
46
222
Vastaukset
- Murtunut-tyttö
Sori jos toi viesti on sekava mut oon ihan murtunu
- 04boe
Alax oon halunnu tyttö ystvän kerro ig snapchat tai joku
- 04boe
Pls kato tää viesti mä aina missään tyttöystävän
- Esups
04boe kirjoitti:
Pls kato tää viesti mä aina missään tyttöystävän
Et sattuis oleen Turusta?
- 04boe
Esups kirjoitti:
Et sattuis oleen Turusta?
Alaks pls
- Kalle1970
Noo alahan elämään oikeasti! Olet hyvin nuori; Joten opittavaa on paljon... Minä voisin opettaa sinulle ihmis-suhteista paljon.
- Esups
Miten vitussa 12-vuotias pettää toista? Halasko se jotain muuta tyttöö vai mitä helvettiä?
- Murtunut-tyttö
En tiiä😭😭😭
- 04boe
Alaks pls
- srdgfred
Kuulostaa aika epäkypsältä toiminnalta, mitä ensimmäisissä jutuissa voi olettaakin.
Lähetä vaikka sille viestiä että miksi se halusi jättää sut. Kai sillä nyt joku syy on.- 04boe
Alaks pls
- Entinenmurtunut-tyttö
Nyt se sit valittaa et se haluu mut takas mut se haukku mua ja oli ollu jonkun toisen kaa yhes niin
- 04boe
Alaks kerro ig pls
- naurann
04boe kirjoitti:
Alaks kerro ig pls
ahaha :D
- Entinenmurtunut-tyttö
Asun ihan Vantaalla, ku joku kysy
- 04boe
AlaksAlaksAlaks pls
- panettaaaaaaaaaa
hei sä oot vasta 12 ja oot ollu siin koulus 1kk.. ei maailma tuohon kaadu en ees usko et toi oli iha aitoo
alax?
- 04boe
Alaks pls
- homomomo
Opetus oli: älä seurustele jonnen kanssa
- Äikänope
Homomomo toi älä sana on lauseen alussa joten se pitäis alkaa isolla kirjaimella. Ja kehotuksessa pitäs olla huutomerkki peräs!
- homomomo
Ajjaa
- Nimmimerrki
Äikänope: who cares?? SINÄ olet oikea jonne sitten
- Äikänope
Nimmimerkiltä puuttuu piste lopusta! Vittu opettele kirjottamaa retu!
- tyhmä1234
En ymmärrä näitä 12-v seurusteluita. Ei kannata tuohon ikään alkaa seurustelee jos tulee tommonen mieliXD
- Radom1991
Aluksi voi v...u sain naurut. Toiseksi haistata pojalle vi.ut, äläkä murehdi. Kolmanneksi Olet vielä nuori elämä kyllä jatkuu usko pois :D, ja tapaat muitakin ihmisiä tulevaisuudessa. Se vain voi tuntua kovalta, nykyinen teinirakkaus mutta tsemppiä.
Millähän tavalla 12-vuotias pettää? Murrosikäkään ei ole vielä varmaan alkanut, niin mitähän hän on tehnyt, joka luokiteltaisiin pettämiseksi? Varmaankin kannattaa tappaa hänet, jos on jotain aivan hirveää tehnyt.
Moro moii- Jaaahasssss
En usko että se on sua pettänyt. Se on vaan halunnut loukata sua tai keksiä jonku tekosyyn. Ei huolta, oothan vasta 12-vuotias.
- Entinen-murtunut-tyttö
Nyt mun paras kaveri sano et joku tyttö on lähetelly sille alastonkuvia ja ne on pussaillu jne. Ollaan kavereita viel mut se heittää välil jotai paskaa läppää musta.
- Entinen-murtunut-tyttö
En oo lesbo, sry
- Hakunamatatatara
AIDS kirjoitti:
Oon fyysinen ja miehekäs mies.
Eli pieni tyttö
Hakunamatatatara kirjoitti:
Eli pieni tyttö
Just tulin salilta. Jättimäiset lihakseni kiiltelevät öljystä ja hiestä. 25cm penis on kovana ja valmiina penetroimaan sinun pienen anaalisi päreiksi.
- Hakunamatatara
AIDS kirjoitti:
Just tulin salilta. Jättimäiset lihakseni kiiltelevät öljystä ja hiestä. 25cm penis on kovana ja valmiina penetroimaan sinun pienen anaalisi päreiksi.
Se penis taitaa olla muovia?
- Tiikki123
Kannattaa kertoo äitille ja sano sille pojalle että tykkäsit siitä puhu sille.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2833422BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho62385Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2532184- 682069
- 721718
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3451358MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/251137- 651079
"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko231056Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola1671005