Olen ihastunut... tai no... rakastunut

RakastunutPoika

Moi :) Mä oon 12v poika, eli oon 6luokalla. Meidän luokalla on yks ihana tyttö johon oon ihastunut, tai no rakastunut yhteen ihanaan tyttöön. Mulla oli ennen paraskaveri joka sit vaan yhtäkkiä muuttu, ja alko olla meidän luokan niin sanottujen kovisten kanssa. Tää mun entinen paraskaveri on ihastunut samaan tyttöön kun minäkin. Hän alkoi kiusaamaan minua. Tämä tyttö johon olen ihastunut on ollut minun entisen parhaankaverin kanssa yhdessä. He ovat eronneet jo, ja nyt mun ex (ex=entinen) paraskaveri on myös kiinnostunut tästä tytöstä. Meidän koulussa on tapana silleen, että viimeinen ruokalan pöydän äärellä pyyhkii pöydän. Mun ihastuksen olis pitänyt pyyhkiä pöytä ja minä tarjouduin pyyhkimään sen hänen puolesta. Mun ex bestis (bestis= paraskaveri) oli siinä lähellä ja kuuli kun sanoin että voin pyyhkiä pöydän, niin hän meni pyyhkimään sen pöydän ja kiireellä. Minusta tuntuu että mun ex bestikseni yrittää kilpailla mun kanssa siitä tytöstä. Jos tämä tyttö valitsisi hänet, mä en haluais olla mikään kakkos vaihtoehto. Mä olen nähnyt tästä kyseisestä tytöstä monta kertaa unta. Olen muutaman kerran herännyt yöllä itkemään tämän tytön takia, koska olen ihastunut tähän tyttöön hyvin pahasti. Voisiko joku antaa asiallisia neuvoja mitä tehdä tämän tilanteen kanssa ?

- Rakastunutpoika

16

189

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Esups

      Et sinä 12-vuotiaana ole ihastunut, etkä todellakaan rakastunut. Mene leikkimään niillä vitun lego-palikoilla ja odota vielä pari vuotta ennen kuin etsit seurustelukumppania.

      • Kiitos kommentista. Minä olen 12vuotias, olennihastunut, en leiki legoilla ja en tietääkseni sanonut että etsin seurustelukumppana :)


    • jake5555

      herää ny vitu perseen reikä sulla oo ees kasvanu muna nii vittuako teet muijjalla ku teiä panosta tuu yhtää mitää ku sullla on nii helvetin pieni muna ett suosittelen lämpimästi niskakiikkua tai sitten kerrostalon katolta alas tiputtautumista:)!!!

      • Anonyymi

        Sopis kyl kieltämättä hyvin sulle, ku tuntuu olevan hermo pikkusen kiireellä, vai kuinka?


    • En epäile ihastumistasi, enkä edes sitä, että tunnet olevasi rakastunut. En epäile tunteidesi todenperäisyyttä.

      On kuitenkin kiistämätön tosiasia, että on erittäin erittäin epätodennäköistä, että sinun iässäsi tuo rakkaus johtaisi ns. oikeaan seurustelu- tai parisuhteeseen asti.

      Sanot, että etsi seurustelukumppania. Mitä sinä siis koet etsiväsi? Uutta parasta kaveria? Tosiystävää? Jotain muuta?

      Jos yrität tehdä touhusta liian vakavaa liian aikaisin, niin tulet vielä itkemään monet itkut asian vuoksi. Jos taas pystyt pitämään asian "pelkkänä" tosiystävyytenä, niin teillä on mahdollisuus pysyä ystävinä (ja ehkä päätyä parisuhteeseenkin, ehkä...) vielä kouluelämän jälkeenkin.

    • Ei tule onnistumaan, unohda ja luovuta. Ei kannata edes yrittää tuskin onnistuu, ja vaik kaveris saiski sen nii mitä väliä, leikkivät jonkuaikaa, kirjottavat faceen inspirational quotei ja eroovat, minkä jälkee luulevat tietävänsä kaiken. Oota pari vuotta, kato sit udestaa.

    • ajaka

      Pussaa häntä vaan yllättäen ja hän haluaa olla sinun kanssa ja tehdä lapsia.

      Pussa och krama henne bara på måndag

      13 vuotias mies täällä.

    • Miksi kaikki vähättelee nuorten suhteita ja on niin negatiivisia kommenteissa, minusta vaikutat hyvältä ihmiseltä toisin kuin sinun entinen paras kaverisi

    • Eiks 12 oo vähä liia nuori

      • Ei. Ihmiset kypsyvät eri tahtiin.
        Ja vaikka ei niin kehittynyt olisikaan, ei niissä "leikkisuhteissa"kaan mitään pahaa ole.


      • jokutyyppi19 kirjoitti:

        Ei. Ihmiset kypsyvät eri tahtiin.
        Ja vaikka ei niin kehittynyt olisikaan, ei niissä "leikkisuhteissa"kaan mitään pahaa ole.

        Mut onks toi leikkiä


      • Niitä vain kutsutaan leikkisuhteiksi, koska ne eivät ole kovin vakavia.


      • jokutyyppi19 kirjoitti:

        Niitä vain kutsutaan leikkisuhteiksi, koska ne eivät ole kovin vakavia.

        ku luin ton nii ei se vaikuttanu leikilt


      • Lapsi on valmis tekemään kaikenlaista lelun eteen, ja joillekin tuon ikäisille toinen ihminen on se lelu.
        Mutta kai tuo ihan vakavaa silti on.... Ja se taas tarkoittaa, että aloittaja on jo tarpeeksi kypsä seurusteluun.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe