Kaupunginhallitukselle tehtävä

Eivaihtoehtoja

Vaikuttakaa siihen että tämä palsta suljetaan.

Huonoa mainosta kaupungille sekä ennen kaikkea yksittäisten ihmisten elämän tuhoaminen perusteena. Surullinen palsta kaiken kaikkiaan. Ottakaa vastuu.

28

209

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Palsta ei ole surullinen vaan erittäin viihdyttävää luettavaa.

    • jatkakaa

      Kaupunginhallitus on tyytyväinen palstan sisältöön.

      • Anonyymi

        mode kehuu itseään houruistaan, noin skitso-ketelän pekka vm 64


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mode kehuu itseään houruistaan, noin skitso-ketelän pekka vm 64

        yleensä omakehu on parasta, palsta on maailman viihdyttävintä luettavaa. kiitos modelle.


    • ilonpilaaja7

      miks kaikki kiva pitäs lopettaa ?

    • PaikallinenNuori

      "Huonoa mainosta kaupungille"

      Koska uutinen on mielestäsi huono, tulee tämä palsta sensuroida? Sinähän oikea kommunisti olet. Mitä tapahtuisi meidän parin kirjoittelijan psyykeelle, kun ainoa kanava patoutumien purkamiseen viedään?

      Sitä paitsi on esimerkiksi Ikaalisista taloa ostavan tai muuttoa harkitsevan oikeusturvan mukaista saada tietoa myös asukkaiden mielenlaadusta sekä kunnosta.

      Palstalla on myös erittäin tärkeää tietoa Ikaalisten kansankulttuurista; Paikallisbändien seksuaaliongelmista, Kasinon tapahtumista, valtuutettujen rikostaustasta, paikallisen sankarimme edesottamuksista grillillä, takseissa, Ika-Hovissa jne. Ikaalisten asukkaita tutkitaan tulevaisuudessa akateemisella tarkkuudella, joten jättäkäämme tietoa tänne tuleville tutkijoille.

      Joten eläköön palstamme vielä tuleville jälkipolville

    • kura.pyllystä

      Helpointa olisi jos kaupunkin hallitus estäisi hoikkalan pääsyn palstalle.sitte tilanne rauhottuu kun hoikkala lyö pillit pussiin

      • PaikallinenNuori

        Sen verran kyseisen henkilön rikoshistoriasta ja asemasta alamaailmassa tiedän, että ei hän yhtä kaupunginhallitusta pelkää. Mies jok masturboi julkisella paikalla nuorten iloksi ja vanhempien kauhuksi ei varmasti pelkää mitään.


      • psykopaatti.aino

        Palstaterroristi teki taas pitkän jatkokertmuksen vajakkiälyllään.


      • Anonyymi
        PaikallinenNuori kirjoitti:

        Sen verran kyseisen henkilön rikoshistoriasta ja asemasta alamaailmassa tiedän, että ei hän yhtä kaupunginhallitusta pelkää. Mies jok masturboi julkisella paikalla nuorten iloksi ja vanhempien kauhuksi ei varmasti pelkää mitään.

        kylähullu skitso-ketelä pelkää nyt poliisia


    • ottakaavastuupäättäjät

      Järkyttävää on, että Ikaalisissa on niin paljon velkaa, että kaikki myydään, jopa puistoista puut.
      Törkeintä, mitä Ikaalisten kaupunginjohtaja ja Ikaalisten nykyinen hallitus tekee, on se, että Toivolansaareen tulee yksityinen vanhushuollon tuottaja rakentamaan vanhustentaloa. Hyvä esimerkki on Luhatuulen erittäin huonosta, siis ala-arvoisesta vanhustenhuollosta. Olen vieraillut Luhatuulessa useita kertoja tuttujen ja omaisten luona, niin entisen Heiskan, kuin nykyisen tuottajan aikakautena ja hoito on ollut ala-arvoista kummassakin tapauksessa. Ihmisillä on vain rahastettu, hyvästä hoidosta tai edes tyydyttävästä ollaan todella kaukana. Tällä hetkellä yksityiset vanhushoitoa tuottavat laitokset elävät rahankiilto silmissä, ei siinä iäkäs, sairas ihminen ole missään roolissa.
      Pari viikkoa sitten vierailin Luhatuulessa ja vaippoja vasta vaihdettiin sinä päivänä ensimmäistä kertaa aamulääkkeet jaettiin potilaalle kylmän puuron kanssa puolen päivän aikaan. Hoitajakin häpesi liian pienestä miehityksestä ja puuttuvista käsistä, vaikka tilanne ei ollut hänen syynsä.
      Olen vieraillut myös Parkanossa vanhusten palveluja katsomassa ja järkyttävää on ollut.
      Ikaalisten päättäjät, teidät on valittu sinne ihmisten äänillä ajamaan ikaalislaisten asioita ja miten te sen toteutatte, hävetkää. Myöskään ikaalilaiset virkamiehet eivät tänä päivänä aja muuta kuin omaa etua.

      • Anonyymi

        päättäjät rahastavat vanhukse tjotta puolueitten hehtaarihaukat pääsevät omaisuuksiin
        kiinni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        päättäjät rahastavat vanhukse tjotta puolueitten hehtaarihaukat pääsevät omaisuuksiin
        kiinni

        he toimivat erittäin viisaasti ja suunnitelmallisesti ja saavuttavat tavoitteensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        päättäjät rahastavat vanhukse tjotta puolueitten hehtaarihaukat pääsevät omaisuuksiin
        kiinni

        Matti ensin ja eniten on kaupungin jallituksen motto


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Matti ensin ja eniten on kaupungin jallituksen motto

        Tietenkin matti ensin, hän on paras!


    • raha.puhuu

      Vanhustenhuollon tason valvominen kuuluu kunnanhallitukselle
      jossa Heiska istuu rahastettuaan luomuksensa suurelle
      sijoittajalle.

    • pesonen72

      Tuleeko kavaltaja tilalle.

      • hullu.aino.horisee

        Siilopuiston äänivaltaiset eivät tällä palstalla mellastavan
        rouvan hullun horinoita lue eivätkä noteeraa.


    • Helleto

      Palsta on toistaisek suljettu vajakkien kirjoittelun takia. Vajakit.

      • sinnesopii

        Meneppä houruamaan ylilauta palstalle


    • Anonyymi

      mode teki taas aloituksen kyvyttömyydestään

    • Anonyymi

      Kaupunginhallituksen pohdittavaa tästä : peekka imuttelee vanhat, ja nuoret jarmolta imii parilitraa kusta mutta atten ja nikon
      pippeleitä peräkammarissa imuttei pitkään ja nuoli pepareiät puhtaaksi

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      122
      1241
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      919
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      835
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      621
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      600
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      567
    7. 52
      541
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      508
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      491
    10. Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!

      Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte
      Maailman menoa
      238
      461
    Aihe