Oli näitä Tokmannin 8 euron ohjaustankoon pikakiinnitettäviä. Unohdin sen pyörääni kaupan telineeseen.
Pikkukoululaisia, siinä 10v. ulkopuolella. Pientuloiselle eläkeläiselle marmittava kauppamatka.
Kun viikkoraha on pieni, hyvin valaisevasta patterilampusta kavereiltaan pikkuvaras saa helposti 5 ekua.
Koululainen nappasi fillarin valaisimeni
9
244
Vastaukset
- RaippaRosmoille
Hyvän kotikasvatuksen tulos
- pienestäpitäen
siitä se alkaa, ja pikkuhiljaa paisuu,
"meidän lapset, ei ne"
"joukossa tyhmyys tiivistyy"
joskus joku on sanonut, että jo tarhassa näkee minkälainen kenestäkin lapsesta tulee - VanhuksetOnIdiootteja
Noniin. Ensinnäkin ketä kiinnostaa jos joku parin euron paska häviää? osta uusi. Toisekseen varastetusta 8 euroa lampusta ei saa 5 euroa. Ei varsinkaan 10v:ltä. Max. 1-2€
- ViisaampijaVanhempi
kyllä te pennut niitä idiootteja olette.
paina perseeseen se varastamasi osa pikku runkkari. - Olisit_pysynyt_kotona
Miksi et kiinnittänyt ruuvilla sitä?
se ei olisi lähtenyt ilman työkaluja
tai ottanut kauppaan mukaan kun se on pikakiinnitettävä.
Ja onko se pakko liikkua fillarilla julkisilla paikoilla? - varkaitasielläon
Minä ratsastelen aasilla pitkin kuusankosken keskustaa.
Toimii vedellä ja heinällä.
Joku perkeleen penikka varasti aasiltani kuolaimet.
Nyt penteleen elukka kuolaa koko ajan. - Laihalohtupienikin
Kaikkea sattuu. Harmi.
- haistamummovittu
Meikä pölli sen :DDDD
- viheltelyä
pieraisin juuri tuoliim.
ho h hoh hooi jak kaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882