Mitä mieltä olette tästä heinolamulkusta, joka kantaa nimeä HEIPPAHEIPPA ja tekee aloituksia, joissa esittelee olevansa 40v mies ja etsivänsä 16-18v tyttöjä?
Hyvä Suomi24:n nuorten palsta
9
60
Vastaukset
- FineGentleman
Kyseisellä henkilöllä hienot tavoitteet, mutta rima hiukan korkealla. Pääseekö hän yli, en tiedä, mutta onnea yritykseen.
Annan arvosanaksi 0/5
- Esups
10/5 jos multa kysytään, mutta 5/5 jos totta puhutaan.
- Hapsishupsis
No lain edessä asiassa ei ole ongelmaa, mutta yhteystietojen jakaminen täällä on yksiselitteisesti sääntöjen vastaista toimintaa.
Tämä kyseinen tyyppi on trolli ja kaikki sen tajuaa. Onneksi sentään kertoo olevansa 40v. Monessa tapauksessa esitetään olevan nuori ja sitten paljastuukin, että onkin vanha äijä. Poliiseilla tulee tällaisia vastaan ja tuomioitakin on jaettu.
Tervettä varovaisuutta ja pidetään hauskaa netissä.- Heipsus.haipsus
Juurikin näin. Nelikymppinen elää täysin eri maailmassa, kuin lukioikäinen. Moni lukioikäinen ottaa vasta ekaa känniä ja virittelee ensimmäisiä vakavia suhteita. Nelikymppisellä saattaa jo olla pahimmassa tapauksessa lapsenlapsia.
Heippaheippa yllätetään lasten runolla, kun saapuu.
- Lotraaja
Yuggis_ on bae!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873247
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332480- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361813- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450