ruokaa ja hieroisin niskojasi. Seksiäkin antaisin niin paljon haluaisit, varmasti antaisin. Pitäisin sinua kuin kakkaa kämmenelläni. Vittuilisin ja motkottaisin ihan hulluna sulle pikkuasioista. Agressiiviset kohtaukset olisivat arkipäivää sinulle. Joten..........
Laittaisin sulle mies hyvää
11
162
Vastaukset
Tuo on liian hyvää ollakseen totta. ;)
- Ukkosi
Kohtelisin sinua vähän samalailla. Auttaisin kotitöissä ja veisin roskat ja häipyisin sen siliän tien kuppilaan tai sen kakkosen luo.
- aloitetaansiitä
Nyt olisikin tarvetta hartiahieronnalle.
- Hellä_Nainen
Hyvä, juuri noin. Asetut siihen eteeni ja tartun sinua hiuksista pelottavan hellästi koskien. Sitten alkaisin runnomaan hellillä otteillani hartioitasi.
Puren hampaitani narskuen yhteen koska tunnen että nautit hieronnastani.
- Helou_Pussycat
Rehellinen nainen. Hot!
- pussikatti
Kerro sinäkin jotain rehellisesti itsestäsi.
- Helou_Pussycat
pussikatti kirjoitti:
Kerro sinäkin jotain rehellisesti itsestäsi.
Tykkään tulisesta ruuasta ja olen ukkomies. Rehellisyytesi teki vaikutuksen!
- kunhan_kyselen
saisinkö panna sinua perseenreikään ?
- Ehdot-On
Vain noilla edellisillä antamillani ehdoilla.
- Inhoittavia
Kaikki tuollaiset on homomaisia, jotka haluaa tota.
- ite_Oot
Inhoittavia kirjoitti:
Kaikki tuollaiset on homomaisia, jotka haluaa tota.
lässyn lässyn sulle femakko!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873227
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322455- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341618Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450