Kielteinen päätös

äkkiäkotiinsa

Totta kai Suomeen jää paljonkin kielteisen päätöksen saaneita pakolaisia, koska heitä hyysätään ihan samalla tavalla kuin myönteisen päätöksen saaneitakin. Vaikka ei ole papereita, heille suodaan terveydenhoito, josta kantasuomalaiset voivat vain uneksia. Asumaan pääsevät esim. kirkon suojiin.
Nyt pitäisi olla niin, että heille ei mitään suoda, ei ruokaa, ei asuntoa, ei terveydenhoitoa. Tarjotaan vain kotimaahan paluuta. Ja jos tavataan, että toiset, turvapaikan saaneet, majoittavat heitä, nämäkin pitäisi palauttaa.
Mikäpä näillä kielteisen päätöksen saaneilla on ollessa, samalla tavalla hyysätään. Ja jos nämä suvakit heitä auttaa, pitää heidät tuomita elättämään heitä koko ikänsä. Voisivat vähän miettiä, ainakin köyhimmät.
Odotanpa innolla seuraavia vaaleja, kuinka monta suvakkia valitaan. Varsinkin kun suurin osa on heidän vikansa, olisivat hyysäämättä. Ainakaan minä en äänestä heitä. Menisivät kuitenkin kotimaahansa helpommin, kun Suomessa olo kävisi tukalaksi. Ainakin heille voisi jouluna tarjota kinkkua, ei mitään muuta. Kinkkuhan on sianlihaa.
Olisin paljon myönteisemmällä kannalla jos nämä "pakolaiset" käyttäytyisivät nöyremmin. Vaan milloin ruoka on ala-arvoista (kelpaa kyllä suomalaisille kodittomille), ja milloin mitäkin. Suomen pitäisi ainakin vaatia, että käyttäytyisivät suomalaisten tavoin. Pois huivit ja kaavut!

43

103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viluinen.mamu

Riittäisikö pipo ja lippalakki.

• jotainrotia

Naamioituminen yleisillä paikoilla tulisi kieltää lakimuutoksella. Nythän meillä on näitä pellenaamari pellejäkin omasta takaa ja samaan lakiin menisi nämä erilaisilla räteillä kasvonsa peittävät mamut. Kaapuihin pukeutuneita voisi poliisi pistotarkastaa kadullakin, kun ei tiedä mitä pommeja ne siellä piilottelee. Jotain rotia tähän täytyy saada, ennenkuin itsensäpommittajat iskevät.

• Asulla.ei.merkitystä
        jotainrotia kirjoitti:

Naamioituminen yleisillä paikoilla tulisi kieltää lakimuutoksella. Nythän meillä on näitä pellenaamari pellejäkin omasta takaa ja samaan lakiin menisi nämä erilaisilla räteillä kasvonsa peittävät mamut. Kaapuihin pukeutuneita voisi poliisi pistotarkastaa kadullakin, kun ei tiedä mitä pommeja ne siellä piilottelee. Jotain rotia tähän täytyy saada, ennenkuin itsensäpommittajat iskevät.

Yhtä hyvin voi kantasuomalainen tehdä pommi-iskun tai joukkomurhan.

• jotainrotia
        Asulla.ei.merkitystä kirjoitti:

Yhtä hyvin voi kantasuomalainen tehdä pommi-iskun tai joukkomurhan.

Riski siitä että kielteisen päätöksen saanut mamu räjäyttää itsensä jossain esim. ostarissa on ainakin 10000 kertainen siihen verrattuna että suomalainen tekee saman. Näistä kielteisen päätöksen saaneista on varoiteltu jo matu tulvan alusta asti, mutta sinisilmäiset sekosuvakit leimasivat rasistiksi ymmärtämättä todellisuudesta yhtään mitään.

• henkilökohtaisest

Äkkiäkotiinsa : Kuinka monta mamua tunnet henkilökohtaisesti ja mistä olet tempassut nämä perättömät tietosi mamujen tekemisestä ja tavoista ? Minulla paljon mamu-ystäviä ,koska olen suvakki, ja seuraan heidän elämäänsä joka päivä,joten voit heittää roskakoppaan omat harhaluulosi heistä. Osa heistä on jo työssä,mutta eivät osaa tarpeeksi vielä suomea, mutta työharjoittelussa ovat,koska näillä tuntemillani on olemassa ammatti, mutta suomen kielen osaamattomuuden vuoksi joutuvat harjoittelijoiksi ensin .Palkkaa heille maksetaan 9e/ päivä. Oletko joutunut kärsimään henkilökohtaisesti mamujen tulosta suomeen ? Jos olet ,niin miten ? menehän avaamaan vaikka pullo kaljaa ja mietit tarkasti ,mitä hyötyä on olla vihamielinen rasisti ?

• olet.ressukka
        henkilökohtaisest kirjoitti:

Äkkiäkotiinsa : Kuinka monta mamua tunnet henkilökohtaisesti ja mistä olet tempassut nämä perättömät tietosi mamujen tekemisestä ja tavoista ? Minulla paljon mamu-ystäviä ,koska olen suvakki, ja seuraan heidän elämäänsä joka päivä,joten voit heittää roskakoppaan omat harhaluulosi heistä. Osa heistä on jo työssä,mutta eivät osaa tarpeeksi vielä suomea, mutta työharjoittelussa ovat,koska näillä tuntemillani on olemassa ammatti, mutta suomen kielen osaamattomuuden vuoksi joutuvat harjoittelijoiksi ensin .Palkkaa heille maksetaan 9e/ päivä. Oletko joutunut kärsimään henkilökohtaisesti mamujen tulosta suomeen ? Jos olet ,niin miten ? menehän avaamaan vaikka pullo kaljaa ja mietit tarkasti ,mitä hyötyä on olla vihamielinen rasisti ?

Juu juu onhan se tunnettu asia, että suurin osa näistä maahan tunkeutuneista partalapsista on lääkäreitä, lakimiehiä ja aivokirurgeja. Mutta harmi vaan kun eivät osaa suomea eikä kiinnosta oppia.

Mielummin istuvat kapakassa ja hakkaavat ja raiskaavat suomalaisia.

Häpeäisit itseäsi suvakki.

• ArvasinMitenKäy

Pidä vain mamusi mutta älä yritä pakottaa muita yhtymään mielipiteeseesi.

• rghjk

Eihän näitä henkilökohtaisesti tarvitse tuntea, kun osaa lukea lehtiä, onhan nöitä raiskaajamurhaajia, vastahan ne kaksi tappelivat vankilassa, entäs se Otamäen ryöstömurha? Ehkä sinä hyppäät tälläisten uutisten yli ja unohdat?
        Eihän tietysti kaikki ole naitä ryöstömurhaajia ja raiskaajia, mutta jos ajatellään että ei olisi tullut Syyrian sotaa, eikä tänne maahanmuuttotulvaa niin nämäkin uhrit olisivat vielä elossa. Poliisin mukaan rikostilastot ovat lisääntyneet 17% maahanmuuttajien toimesta. Kun ei niitä kumminkaan kokoväestöstä ole 17% niin nousu on melkoinen.

• Ajattelisit.muuta
        rghjk kirjoitti:

Eihän näitä henkilökohtaisesti tarvitse tuntea, kun osaa lukea lehtiä, onhan nöitä raiskaajamurhaajia, vastahan ne kaksi tappelivat vankilassa, entäs se Otamäen ryöstömurha? Ehkä sinä hyppäät tälläisten uutisten yli ja unohdat?
        Eihän tietysti kaikki ole naitä ryöstömurhaajia ja raiskaajia, mutta jos ajatellään että ei olisi tullut Syyrian sotaa, eikä tänne maahanmuuttotulvaa niin nämäkin uhrit olisivat vielä elossa. Poliisin mukaan rikostilastot ovat lisääntyneet 17% maahanmuuttajien toimesta. Kun ei niitä kumminkaan kokoväestöstä ole 17% niin nousu on melkoinen.

Jättääisit pohdinnan viranomaisille kun he hoitavat ongelmaa asiantuntemuksella ja sääntöjen mukaan.

• Pysyköötmatutpoissa
        Ajattelisit.muuta kirjoitti:

Jättääisit pohdinnan viranomaisille kun he hoitavat ongelmaa asiantuntemuksella ja sääntöjen mukaan.

Jos matut olisivat jääneet kotiinsa tai menneet muualle, niin ei tarvitsisi viranomaistenkaan hoitaa ongelmaa. Ei asiantuntemuksella eikä sääntöjen mukaan. Emme halua maahamme ongelmaa vain siksi, että se teoriassa sitten osataan jotenkin hoitaa "asiantuntevien" viranomaistemme toimesta. Huomattavasti parempi olisi, kun ei tulisi ongelmaa lainkaan.
        Se on jo ehditty nähdä, että matut aiheuttavat liikaa häiriötä ja rikoksia, jotta Suomi voisi heitä sietää. Eikä heistä ole työntekijöiksi samalla tavalla kuin suomalaisista. Pysykööt poissa Suomesta, emme tarvitse heitä täällä.

• Heti aamustako mamut ahdistavat?
      Vai onko ajatuksesi heissä ympäri vuorokauden?

• äkkiäkotiinsa

ja taas suvakki!!!

• Briokauppias

Niii-i. Pitäis ajatella vaan millä leluilla sitä tänään leikkisi...

• heilläonunelma

Onko exipmotilta kysytty mielipidettä. tunkee aina sekaan kun mamuista on puhe.

• sp63i
        heilläonunelma kirjoitti:

Onko exipmotilta kysytty mielipidettä. tunkee aina sekaan kun mamuista on puhe.

Palstalle saa,rasistien mielipahaksi,muutkin kertoa mielipiteensä asiasta.

• Tapojeni vastaisesti otan esim. suomalaisita.

Vanhempi nainen oli ostoksilla tyttärensä kanssa. Ostoskärryt olivat täynnä tavaraa. Seisoin heidän takanaan kassajonossa. Mummo maksoi ostoksensa kelan kupungilla. Ilmeisesti 50 e, koska summa tuntui menneen hieman yli ja hän kaivoi taskustaan puuttuvat pennoset. Tyttö huomautteli tulihan bonukset kaikista ostoksista. Valitti, että ei varmaan. No, he menivät ulos.

Tulin hetken päästä ulos ja ohitin heidät. Tyttä tupakoi ja tarkkaili ostoskuittia. Mummo ja tyttären mieskaveri erottelivt ostoksia. Mulle...sulle jne.

Suomessa on kattava sosiaalisten palvelujen tarjonta. Kaikki Suomessa olevat olivatpa he ulkomaalaisia tai suomalaisia saavat samat palvelut.

No, menkäämme ulkomaille. Hollannissa kuningassuku ei maksa veroja juurikaan. Kuningas saa edustuksestaan noin 3,5 miljoonaa vuodessa. Hänen vaimonsa 1,5 miljoonaa euroa vuodessa. Kruununprinsessan täytettyä 18-vuotta hän saa 8000 euroa kuukaudessa. Lisäksi asuminen ja palvelushenkilökunta ovat maksettuja.

Hollantilaiset ovat niin hulluina kuningaskuntaansa, että eivät halua luopua tästä saippuaoopperasta vaikka ihmisten tuloja, eläkkeitä ja opiskeluetuja leikataan.

Suomessahan tälläinen on ennen kuulumatonta.

Ruotisssa ja Englannissa on samat taloudelliset säästötalkoot, mutta kuninkaallisia ne ei koske, eikä kansa halua vetäistä satu-utopiaa silmiltään.

Maamme mamujen kustannukset tietty ärsyttää, mutta ne ovat kissan pieru siihen mitä joissakin maissa panostetaan yhden suvun elätykseen.

• korppis11

Luin uudestaan. Oikaisu, Hollannin kruununprinsessa tulee saamaan 8000 € viikossa.

• Tässäpä kaksi Kärpästä yhdellä lätkällä.
      -
      Oikeassahan Hirvisaari on.
      Mutta valitettavasti, entisten hallitusten tekemät sisä- ja ulkoiset sopimukset edellyttävät meiltä vierasta kulttuuria.
      Tulkoon siis Guggenheimkin.
      Sen sentään taitaa maksaa Stadi maalaisten parkki-maksuilla, eikä valtio.
      -
      Venäläisethän ovat jo paljon investoinneetkin rakennelmiin.
      Siinä esi-merkillinen kansa.
      Tietävät mikä valtio nekin aikanaan osaamattomuuttaan/varomattomuuttaan tulee maksamaan.
      -
      "Työlkää ennee elä ei
      ota vieras mummo vaari

Työnnä pitkin kylän raittii
      niin on kohta täys sun laari"

H.

• suvakkimummo

Sinulle aloittaja : ilman meitä suvakkeja , suomessa olisi jo sisällissota rasistien aiheuttamana.Rasistit ajattelevat vai:minä,minä,minä,minä ,ymärrän kyllä,että jos pääkopassasi ei liiku kuin kusi, ja teitä kusipäitä suomessa riittää pilvin pimein. Ilman mamujaki saisitte aikaan sisällissodankin suomeen. Aika näyttää suomalaisten rasistien kohtalon, ehkä mamuilla jo suunnitelma teidän typerysten suhteen.Suvakkeja tarvitaan suomessa entistä enemmän,ei pelkästään mamuja varten, vaan kaikkia niitä ihmisryhmiä tukemaan, joita rasistit väheksyy.

• suvakkimummo kirjoitti:

Sinulle aloittaja : ilman meitä suvakkeja , suomessa olisi jo sisällissota rasistien aiheuttamana.Rasistit ajattelevat vai:minä,minä,minä,minä ,ymärrän kyllä,että jos pääkopassasi ei liiku kuin kusi, ja teitä kusipäitä suomessa riittää pilvin pimein. Ilman mamujaki saisitte aikaan sisällissodankin suomeen. Aika näyttää suomalaisten rasistien kohtalon, ehkä mamuilla jo suunnitelma teidän typerysten suhteen.Suvakkeja tarvitaan suomessa entistä enemmän,ei pelkästään mamuja varten, vaan kaikkia niitä ihmisryhmiä tukemaan, joita rasistit väheksyy.

"o-o"

Noh, tännekinkö piti?

H.

• HP.k
        suvakkimummo kirjoitti:

Eihän suvakkimummo halveksikaan ketään, paitsi tavallisia suomalisia veronmaksajia. Hänen mielestään turpa tukkoon ja rahat pois.

• Revalisti

Yksi totuus, jota ei sovi unohtaa, on se, että, osa noista terveistä ja hyvinvoivista nuorista miehistä on aitoja ISIS-lähettiläitä. Joten on luonnollista, että heillä ei ole sellaista näyttöä ja alibia, muunnettua totuutta, että heitä voitaisiin käsitellä pakolais-statuksella.
      Mutta, heidän on vaikea palatakaan, koska he ovat "pettäneet" isis aatteen, matkustelemalla isis-rahoituksella, niinpä palaamalla takaisin petturin palkka on kuolema, kuten sanotaan kaikissa pyhissä kirjoissa, etenkin isis valokopioissa.
      Tavis kansa joka palstoilla pähkäilee, ei tiedä tosiasioista hevon jouhen vertaa.

• suomlaisetjuopot

Revaloisti : ehdotankin, muutahan sinä toiseen maahan, kun noin noin kovasti ahistaa mamut.Minua on aina ahdistanut juopot suomimiehet,jotka ovat kautta aikojen pilaanneet perheensä elämän,juomalla ja hakkaamalla ja jotkut ovat ampuneetkin koko perheensä . Ja näille juoppohulluille on vuosikymmenet on omat laitokset ,josta saa roppakaupalla pillereitä,että isukki olisi juomatta , vaikka kuukauden.Lääkärit ja hoitajat hyysäävät saatanan idiootteja ,koska juopottelu on mukamas sairaus ja katin villat se addiktio viinaan, mutta viinaa juomalla tulee varmasti sairaaksi. Sitten mennään pillit soidet sairaalaan hakemaan apua sydän , ym vaivoihin,sieltähän annettaan rauhottavia, että isukki ei vaan kärsisi koskaan krapulaa., sitten kotiin takaisin ja suoraan alkoon ja sitten vasta ollaan sekaisin, kun otetaan rauhoittavat ja viinaa yhtäaikaa, kun niin ahistaa. 30 vuotta näitä omassa työssäni olen pakon edestä joutunut hoitamaan, kun he ovat itse suuhunsa kaataneet viinaa kymmeniä vuosia ja maleksineet perheensä harmina ja harmina kotona, kun ei voi mennä töihin, kun taas ahdistaa. inhoan yli kaiken suomalaisia juottoja !!! Mamut eivät juo alkoholia ja siksi ovatkin minun suosikkimiehiä !!

• pidäsilmätauki

Vai ei juo! Olen kyllä nähnyt Itäkeskuksessa hirveä humalaisia mamumiehiä. Suomalainenkin juoppo on parempi kuin mamujuoppo. Suomalaiset eivät ainakaan useasti käy naisiin kiinni, mutta mamujuoppo on pelottava, täytyy kiertää kaukaa.

• EipäsNimitelläRasistiksi

En hyväksy Suomen pakolaispolitiikkaa. Asia, joka vaikuttaa maahamme näin isosti, olisi pitänyt hyväksyttää kansalla. Kansahan viulut maksaa. EUssa on nyt kahdenlaisia maita, niitä jotka hyysäävät ja nitä jotka rajoittavat invaasiota.

Turha väittää, että niitä olisi pakko ottaa maahan. Ja muuten en ole rasisti. Minulla on useita ulkolaisia ystäviä. En vain hyväksy Suomen pakolaispolitiikkaa ja vedätystä. Tulijat ovat tarkkaan harkittua bisnestä. Yritysten muutto Kiinaan tms. maihin ei enää kannata, nyt tarvitaan halpatyövoimaa Suomeen ja vastaaviin maihin.

Lisäksi pienen eliitin haave on Euroopan Liittovaltio, joka olisi suuryritysten taivas, jossa kansavalta olisi noin 0 %. Kahden kerroksen väkeä, eikä muutoksen tai valittamisen mahdollisuutta. Miettikääpä sitä.

• vihapuheetpois

Paljon täällä pohditaan vieläkin mamuja kuinka paaljon he saavat apua sossusta, ovat tatoppajia ,raiskaajia. ym. Menkää nyt oikein luennoimaan omista vihapuheistanne suoraan vastaanottokeskuksiin ja muistakin mamuihin liittyvistä asioista. Vastaavat varmaan kaikille sinne menijöille kysymyksiin, mutta eipä taida olla kanttia mennä heidän juttusilleen, he ovat nuoria miehiä ja heitä on paljon.Ennen luentoasi kannattaa soittaa viimeinen puhelu äitillesi.........Taistaa tulla paskat housuun , kun astuu vastaanottokeskuksen ovesta sisälle. Olen aina kannattanut suoraan palautetta naamatusten, silloin peli on reilua. On turha kirjoittella sieltä kotisoffalta vihapuheita, mutta sinne vaan kertomaan mamuille, että vihaan teitä.

• idioottientouhua

Rakennetaan leiri jollekin syrjäiselle saarelle näille, jotka eivät suostu noudattamaan maamme lakia. Tällainen hulluus ei olisi tullut kuulonkaan ennen vanhaan. Australia tekee juuri näin. Meidän ei pidä olla lampaita näiden muslimien suhteen, sillä sellaisilta katkotaan kaula. Nämä ymmärtävät vain voimaa, järjestystä ja kuria, ei tällaista nössöä lempeilyä. Sivistys häviää aina barbaareille, koska se ei enää osaa puolustaa itseään.

• päättäjätpäättää

Jos kuitenkin annetaan päättäjien tehdä päätökset, niin suomalaiset kuin ulkolaisten suhteen, meidän palstalaisten ihan turha ehdottaa mitään,koska suomi kuuluu eu: hun ja sielläkin päätetään ,kuka lähtee ja kuka jää. Ihan nyt kaikki palstalaiset keskittyvät omiin asiohinsa, koska ne me voidaan päättää ihan itse.Ainakin minun elämässä on tullut vastaan paljon ikäviä asioita ja mennyt, jopa vuosia niiden hoitoon .Ehkä jonkun palstalaisen elämässä ei ole koskaan ollut ongelmaa ja jaksavat miettiä heille kuulumattomia asioita. Minä kuuntelen mielummin hyvää musiikkia tai menen lenkille, ainoa mitä silloin mietin on : mitähän laittaisin ruuaksi, jotain halpaa ja ravitsevaa.

• pitäisikaikkikelvata

Osta sianlihaa ja tee siitä ruokaa.Kohta puoliin se on halpaa. Ensiksikin siksi, että siasta huolitaan jouluaikaan vain kinkku. Ja toiseksi siksi, että mamuja alkaa olla niin paljon, että vaikuttaa hintoihin. Kun 30000 mamua ostaa muuta kuin sianlihaa, ei menekki ole kovin suuri-

• Turkin Demokratia etenee.
      EU:n Junckerkin otti kantaa naurattamalla typerien kansojen viisainpia:
      Turkki, te alatte vaarantaa mahdollisuutenne EU-Dmokratiaan.
      EU-Demokratiaan?
      PYH!
      -
      Meillä Suomessakin kohta johtavat poliitikot saattavat ostaa vaimoilleen uudet huivit.
      Sekä päästä-varpaisiin-uikkarit.
      Minusta kyllä P.Nergrin pitää antaa arvioida rouvien vartalot, jotta saamme lehtiimme sitten kauniitakin kuvia Turkista.
      Ja aloittaa poliittisesti viralliset vierailut Turkkiin.
      Saakohan Turkkiin viedä pieniä koiria?
      Jos ne ovat Demokraattisesti Halal-halittuja.

H.

• Ajatelkaas...
        Jospa kohta näemme Junckerin, D.Trumpin ja Erdoganin halivan toisiaan onnellisina voittajina ?

H.

• hunksz kirjoitti:

Ajatelkaas...
        Jospa kohta näemme Junckerin, D.Trumpin ja Erdoganin halivan toisiaan onnellisina voittajina ?

H.

Sä unohdit Putinin.
        Ja Unkarin ja Puolan fasistijohtajat.

• PistipäSilmään

Yöllinen kirjoittaja tuntee pohjatonta sympatiaa tuntematonta, täysin vierasta ulkomaalaista kohtaan ja silmitöntä vihaa toista suomalaista kohtaan.

Toki näinkin voi perustella maahanmuuttomyönteisyyttä, joka kumpuaa vihasta. Eri asia sitten onko sellaisessa jotain järkeä.

• Hyvä erimerkki hulluista suominaisista jotka elävät valtion kustannuksella (siis) kansan.

• työssä37vuotta

Olen todellakin suvakki ja ollut 37 vuotta työsssä, yksi äitiysloma 5kk välillä, en todellakaan ole koskaan saanut minkääläisiä tukia mistään ja nyt jo eläkkeellä, mutta ei tukia tule mistään. Tiedätkö , minulla on hyvä sydän ja ajattelen aina huono-osaisia ihmisiä , pakko jonkun heitäkin puolustaa. Oli hän suomalainen, ulkolainen, mutta juoppoja en enää auta ,koska ei ole pakko näin eläkkeellä ; se onkin suuri helpotus ,ettei tarvi haistella viinanhuuruisia ja paskalle haisevia äijiä enää!!

• Ollaan me hirveä kansa.

Viinahouruisia, puukko tanassa heilujia, rasisteja, akan ja lasten tappajia, empaatittomia, sekasikiöitä venäläisten ja ruotsalaisten sikin sokin naituja.

Mistä nämä suomalaisia haukkuvat suomalaiset on kotoisin?

• tööttt

1 Millekään menneille asioille emme voi mitään , eri kansallisuuksien sekoittumisille, kansojen vaelluksille, sotiville maille, uskon sodillekaan, ihmisiin kohdistuvaan vainoon ja väkivaltaankaan, eriarvoisuuteen, asiat ovat vain menneet niin kuin ovat menneet - kukapa tietäisi juuri oikean vastauksen siihenkään kysymykseen - että mikä on ihmiselon korkein päämäärä - miksi olet maan päälle syntynyt - luomaan tai tuhoamaan ihmisyyttä - huomisestakaan aniharva tietää mitään - joku jo kertoo viikatemiehen l. kuoleman teroittelevan asettaan (toivottavasti ihan iisisti - kokemuksesta tiedän että viiltohaavat .kipeitä nekin, joten varokoon näppejään) - hunks kirjoittelee varmaan koira-keittokirjaa seuraavaks ja turkiksista saa oivia rukkasia ja muita karvakamppeita - kun eläinten suolistoihin tungetut huumepaketit ensteks lähetetty markkinoille - on asioita ja asioita - joille ei mahda mitään.
      Minäkin muistan nelivuotiaan itseni, sen pienen tytön, joka otti kirveen ja raivoissaan lähti tappamaan naapurin isäntää kun oli ampunut auton alle jääneen
      mun vahingoittuneen koiran - isompana ymmärsin että hän teki aivan oikein, osasin pyytää jo viistoista kiloiseksi kasvaneena anteeksikin ja elettiin ihan sovussakin. Raivosta ja järkytyksestäkin toipuminenkin vaatii vain aikaa
      - koskaan ei silti tiedä -- onko sitä liikaa vai liian vähän.
      Korppis - oon muuten samaa mieltä - aika hurja kansa on.
      Joskus nauran - joskus itken - ihan muuten vaan.
      Niitä koirannahkarukkasia minä en koskaan halunnut nähdä - sapetti niin vietävästi.

• Häpeänteitä

Hirveä ketju. En olisi luullut että noin paljon ennakkoluuloja, muukalaisvihanielisyyttä ja silkkaa rasismia löytyy tältäkin palstalta. Vastenmielistä ja ahdistavaa. Suomalaiset eläkeläiset elävät jossain umpiossa keskenään. Sääliksi käy maahanmuutajia, joiden pitäisi sopeutua tedän kaltaisten ihmisten joukkoon. Se on suuri kärsimys ihmille jotka ovat pakotettuja lähtemään pois omista maistaan. Olen tavannut erittäin hyvin koulutettuja maahanmuutajia joita odottaa tapetuksi tuleminen lähtömaissaan. Siitä huolimatta suomalainen sohvaperuna pelonsekaisissa tunteissaan on valmis tappelemaan sossuetuisuuksistaan ja lähettämään nämämihmiset varmaan kuolemaan. Näin on jo käynyt monelle turvapaiknhakijalle. Nämä tarinat eivät unohdu vaan lapsenlapsenne tulevat kertomaan niitä. Ja ihmettelemään yleistä julmaa ilmapiiriä. Surullista. Ei poikkea natsi Saksasta mitenkään. Asenteet ovat samat.

• kovalaki

http://yle.fi/uutiset/3-9278657
        Ryöstömurhaajista ei saisi mielestäsi kertoa mitään jos he ovat matuja? Katso linkistä mitä kullannuppusi tekevät ja mieti sitten olisiko itselläsi häpeän paikka. Mitä sinä tekisit näille ryöstömurhaajille, silittäisit varmaankin päitä ja toruisit kohteliaasti?

• Stvainon
      • kovalaki

Se että ulkomailta tullaan suomeen kerjuulle ei oikeuta minkäänlaiseen rikokseen, eikä ole lieventävä asia. Eikä ole varmaankaan matujen tekemiä rikoksia tilastoitu tai ainakaan julkaistu, mutta menisivät kirkkaasti kärkeen jos ne annettaisiin julkisiksi kun otetaan huomioon väestömäärät."""""""""""""""""" ""Munat pois kaikilta raiskaajilta. Tietysti. " Tuskin nuo ryöstömurhaajat sentään vielä raiskasivat uhrinsa, tai mistäs sen tietää kun oikeusjuttu on vielä kesken.

• Ei.kiinnosta
        kovalaki kirjoitti:

Se että ulkomailta tullaan suomeen kerjuulle ei oikeuta minkäänlaiseen rikokseen, eikä ole lieventävä asia. Eikä ole varmaankaan matujen tekemiä rikoksia tilastoitu tai ainakaan julkaistu, mutta menisivät kirkkaasti kärkeen jos ne annettaisiin julkisiksi kun otetaan huomioon väestömäärät."""""""""""""""""" ""Munat pois kaikilta raiskaajilta. Tietysti. " Tuskin nuo ryöstömurhaajat sentään vielä raiskasivat uhrinsa, tai mistäs sen tietää kun oikeusjuttu on vielä kesken.

Mitä sitten

• ElämäVaikeaa

Ilmeisesti se on rasismia jos ei suvaitse ulkomaalaisten tekemiä rikoksia. Onneksi suomalaisten tekemiä rikoksia ei sentään tarvitse hyväksyä, vai pitäisikö nekin hyväksyä ihan niinkuin tasapuolisuuden nimissä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      101
      1031
    2. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      57
      989
    3. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      61
      830
    4. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      144
      798
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      65
      695
    6. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      103
      571
    7. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      90
      567
    8. 78
      541
    9. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      53
      537
    10. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      39
      518
    Aihe