Alasti ravintolaan

Alasti-ravintolaan

Haluaisitko mennä alasti ravintolaan? Teneriffalla se on pian mahdollista

Teneriffalle avattava Innato on Espanjan ensimmäinen nudistiravintola.

Ravintolat Tammikuussa avattavassa nudistiravintolassa ruoka tarjoillaan alastomilta vartaloilta.
Teneriffalle avataan tammikuussa Espanjan ensimmäinen nudistiravintola, uutisoi The Local. Asiakkaat luopuvat ruokailun ajaksi vaatteistaan, kännykästään ja lompakostaan ja nauttivat ateriansa ilman rihman kiertämää.

Ravintoloitsija Tony de Leonardis toivoo, että asiakkaat jättävät vaatteidensa myötä ravintolan ulkopuolelle myös kaiken stressin, kertoo La opinion.

Lautasten sijaan ruoka-annokset tarjoillaan alastomilta vartaloilta. Henkilökunnalla on suojanaan vain viininlehtiä.

Kynttilöin valaistussa puutarhassa nautittava buffetateria maksaa 70 euroa, joka kattaa sekä ruoan että juomat. 44-paikkaisessa ravintolassa tarjoillaan luomuraaka-aineista valmistettuja liha- kala- ja kasvisruokia.

Teneriffan San Isidroon avattava Innato avaa ovensa asiakkaille 17. tammikuuta. Avajaisia odotellessa nudistiravintolassa voi vierailla Milanossa sekä Tokiossa.

Tammikuussa avattavan Innaton esikuvana on Lontoossa viime kesänä toiminut pop up -ravintola The Bunyadi, joka tarjoili niinikään ateriansa naturalistihengessä.

http://www.iltasanomat.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000001945527.html

17

3885

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minusta tuollainen olisi huonoa käytöstä. Kyllä pitäisi olla niin paljon kunnioitusta ruokaa kohtaan, että varsinaisella aterialla olisi paita päällä ja shortsit jalassa. Jotain kunnon käytöstapoja sentään!

      Rannalla piknikillä voidaankin jo aterioida vaatteitta.

      Siis viimeistään narikassa vaatetta päälle ja poistuttaessa taas riisuunnutaan.

      • Mielenkiintoista, en ajattele mitenkään alastomuuden olevan epäkunnioitusta ruokaa kohtaan. Kokisin pikemminkin tilanteen outona jos ruokailua varten pitäisi pukeutua.


      • Jormalainen kirjoitti:

        Mielenkiintoista, en ajattele mitenkään alastomuuden olevan epäkunnioitusta ruokaa kohtaan. Kokisin pikemminkin tilanteen outona jos ruokailua varten pitäisi pukeutua.

        Taitaa olla kodin peruja.

        Meillä aamiaiselle sai tulla yöpaidassa, samoin mahdolliselle iltapalalle. Mutta ruokailuun piti olla siististi pukeutunut eli jos oli ollut vaikkapa mökillä ulkotöissä, piti laittaa ainakin toppi ja hame päälle. Ja tietenkin aina kädey ja kasvot pestyinä olipa kyse aamiaisesta tai vaikka mistä.

        Tuolta se on jäänyt ja sisällä pysyy.


      • naturistin kirjoitti:

        Taitaa olla kodin peruja.

        Meillä aamiaiselle sai tulla yöpaidassa, samoin mahdolliselle iltapalalle. Mutta ruokailuun piti olla siististi pukeutunut eli jos oli ollut vaikkapa mökillä ulkotöissä, piti laittaa ainakin toppi ja hame päälle. Ja tietenkin aina kädey ja kasvot pestyinä olipa kyse aamiaisesta tai vaikka mistä.

        Tuolta se on jäänyt ja sisällä pysyy.

        Hyvät tavat pysyy eikä se ole ollenkaan paha asia. Tavallaan kulttuuriin liittyvä ei ole kaikkien mielestä järkevää. En näe mitään syytä miksi en voisi syödä alasti. Tosin jos päädymme samaan pöytäseurueeseen pukeudun kyllä siksi aikaa varmaksi. Mielestäni sama asia voiko hattua pitää sisällä.
        Jos siis ei ole likaantunut. Tietty peseytyminen kuuluu kyllä joka tapauksessa asiaan.
        -
        Jk. Facebook?


      • naturistin kirjoitti:

        Taitaa olla kodin peruja.

        Meillä aamiaiselle sai tulla yöpaidassa, samoin mahdolliselle iltapalalle. Mutta ruokailuun piti olla siististi pukeutunut eli jos oli ollut vaikkapa mökillä ulkotöissä, piti laittaa ainakin toppi ja hame päälle. Ja tietenkin aina kädey ja kasvot pestyinä olipa kyse aamiaisesta tai vaikka mistä.

        Tuolta se on jäänyt ja sisällä pysyy.

        Tammikuussa Kanarian saarille. Voitko suositella jotain nudismin merkeissä?


      • HyviäPaikkoja

        Gran Canarialla alasti, Playa del Iglesissä:
* 2x2, C. Comercial Sandia
* Venus, C. Comercial Cita
* Fun 4 All, C. Comercial Cita
* Eternity, C.Comercial Nilo (paikallisten suosimalla asuinalueella, San Fernandon puolella)
* Secret, C. Comercial Cita


      • Jormalainen kirjoitti:

        Tammikuussa Kanarian saarille. Voitko suositella jotain nudismin merkeissä?

        Kanarialla en ole koskaan käynyt, punaisella maalla kylläkin. Kivat "sekarannat" eli sai olla joko uimapuvussa tai sitten ilman. Kaikki iloisesti sekaisin eikä kukaan tuijotellut tai käyttäytynyt halveksittavasti.

        Foorumi on tosiaan kokenut melkoisen uppoamisen. Koko marraskuussa ei tämän ketjun lisäksi ainuttakaan asiallista kirjoitusta. Siksipä vilkaisen vain kerran viikossa tai vieläkin harvemmin. Voi kun olisi joku, joka moderoisi!


      • AlastonAnniina
        naturistin kirjoitti:

        Kanarialla en ole koskaan käynyt, punaisella maalla kylläkin. Kivat "sekarannat" eli sai olla joko uimapuvussa tai sitten ilman. Kaikki iloisesti sekaisin eikä kukaan tuijotellut tai käyttäytynyt halveksittavasti.

        Foorumi on tosiaan kokenut melkoisen uppoamisen. Koko marraskuussa ei tämän ketjun lisäksi ainuttakaan asiallista kirjoitusta. Siksipä vilkaisen vain kerran viikossa tai vieläkin harvemmin. Voi kun olisi joku, joka moderoisi!

        Kyllähän Altaasta on kirjoitettu asiallisestikin. Mutta ei tänne paljon viitsi kirjoitella, kun 1) Suomessa on niin heikosti naturismin harrastusmahdollisuuksia eli ei ole mistä kirjoittaa, ja 2) joku palstapelle tulee aina sanomaan jotain ala-arvoista.


      • naturistin kirjoitti:

        Kanarialla en ole koskaan käynyt, punaisella maalla kylläkin. Kivat "sekarannat" eli sai olla joko uimapuvussa tai sitten ilman. Kaikki iloisesti sekaisin eikä kukaan tuijotellut tai käyttäytynyt halveksittavasti.

        Foorumi on tosiaan kokenut melkoisen uppoamisen. Koko marraskuussa ei tämän ketjun lisäksi ainuttakaan asiallista kirjoitusta. Siksipä vilkaisen vain kerran viikossa tai vieläkin harvemmin. Voi kun olisi joku, joka moderoisi!

        Oletko käynyt uimassa Kauppatorin altaalla perjantain alaston uinneilla. Ensi perjantai lienee viimeinen tänä vuonna?


      • Jormalainen kirjoitti:

        Oletko käynyt uimassa Kauppatorin altaalla perjantain alaston uinneilla. Ensi perjantai lienee viimeinen tänä vuonna?

        Tuo allas ei oikein vastaa minun odotuksiani. Ei mitään kunnon olemisen vapautta. Eipä ole enää puoleen vuoteen aukikaan.

        Olemisen vapautta oli tosiaan Lanzarotella. Jotenkin kamalan mukavan oloinen tuollainen sekaranta. Kukaan ei tuijotellut eikä säädyttömyyttä ollut. Jokainen sai olla kuten halusi. Lisäksi rannan palvelut toimivat.

        Hyvää Joulua kaikille. Myös teille foorumia kansoittaville häiriköille. Toivottavasti parannatte tapanne ensi vuonna.

        Menestyksellistä Uutta Vuotta.


      • naturistin kirjoitti:

        Kanarialla en ole koskaan käynyt, punaisella maalla kylläkin. Kivat "sekarannat" eli sai olla joko uimapuvussa tai sitten ilman. Kaikki iloisesti sekaisin eikä kukaan tuijotellut tai käyttäytynyt halveksittavasti.

        Foorumi on tosiaan kokenut melkoisen uppoamisen. Koko marraskuussa ei tämän ketjun lisäksi ainuttakaan asiallista kirjoitusta. Siksipä vilkaisen vain kerran viikossa tai vieläkin harvemmin. Voi kun olisi joku, joka moderoisi!

        Joulu meni jo mutta Riemukasta Uutta Vuotta, naturistin.


      • naturistin kirjoitti:

        Tuo allas ei oikein vastaa minun odotuksiani. Ei mitään kunnon olemisen vapautta. Eipä ole enää puoleen vuoteen aukikaan.

        Olemisen vapautta oli tosiaan Lanzarotella. Jotenkin kamalan mukavan oloinen tuollainen sekaranta. Kukaan ei tuijotellut eikä säädyttömyyttä ollut. Jokainen sai olla kuten halusi. Lisäksi rannan palvelut toimivat.

        Hyvää Joulua kaikille. Myös teille foorumia kansoittaville häiriköille. Toivottavasti parannatte tapanne ensi vuonna.

        Menestyksellistä Uutta Vuotta.

        Miltä sun kesä 2018 näyttää?


    • Likinäkö

      Hmmm. Vähän kyllä epäilyttää tuo "ruoka tarjoillaan alastomilta vartaloilta" !
      Entäs jos vaikka tilaan höyrymakkaran, siinä on kuulkaa erehtymisen mahdollisuus suuri,
      etten huononäköisenä töki sitä haarukalla!

    • <<Henkilökunnalla on suojanaan vain viininlehtiä.>>

      Siis huijausta, puolialastomuutta, mutta kerrottaan alastomuutena kuin sensaatiolehtien jutuissa. Puolialastomuutta on ylenmäärin meilläkin Suomessa.

    • Anonyymi

      onko ravintola vain aikuisille voinkohan mennä lasteni kanssa syömään alasti

    • Anonyymi

      Sinne vaan koko perheen syömään alasti

    • Anonyymi

      On tuota japanilaista tapaa harrastettu täälläkin

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      76
      979
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      727
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      725
    4. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      724
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      42
      691
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      100
      637
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      563
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      42
      539
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      488
    Aihe