Mistä hankkia kortsuja?

Kortsujenmetsästaja

Saisinko tietoa et mistä hankkia ja mikä merkki

20

134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lapsi.astialla

      Jopas vajakki on avuton, mutta mitä vajakki niillä tekisi?

    • PaikallinenNuori

      Mikään ei ole niin romanttiasta kuin bensa-asemalta ostettu Sulttaani rahapussissa.

      • aino.ei.ostele

        Rouva tarkoittaa paikallisena nuorena huoltamolta anastamaansa
        kortsua.


    • Kollikolmone

      Paina raakana kakkoseen. Kumi on nykypäivänä turha väline.

      • HomoKaapista

        Totta, HIV tarttuu huonosti ja extreme on tämän päivän juttu.


    • Umpijomo

      Juurikin näin, HIV on hyvät hoidot olemassa ja se tunne kun paljas suonikas lipsahtaa anusaukkoon!

      • omilla.käsillä

        Vajakki pääsi taas onanoimaan fantasioillaan.


      • PaikallinenNuori

        Julkinen onanointi se vasta extremeä onkin ja Ikaalisissa siihen kykenee vain yksi henkilö.


      • oliko.tuttusi
        PaikallinenNuori kirjoitti:

        Julkinen onanointi se vasta extremeä onkin ja Ikaalisissa siihen kykenee vain yksi henkilö.

        Milloin sellaista on havaittu ja missä?


      • oliko.tuttusi kirjoitti:

        Milloin sellaista on havaittu ja missä?

        Sinä masturboit useasti kivigrillillä 80-luvulla!


      • hullun.ainon.horina
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Sinä masturboit useasti kivigrillillä 80-luvulla!

        80 - luvulla en ole kertaakaan käynyt vajakkien
        yliopisto kivikrillillä.


      • Dementiaa pitäisi ruveta hoitamaan. Muistisairaus ei ole leikin asia, vaikka sivullisia voikin naurattaa sairaan ihmisen horinat ja outo käytös.


      • Minun nimeni on karva noppa.


      • aino.syö.kakkaa
        karva.noppa kirjoitti:

        Minun nimeni on karva noppa.

        Taas hullu Aino hourusi koko ketjun.


      • aino.syö.kakkaa kirjoitti:

        Taas hullu Aino hourusi koko ketjun.

        Tällä kertaa on aino äänessä.


      • laakerit.kuumina
        aino.äänessä kirjoitti:

        Tällä kertaa on aino äänessä.

        Ainolla on taas mania vaihe skitsofreniansa kanssa.


      • mustat.silmät

        Hullun horinat eivät kuulu paikkakuntapalstalle, meneppä
        mielenterveyspalstalle siellä et saa turpiisi.


      • Miksi feikki.eväsvuodon profiilikuvassa on runnellut kasvosi? Mitä oli tapahtunut?


      • porolta.lainassa
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Miksi feikki.eväsvuodon profiilikuvassa on runnellut kasvosi? Mitä oli tapahtunut?

        Minusta siinä kuvassa oli rouvan poikittain oleva
        lappalainen toosa.


      • kuppainen.tavara

        Hullu Aino on ihan itse askarrellut nuo kuvat ja tuohon
        sattui lipsahtaamaan ainon toosastaan ottama kuva.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      122
      1241
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      919
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      835
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      621
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      600
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      567
    7. 52
      541
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      508
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      491
    10. Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!

      Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte
      Maailman menoa
      238
      461
    Aihe