Miten muut äidit suhtaudutte asiaan? Meidän perheessä 11- ja 12-vuotiaat lapset (tyttö ja poika) saunovat yleensä kahdestaan ja me vanhemmat kahdestaan. Sivukorvalla kuulin kerran saunasta, kun tyttö sanoi pojalle, että ai sulla seisoo taas.
Miten minä suhtautuisin asiaan?
Lapsen erektio saunassa
12
1855
Vastaukset
- sfsssfsfhshssssfh
Tyttö varmaa runkkaa sitä poikaa siellä.. kannattaa erottaa ne saunomasta keskenään..
- Äiti37-
Sitä minä vähän pelkäsinkin. Pidän heille puhuttelun ja sanon Saijalle, ettei saa runkata Mikaa.
- TotuusSattuu
Eivät nykylapset ole nimeltään Saija ja Mika. Keksi uskottavampia tarinoita.
- Iuviuviuv
TotuusSattuu kirjoitti:
Eivät nykylapset ole nimeltään Saija ja Mika. Keksi uskottavampia tarinoita.
Voi hyvinkin olla. Mun naapurin kakarakin on nimeltään Tauno.
- parasisä
hakkaisin tytön koska yrittää tuolla tavalla vietellä poikaparkaa, katala seireeni
- yyrtutu
upppp
- Veripakkaantuu
Hä. Ei niille seisokeille voi mitään! Tossa iässä se jatkuvat seisokin alkaa ja loppuu päälle kakskymppisenä.
Tosta tarvii mitää haloota tehdä :D
Enempi olla lapsista huolissaan jos mitään tuollaista tule.. - Pauliinaniska
Annan piiskaa. Irstailu tossa iässä ei ole ok. Se pitää tehdä selväksi. Aikuisena sit en puutu enää.
- ollutpoikaittekin
Suurempi huolenaihe pitäis olla, jos ton ikäisellä ei alkais olla seisokkeja.
Älä tee mitään. Poika ei voi asialle itse mitään, se nyt vaan kuuluu kehitysvaiheeseen. On ihan normaalia, että pojilla seisoo. Tahattomat stondikset loppuu kyllä aikanaa. Viimeistään sitten kun ikä ja elämäntavat vie mieskunnon... - lapsetkasvaa
Kuuluuhan se normikehitykseen että pojalla noita seisokkeja tulee.Tuossa iässä olisi järkevää jos molemat kiusaantuvat että he eivät enää mene yhteisaunaan vaan poika isänsä kanssa ja tytär äidin kanssa.Tai ihan itsekseen. Meillä tehtiin näin eikä asiasta haloota nostettu.
- Anonyymi
Sitä paitsi täällä ei saa nimiä jakaa, se ilmiannetaan ylläpidolle, koska se on säännöissä jo kielletty
- Anonyymi
Älä viitsi kirjoittaa tänne pupua ja valheita.Häpeä. Kukan 11 ja 12 vuotias ei sauno keskenään, jos ovat eri sukupuolta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279