Perheesä tytär joka ylireakoi yleensäottaen kaikkeen.
Akakoulu iässä taustalla koulukiusaamista, joka on ollut terapian ym. suhteen hyvässähoidossa. Akateemisesti todella fiksu, sosiaaliset taidot alakantissa. Lapsen kielletty ns. kaverisuhteet mm; kavereita ei synttäreille, toista isovanhempaan ei saanut tavata vasta kun hänen kuolinvuoteelaan.
Jo täysi-ikäinen mutta kehityksestä jäljessä muutanvuoden. Asiat pureskeltu likiman puolesta ja ylisuojeltu.
Moni asia mennyt todella upeasti eteenpäin, mutta nykyisin tuntuu että 24/ 7 jonkun oltava aina läsnä. Itkee pienimmästäkin asioista. Kohta lähtee
" maailmalle" opiskelupaikan saatuaan.. mutta en oikein jaksa uskoa että sietää tulevan, koska ei itsenäistymistä oikein millään elämän saralla.
Itsellä auttamaton olo ja huoli parisuhteesta, jolle ei tilaa kovinkaanpaljon.
Onko kellään samanmoisia ongelmia, jos niin olisi mukava vaihtaa mielipiteitä.
Miten toimia
1
132
Vastaukset
- qetwryetu
Pikkasen vanhahko viesti mut mun exä oli oikeestaan just tollane. Muutaman vuoden ajan seurusteltiin, tai "seurusteltiin" ja niitten vuosien aikana se sekotti omia asioitaan koko ajan vaan enemmän. Ei osannu olla itestää mut siitä huolimatta sai kyllä tehtyä joitain asioita itestään.
Tällä hetkellä sillä on ymmärtääkseni tuhansien eurojen ulosottovelka hölmöilyjen takia. Ikää tällä naikkosella on nyt jotain 25 (joo, en muista sen tarkkaa syntymäpäivää enää, tai oikeestaa syntymävuotta). Tekemisissä ei olla enää pitkään aikaan oltu mut aina sillon tällön kuulen jostain et taas se on sählänny jotain uutta. Ärsyttää ku ihmiset kertoo mulle sen toilailuista koska ei mua kiinnosta, josta olen myös maininnu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2164423
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.262811Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1062295Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341930- 1841666
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut291612Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1111333Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211266- 391222
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1381214