Oon 17v tyttö Turun seudulta. Tykkään animesta, japanista, mangasta, fairy keistä ja roolipeleistä. Laittakaa ig:tä alas, jos tärppäs ja on mahdollisuus tavata. Otan yhteyttä diressä.
Haluun kaverin jonka kaa jauhaa animejutuista
16
1069
Vastaukset
- CherryGum
Ig on kiyomi_the_kawaii jos tärppäsi niin tuu diree
- animepoika
Jos kehtaat olla 11v pojan frendi joka on tosi animefriikki nii katos mun IG käyttäjä: jamppa0122
- ankanka
oon kyl 14v mut jos sura kelpaa nii ig: omppusan
Itse 17, helsingistä. Juuri tein instagramin tätä varten x) ig: bkeyoshi, kuka vaan voi tulla jutulle jos on tylsää ^^
- konkon
Hoooij, ömm, oiskos sulle mahdollista tulla juttelemaan jossain muuallakin?^^ oon siis ite 16vuotias otuksen tynkä helsingin alueelta :D
- Dayidie
18v randomi emo jäbä turun seudulta kik:_ZARK ja ig dayidie_
- harrikmx333
anime lähtee hentailla
- esjonne1123
holkkibongi
- Bongi
Sairasta sanon minä saatana
- naledi
osta nyrkkikone 5 metrisellä terällä
- makedi
ime kivestä
- liisa666
senkin makedi, leikkikalu perseessä tuntuu gutalta, animessa ei ole mitään väärää, imeskele mun karvasia nyyttejä kjeh kjeh
- Kawaii159
tykkään 80-luvun japsipopista, hentaista ja cosplaysta. Kaikki muu on turhaa
Oon vasta 11v. Hups. :D
Jokatapauksessa, jos nyt oikeesti tai vaikka cringemielessä haluut käydä kurkkii nii IG -> @surullinensieni :3
Btw, jos oon myöhäs nii hei, en kattonu millon tää viesti oli lähetetty :D- Mariehime
Oon 16 ja asun Helsingissä. Mulle saa ilman muuta tulla juttelemaan (:
IG: marieehime - Eevak2
Suomeksi tekstitetty anime elokuvateatterissa 20.2.2018: https://www.finnkino.fi/event/302544/title/in_this_corner_of_the_world/
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732785
- 632684
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101505- 151402
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219