Mites porukka vietti tämän päivän? :) Kuuluuko teillä tapoihin käydä viemässä kynttilä läheisten haudoille? Itse kävin ja näytti kyllä olevan porukkaa paljon liikkeellä. ☆☆ Sit asiasta toiseen..Muistui tänään kun joulusta tuli puhe, niin mieleen se juttu lapsena kun tajusi ettei olekkaa olemassa mitään joulupukkia. Oli se kyllä aikamoinen pettymys, kun tajusi että vanhemmathan ne lahjat ostaa :)) Muistatteko te sitä hetkeä, kun tuo asia tuli ilmi? Vai onko lapsenusko edelleen voimassa? ;)
Taas hujahti päivä :)
116
403
Vastaukset
Pitääpä nyt sanoa kumminkin (ettei tuu huutia) niin uskon kyllä ainakin yhden symppistontun olemassaoloon ;))
- luulisin_näin
Turkoosi nuori porukka nukkuu pois krapulaansa?
- varma_asia
tinttu-liina kirjoitti:
Älä viitti..Kyllä on vaa mehukestit siel ollu..näin luulen ;)
Mehukestit ei tee puheliaasta porukasta tuppisuita.
varma_asia kirjoitti:
Mehukestit ei tee puheliaasta porukasta tuppisuita.
On ne sittenki varmaan ollu humalassa..nimittäin sokerihumalassa ja nyt on sitten moraalinen krapula :))
No terkkui vaan 'vihreelle kuulalle' ;) Oli sit magee imitointi... No kyl silkkaa väsymystäänki voi nukkuu pois ;)
artagnan kirjoitti:
No terkkui vaan 'vihreelle kuulalle' ;) Oli sit magee imitointi... No kyl silkkaa väsymystäänki voi nukkuu pois ;)
Ettet olis kumminki vannonu veskipöntölle ikuista rakkautta? ;))
tinttu-liina kirjoitti:
Ettet olis kumminki vannonu veskipöntölle ikuista rakkautta? ;))
No meitsi voi vannoa kautta kiven ja kannon että tänä vuonna kukaan ei sitten sammunut luumupuun juurelle.. :-)
butch-cassidy kirjoitti:
No meitsi voi vannoa kautta kiven ja kannon että tänä vuonna kukaan ei sitten sammunut luumupuun juurelle.. :-)
Onko Artsi sammunu sinne puun alle aiemmin?? :))
tinttu-liina kirjoitti:
Onko Artsi sammunu sinne puun alle aiemmin?? :))
Ei vaan eräs toinen palstalla satunnaisesti vieraillut sälli jonka maajussi hoksasi lähtiessään puun juurelle sammuneena. On kait sille asiasta kettuiltu varsin lahjakkaasti sen jälkeen.. ;-)
Meitsi jatkaa vielä elikkä Artsi ei sinne puutarhaan kehtaisi sammua edes unissaan vaikka olisi asiat miten.. ;-)
butch-cassidy kirjoitti:
Ei vaan eräs toinen palstalla satunnaisesti vieraillut sälli jonka maajussi hoksasi lähtiessään puun juurelle sammuneena. On kait sille asiasta kettuiltu varsin lahjakkaasti sen jälkeen.. ;-)
Ai se oli joku muu..Harmi..olis ollu kiva ku olis saanu kiusata Artsia tuolla koko loppuvuoden ;))
tinttu-liina kirjoitti:
Ai se oli joku muu..Harmi..olis ollu kiva ku olis saanu kiusata Artsia tuolla koko loppuvuoden ;))
No se sälli hoki tänä vuonna koko illan että on pakko käydä kusella kun letku on hävinnyt jonnekkin ja tappi tippunut.. :-D
butch-cassidy kirjoitti:
No se sälli hoki tänä vuonna koko illan että on pakko käydä kusella kun letku on hävinnyt jonnekkin ja tappi tippunut.. :-D
Oho..:)))) Huonosti oli käyny ;)
tinttu-liina kirjoitti:
Oho..:)))) Huonosti oli käyny ;)
Leijonapuvussa se muuten taisi muistaakseni olla.. :-O
butch-cassidy kirjoitti:
Leijonapuvussa se muuten taisi muistaakseni olla.. :-O
Jos oli, niin oli kyllä erittäin fiksu tyyppi ;))
tinttu-liina kirjoitti:
Noi aikees ei kyl hyvää lupaa... Mä meinaan vaan tota lahjasaldoos ;)
artagnan kirjoitti:
Noi aikees ei kyl hyvää lupaa... Mä meinaan vaan tota lahjasaldoos ;)
Mä kyl edelleen ootan, että joku paljastaa susta jonku mehevän juorun..;)) Makeet naurut kyl päihittää lahjat (ainaki nyt viel näin marraskuussa) ;))
No haudoilla en käynyt, kun tuttujamme ei ole haudattu tänne.. Mutta ajatuksissa toki ovat.
tinttu-liina kirjoitti:
No tuo riittää hienosti :) Ja ainahan voi sytyttää sen kynttilän ihan siinä kotona :)
Niin voi.😊 Ja muistelen myös edesmenneitä lemmikkejä myös..
KittieChi-81 kirjoitti:
Niin voi.😊 Ja muistelen myös edesmenneitä lemmikkejä myös..
Nii minäkin..:( Ihania kisuleita..
tinttu-liina kirjoitti:
Nii minäkin..:( Ihania kisuleita..
Kissoja oli meilläkin lapsuudessa.. Nykyään olen kissoille allerginen, mutta pidän niistä edelleen. Ja jollain lailla nykyinen pikkukoira muistuttaa minua kissoista..😘
KittieChi-81 kirjoitti:
Kissoja oli meilläkin lapsuudessa.. Nykyään olen kissoille allerginen, mutta pidän niistä edelleen. Ja jollain lailla nykyinen pikkukoira muistuttaa minua kissoista..😘
Sun sessulis varmaan tietää että emäntänsä tykkää myös kisuleista, mut ton allergian takia et voi ottaa semmosta..niinpä nappisilmä yrittää olla sulle sekä koiraa että kissaa :))
tinttu-liina kirjoitti:
Sun sessulis varmaan tietää että emäntänsä tykkää myös kisuleista, mut ton allergian takia et voi ottaa semmosta..niinpä nappisilmä yrittää olla sulle sekä koiraa että kissaa :))
Heh!😄 Voihan se näin olla...😄 Koiru muuten melkein kehrää kuin kissa, kun sitä rapsuttelee..😘
Kyssäriä? Ketä edesmennyttä muistelet eniten? Minä äidin isää, kannusti piirtämistäni kovasti ja piti minun ja siskoni huumorintajusta.😘KittieChi-81 kirjoitti:
Heh!😄 Voihan se näin olla...😄 Koiru muuten melkein kehrää kuin kissa, kun sitä rapsuttelee..😘
Kyssäriä? Ketä edesmennyttä muistelet eniten? Minä äidin isää, kannusti piirtämistäni kovasti ja piti minun ja siskoni huumorintajusta.😘Mä en osaa sanoa, että ketä eniten..jokaisella oma eri merkityksensä kumminki..
Sulta jäi Kittie vastaamatta tuohon elintärkeään kysymykseen, eli millon huomasit että sua on huijattu pukilla ym...? :))))
tinttu-liina kirjoitti:
Sulta jäi Kittie vastaamatta tuohon elintärkeään kysymykseen, eli millon huomasit että sua on huijattu pukilla ym...? :))))
En muista tarkkaan.. Mutta nuorena, tarhaikäisenä tai ala-asteella..? Vietettiin lapsena joulua mummolassa, asuttiin lähellä, porukalla pulkalla kuskattiin lahjat mummolaan ja isän tuttu oli joulupukkina.😊
KittieChi-81 kirjoitti:
En muista tarkkaan.. Mutta nuorena, tarhaikäisenä tai ala-asteella..? Vietettiin lapsena joulua mummolassa, asuttiin lähellä, porukalla pulkalla kuskattiin lahjat mummolaan ja isän tuttu oli joulupukkina.😊
:))) Sullekki iski sit totuus :)) Näin meidän kahden kesken vaan, niin ollaan uskovinamme joulupukkiin ihan tontun mieliks ;)) Se reppan..reipas tonttu uskoo viel pukkiin ;))
tinttu-liina kirjoitti:
:))) Sullekki iski sit totuus :)) Näin meidän kahden kesken vaan, niin ollaan uskovinamme joulupukkiin ihan tontun mieliks ;)) Se reppan..reipas tonttu uskoo viel pukkiin ;))
Älä kiusi Tonttua, se on hyvä tyyppi.😊
KittieChi-81 kirjoitti:
Älä kiusi Tonttua, se on hyvä tyyppi.😊
En mä kiusaa...en ollenkaan :))) Minähän vaan koko ajan ajattelen tontun parasta ;)) Just tämmösillä pikku salaisuuksilla ;)) Oikeestaan mä olen ansainnu tästä mitä vaan hyvää, ku oon niin sydämmellinen tyyppi..oot varmaan täysin samaa mieltä kiltti Kittie? ;))
tinttu-liina kirjoitti:
En mä kiusaa...en ollenkaan :))) Minähän vaan koko ajan ajattelen tontun parasta ;)) Just tämmösillä pikku salaisuuksilla ;)) Oikeestaan mä olen ansainnu tästä mitä vaan hyvää, ku oon niin sydämmellinen tyyppi..oot varmaan täysin samaa mieltä kiltti Kittie? ;))
No tottakai olet ansainnut!😊
KittieChi-81 kirjoitti:
No tottakai olet ansainnut!😊
Mä tiesin että suhun voi aina luottaa! ;)))
tinttu-liina kirjoitti:
Mä tiesin että suhun voi aina luottaa! ;)))
Minähän olen aina luotettava kamuille.😉
KittieChi-81 kirjoitti:
Oho... Te olette olleet pukin apulaisia ja se on ollu tärkeetä... Eihän se pukki kaikkialle olisi kerenny... Joulupukki on olemassa jos vähänkin on joulun taikaa sydämessä... Sillä eihän joulupukki välttämättä näy vaan se on sitä antamisen riemua toiselle... Hyvä mieli tulee kun saa antaa lahjan oli se sitten vaikka villasukat. Tärkeintä ei ole rahallinen arvo vaan se että muistaa toista.
Ilmannimi2 kirjoitti:
Oho... Te olette olleet pukin apulaisia ja se on ollu tärkeetä... Eihän se pukki kaikkialle olisi kerenny... Joulupukki on olemassa jos vähänkin on joulun taikaa sydämessä... Sillä eihän joulupukki välttämättä näy vaan se on sitä antamisen riemua toiselle... Hyvä mieli tulee kun saa antaa lahjan oli se sitten vaikka villasukat. Tärkeintä ei ole rahallinen arvo vaan se että muistaa toista.
olipa sitte hyvin sanottu.. :)
- Jeppisgirl87
En käynyt haudalla. Oon flunssassa mut kerkeepä käydä myöhemminkin :) mä muistan kun alettiin lapsina epäileen pukkia kun aina joku puuttu aattona paikalta kun pukki oli kylässä. Joskus iskä ,eno tai vaari.
Olin pitkään toivonut yhtä barbia lahjaksi,jotain etsin äitin kaapista kun löysin sattumalta tuon nukke laatikon :D siinä vaihees ei harmittanu ku tajus ettei pukkia oo,olin niin onnellinen siitä että saan jouluna sen barbin ! :DPikaista paranemista sulle :) Tiiäkkö muutes..mulla oli sama lahja paketissa, ku löydettiin lahjat. Oli sellanen barbinuken näköinen, jolla oli sellaset hiukset jotka taipui haluttuun asentoon. :)
No kyl se sellaisena pikkuskidinä helpotti ku tajus et ei täs ollakaan ventovieraan armeliaisuuden varas ;) Mä taisin olla ekaluokal ku tää jutska valkeni välitunnil...
Oliko tässä yakana se, että jos tuo juttu olis ollu joulupukin varassa, nii sun olis ollu pakko olla kiltti..? ;)) Vanhemmat ku tuppaa unohtamaan pikku pahanteot :))
Mulle tuli jotenki semmonen olo, niinku mä kääntäisin täällä porukkaa tonttujen vastaiseen kapinaan ;))) Kun tonttu on poissa, niin tintit hyppii pöydille ;))))tinttu-liina kirjoitti:
Oliko tässä yakana se, että jos tuo juttu olis ollu joulupukin varassa, nii sun olis ollu pakko olla kiltti..? ;)) Vanhemmat ku tuppaa unohtamaan pikku pahanteot :))
Mulle tuli jotenki semmonen olo, niinku mä kääntäisin täällä porukkaa tonttujen vastaiseen kapinaan ;))) Kun tonttu on poissa, niin tintit hyppii pöydille ;))))Voithan sä yrittää muodostaa kapinaliikettä, ei siihen porukkaan kukaan kuitenkaan tohdi lähteä mukaan.
Vakoojatontut ovat tarkkailleet teidän juttuja ja mitään merkkejä vakavammasta joulupukin vastaisesta liikehdinnästä ei kuulemma ole havaittavissa. Valmiusastetta on kuitenkin nostettu pukin määräyksellä luokkaan 3 (tarkoittaa mitätöntä uhkaa, tarkkaillaan lievästi vahvennetulla tonttujoukolla tilannetta). Eli homma on täysin hallinnassa:)HerraToljanter kirjoitti:
Voithan sä yrittää muodostaa kapinaliikettä, ei siihen porukkaan kukaan kuitenkaan tohdi lähteä mukaan.
Vakoojatontut ovat tarkkailleet teidän juttuja ja mitään merkkejä vakavammasta joulupukin vastaisesta liikehdinnästä ei kuulemma ole havaittavissa. Valmiusastetta on kuitenkin nostettu pukin määräyksellä luokkaan 3 (tarkoittaa mitätöntä uhkaa, tarkkaillaan lievästi vahvennetulla tonttujoukolla tilannetta). Eli homma on täysin hallinnassa:)Älä oo nii varma..;)) Toisaalta mä ny jarrutan vähä tätä hetkeks..siis tasan 25.12 asti eli mä oon niiii kiltti...Nyt varmaan kerrot vale..ööö joulukille mun äärimmäisestä kiltteydestä? ;)) huoh..lahjoja pukkaa..ihan mä olen itekki ylpee ittestäni ;))
tinttu-liina kirjoitti:
Mulle tuli jotenki semmonen olo, niinku mä kääntäisin täällä porukkaa tonttujen vastaiseen kapinaan ;))) Kun tonttu on poissa, niin tintit hyppii pöydille ;))))No sinne päin ;) Mä ku muistelen olleeni muutamaa vuotta vanhemman systerini kaa sillai p***ajäykkii ku varoiteltiin et tontut kurkkii. Sit ku noi kaks nuorempaa oli siinä iäs nii otettiin kyl bulisti ilo irti heidän kustannuksellaan :D
artagnan kirjoitti:
No sinne päin ;) Mä ku muistelen olleeni muutamaa vuotta vanhemman systerini kaa sillai p***ajäykkii ku varoiteltiin et tontut kurkkii. Sit ku noi kaks nuorempaa oli siinä iäs nii otettiin kyl bulisti ilo irti heidän kustannuksellaan :D
Se oli muutes äärettömä raskasta, ku meilläki aina peloteltii tontuilla :8 Jäi kaikki kiva pois. Onneks heti joulun jälkeen helpotti :))
HerraToljanter kirjoitti:
Voithan sä yrittää muodostaa kapinaliikettä, ei siihen porukkaan kukaan kuitenkaan tohdi lähteä mukaan.
Vakoojatontut ovat tarkkailleet teidän juttuja ja mitään merkkejä vakavammasta joulupukin vastaisesta liikehdinnästä ei kuulemma ole havaittavissa. Valmiusastetta on kuitenkin nostettu pukin määräyksellä luokkaan 3 (tarkoittaa mitätöntä uhkaa, tarkkaillaan lievästi vahvennetulla tonttujoukolla tilannetta). Eli homma on täysin hallinnassa:)Kyllähän sitä pitää hiukan tehdä hölmöyksiä sillä muutenhan tontut jää työttömäksi .
Ilmannimi2 kirjoitti:
Kyllähän sitä pitää hiukan tehdä hölmöyksiä sillä muutenhan tontut jää työttömäksi .
Just niin!! Ilmannimi on ihan oikeassa. Mähän olen oikeestaan tontun työnantaja! :)))
Ilmannimi2 kirjoitti:
Kyllähän sitä pitää hiukan tehdä hölmöyksiä sillä muutenhan tontut jää työttömäksi .
No tuossa oot kyllä ihan oikeassa! Semmoinen pikkutuhma passaa hyvin, vaikka ruma sana suusta ja heti perään tietenkin syvä katumus kuten olen nähnyt sun salaa tekevän:)
Ei sulla muuten oo mitään namia mitä tahtoisit jättää pihalle kylmissään kulkevalle tontturessukalle?HerraToljanter kirjoitti:
Vakoojatontut ovat tarkkailleet teidän juttuja ja mitään merkkejä vakavammasta joulupukin vastaisesta liikehdinnästä ei kuulemma ole havaittavissa. Valmiusastetta on kuitenkin nostettu pukin määräyksellä luokkaan 3 (tarkoittaa mitätöntä uhkaa, tarkkaillaan lievästi vahvennetulla tonttujoukolla tilannetta). Eli homma on täysin hallinnassa:)Ehkä onkin... Minä en aio tonttujen saada vain laiskotella... tontut tarvii liikuntaa...
No meitsi voi vakuuttaa kyllä ettei joulutunnelman luomiseen tarvita välttämättä erityisempiä kommervenkkejä kun läheisten läsnäolo on tärkeintä kuitenkin :-) Toissa jouluna meikä värjötteli tytsin kanssa toppavaatteissa 14 asteisessa kämpässä kun aattona patterit lakkasivat lämmittämästä lähes kokonaan. Keksimme sitten kuumentaa uunin 300 asteeseen aina, avata luukun ja nautiskella lämmöstä peitoissa makoillessamme :-) Pöydällä oli muovinen kuusi ja ikkunaan tytsi oli ripustanut valosarjan. Lahjaksikin oli suklaakonvehteja pelkästään kun rahat eivät riittäneet muuhun. Kuinka sitä lämmöllä muistelee nyt eikä kokemusta rakkaan kanssa vaihtaisi mihinkään muuhun vaikka itkeskelystä meitsin käsivarsi kastuikin silloin. Viime joulu jäi muistoihin sellaisesta yltäkylläisyydestä sitten mihin meikä ei tähän astisessa elämässään ollut tottunut lainkaan. Elikkä lapsenusko on tallella yhä Lanaseni.. :-)
Mä olen niiiiin iloinen siitä, että teillä on nyt asiat paremmin! <3 Ja kyllä se vaan niin menee, että kun sitä nurjaa puolta elämässä näkee, niin sitä osaa sit arvostaa ku on paremmin. :)
tinttu-liina kirjoitti:
Mä olen niiiiin iloinen siitä, että teillä on nyt asiat paremmin! <3 Ja kyllä se vaan niin menee, että kun sitä nurjaa puolta elämässä näkee, niin sitä osaa sit arvostaa ku on paremmin. :)
Näin se vaan on :-) Tytsi uhkasi silloin kyllä suutuspäissään että lähtee kiertelemään ihmisten oville ja pyytää päästä sisään joulunviettoon mutta aikomukseksi se jäi silloin kuitenkin.. :-D
butch-cassidy kirjoitti:
Näin se vaan on :-) Tytsi uhkasi silloin kyllä suutuspäissään että lähtee kiertelemään ihmisten oville ja pyytää päästä sisään joulunviettoon mutta aikomukseksi se jäi silloin kuitenkin.. :-D
Onneks toi on nyt ohi teiltä. Kyllä jouluna pitäis kaikilla olla hyvä mieli <3
tinttu-liina kirjoitti:
Onneks toi on nyt ohi teiltä. Kyllä jouluna pitäis kaikilla olla hyvä mieli <3
No hyvät muistot siitä jäi kuitenkin kun uunistakin sai kehiteltyä takan korvikkeen jopa.. :-)
butch-cassidy kirjoitti:
No hyvät muistot siitä jäi kuitenkin kun uunistakin sai kehiteltyä takan korvikkeen jopa.. :-)
Aika kultaa viimeistää muistot..:) Kaikessa ankeudessaanki siitäki tuli teille yhteinen muisto jonka varmaanki muistatte loppuelämänne ja kerrotte varmaan muksuillennekki tuon..Tavataan sanoa, että ei pahaa ilman hyvääkin..:)
- seukkaatteko
Oletteko pari?
tinttu-liina kirjoitti:
Aika kultaa viimeistää muistot..:) Kaikessa ankeudessaanki siitäki tuli teille yhteinen muisto jonka varmaanki muistatte loppuelämänne ja kerrotte varmaan muksuillennekki tuon..Tavataan sanoa, että ei pahaa ilman hyvääkin..:)
Joo-o, luultavasti :)) Ja ehkä kerron Butchin lapsille, koska mua ei huvita tehdä omia...
a--r--i--e--l kirjoitti:
Joo-o, luultavasti :)) Ja ehkä kerron Butchin lapsille, koska mua ei huvita tehdä omia...
Ai..no sä olet viel nuori..ehkä sulla muuttuu viel mieli tuossa asiassa :) Mut jos ei, nii sit sulla riittää juttua pikkubutseille..:)
- ChristmasTroll
Ei kai ne kauhu pellet väijyny hautuumaalla pelottelemassa. Sydäriinkin voi kuolla joten pitäis laittaa kuriin tuollasrt ilmiöt vai liikkuuko niitä enään.
Lapsena uskotaan joulun alla joulupukki satuun ja aikuisena lapsenmielinen usko vaihtuu poliitikkojen satuiluun vaalien alla. 😀Taitaa tuo pellejuttu olla jo ohi. Ainoat pellet mitä löytyy, niin on eduskuntatalolla :)
Kotona vietin.
- TodellaSuperkilttiTyttö
M-U-T-T-A!!! Jos Joulupukkia ei kerran ole olemassa, niin miten muka selitätte niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin maailman ihanimman, supersöpöimmän, tuuheapartaisimman ja kaikkein nopeimmin lahjoja paketoivan tontun IKINÄ eli siis Toljanterin salaisen identiteetin, työnantajan ja hänen kertomansa tooooooooooooodella tarkat yksityiskohdat Korvatunturin toiminnasta??? Koska mun viime joulukuussa meidän talon verannalle jättämä rommiglögi-piparkakku-tarjoilukin katosi ihan HETI, kun kerroin siitä Toljanterille... S-i-i-s O-I-K-E-A-S-T-I!!! Ja sitäpaitsi sain aivan kaikki lahjat, mistä oli ollut täällä aiemmin puhetta :)) Luultavasti te muut olette olleet vain TOSI tuhmia pissiäisiä ja kakkiaisia ja teillä on käynyt aattona VALEPUKKI, hahaha ;)) Niin joo... Alla on muuten linkki mun yhteen lahjatoiveeseen (◔_◔❀)
http://www.luckyskate.fi/taitoluistimet/muodostelma-ja-jaatanssi/kilpaluistelijat/risport-rf3-p-164.html- utelias_kysyy
Mitäs rommimerkkiä käytät sekaan, tummaa vai vaaleaa?
Hah..mulle tuli tuosta mieleen tirkistelijä :))))))
No juu...täytyy nyt olla kiltti ja sanoa, että on se joulupukki olemassa...ainaki vuoden loppuun ;))
Ja mä en ole muutes tuhma pissiäinen..en ollenkaan. 0 ;) Mua kiltempää ihmistä saa hakea tältä maapallolta eli täytyy ny sanoa, että noi kuvan kenkulat jää ehkä sulta saamatta, ku pukin täytyy ny miettiä mulle jotain erikoislahjaa..you know...;))No kyl mäki tota sit ihmettelen lopun ikää ku ovet oli lukos ja kaikkee et mihin ne saattoi sit joutuu ;) Mites se ny sit taas menikään et sä olit vaan viis minsaa pois ja sit oliki enää murui jäljel... ;)
artagnan kirjoitti:
No kyl mäki tota sit ihmettelen lopun ikää ku ovet oli lukos ja kaikkee et mihin ne saattoi sit joutuu ;) Mites se ny sit taas menikään et sä olit vaan viis minsaa pois ja sit oliki enää murui jäljel... ;)
Ettei olis ollu Artsi-tonttu asialla ;)
utelias_kysyy kirjoitti:
Mitäs rommimerkkiä käytät sekaan, tummaa vai vaaleaa?
Mmmm... Ihan vain tummaa Captain Morgania :))
tinttu-liina kirjoitti:
Hah..mulle tuli tuosta mieleen tirkistelijä :))))))
No juu...täytyy nyt olla kiltti ja sanoa, että on se joulupukki olemassa...ainaki vuoden loppuun ;))
Ja mä en ole muutes tuhma pissiäinen..en ollenkaan. 0 ;) Mua kiltempää ihmistä saa hakea tältä maapallolta eli täytyy ny sanoa, että noi kuvan kenkulat jää ehkä sulta saamatta, ku pukin täytyy ny miettiä mulle jotain erikoislahjaa..you know...;))Siis ne ovat l-u-i-s-t-i-m-e-t mun rakas henkinen valmentaja :)) Ja ihan varmasti Toljanter ylipuhuu Joulupukin, että saan ne ensi Jouluna lahjaksi. Usko mua, jooko? Koska mulla on tapana näyttää AINA uusien luistinten kuvaa, jos huomaan ikkunan takana outoa liikettä :))
tinttu-liina kirjoitti:
Mokoma kakkiainen kehtaa pilailla mun elämän ihmeellisimmällä tapahtumalla :(( No ei haittaa, koska Toljanter on Joulupukin bestis I-K-U-I-S-E-S-T-I, joten Artagnanin on turha odottaa ensimmäistäkään pakettia enää KOSKAAN, hahaha :))
a--r--i--e--l kirjoitti:
Siis ne ovat l-u-i-s-t-i-m-e-t mun rakas henkinen valmentaja :)) Ja ihan varmasti Toljanter ylipuhuu Joulupukin, että saan ne ensi Jouluna lahjaksi. Usko mua, jooko? Koska mulla on tapana näyttää AINA uusien luistinten kuvaa, jos huomaan ikkunan takana outoa liikettä :))
Kato ny sit kunnolla, ettei se ole vaa Artsi joka siellä kurkkii ;)) Tiiäkkö mitä..mä en sit näköjää lukenu kunnolla, ku mä kattelin et luistimen näköinen kenkuli :P En kyllä tienny ollenkaa, että on tollasia luistimia missä ei ole teriä valmiina..kaikkee ne keksii :)) Mä oon näköjää tipahtanu ajan junasta :]
a--r--i--e--l kirjoitti:
Mokoma kakkiainen kehtaa pilailla mun elämän ihmeellisimmällä tapahtumalla :(( No ei haittaa, koska Toljanter on Joulupukin bestis I-K-U-I-S-E-S-T-I, joten Artagnanin on turha odottaa ensimmäistäkään pakettia enää KOSKAAN, hahaha :))
Jos joulupukki tietäis sem mitä mää tiiän, nii vois olla asiat toisin..;)) mut en mä kerro pukille. En vielä..;))
a--r--i--e--l kirjoitti:
olisko siellä sitte kummiski ollu jonkin sortin mörkö asialla tai ihte talon isäntä.. ;)
tinttu-liina kirjoitti:
Kyl se karkauspäivän jutska oli sit viimeinen kerta ku mä lähden sinne pimeellä itteäin ehdoin tahdoin mokaileen... ;)
a--r--i--e--l kirjoitti:
No kyl mäki voin väittää murusein et oon pukin muorin salainen bestis ;) Tinttiksellä on näköjään sit viel joku ässä hihas...
- kuuma_glögi_jatkaa
a--r--i--e--l kirjoitti:
Mmmm... Ihan vain tummaa Captain Morgania :))
Oletko kokeillut amarettoa milloinkaan? Antaa mukavan säväyksen sekin, makeana liköörinä taatusti naisten makuun.
artagnan kirjoitti:
No kyl mäki voin väittää murusein et oon pukin muorin salainen bestis ;) Tinttiksellä on näköjään sit viel joku ässä hihas...
Juu on...oikeestaan te kaikki sen jo tiiätte..ette vaan hokannu mikä se on. ;)
Joku varmaankiin aatteelee nyt että imartelu tehoaa mutta kyse ei tosiaankaan ole siitä...
Ariel tulee saamaan ilman muuta nuo luistimet, paketoin juuri 1,7 sekunnissa nätin käärön hänelle. Myös Tintun ja Kittien toiveet toteutuu jos vaan ymmärrätte käyttäytyä sanottasko 'oikein'...
Muuten hei, asiasta toiseen! Arielin rommiglögi-piparkakku-tarjoilu oli kyllä ihana, tahtoisin tommosia ylläreitä joka illalle tässä joulun alla. Tulisiko teidän tyttöjen tehdä vuorolista tai jotain tytöt, en mä yhtenä iltana kaikkea saa menemään alas...?tinttu-liina kirjoitti:
Kato ny sit kunnolla, ettei se ole vaa Artsi joka siellä kurkkii ;)) Tiiäkkö mitä..mä en sit näköjää lukenu kunnolla, ku mä kattelin et luistimen näköinen kenkuli :P En kyllä tienny ollenkaa, että on tollasia luistimia missä ei ole teriä valmiina..kaikkee ne keksii :)) Mä oon näköjää tipahtanu ajan junasta :]
Siis luistimen terä määräytyy käytön mukaan. Ihan tavallisella market-luistimella ei pysty toooooooodellakaan harjoittelemaan esimerkiksi kaksoishyppyjä... Niin ja niissä pelkkä luistimen varsikin on siihen tarkoitukseen täysin väärin muotoiltu :(( Joten mun pitää tietenkin saada nämä terät niihin mun superihaniin joululahjaluistimiin :))
http://www.luckyskate.fi/terat/yksinluistelu/gold-seal-p-876.htmlHerraToljanter kirjoitti:
Joku varmaankiin aatteelee nyt että imartelu tehoaa mutta kyse ei tosiaankaan ole siitä...
Ariel tulee saamaan ilman muuta nuo luistimet, paketoin juuri 1,7 sekunnissa nätin käärön hänelle. Myös Tintun ja Kittien toiveet toteutuu jos vaan ymmärrätte käyttäytyä sanottasko 'oikein'...
Muuten hei, asiasta toiseen! Arielin rommiglögi-piparkakku-tarjoilu oli kyllä ihana, tahtoisin tommosia ylläreitä joka illalle tässä joulun alla. Tulisiko teidän tyttöjen tehdä vuorolista tai jotain tytöt, en mä yhtenä iltana kaikkea saa menemään alas...?Ymmärretään käyttäytyä oikeen??? :P Ennen vanhaan riitti että oli kiltti. Nyt pitää kilokaupalla kantaa ulos herkkuja ja näyttää tissit ja muuta..:}
a--r--i--e--l kirjoitti:
Siis luistimen terä määräytyy käytön mukaan. Ihan tavallisella market-luistimella ei pysty toooooooodellakaan harjoittelemaan esimerkiksi kaksoishyppyjä... Niin ja niissä pelkkä luistimen varsikin on siihen tarkoitukseen täysin väärin muotoiltu :(( Joten mun pitää tietenkin saada nämä terät niihin mun superihaniin joululahjaluistimiin :))
http://www.luckyskate.fi/terat/yksinluistelu/gold-seal-p-876.htmlNo mä en oikeen ymmärrä noita, ku oon vaa tavis tämmösissä jutuissa:) Ei noi kyllä halpoja ole..pelkät terät maksaa noin kaameesti :8
tinttu-liina kirjoitti:
Ymmärretään käyttäytyä oikeen??? :P Ennen vanhaan riitti että oli kiltti. Nyt pitää kilokaupalla kantaa ulos herkkuja ja näyttää tissit ja muuta..:}
No höpsistä, en mä monta kiloa tarvi:( Ja tissit ei mua kiinnosta pätkääkään, ainoastaan ne välkkyvät valot siinä öhöm 'niiden' edustalla...
No höpsistä, en mä monta kiloa tarvi:( Ja tissit ei mua kiinnosta pätkääkään, ainoastaan ne välkkyvät valot siinä öhöm 'niiden' edustalla...
Kukas se alkaa jarruttelemaan ;)) Korruptoitunu tonttu..:))) Ok sitten..heitän illalla terassille tuonne kaappiin jääneet näkkileivät ja laitan ikkunaan muutaman värivalon. Kyllä nyt pamahti lahjoja runsaasti...eiks nii rakas tonttuni? ;)
tinttu-liina kirjoitti:
Artsi vetäisi siellä viime talvena sadan metrin Suomen ennätyksen pikajuoksussa kylläkin elikkä meikä hiukkasen epäilee että tuskin Artsi sentään :-D Perään kuului huuto vaan että olitteko pojat tulossa iltakaffeelle kun tuli arvatenkin pienoinen kiirus pois.. ;-)
tinttu-liina kirjoitti:
Ymmärretään käyttäytyä oikeen??? :P Ennen vanhaan riitti että oli kiltti. Nyt pitää kilokaupalla kantaa ulos herkkuja ja näyttää tissit ja muuta..:}
No meitsiki pyörii saletisti nurkilla silloin kun alatte julkisesti tisuleita näyttelemään.. :-P-:
tinttu-liina kirjoitti:
No mä en oikeen ymmärrä noita, ku oon vaa tavis tämmösissä jutuissa:) Ei noi kyllä halpoja ole..pelkät terät maksaa noin kaameesti :8
No monen lahjakkuuden tie kaatuu kalliisiin välineisiin toden totta. Tytsin liikanope kuskasi sitä pikkukisoihin omalla ajallaan aikoinaan ja taisi sille ostaakkin jotkut käytetyt taitoluistimet elikkä monesti menestyspotentiaali hukataan rahan puutteeseen. Kaikilla kun ei valitettavasti rikkaita vanhempia ole jotka kustantaisivat tuhansien eurojen välinehankinnat.. :-(
tinttu-liina kirjoitti:
Kukas se alkaa jarruttelemaan ;)) Korruptoitunu tonttu..:))) Ok sitten..heitän illalla terassille tuonne kaappiin jääneet näkkileivät ja laitan ikkunaan muutaman värivalon. Kyllä nyt pamahti lahjoja runsaasti...eiks nii rakas tonttuni? ;)
Pysy lujana vaan Lanaseni :-) Meitsille jäi viime joululta hiukkasen hapan maku suuhun tään tontun työskentelystä kun tytsi voiteli sitä viikkotolkulla niin härskisti ettei meikä saanut lopulta neuvoteltua itselleen kuin vaivaisen lyijykynän puhki hinkatulla kumilla.. :-(
butch-cassidy kirjoitti:
No meitsiki pyörii saletisti nurkilla silloin kun alatte julkisesti tisuleita näyttelemään.. :-P-:
No justiinsa..:}
butch-cassidy kirjoitti:
No monen lahjakkuuden tie kaatuu kalliisiin välineisiin toden totta. Tytsin liikanope kuskasi sitä pikkukisoihin omalla ajallaan aikoinaan ja taisi sille ostaakkin jotkut käytetyt taitoluistimet elikkä monesti menestyspotentiaali hukataan rahan puutteeseen. Kaikilla kun ei valitettavasti rikkaita vanhempia ole jotka kustantaisivat tuhansien eurojen välinehankinnat.. :-(
Tuosta on ollu usein juttua, et ku kaikilla ei ole varaa harrastaa..ja se on väärin.
butch-cassidy kirjoitti:
Pysy lujana vaan Lanaseni :-) Meitsille jäi viime joululta hiukkasen hapan maku suuhun tään tontun työskentelystä kun tytsi voiteli sitä viikkotolkulla niin härskisti ettei meikä saanut lopulta neuvoteltua itselleen kuin vaivaisen lyijykynän puhki hinkatulla kumilla.. :-(
Tiiäkkö mikä sulla mättää!? No se että sulla ei ole isoja tissejä ja biksuja päällä :} Mutta..hehhheeeee..Kuules Butsi..laita peruukki, huulipunaa ja joku sexy alusasu päälle..siiheyläosaan saat täytettä vaikka pumpulilla. Sit meet seisomaan ulos ja huhuilet viehkeästi, niin johan tonttu pomppii paikalle ja saat kaikki lahjat mitä haluat! :)) Eiks ollu magee kigga? ;))
tinttu-liina kirjoitti:
Tiiäkkö mikä sulla mättää!? No se että sulla ei ole isoja tissejä ja biksuja päällä :} Mutta..hehhheeeee..Kuules Butsi..laita peruukki, huulipunaa ja joku sexy alusasu päälle..siiheyläosaan saat täytettä vaikka pumpulilla. Sit meet seisomaan ulos ja huhuilet viehkeästi, niin johan tonttu pomppii paikalle ja saat kaikki lahjat mitä haluat! :)) Eiks ollu magee kigga? ;))
Tärkee juttu jäi..älä unohda herkkukoria..sitä ku tonttu nuuhkii, nii ei huomaa sun karvasia kinttuja ja pattipolvia ;)
tinttu-liina kirjoitti:
Tärkee juttu jäi..älä unohda herkkukoria..sitä ku tonttu nuuhkii, nii ei huomaa sun karvasia kinttuja ja pattipolvia ;)
Saakeli soikoon meikä ala sille mitään hemmetin herkkukoreja väsämään :-D Meitsillä ryijyki rehottaa taas kuin uroskarhun selkäkarvat konsanaan elikkä pitäkööt tunkkinsa..
butch-cassidy kirjoitti:
Saakeli soikoon meikä ala sille mitään hemmetin herkkukoreja väsämään :-D Meitsillä ryijyki rehottaa taas kuin uroskarhun selkäkarvat konsanaan elikkä pitäkööt tunkkinsa..
Ariel nylkee sut, nii ei ole ryijystä ongelmaa;) elä ny Butsi luovuta. :))
tinttu-liina kirjoitti:
Tota noin... Sen mä kyl tajuun et Ariel ei oo malttanu pitää hyppysiään kuris et on antanu tohon peukkuu mut kukas sit onkaan ollu toinen? ;) Äläs vaan sano et säki oot menny tuollaiseen alisteiseen jutskaan mukaan ;) Seuraavaks se rupee vaatiin saunaa lämpiimään ku on kierroksellaan ja selänpesijääki kai...
artagnan kirjoitti:
Tota noin... Sen mä kyl tajuun et Ariel ei oo malttanu pitää hyppysiään kuris et on antanu tohon peukkuu mut kukas sit onkaan ollu toinen? ;) Äläs vaan sano et säki oot menny tuollaiseen alisteiseen jutskaan mukaan ;) Seuraavaks se rupee vaatiin saunaa lämpiimään ku on kierroksellaan ja selänpesijääki kai...
No en ole peukuttanu. Taitaa tonttu peukuttaa omiaan :)) Mä en kyllä sorru mihinkää tollasiin palvontajuttuihin. Oon kovaaki kovempi luu. :)
tinttu-liina kirjoitti:
No en ole peukuttanu. Taitaa tonttu peukuttaa omiaan :)) Mä en kyllä sorru mihinkää tollasiin palvontajuttuihin. Oon kovaaki kovempi luu. :)
No onpa toi sit oikee mysteeri ku kuuden tietämil ilmaantui kaks peukkuu peräjälkeen :O Ketäs mimmei tääl sit olikaan ku sä, Ariel, Kittie, Ilmannimi ja sit... Sellainen fiilis on niinku mä unohtaisin jonku tärkeen?
artagnan kirjoitti:
No onpa toi sit oikee mysteeri ku kuuden tietämil ilmaantui kaks peukkuu peräjälkeen :O Ketäs mimmei tääl sit olikaan ku sä, Ariel, Kittie, Ilmannimi ja sit... Sellainen fiilis on niinku mä unohtaisin jonku tärkeen?
No aikoja ku kattoo, niin Ariel ja tonttu ovat olleet samaan aikaan täällä , joten tonttu siinä samalla innostu peukuttamaan..eli "mysteeri" ratkastu :P Ja meitä rekattuja naisia ei ole enempää...Ja eikö toi ole ihan sama kuka peukuttaa mitäki ja kuka tekee mitäki...:] Mun ajatuksissa on ny vaa viikonloppu:)
tinttu-liina kirjoitti:
No aikoja ku kattoo, niin Ariel ja tonttu ovat olleet samaan aikaan täällä , joten tonttu siinä samalla innostu peukuttamaan..eli "mysteeri" ratkastu :P Ja meitä rekattuja naisia ei ole enempää...Ja eikö toi ole ihan sama kuka peukuttaa mitäki ja kuka tekee mitäki...:] Mun ajatuksissa on ny vaa viikonloppu:)
Mä peukutin ny itteeni, ku kirjotin sillai et mulla oli kerranki järki päässä :)
artagnan kirjoitti:
Hahaha ;)) Olipa NIIN toooooooooooooooodella ovelaa sulta MOKOMA KAKKIAINEN...
tinttu-liina kirjoitti:
No ny ei sit oo... ;)
a--r--i--e--l kirjoitti:
Hahaha ;)) Olipa NIIN toooooooooooooooodella ovelaa sulta MOKOMA KAKKIAINEN...
No katos murusein ku mäki oon silloin tällöin katellu tota Sherlokkii ja Poirottii... ;)
tinttu-liina kirjoitti:
Mä peukutin ny itteeni, ku kirjotin sillai et mulla oli kerranki järki päässä :)
Sä sait just multa toisen... ;)
artagnan kirjoitti:
Sä sait just multa toisen... ;)
Mistä ihmeen peukuista te puhutte??? Meinaatteko te noita nyrkkejä joista sormet sojottaa sinne ja tänne? Onko niillä joku sanoma ja mikä ihme on tuon numeron tarkoitus joka joskus tulee nyrkkien viereen, oisko se viestin lukukertalaskuri vai mikä...?
Mistä ihmeen peukuista te puhutte??? Meinaatteko te noita nyrkkejä joista sormet sojottaa sinne ja tänne? Onko niillä joku sanoma ja mikä ihme on tuon numeron tarkoitus joka joskus tulee nyrkkien viereen, oisko se viestin lukukertalaskuri vai mikä...?
No on kai sit joku jos kaksin käsin klikkailee peukkui... :D
Muuten hei, asiasta toiseen! Arielin rommiglögi-piparkakku-tarjoilu oli kyllä ihana, tahtoisin tommosia ylläreitä joka illalle tässä joulun alla. Tulisiko teidän tyttöjen tehdä vuorolista tai jotain tytöt, en mä yhtenä iltana kaikkea saa menemään alas...?Hmmm... Voisin E-H-K-Ä Puklun kanssa vuorotella (ಥ◡ಥ❀)♡♫♪☆*ヾ
a--r--i--e--l kirjoitti:
Hmmm... Voisin E-H-K-Ä Puklun kanssa vuorotella (ಥ◡ಥ❀)♡♫♪☆*ヾ
No juu, pitäiskö sun kuitenkin neuvotella Puklun kans asiasta;)
Suomi24 vois laittaa systeemin sillai, ettei monia vuosia vanhoja juttuja vois enää nostaa ylös..
- kokkolanepärealistit
Ja sellane et Suomi24 työntekijät tarkastaisivat kaikki viestit ennen julkaisua niinkuin tekevät monilla muilla parempitasoisilla keskustelusivustoilla, ettei tule tälläiisiä joutavia palstantäytteitä mitään sanomattomilla aiheen ohi menevillä lapsellisilta höpinöiltä.
kokkolanepärealistit kirjoitti:
Ja sellane et Suomi24 työntekijät tarkastaisivat kaikki viestit ennen julkaisua niinkuin tekevät monilla muilla parempitasoisilla keskustelusivustoilla, ettei tule tälläiisiä joutavia palstantäytteitä mitään sanomattomilla aiheen ohi menevillä lapsellisilta höpinöiltä.
No sä oot sit vääräs paikas ku tääl jauhetaan shaissee :D Jos sä katot etusivuu nii ei siel kyl atomit halkee muillakaan. Tota noin... Miltei loppuun sä kuiteski jaksoit urheesti lukee lapsellisii höpinöi :)
Mitäs jos menisit sinne parempitasoisiin paikkoihin. Ei tämä palsta tollasta vinkuapinaa kaipaa.
- Eri_mieltä
Kuivakka kuin Keparin mielipideosasto. Menneinä vuosina lukijoiden kommentteja oli sivullinen laidasta laitaan, lyhyitä ja pitkiä, kaikilta elämän alueilta. Kiinnostavaa luettavaa. Sitten toimitus nosti tasoa, tavallisen kansan mielipiteet pistettiin pannaan. Sivun alalaidassa parempitasoiset väittelevät sotesta, uskonnosta ja politiikasta. Yhtä tyhjänpäiväistä kuin pakolla väännetyt toimittajien kolumnit. Korkeatasoisuus tavisten paikat näivettää, eivät tavisten höpinät.
- sekoiraälähtää
Johon kalikka kalahtaa.
semmosta jäbä vähä muisteleepi et kovasti löyty jouluisin pukin uskoa ku isäukko kävi porstualla vetämässä naamarin ja lammasturkin päälleen. se oli vaan sen sorttinen roolin vaihto et kellekkään ei tullu mieleen epäillä etteikö hän olis lapista asti tullu.. ;)
Mä muistan kans just tollasia juttuja. Minusta vaan se naamari oli kammottava...kaippa siinä kauhussa ei sit enää ehtiny epäillä :)
- koivuhaanvajakkispuge
vietin päiväni taas kimeerin paskaa imutellen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663005
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252093Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671688Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241540- 281291
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161287Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61196Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281160Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101117Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621001