Otti askeleen maailman hupulle hyvänä solistina.
Paljon parjattu Saara alto
46
166
Vastaukset
- mitä_fdihmettä
mitä tarkoitat maailman hupulle? Siis minne otti askeleen? missä on maailman hupu? mikä on hupu?
- pinnasänky
reppana helluntailainen osaa edes kirjoittaa, lisäksi asiavirhe, kukaan ei ole koskaan parjannut Saaraa, ei suomessa eikä ulkomailla.
Onneton sepustusavaus tuolta helluntairikolliselta - jopasväläytti
Kesitas kirjoitti:
Eikö sinulla raukalla ole telkkua?
Tämä kommentti on lapsen tasolla oleva lapsellisuus.
- Minulla_on_kyllä
Kesitas kirjoitti:
Vastaa kysymykseen
telkku, koska se ei nykyään kuulemma enää olekaan syntiä. En ole avannut sitä muulloin kuin eduskunnan kyselytunnin aikana. Siellä esiintyy joku hyvin viisas tyyppi nimeltään Sipilä. Tunnetko hänet, Kesitas? Saara Aaltoa en ole siellä nähnyt ollenkaan, ei ainakaan ole häntä mainittu nimeltä, mutta saattaa se tietenkin olla jompi kumpi niistä naisista, jotka istuvat siellä edessä pöydän takana.
- Haloslandiaa
Suomen Euroviisujen karsintojen tuomaristo taktikoi upean ja lahjakkaan Saara Aallon kakkoseksi. Viisuihin lähetettiin mamu-menninkäinen vaaleanvihreissä trikoissa ja tulos oli se mikä oli. Edellisenä vuonna "Kurikka".
Musiikkiharrastus on hyvä harrastus, josta on paljon iloa. Harrastelijoita on kiva joskus muidenkin kuunnella.
On olympialaiset ja paraolympialaiset, mutta valitettavasti vain yhdet Euroviisut.
Monipuolisesti lahjakas Saara Aalto on monille liikaa. Suomi on Saaralle liian pieni ja ilmapiiri kade-halosia pullollaan.
Nyt Saaralla on mahdollisuus näkyä. X-factoria katsotaan sen verran vähän, että se yksin ei riitä kansansuosioon missään. Monien alakulttuurien Britanniassa kisassa on mukana räppäriä, afroäänisiä, balladityyppiä ja kaikkea siitä väliltä, jotka kannattavat "oman kylän" poikaa tai esim. räppäriä, ja hiljattain moni heikommin koulutettu äänesti myös EU-eroa omien työpaikkojensä takia. - Makuja on monenlaisia ja suomalaisen huipun on aika vaikea kerätä kansalta tarpeeksi yleisöääniä päästäkseen kolmen suosituimman joukkoon loppukähinöihin saakka. Mutta ei se mahdotonta ole.
Saaran jokainen esitys paljastaa pitkät paljaat sääret, näyttelijän lahjat, ja rekvisiitta on ollut Hollywood-tyyppistä glamouria täynnä. Ne pitkät paljaat sääret..kestäisivät kyllä mustat nahkalegginsit yhtä hyvin.
Viimeisimmässä sessiossa valotettiin Saaran elämää ja lapsuutta. Kaikille tuli tutuksi, että Saara oppi laulamaan jo ennen kuin osasi puhua. Huippuartistin inhimillisen puolen valottaminen tuo "täydellisen" Saaran lähemmäs ketä tahansa.
Toivotan huikealle Saaralle menestystä täältä kade-halosten henkisestä periferiasta. - Vastukseni
Kesitas kirjoitti:
Vastaa kysymykseen
tarkennettuakatsantoa
5.11.2016 16:09
Tuossa ylärivillä viitenä versiona Hän on.
https://www.google.fi/search?hl=fi&site=imghp&tbm=isch&source=hp&biw=1366&bih=662&q=jussi pellikka kempele&oq=jussi pellikka &gs_l=img.1.0.0i30k1.3358.8114.0.11944.15.9.0.6.6.0.159.911.6j3.9.0....0...1ac.1.64.img..0.15.934...0j0i24k1.6ZKxxnpVhAw
KommentoiIlmiannaJaa
1
Kesitas
4.11.2016 11:10
Ehkäisyssä on muitakin tapoja, kuten pillerit.
Kondomit kuuluu teineille, sekä seksimatkailijoille sekä homoille, ettei paska jää poimuihin
Kesitas
1.11.2016 20:46
Etkö lestahomo tajua, en pelkää mitään, ihottaa vain tuo sinun titteli; - ruskean reijän ritari" ja vielä pienellä ja veltolla mulkulla.
Jos muistat koulussa, kaikki nauroi sille, ja siksi Sinua sanottiin napiksi
Kesitas 29.1.2015 17:03 Voidaan myös kysyä; Suosiko Hän näitä R- ritareita. Hänelle riitti se, että Isän ohje oli ottaa heidät hengiltä.
Kesitas 3.7.2015 15:10
Jos minulta kysyt , olen Uudestisyntynyt Jeesuksen opetuslapsi ja kunnioitan Isän määräyksiä.
- nolopakananavaus
Et maininnut avauksessasi kertaakaan Kristusta.
- Kuinka_Kesitas
olisi Kristuksen voinut mainita? Eihän Kesi tunne häntä.
- annuhpk
Tämä palsta on tarkoitettu lestadiolaisuudesta keskusteluun. Tämä ei ole mikään musiikkipalsta. Pysytään aiheessa.
- huipput
Patrik Laine nousi NHL:N maalipörssin kärkipaikalle.
- huipulla_ollaan
Minä ongin tänään eniten kaloja joesta, kaveri putosi jään läpi rannassa mutta jalat ulottu pohjaan. Olen onnellinen ja ylpeä saavutuksestani!
- korttihaivei
Hävisin tänään uhkapeleihin 180e. Pelasin pelikoineita. 2e:n panoksella pelailin puolituntia. Lopussa kokeilin saada kaiken takaisin ja tuplaus 160e meni väärin.
Joku voitti n. 50000e jackpotin tänään pelikoneesta jossainpäin Suomea. - hannaOulunsalosta
Kesitas, homo- ja lesbovihaaja yrittää pestä kasvojaan takertumalla auktoriteetteihin.
Ystäväni Saara häpeäsi jos tietäisi et toi helluntaisaasta mainitsi hänen nimensä...- NirtoKärpä
ei vissiin mikko leinonen toiminut :))))
- suvakkieisuvakoi
no etkö olekkaan suvaitsevainen muuten kuin sinne lespolimasuuntaan häh kerro!?
- vahvalääkityssulla
Sinun ystäväsi on korkeintaan se mielikuvitusukko joka helpotti sinua aina isäsi työntäessä parrua perääsi.
vahvalääkityssulla kirjoitti:
Sinun ystäväsi on korkeintaan se mielikuvitusukko joka helpotti sinua aina isäsi työntäessä parrua perääsi.
Olet todella imbesilli, Isäni on kuollut aikapäiviä sitten.
Naapurissa kyllä oli seuraogioita, mesominen kuului kilomertrin päähän.
- yhdysvallat
Trumpin kannatus, viimeisen viikon aikana kovassa nousussa. hyvä Trumppi.
- entinenyhdysvallat
Ei kannata leikkiä tulella. Se on leikin loppu jos trump on presidentti. Ei oo amerikka enää sitä mitä on ollu. Eikä trumppi todellakaan tule tekemään siitä great again. Tapahtuu täysin päinvastoin. tätä ei trumpin hihhuli kannattajat tajua. Kun he tajuavat sen on jo liian myöhäistä.
- hihhiuli
Kyllä trumppi voittaa.
- Höhöhööö
Äläs ny, eihän tumppi voita skabaa, ei jenkit sentään ihan niin hulluja vielä ole.
- Kun_Kesitas-
riepua on tässä ketjussa paljon potkittu päähän niin sanottakoon hänestä välillä jotakin myönteistäkin:
Minusta Kesitas sopisi USA:n presidentiksi paremmin kuin Donald Trump.
- saaojentaakkin
Eikös se ollut karvajalka itse joka Jeesuksellekkin lupasi mailman huipulle pääsyn, kunhan vaan kumartaisi karvakoipea!
Jeesuksen seuraajat ei koskaan pääse kuin ristille korkeintaan, se on heidän huppunsa vai mitä kesitas, olenko ymmärtänyt jotain väärin, kerro?Mielenkiintoinen tuo saatanan valta.
Jumalahan antoi lähes heti alussa saatanalle vallan maan päällä.
Job 1:12
Herra sanoi Saatanalle: "Hyvä on. Saat tehdä mitä haluat kaikelle mitä hänellä on. Mutta häneen itseensä et saa koskea." Sitten Saatana lähti pois Herran edestä.
Job 2:6
Herra sanoi Saatanalle: "Hyvä on! Tee hänelle mitä haluat, mutta henkeä et saa häneltä viedä!"
Näin meni siihen saakka, kunnes Jumala antoi kaiken vallan Pojalleen, josta Hän mainitsi kahteen keitaan. Panen toisen näkyviin;
Matt. 28:18
Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
Nyt saatanalla on juuri sen verran valtaa kun ihminen sille antaa, ei yhtään enempää.
Ei pääse, eikä ole tarve. Ristillä ihminen sai todellisen armon, Jumalan viha ei tullut ihmisten päälle, vaan suoraan Jeesuksen päälle, ja jopa hylkäsi Hänet pieneksi ajaksi, jolloin Hän myös kantoi meidän sairautemme, jotka voidaan parantaa Hengen antamalla armolahjalla, jota on vain Jeesuksen omissa.
Meillä on hyvä elää, emme pysty elämään ilman syntiä, mutta usko Jeesukseen peittää nämä kaikki.
Kes.- kalevi__
Kesitas kirjoitti:
Mielenkiintoinen tuo saatanan valta.
Jumalahan antoi lähes heti alussa saatanalle vallan maan päällä.
Job 1:12
Herra sanoi Saatanalle: "Hyvä on. Saat tehdä mitä haluat kaikelle mitä hänellä on. Mutta häneen itseensä et saa koskea." Sitten Saatana lähti pois Herran edestä.
Job 2:6
Herra sanoi Saatanalle: "Hyvä on! Tee hänelle mitä haluat, mutta henkeä et saa häneltä viedä!"
Näin meni siihen saakka, kunnes Jumala antoi kaiken vallan Pojalleen, josta Hän mainitsi kahteen keitaan. Panen toisen näkyviin;
Matt. 28:18
Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
Nyt saatanalla on juuri sen verran valtaa kun ihminen sille antaa, ei yhtään enempää.
Ei pääse, eikä ole tarve. Ristillä ihminen sai todellisen armon, Jumalan viha ei tullut ihmisten päälle, vaan suoraan Jeesuksen päälle, ja jopa hylkäsi Hänet pieneksi ajaksi, jolloin Hän myös kantoi meidän sairautemme, jotka voidaan parantaa Hengen antamalla armolahjalla, jota on vain Jeesuksen omissa.
Meillä on hyvä elää, emme pysty elämään ilman syntiä, mutta usko Jeesukseen peittää nämä kaikki.
Kes."Nyt saatanalla on juuri sen verran valtaa kun ihminen sille antaa, ei yhtään enempää."
Eihän tuolle väittämällesi ole Raamatun perusteluja, mutta saathan sananvapauden vuoksi noita typeryyksiäsi kirjoittaa. kalevi__ kirjoitti:
"Nyt saatanalla on juuri sen verran valtaa kun ihminen sille antaa, ei yhtään enempää."
Eihän tuolle väittämällesi ole Raamatun perusteluja, mutta saathan sananvapauden vuoksi noita typeryyksiäsi kirjoittaa.Eikö?
Ei Hän voinut pakottaa Jeesustakaan mihinkään ja ei Hän pysty rikkomaan kilvoitteluakaa.
On Hengen mukaista
Moni heikko kylläkin antaa periksi, mutta ei uudestsyntynyt.- kalevi__
Kesitas kirjoitti:
Eikö?
Ei Hän voinut pakottaa Jeesustakaan mihinkään ja ei Hän pysty rikkomaan kilvoitteluakaa.
On Hengen mukaista
Moni heikko kylläkin antaa periksi, mutta ei uudestsyntynyt.Paavali neuvoo lääkkeen tuohon heikkouteen. Onko käytössäsi?
2.Kor.2:
10 Mutta kenelle te jotakin anteeksi annatte, sille minäkin; sillä mitä minä olen anteeksi antanut-jos minulla on ollut jotakin anteeksiannettavaa-sen olen anteeksi antanut teidän tähtenne Kristuksen kasvojen edessä,
11 ettei saatana pääsisi meistä voitolle; sillä hänen juonensa eivät ole meille tuntemattomat. - jkkks
Kesitas kirjoitti:
Eikö?
On Hengen mukaista
Moni heikko kylläkin antaa periksi, mutta ei uudestsyntynyt.Mutta ota huomioon, että hän on maailman jumala, eli kilpailevan hallitusvallan komentaja ja on järjestänyt aikojen kuluessa demonitkin järjestöiksi, samoin tämän Jumalasta erossa olevan maailman järjestöt. Voidaan sanoa, että Saatanan maailmalta ei puutu voimaa eikä keinoja saadakseen ihmisten sydämet ja ajatukset pois Jumalasta. Yksi tehokkaimmista keinoista on ollut sukupuolivietin käyttäminen Jumalan käskyjen rikkomiseksi ja erottamiseksi Jumalasta.
Mutta jokainen voi nähdä, miten surkeasti hän on epäonnistunut yrittäessään kilpailla Jumalan kanssa hallitsemisen oikeudesta. Ja tämä kiista, kumman hallitus on parempi ihmiselle, on lähellä lopullista ratkaisua. - jkkks
1.Mooseksen kirja 3: "4 Silloin käärme sanoi naiselle: "Ei, ette te kuole. 5 Mutta Jumala tietää, että niin pian kuin te syötte siitä, teidän silmänne avautuvat ja teistä tulee Jumalan kaltaisia, niin että tiedätte kaiken, sekä hyvän että pahan."
Luukas 4: "5 Paholainen vei Jeesuksen korkealle paikalle, näytti hänelle yhdessä hetkessä kaikki maailman valtakunnat 6 ja sanoi: "Kaiken tämän, koko maailman ja sen loiston minä annan sinun valtaasi, sillä se on annettu minun haltuuni ja minä voin antaa sen kenelle tahdon. 7 Jos kumarrat minua, tämä kaikki on sinun." jkkks kirjoitti:
Mutta ota huomioon, että hän on maailman jumala, eli kilpailevan hallitusvallan komentaja ja on järjestänyt aikojen kuluessa demonitkin järjestöiksi, samoin tämän Jumalasta erossa olevan maailman järjestöt. Voidaan sanoa, että Saatanan maailmalta ei puutu voimaa eikä keinoja saadakseen ihmisten sydämet ja ajatukset pois Jumalasta. Yksi tehokkaimmista keinoista on ollut sukupuolivietin käyttäminen Jumalan käskyjen rikkomiseksi ja erottamiseksi Jumalasta.
Mutta jokainen voi nähdä, miten surkeasti hän on epäonnistunut yrittäessään kilpailla Jumalan kanssa hallitsemisen oikeudesta. Ja tämä kiista, kumman hallitus on parempi ihmiselle, on lähellä lopullista ratkaisua.Jumala on syytä kirjoittaa isolla etukirjaimella.
Jumala on Taivaan ja maan Jumala, mutta näiden valtaa käyttää nyt Jeesus.
Isä ei ole mobilisoinut demoneita, mutta sallinut niiden olemassa olon.
Voidaanko? Kommunismi tappoi n 110 miljoonaa ihmistä, ihan tappamisella, aikamoista voimaa.
Miten sukupuolivietti on kääntynyt Jumalaa vastaan, selitätkö?
Toisaalta uudestisyntyneillä on vain kaksi rakkauden kaksoiskäskyä voimassa, mutta jos luopuu Jeesuksesta, tulee kaikki 618 käskyä päälle.
Sinä ole erossa Jumalasta, koska tie sinne käy vain Jeesuksessa, löydä ensin Hänet. Jumala ei pelasta ketään, Jeesus on toinen juttu.
Oletko Jehova tai muslimi?
Kes.jkkks kirjoitti:
1.Mooseksen kirja 3: "4 Silloin käärme sanoi naiselle: "Ei, ette te kuole. 5 Mutta Jumala tietää, että niin pian kuin te syötte siitä, teidän silmänne avautuvat ja teistä tulee Jumalan kaltaisia, niin että tiedätte kaiken, sekä hyvän että pahan."
Luukas 4: "5 Paholainen vei Jeesuksen korkealle paikalle, näytti hänelle yhdessä hetkessä kaikki maailman valtakunnat 6 ja sanoi: "Kaiken tämän, koko maailman ja sen loiston minä annan sinun valtaasi, sillä se on annettu minun haltuuni ja minä voin antaa sen kenelle tahdon. 7 Jos kumarrat minua, tämä kaikki on sinun."Hyvä kopiointi, kiitos.
Genesis, siinä saatana sanoi, että kun syötte näistä kahdesta puusta, saatte teidon avaimet, - he saivat, tietävät, kuten me, mikä on pahaa.
Mutta toisesta, elämän puusta ei keritty syödä, joten se meni heikommin.
Siteen tuo Luukkaan kirjoitus. Siinähän tulee se selväksi, mistä olen usein kirjoittanut, -saatanalla on valtaa juuri sen verran, kun sille antaa.
Jeesus ei antanut.
Kes.
- säälittäväähuippua
Mitä ihmispolo saa sieltä mailman huipulta, kerro kesitas ja saa muutkin kertoa?
Raamatussasi kesitas varmaankin lukee että rahan himo on kaiken pahan alku ja juuri.,
ja sitä rahaa sielt'ä mailman huipulta jokainen sinne kapuava etsi ija himoitsee.
ja mitä sitten, mikä on lopputulema!- köyhät
Kaikki sitä rahaa himoitsee,, myös uskovaiset.Uskovaiset pitävät kauppoja auki sunnuntaisin, eikö siinä ,ole rahanhimo pitää sunnuntaina kauppoja auki.Tämä on vain yksi esimerkki.
köyhät kirjoitti:
Kaikki sitä rahaa himoitsee,, myös uskovaiset.Uskovaiset pitävät kauppoja auki sunnuntaisin, eikö siinä ,ole rahanhimo pitää sunnuntaina kauppoja auki.Tämä on vain yksi esimerkki.
Kuka sen kieltää, ja oikeasti sabatti onkin lauantaina.
On huomioitava se, mitä Jeesus sanoo;
Mark. 2:27
Ja Jeesus sanoi heille: "Sapatti on ihmistä varten eikä ihminen sapattia varten.
On aivan sama minkä päivän Pyhittää Jeesukselle.
- Boss.she.sees
Miksi pöllikkä kirjoitti persoonapronominin pienellä alkukirjaimella lauseen keskellä? On tainnut sanoa Sinunkaupat irti Hän... oliko tuo saarakin köysissä, kuten kehitysvammaiset lapset pöllikän mukaan oulunsalossa, jussi, Häh?
- keistas
En ole Sinulle jussi, olen pöllikkä!
- Täytyy_ymärtäää
Kesitasta. Kylähän Hän on umpisukke... ei kun -juvuksissa illalla jo kello 20.45 talaviaikaa niin sehän on aiha hyvä savutus, jos yhteen riviin saadaan mahdotto... ei kun mahdutetuksisi vain kaksitoista-.. ei kun kaksi kirjoitusviretä.
- toivoveliranualta
Syntinen lesbo. Täällä Vetelissä saa korkeintaan lesboilla äiti ja gytär keskenään mikäli tarkoitus on kiihottaa eli stimuloida hurskasta isäntää.
- Lars.Mo
Vetelin Kuivat? Urheiluseurasi?
- durian
"...ja samaan aikaan Vetelissä"
- einoleinolestadius
Lars.Mo kirjoitti:
Vetelin Kuivat? Urheiluseurasi?
Veli veteli veitikallaan siskoaan.
- sairaushanseontämäkii
eikös tää oo lespo.
- AlttoRulettaa
Sara Altto on niin hyvä laulaja. Laulaa alttoa ihan kybällä. Sika hyvä laulajasnainen tää Altto!
- uskomassa_edelleen
Onko se S. Aalto sukua sille Rebekka Naatukselle?
Ovat täysin saman näköisiä. Molemmat nättejä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1137350- 485410
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa573019Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72503Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101538Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j1951382Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931099Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3161028Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?231980Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30906