sammonlahti autokorjaamo

juuuuh123

Ihmetellä täytyy... vika kuin vika niin aina kuulemma menee pari tuntia. Pieneen vaihtoon menee pari tuntia vaikka toinen korjaamo korjaa halvemmalla tunnissa. Ja osatkin vaihetaan mistä sattuu eikä sieltä mistä sovittu.

48

4923

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pekka_Sabisti

      Ihmeellinen valitus, pojat korjaamolla ovat hyvin ammattilaiset, minun auton diagnoosilta ei otettu mitään maksua, mutta löisivät edellisten korjaamoiden mokat.

      Työajasta oma kokemus, vanha auto, ruosteiset kiinnitykset jotka ei saa normaalin tavoin irti, ei mikään ihme että aika voi mennä pitempi, se on miten käy tuuri.

    • VAtan

      tää on samaa ku Länsiauto, nyrkkipajan toimintaa..

    • Lutilainen

      Porukka korjaamolla on parempi koulutettu kuin merkkiliikessä ja palvelu on paras mitä olen näkynyt. Aika varaamatta jätin auton, soittivat puolen tunnin jälkeen , auto oli valmis.

    • JUppo

      Ei kannatta osta vanhat loppuajetut romut, niissä menee enemmän aika kun mutterit lähtevät vain lekalla..

    • JNoksu

      Sain korjaamolta erittäin hyvää palvelua. Sovin autoni huollosta illalla, ja hakivat aamulla autoni sovitusta paikasta. Korjaamolta ilmoitettiin selkeästi autossa olleet viat ja työt tehtiin ripeästi ja mielestäni edullisesti. Suosittelen tätä korjaamoa!

    • MontaVaihto-ehtoa

      Kun näissä pikkupajoissa teettää hommia kannattaa pyytää tosite mistä varaosa peräisin

      • Olli_2018

        Sieltä saa, epäilemättä paras paikka.


      • Anonyymi

        Mistä osat ovat lähtöisin, on aina nähtävinä, ei ole mikään salaisuus.
        Varaosatoimittajala on myös takuu osa&työ korvauksesta


      • Anonyymi

        Aina olen saanut kuitin jossa on kaikki tiedot.


    • superrsherlok

      Tuo korjaamohan on myynnissä, siitä vaan ostamaan ja tekemään pisinistä.
      Jänniä nämä venäläisten yritykset, taloustietojen mukaan niissä ei ole ketään töissä?????

      • Anonyymi

        Suomessa on suomalaiset yritykset, riippumatta kuka omista ja kuka on työssä. Kaikki maksavat veronsa suomeen.


    • Lakiharrastaja

      SUOMEN LAKI
      Yksityiselämää loukkaava tiedon levittäminen
      Mikäli henkilö oikeudettomasti joukkotiedotusvälinettä käyttämällä; taikka, muuten toimittamalla lukuisten ihmisten saataville esittää toisen yksityiselämästä tiedon, vihjauksen tai kuvan siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle taikka häneen kohdistuvaa halveksuntaa, katsotaan teko yksityiselämää loukkaavaksi tiedon levittämiseksi. Yksityiselämää loukkaavana tiedon levittämisenä ei pidetä sellaisen yksityiselämää koskevan tiedon, vihjauksen tai kuvan esittämistä politiikassa, elinkeinoelämässä tai julkisessa virassa tai tehtävässä taikka näihin rinnastettavassa tehtävässä toimivasta, joka voi vaikuttaa tämän toiminnan arviointiin mainitussa tehtävässä, mikäli tämä esittäminen on tarpeen yhteiskunnallisesti merkittävän asian käsittelemiseksi. Yksityiselämää loukkaavasta tiedon levittämisestä tuomitaan sakkoa tai vankeutta enintään kaksi vuotta.

    • EnpäUskallaAutoaniTuoda

      Kaipa korjaamolla on jokin salassapitovelollisuus. Ainakin jos toimivat eettisesti. Nyt tuli näemmä aika paljon tietoa asiakkaasta..

      • Sivistyspuuttuu

        ........no kyllä. Tekstistä päätellen kirjoittaja ei ole korkeakoulua nähnytkään.


      • Sivistynyt_
        Sivistyspuuttuu kirjoitti:

        ........no kyllä. Tekstistä päätellen kirjoittaja ei ole korkeakoulua nähnytkään.

        Jos Einstein (nobelisti)olisi tullut suomeen inkognito , suomalaiset olisivat häntä kohdelleet epäsivistyneenä, olisivat tarjonneet siivoajan palkka ja työkkäri olisi lähettänyt työharjoitteluun johonkin sosiaalipuljun, koska se on ulkomaalainen.
        Suomen kielen huono osaaminen ei ole sivistymisen merkki. Suomessa on paljon omia epäsivistyneitä kansalaisia jotka puhuvat suomia kotikielillä, yliopistokin heitä ei paranee..


    • Missä.sijaitsee

      Missäpäin Sammonlahdessa on autokorjaamo?
      Kymmenen vuotta oon täällä asunut ja en oo sattunut näkemään.
      Auton oon korjauttanu kaupungissa tähän asti kun jotain korjattavaa ollut

      • Sammonlahtelainen

        Osoite :Hietakallionkatu 2 Lappeenranta . Minimanin vastapäätä.


    • Sammonlahtelainen

      Jarruvika - pääsin HETI, eivät veloittaneet siitä tutkimisesta mitään, pidempi aika seuraavalle päivälle, todella loistava palvelu ja hyvä hinta-laatusuhde. Tarkkaa työtä.

    • 7ujtyhgfb

      itse korjaan ja huollan oman auton ihan itse!

    • autoilija_sammonlahti

      Ei kannata säikähtää suomalaisvenäläistä ilmapiiriä. Olen käyttänyt yli 20 v vanhaa autoani huollossa Sammonlahden autokorjaamolla jo neljä kertaa ja toiminnasta on jäänyt positiivinen kuva. Ei turhia osien vaihtoja ja korjaamon pitäjä sanonut rehellisesti kannattaako johonkin huoltotoimenpiteeseen ryhtyä. Hintataso edullisimmasta päästä kaupungissa. Suosittelen!

    • Anonyymi

      Sain korjaamolta erittäin hyvää palvelua :)

      • Anonyymi

        Turhia osia vaihdettiin ja vikakin jäi. Valitettavaa. Menen muualle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turhia osia vaihdettiin ja vikakin jäi. Valitettavaa. Menen muualle.

        Anonyymina esiintynyt on kirjoittamassa paska, koska on saanut perintäkirje maksamattomasta laskusta. Miestä ei ole nähty korjaamolla kolme vuotta.


    • Anonyymi

      Huoltakaa ja korjatkaa autonne itse, ei luulusi olevan vaikeaa.Niin minäkin teen

    • Anonyymi

      öhö-öhö

    • Anonyymi

      Oikein! Korjaamolla keskimäärin per asiakas menee 2 tuntia. Palvelu on hyvin organisoitu ja nopea. Koska palvelu on nopea, hinta pysy suht. alhaisena.

    • Anonyymi

      Itsellä kokemuksia tuosta korjaamosta. En tiedä oliko vika heidän vai viallinen osa. Autosta vaihdettiin ohjausniveliä mm. vasemman puolen alapallonivel ja korjaamolla alkoi palamaan ABS- valo ja anturi vaihdettiin ja sen jälkeen myös toinen, kun vika ei korjautunut. Vaihdon jälkeen alkoi kuulua ohjauksessa kummaa kitinää ja luulin sen johtuvan jostain kumiosista. Nyt kuitenkin yli vuosi tuon jälkeen kuului pamaus ja alapallonivel oli kulunut kaulassaan poikki. Onneksi pihalla eikä kuutostiellä, olisi ohjaaja muuttunut matkustajaksi. Olisiko ollut viallinen tai väärä osa? Nyt kuitenkin toinen auto alla ja edellinen romuksi.

      • Anonyymi

        Erikoinen satu :):):) Kirjoittaja(11.08.2021 19:49) ei tunne tekniikka ollenkaan. Se on sama sadun luokka kuin, pallonivel on haljennut tai auto on nousut lentoon.


    • Anonyymi

      Sellaisesta tapauksesta kukaan ei ole ilmoittanut korjaamolle, anonyymi ei ollut meidän asiakas.

    • Anonyymi

      Huoltakaa/korjatkaa autonne itse, ei ole mitää raketti tiedettä.

    • Anonyymi

      Viekää Heiskamolle Lauritsalaan - siellä vaihdetaan ehjiä osia KYSYMÄTTÄ uusiin ehjiin osiin. Ja raha vaihtaa omistajaa.

    • Anonyymi

      Kiitos hyvästä nopeasta palvelusta vika korjattiin heti ,ystävällinen palvelu, suosittelen.Kiitos!

    • Anonyymi

      mIssä tämmöinen on siellä.?

    • Anonyymi

      suomi24 on sivusto jossa voi nimettömänä mustamaalata toista osapuolta.
      Mutta, netissä aina jää jälkiä, on helppo ottaa selvä, mistä laitteesta, osoitteesta tai jopa liittymän omistajan nimi.

      • Anonyymi

        Älä! Kerro miten sen pääsee kattomaan ? Miekii vähän kattelen kun se on kerran helppoo.


    • Anonyymi

      Oon käyttänyt ja mun kaverit,remix autohuolto on hyvä palvelu ja tietävät,ja hyvät asentajat..homma hoituu ja on halpa!kaakoiskaari 9

      • Anonyymi

        Älä naurata... Halpa ja hyvä ei ole olemassa!


    • Anonyymi

      juuuuh123--kirjoittelet paska , Ei pitää paikkansa. Monta kerta minun autoa on korjattu Sammonlahden autokorjaamossa, aika on aina mennyt paljon vähemmän kun muualla.

      • Anonyymi

        Kerro lisää mukavia tarinoita?


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5339
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3447
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1572
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      193
      1484
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1003
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      779
    Aihe