Aion lähiaikoina

risteyksessä_olen

ottaa yhteyttä ja pyytää anteeksi. Teet sitten sen oman ratkaisusi, annatko minulle vielä mahdollisuuden vai et. Onko sinulla vielä tunteita, vai joko ne on kuolleet. Oletko jo mnennyt aikoja sitten eteenpäin. Mitään en vaadi enkä uskalla edes toivoa. Anteeksi aion kuitenkin vielä pyytää, koska välitin paljon. Inhoat minua ja pidät hulluna, mutta aivan sama.

69

689

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samilta_

      Vihdoinkin! Älä huoli, kaikki menee hienosti.

      • Tiedätnimethelppokiusata

        Ei kiinnosta Samit ja muiden provot täällä.


    • lämpönätuntuu

      Välitin myös.. Tein tyhmästi.. Voisipa mennä taaksepäin ajassa ja toimia fiksummin. Minäkin pyytäisin sinulta.

    • Päätöksesikuulostaa

      Hyvä ja viisas päätös.
      Aikuismaista.

    • polunpäässä

      Ainoastaan jos siinä risteyksessä ollessasi huomaat, että on olemassa edes joku polku joka johtaa minun luokseni, siinä tapauksessa voit ottaa yhteyttä. Muuten kyseessä on vain vanhojen haavojen auki repiminen ja sitä emme varmaan kumpikaan halua.

      • Tietääkö

        se sun kohde, että sellanen polku on olemassa? Se voi olla vaikea löytää, jos ei tiedä...


      • polunpäässä
        Tietääkö kirjoitti:

        se sun kohde, että sellanen polku on olemassa? Se voi olla vaikea löytää, jos ei tiedä...

        Tietää jos uskoo mitä joskus sanoin.


    • rakasJ

      Odotan sitä. Tänäänkin itkenyt paljon ja ikävöinyt sua..talven valkeus nosti muistoja hyviä mieleeni meistä.

      • KerroToki

        Mitä muistoja tuli?


      • 3.mies
        KerroToki kirjoitti:

        Mitä muistoja tuli?

        Shackleton enimmäisenä mieleen ja se...


    • anteeksiantopuhdistaa

      Toivottavasti kaikki järjestyy. Ainakin olet silloin tehnyt omalta osaltasi sen minkä voit.

    • jokuhienomies

      Odotan yhteydenottoa myös. Haluan tutustua yhteen naiseen. Kerron sen hänelle kuin näen. Olemme kohdaneet kahdesti viime keväällä, mutta molemmat kerrat jäi puhumatta.

    • arvostaisinkovasti

      Hieno homma :)

    • Arvostantodella

      Ei ole minulle tämä, mutta tosi hienolta kuulostaa.

      Jos vilpittömästi pyytää anteeksi niin se on aina kunnioitettavaa. Voi siirtyä sitten kepeämmin eteenpäin.

      Toinen tietysti tekee päätökset miten parhaaksi näkee, sitähän ei tiedä onko toinen mennyt eteenpäin vai ei.

      Minua loukkasi eräs nainen kerran aika pahasti ja vähätteli minua, vaikka oli tietyllä tavalla itsekkin kiinnostunut. Hän aito pahoittelunsa ettei tahdo pahaa ja myöhemmin myös asiallinen käytös saivat minut ajattelemaan hänestä lopulta hyvää.

      Näin oli molempien helppo jatkaa eteenpäin.

      Joskus tunteeet ei kohtaa tai toimii väärin toista kohtaan, mutta on aina hyvä osata pyytää anteeksi ja käyttäytyä mahdollisimman hyvin toista kohtaan.

    • onkoaloittajamies

      Kerro jotain itsestäsi tai hänestä, johon aiot ottaa yhteyttä. Toivoisin niin, että se olisin minä.

    • niintäähän

      nyt on se kysymys että kenestä on nyt siihen puhumaan asiat halki ihan oikeasti ja pyytämään anteeksi jne.. että sen päivän kun näkee...

    • Enempääenkerro

      Pistä sitten tuulemaan, kohta on myöhästä.

    • kiitän

      Puhdistan lumet kyltistä joka osoittaa oikealle polulle. Vihreä valo palaa sulle.

      • vapaakyyti

        keltainen valo


    • Niin.varmaan

      Haluat sitten oikein kasvotusten vielä vittuilla ja sättiä.

    • Hienoaja

      Anteeksipyyntö ja anteeksiantoa on elämän peruspilareita.

    • Sellaistaelämäon

      Minulla on elämä ihan ok, välitilassa kai. Tukea saan ja ihmisiä ympärillä. Päivä kerrallaan. Jotain mukavaa täytyy olla aina kiikarissa.
      Ja miettiä elämääni vähän pidemmälläkin tähtäimellä, sekä tuumailla mennyttä.

      • Elämäonok

        Juuri näin. Mukavaa alkuviikkoa sinulle.


    • Shacletonperkele

      Eikös ne kaikki selvinny sieltä, vaikka ei ois uskonu ikinä

    • jokokoskakohta

      Rakas, teethän niin.
      En kuitenkaan aio pidättää hengitystä odotellessa.

    • Eiuskottavaa

      Tänne on helppo naputella mitä vain mutta ainakaan minä en usko näihin anteeksipyyntöihin käytännön tasolla.

    • eikä_edes_tarvitse

      et sinä tee mitään kuitenkaan

    • Aiheellistavarmaanolisi

      Koska lienet se palstojen kamalin öykkäri ja naisten naurattaja mutta juuri siitä syystä jää taatusti tekemättä.

    • Tredhioloo

      Anteeksi annan mutta koskaan en unohda sinun tekojasi ja valheita joita minulle suollit minä tyhmä uskoin kaiken ja luotin kun kalliioon kunnes tajusin totuuden sinusta oli jo melkein myöhäistä. Jatka sinä vain valheellista elämääsi minä atkan omaani.

    • Tunteillakaipelattiin

      Kotona meillä ei koskaan käytetty anteeksi sanaa. Siksi kai olen helvetin huono pyytämään anteeksi. Olen yrittänyt opetella.

    • Naiseltaminulta

      Minäkin haluaisin ottaa yhteyttä... Luulen, että hän voisi luulla tämän olleen minultakin, mutta en pyydä anteeksi, että rakastuin häneen. Miten voisin pyytää anteeksi sellaista. Minulla ei ole mitään anteeksi pyydettävää itseasiassa, eikä hänelläkään. Teimme parhaamme siinä tilanteessa, niissä olosuhteissa ja nytkin, kaikki...valheetkin tähtäsi parhaaksemme.

    • muttatuskitäämulle

      Ihan varmasti antaisin anteeksi ja myöskin mahdollisuuden ja haluan myöskin tuosta narsistista eroon, enkä tiedä miten sen tekisin :(((

    • Jaihankoitse

      Uskot tuohon ??

    • kylmäminä

      Se taitaa olla liian myöhästä nyt,tästä ois voinu tulla jotain mut nyt ei tule enää.

      • elämäohion

        Ihanan kannustava viesti. Kaikki on nyt kaikki palstalaiset myöhäistä. Menkää mökkeihinne ja katsokaa mitä kannattaa tehdä, sillä myöhäistä on.


    • Mitäaloittajahaluaa

      Pyytää anteeksi, mitä teit?

    • mietitittävää

      Katselin tuossa ohjelmaa, missä puhuttiin tästä aiheesta, anteeksipyytämisestä ja erityisesti anteeksi antamisesta.

      Sanomahan on tietysti siinä, että anteeksi antaminen vapauttaisi ihmiset kohtaamaan toisensa sen jälkeen avoimemmin ilman mitään kitkaa. Ohjelmassa pyrittiin ohjaamaan myös käyttäytymään siten, että itse vastavuoroisesti pyytää anteeksi sitä, miten mahdollisesti on reakoinut siihen, kun tuli jollain tavalla loukatuksia tms. esim. ei halunnut kohdata tai eivät voineet enää kohdata toisiin koska tuollainen asia oli välissä.

      Ja vain anteeksiantamiset voisivat tilannetta edestiää, ja miten tärkeää on selvittää asioita, välejä, jotta ei tarvitsisi ihmistä kohdata varautuneesti tai ei ollenkaan.

      Ohjelma jätti käsittelemättä tai ymmärtämättä yhden olennaisen asian, ihmiset voivat tehdä eri aikaan toisilleen jotain sellaista, mikä loukkaa, aiheuttaa harmia ym. Mutta toinen tai molemmat unohtavat ihmisen totaalisesti.

      Sen jälkeen tuo ap. kaltainen ajatus, että hän on menossa pyytämään anteeksi joltain jotakin menettää merkityksen, sillä silloinhan toinen ihminen vain tuijottaisi ihmistä takaisin ja hymähtäisi, että et sinä merkitse minulle tuonkaan vertaa, että tässä vaiheessa on turha pyrkiä korottaamaan itseään ihmisen elämään sen varjolla että on tehnyt jotain loukkaavaa tms. ja roikkuisi sen varjolla ihmisen elämässä, kuin koukuttaen itsensä että toisensa tuolla tavalla.

      Takiainen, joka on ilmaa.

      Siis nyt ei meinaa löytyä raamatulliseen sanomaan oikeaa sisältöä, tämä hämmentää, sillä ei tuossa ap. tekstissäkään ole hyvää tahtoa sisällä, mikä on jatko, sillä tietynlaisissa ihmisillä jää aina varaus toista ihmistä kohtaan, joten mitään hedelmällistä ei ole saavutettavissa. Vain jos ihminen menisi itseensä ja toinen voisi vielä palautua hyvää tarkoitusta hakevaksi ihmiseksi eikä ajattelisi, että toinen hakee tuollaisessa anteeksi hakuisuudella vain itselleen synninpäästöä eikä varsinaisesti tilanteiden parantamista, hedelmälliseksi yhteistyöksi, jossa voisi luottaa toiseen/toisiin ihmisiin siten että ilman varauksia voidaan asioita ilmaista.

    • jotenkaanenusko

      Kunpa hän tekisin niin

    • vainhetkenmielijohteesta

      kirjoitettu, nää ei ikuna toteudu. oli millasta anteekspyydettävää tahansa. lööperijuttuja.

      • risteyksessä_olen

        Suunnitelmat muuttui, en ota häneen yhteyttä ja pyytele anteeksiantoa. Selvisi, että hän onkin tätä nykyä varattu. Luulin löytäneeni kultaa, mutta hän onkin samaa rihkamaa niin kuin kaikki muutkin.


      • itkevähorokyrpä
        risteyksessä_olen kirjoitti:

        Suunnitelmat muuttui, en ota häneen yhteyttä ja pyytele anteeksiantoa. Selvisi, että hän onkin tätä nykyä varattu. Luulin löytäneeni kultaa, mutta hän onkin samaa rihkamaa niin kuin kaikki muutkin.

        Syö paskaa omasta perseestäsi


      • HAH.HAH.HAH
        risteyksessä_olen kirjoitti:

        Suunnitelmat muuttui, en ota häneen yhteyttä ja pyytele anteeksiantoa. Selvisi, että hän onkin tätä nykyä varattu. Luulin löytäneeni kultaa, mutta hän onkin samaa rihkamaa niin kuin kaikki muutkin.

        niin tiedetty, pellehermanni ei puhunu paskaa ekaa kertaa ))


      • heh_hehheehh
        risteyksessä_olen kirjoitti:

        Suunnitelmat muuttui, en ota häneen yhteyttä ja pyytele anteeksiantoa. Selvisi, että hän onkin tätä nykyä varattu. Luulin löytäneeni kultaa, mutta hän onkin samaa rihkamaa niin kuin kaikki muutkin.

        Hyvä trolli. Otitko taas ap:n paikan niin kuin tapasi on?


      • hihiihihii
        risteyksessä_olen kirjoitti:

        Suunnitelmat muuttui, en ota häneen yhteyttä ja pyytele anteeksiantoa. Selvisi, että hän onkin tätä nykyä varattu. Luulin löytäneeni kultaa, mutta hän onkin samaa rihkamaa niin kuin kaikki muutkin.

        ekkös sinä oo siinä samasessa risteyksessä patsastellu toistakymmentä vuotta ))


      • Pelkkäärihkamaa
        risteyksessä_olen kirjoitti:

        Suunnitelmat muuttui, en ota häneen yhteyttä ja pyytele anteeksiantoa. Selvisi, että hän onkin tätä nykyä varattu. Luulin löytäneeni kultaa, mutta hän onkin samaa rihkamaa niin kuin kaikki muutkin.

        vaan ....


    • kutensanoin

      lööperi puheita.

    • Kumpasenteksitkin

      pelastaisit mut tästä inhottavasta tilanteesta... olisin ikuisesti kiitollinen.

      T: onneton "varattu"

    • ppp---

      Ei se mitään varattu ole!! Ap vaan nyt jännittää turhaan sitä vituttaa kyseisen törkyturvan käytös ja vittuilu. Vaikka ap on ihan itse ansainnut tämän. Pieni esileikkikäärmeily tekee tulevasta suhteesta vaan vahvemma ja seksistä kiihkeämpää! Ehkä kannattais ottaa sitä yhteyttä vaan... Anteeksipyynnön voi hoitaa myöhemminkin - luonnossa ehkä? <3

      • jaksakaivaasitälinkkiä

        Jaa et tyyliin "pyydä multa anteeks kunnolla"? ;)


      • Esileikkikäärmeily?😯


    • Kovapaikkasulla

      Kannattaako vielä anella jos kerta tiedät että inhoaa. Saat varmaan vielä pahemmin kun ei tuo ensimmäinen yrityskään onnistunut? Montako kertaa meinaat ilmaista ratkaisun sille? Jos se edellisen kerran jo päätöksiä teki. Vai Ajattelitko antaa tiedoksi että voi muuttaa päätöksensä että olet saatavilla? Valmistaudu hyvin koska jos et saa sitä vastausta mitä odotat murrut todella pahasti. Kyllä se tunteiden oleminen tuntuu ja näkyy ja olisi varmaan ottanut jo yhteyttä jos katuu päätöstään.

      • simppeliesim

        Ei tietenkään kannata anella ketään takaisin. Uskoa pitää kerrasta. Kunioittaa toisen päätöstä vaikka itse olisi erimieltä. Intohimoista rakkautta on vaikea unohtaa. Sitä tunnetta mitä toinen saa tuntemaan. Joskus tuntuu kuin olisi ainutkertainen maan päällä. Jättäjä ottaa yhteyttä jos kiinnostaa. Tykätä saa ja sitäkään ei kannata ilmaista aktiivisesti koska ei ole kummankaan uusia kuvioita kohtaan kivaa. Jotkut ovet sulkeutuu ja jotkut aukenee uudelleen... Jatkaa vaan elämää kuten eli ennen...simppeliä.


    • Ystävänainen

      Jos jonain päivänä tuntuu siltä että itkettää...
      soita minulle.
      En lupaa, että saan sinut nauramaan,
      mutta voin itkeä kanssasi.
      Jos jonain päivänä tuntuu siltä,
      että juoksisit karkuun, älä epäröi soittaa minulle.
      En lupaa pyytää sinua pysähtymään,
      mutta voin juosta kanssasi.
      Jos jonain päivänä et halua kuunnella ketään,
      soita minulle.
      Lupaan olla vierelläsi. Ja lupaan olla todella hiljaa.
      Mutta, jos jonain päivänä soitat? ja en vastaa...
      tule nopeasti tapaamaan minua, ehkä tarvitsen sinua.
      Jos joskus en huomannut sinua... olen pahoillani.
      Jos joskus ajattelin olevani isompi ja parempi kuin sinä,
      anna anteeksi.
      Minä pidän sinusta, älä koskaan unohda sitä.
      Huonojen ja hyvien aikojen jälkeen,
      olen aina täällä sinulle.
      Olen pahoillani kaikesta väärästä, mitä ikinä olen
      tehnyt.
      Kirjoitan, jos huomista ei koskaan tulisikaan
      Entä jos en koskaan pystyisi sanomaan hyvästi tai
      antamaan sinulle ison halauksen?
      Entä, jos en ikinä voisi sanoa olen pahoillani ja pidän sinusta?
      Jos huomista ei koskaan tulisikaan?
      PIDÄN SINUSTA! OLEMME AINA YSTÄVIÄ! <3

      ( En tiedä kenen käsialaa, mutta ei minun ) <3

      • soittosävelin

        Eräästä pidän hän on kuin pieni sisarus. Panisin käden olalle rutistaisin
        ja kuiskaisin korvaan ; olet minulle tärkeä.


    • Oikeessaonolleet

      Ne jotka aina sanovat että tämmöset on pelkkää huuhaata ja niin sitten oli tämäkin, rihkamaako se nainen sitten oli, ikävästi sanottu.

    • KadullaKäveleväMies

      Anteeksi pyydän myös, kun en puhunut, enkä kuunellut sinua. Lähdin pois ja olen katunut tekoani vakavasti.

      • kerrotkotuonhänelle

        Miksi sinä kävelet kadulla koko ajan, etkö ala jo väsyä? ;)


      • ulkoruokinnassavai

        kun pitää pelkkiä katuja tallata.


    • olensitämieltä

      antteksipyyntö ei ole koskaan väärin.

    • sulkekaapalsta

      Pyydän anteeksi kaikista väärinkäsityksistä joita palsta on tuonut mukanaan

    • Vastaustatoivoen

      Mitä teit väärin, kenelle?

    • kaikenlaistasitäon

      vai että rihkamaan sinä sitten kompastuit ))

    • Sopuun on aina viisasta pyrkiä jos se vaan on mahdollista.

      Toivotaan että aloittaja onnistuu.

    • mahdollisuusolisi

      en tee sitä (selkokielellä)

    • Viikkomennyt

      Joko homma hoidettu?

    • JonnisToivoElää

      Hyvä päätös, toivottavasti se myös parantaa Suomenkin tilannetta, maailmasta puhumattakaan.

    • Millainenaikamääre

      On aloittajan kohdalla tuo lähiaikoina.

      • Aika.pysähtynyt

        Jos kyse on vuosikausista niin voisi olla mulle :)


      • Jaaikasmonelle
        Aika.pysähtynyt kirjoitti:

        Jos kyse on vuosikausista niin voisi olla mulle :)

        muulle, monen kohalla ne luvatut anteeksipyynnöt hiljalleen siirtyvät sinne ö mappiin ja unhoituksen lumi peittää ne hiljalleen. ei koeta tarpeelliseksi asiaksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      202
      4810
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      279
      2942
    3. 134
      1757
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      219
      1526
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1421
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1186
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1154
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1129
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1097
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1081
    Aihe