Valkoinen magia ja koirat?

caane93

Hei,

Löysin kodistani koirankarvan, joka kuuluu erään ystäväni koiralle. Koira kärsii silmätulehduksesta, ja hänelle annetaan silmätippoja. En näe häntä joka päivä, mutta hän on minulle rakas. En kuitenkaan ole koiran omistaja.

Olen vähän huolissani hänestä, koska hän vaikuttaa masentuneemmalta, kuin aiemmin tänävuonna. Haluan hänellle vain hyvää ja toivon hänelle hyvää terveyttä ja loppuelämää. Ja samanlaista seuraavaa elämää.

Kysyisin teiltä ja muilta maagikoilta, tiedättekö jotain loitsua tällaista tarkoitusta varten? Koiralla on vaalea turkki.

3

217

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JackTheDevil

Ehdotan, että piirrät rituaaliveitselläsi maahan ison ympyrän, sen sisälle pentagrammin ja tuon pyhän kuvion keskellä uhraat neitsyytesi Saatanalle. Pimeyden Prinssi täyttää toiveesi ilomielin.

• Pian.Hän.Saapuukin

Ei ole monia seuraavia elämiä, eikä hyvää noituutta koska ainoastaan Jumala on Hyvyys ja Hän inhoaa noituutta.
      Ainoa tapa olla Hyvään yhteydessä on Jeesus.
      Silloin pääsee siihen ainoaan kuolemanjälkeiseen elämään.Totuus on yksinkertaista, toivon että löydät sen koska sinä tahdot olla hyvän puolella.
      Surullista että tuo noituus vie ihmisiä harhaan, se on vain pimeyden kauniimpi puoli.
      Pimeyttä silti.
      Siunausta.
      Sinä voit rukoilla ystäväsi puolesta.
      Pyydän anteeksi jos et pidä kommentista.

• Pian.Hän.Saapuukinn

Korjaan: Jeesus voi pelastaa jos ihminen häntä etsii.
        Jokaisella on jossain elämän vaiheessa ns. etsikkoaika.
        Silloin Jumala kutsuu.
        Jos muutkin kuin uskovat kristityt tietäisivät, mitä menettävät..oikeasti!
        Niin suuri onni, ihmeellinen lahja on olla Herran oma.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 93
      1494
    2. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1344
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      50
      1267
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      1168
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      51
      1145
    6. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      9
      945
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      36
      807
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      60
      751
    9. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      744
    10. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      715
    Aihe