Hamsullani on sormenpään kokoinen patti suun alla se raapii sitä koko ajan en tiedä mikä se on, mitä pitäisi tehdä ja mikä auttaisi jos voisin jotenkin auttaa sitä. Kertokaa heti jos tiedätte
Hamsullani on jotain
5
214
Vastaukset
- hamsupuree
Vaikuttaa suusyövältä. Hanki purulelu mitä järsiä. Uskoisin helpottavan hamsuasi.
- Liinuuuu
Hanki tosiaan joku jyrsittävä lelu. Saatta olla suusyöpä. Toivottavasti se paranee
- Hamsterihullu
ehkä kasvain mulla oli hamsteri jolta tuli susta kasvain😰
Nyt mulla on kaksi hamsteria jotka kummatkin on terveitä. - Tädi
Lääkäriin. Jos se raapii sitä jatkuvasti niin varmasti on kipeä.
- hamstre
Voi olla kasvain. Tähän ei kukaan osaa sanoa varmaa vastausta, muutakuin eläinlääkäri, pikaisesti siis eläinlääkäri aika varaamaan! Tämä on monille ollut hankalaa viedä eläinlääkäriin eläintä, sillä se ei ole ollenkaan ilmainen reissu, lähemmäs 100 euroa voi yhteen reissuun mennä, mutta laissakin painotetaan että silloin kun eläin tarvitsee eilänlääkäriä niin silloin se on sinne vietävä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495587Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042046Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1211667
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191603Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188998