löydänkö ikinä rakkautta?
Cherry pliis
1
107
Vastaukset
Hei nimimerkki! Näen Sinut kilpikonnana joka kätkeytyy kuorensa alle ja ihmettelee kun kukaan ei häntä huomaa.. Yhtä aikaa kaipaat rakkautta ja pelkäät sitä. Pikkuisen uskallat välillä työntää päätäsi ulkomaailmaan, mutta kun joku lähestyy, sujahdat äkkiä takaisin turvallisen kuoresi sisään.
Samankaltainen vetää puoleensa samankaltaista, eli sinä tarvitset vierellesi toisen 'kilpikonnan': hiljaisen, rauhallisen kaverin, joka viihtyy perinteisessä ammatissa ja muutenkin eläen ns. 'tavallista elämää' - joka onkin muuten täysin aliarvostettu käsite ;) Liian nopeita hyppyjä tuntemattomaan kavahdat eivätkä ne olekaan sinua varten. Löydät sielunkumppanisi todennäköisesti työympyröistä tai jonkin harrastuksen parista, pikemmin kuin esim. ravintolan tanssilattialta. Nyt vain pikkuriikkisen sitä päätä ulos pistämään ja silmiä availemaan, luulenpa että kyllä tunnistat Hänet kun hän vastaasi kävelee :) Ja siitä on sitten yhdessä hyvä jatkaa, hitaasti mutta varmasti edeten.. Aurinkoa talvipäivääsi toivottelen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943692
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453084Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.912661Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572390- 612378
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172327- 1232266
Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212244Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212193- 642070