siellä paikan päällä jo olevaa tai sinne pian menevää yksin asuvaa naishlöä 65v - jotain. mies samaa ikäluokkaa tulisi mielellään kaveriksi 2-5 vkoa jos joustava yhteispeli sopii ja onnistuu.
tottakai maksan kuluni,en siipeile.
olen aivan ok-mies,siisti ja hyväluonteinen.
infoa sp-osoite tai muu info,kuulostellaan ja eikun matkaan vaan.
jos naista ei löydy,minulle sopii myös mieskaveri ilman pahempaa örvellystä.
Löytyisikö kanarialta tai teneriffalta
5
163
Vastaukset
- Hörhö73v
Otatko suikkiin?
- sinä-se-jaksat
suikkia,painu vit---tuun,äläkä palaa. lienet aivan tööt,kun jokaiselle tuota samaa sontaa esität. kysy itseltäsi,miksi haluat olla idiootti?
- huh-huh-hulluja
Nämä kirjoitukset ovat seurausta siitä kun hullujenhuoneet on lopetettu maasta melkein tyystin ja avohoito ei toimi. Nyt jo ihmiset kyselevät miksi sivun seriffi ei puutu asiaan.
Ja hörhölle tiedoksi: sellainen on olemassa kuin hirsipuu kun oikein ahdistaa. Tuskin sinua kukaan kaipaa ja me normaalit sinkut saamme sitten taas hakea matkaseuraa ihan hyvässä hengessä.
- nmvbcx
Tämä koko s/24 sivusto on witurallaan ei täällä kannata mitään normaalia näköjään kirjoittaa,,huh´llluja täynnä,,sosiopaatteja.
- niin-löytyykö
kaveria vaiko ei?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022306- 1151801
- 881449
- 1331397
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741248Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631111- 511067
- 36992
- 33844