Karstulaa maailman kartalle. Karstulassa on Teboil, Varlakov ja kohta myös oma venäläinen oligarkki Vladimir Jevtušenkov Humpilla.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Vladimir_Jevtušenkov
Karstulassa Putinia tuetaan sotaretkellään Syyrian pommituksissa vaientamalla kirkonkellot.
Saarijärven kirkossa saattokellot soivat päivittäin Aleppon uhrien muistamiseksi ja pommitusten loppumisen puolesta Päätösiltana 24. lokakuuta kirkonkellot soivat myös kappeleissa Kivijärvellä, Kannonkoskella ja Pylkönmäellä. Karstula kieltäytyi kunnianosoituksesta kuolleille aleppolaisille. Hjyvä Karstula.
http://www.hs.fi/talous/a1478142114167
Venäläisittäin kansainvälistyvä Karstula
11
495
Vastaukset
- OmatKoiratPurivat
Venäläisen oligarkin Honkakaupan takapiru ja esittelijä taitaa olla Esko Aho, jolla perinteisesti paikallisiin Karstulan poliittisiin tahoihin läheiset suhteet. Kauppa on hoidettu Eteläranta 10 käsin.
"Sekä SVKK että East Office muuttavat EK:n tiloihin Etelärantaan, ja EK:n johtaja Kai Mykkänen on nimetty näin syntyvän Business Team for Russia -yhteistyöverkoston koordinaattoriksi. Kaikki kolme osapuolta jatkavat kuitenkin itsenäisinä yksikköinä.
AHON mukaan uusi hallitustehtävä tuo mukanaan "tavallista enemmän sitoutumista". "Saan itselleni toimiston EK:n tiloista, olen lähellä ja pystyn osallistumaan käytännön työhön. Ja luvassa on paljon Venäjän-matkoja."
Sistema haluaa ostaa suomalaisen hirsitalojen valmistajan Honkarakenteen. Sisteman tarjous on 1,50 euroa osaketta kohti. Toimitusjohtaja Mihail Šamolin kertoi tiedotustilaisuudessa
http://www.hs.fi/talous/a1369273354789 - PutininLainkoura
Supon Hallintovaliokunnan lausuntopyyntö VNS 6/2016 ja VNS 5/2016
"myyrä" voi asua perheessäsi tai olla arvossa pitämäsi työntekijä.
" Kaikki Venäjän kansalaiset ovat kaksoiskansalaisuudesta riippumatta Venäjän lakien mukaan velvoitettuja auttamaan Venäjän turvallisuusviranomaisia", Supo sanoo. "
https://www.eduskunta.fi/FI/vaski/JulkaisuMetatieto/Documents/EDK-2016-AK-75745.pdf - IsonhiekanMies
Älkää viittikö kirjotella tuommosta joutavaa paskaa täällä Karstulan sivuilla.
- kissanhiekanmies
Eli osui ja upposi....
- älyhoiiiiii
Hei. Tää kunta on Suomenkin mittakaavassa yks kärpäsen paska. Älkää nyt oikeesti luulko että Venäjä valloittaa Suomen karstulan kautta.. taas sisäsiittoinen porstuan porukka kirjoittelemassa joutavia. .
- KaksoisSellainen
Tieto lisää tuskaa?
Supon raportissa ei mitään Karstula-lisää. Venäjän lait koskevat hyvin monia Suomessa asuvia kaksoiskansalaisia ja Venäjä ei lue heitä muiksi kuin venäläisiksi ja KAIKKI Venäjän kansalaiset ovat kaksoiskansalaisuudesta riippumatta Venäjän lakien mukaan velvoitettuja auttamaan Venäjän turvallisuusviranomaisia, Supo sanoo. Kyllä vaan Venäjän laki koskee ja sattuu kun "kohalle" sattuu. Tämähän on aivan julkiseksi tarkoitettua tietoa. Supo esitteli hallintovaliokunnalle:
" Hallintovaliokunta on pyytänyt Suojelupoliisin asiantuntijalausuntoa ulko- ja turvallisuuspoliittiseen sekä sisäisen turvallisuuden selontekoihin liittyen. Valiokunta on pyytänyt lausuntoa ulko- ja turvallisuuspoliittista merkitystä sisältävistä sisäisen turvallisuuden alueista. Pyydettynä lausuntonaan Suojelupoliisi toteaa kunnioittavasti seuraavaa:" Eihän tässä mitään pahaa ole esiin tuotu. Aivan asiallista tietoa joka on tarpeellista tai sitten ei. - fiiantti
älyhoiiiiii kirjoitti:
Hei. Tää kunta on Suomenkin mittakaavassa yks kärpäsen paska. Älkää nyt oikeesti luulko että Venäjä valloittaa Suomen karstulan kautta.. taas sisäsiittoinen porstuan porukka kirjoittelemassa joutavia. .
Karstulan kautta ne venäläiset yritti jo vuonna 1808. Siitä on fiiantin kivetkin enojoen varrella.
- OvimiesEskoAho
Karstulan Oinoskylän Venäjä asiantuntija Arto Luukkanen kirjoittaa Esko Ahosta ja hänen roolistaan venäläisen pankin johtokunnassa. Honka kaatuu Ahoon, niin että rytisee.
http://artoluukkanen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/214385-esko-aho-ovimies
" Yleisenä sääntönä on, että ulkomaiset johtajat eivät ole arvokkaita siksi mitä he ovat, vaan siksi mitä palveluksia he voivat tehdä Venäjällä. Lyhyesti: ostettujen ulkomaisten johtajien roolina on toimia ”ovienavaajina”. Ilmaisia lounaita ei ole. Ovenavaajan virka ei ole vain sitä, että saa rahaa tekemättä mitään. Pankinjohtaja myy itsensä ja tekee palveluksia.
Kuten Peter Pomerantsev kirjassaan ”Uuden Venäjän surrealistinen sydän” on todennut, näiden ostettujen johtajien pitäisi kysyä itseltään: ”jos joku Kremlin yritys tarjosi minulle 500 000 siitä hyvästä, että istun sen hallituksessa enkä tee mitään enkä tiedä yhtään miten sitä yritystä johdetaan, mutta joskus minua pyydetään availemaan tiettyjä ovia…?.”- rastuitse
500 000 on köyhälle paljon rahaa.
Mitenkähän tuohon pankin hallitukseen pääsee?
Siisti sisähomma ja pitkät ruokatunnit.
- ValokuidunPäässä
Vieläkös tämä venäläinen Suurliikemies pitää hyvin "matalaa majaansa" Piesalan johtamassa Alohassa Karstulan Himmelissä? Mistä tämä liikemiehen hyvin matala profiili kertoo? Eikö julkisuus olekkaan hyve? Miksi Viispiikkinen ei retostele sivuillaan näin kunniallisen yrittäjän liiketoimilla?
- Eikö_osata
Kuulin Teboilin baarissa yhdeltä Kalmarilaiselta polttoöljyä traktoriin ostajalta
"Mehän emme osaa korruptoida" Ilpo Kokkila
YLE/ Aamu- tv 19.1.2012 Ilpo Kokkila:
”Mehän eletään yhteiskunnassa, jossa korruptiota ei ole, eikä me osata korruptoida.”
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2013/11/25/bisnesunelmia-pietarista-kasikirjoitus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43984Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760