Moi!
Kannattaako Liperiin muuttaa!
Liperi mitä mieltä
9
514
Vastaukset
- NoGo
En suosittele perustuen omiin ja todella monen muun läheisen kokemuksiin. Toisaalta muuton voi ottaa sellaisena survival kokemuksena.
- ettäsellasta
Todellakin survival kokemuksena, vaan minkäs teet kun on tenavat koulussa ja itse allekirjoittaneella työhommat liperin seudulla. Ois vaan pitänyt pysyä erossa koko pohjois-karjalasta ja muuttaa vaikka utsjoelle, elämä on valintoja joskus vääriä ja joskus oikeita.
- Silkkitie1
Hyvä asuinalue on esimerkiksi noin 10 km Ylämyllyltä itään päin. Kutsuvat aluetta Joensuuksi.
- Safari65
Armottomien juoppojen,narkkien synnyin pesä. Muuta Jns
- lipeli
En tiijä mutta kuuluuko Liperin kansallispukuun liperit ?
- kolahtaa.omaan.nilkkaan
Lipertek ja huoltoyhtiöt ovat niin mielivaltaisia,et huhhuu. Mut ainahan on lipertekin maine ollut sellaista,että ajaa normi asukkaat pois,koska normaali ihminen ei kauan niissä asu.
- narskulandia
Narskulandia!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614167
- 1053455
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj352974Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262548- 452147
- 201929
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51919- 1861807
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3911498Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91308