Olin tänään yhdellä kaverillani ja oli oikeasti pakko tulla tänne avautumaan. Itse en ole koskaan omistanut kalaa, enkä varmaan tulekkaan.
Mutta teki todella pahaa katsoa kaverin akvaariota. Itse vesi vaikutti suhteellisen puhtaalta, mutta se lasi sieltä sisäpuolelta. Hyii. Akvaariosta 2/5 oli niin likaista, että et oikein sisälle siitä nähnyt.
Miten joku voi altaa akvaarionsa mennä tuollaiseen kuntoon? Eihän tuollainen voi olla hyväksi kaloillekkaan?
En uskaltanut mainita asiasta mitään kaverille.
Mutta teki todella pahaa katsoa kaverin akvaariota. Itse vesi vaikutti suhteellisen puhtaalta, mutta se lasi sieltä sisäpuolelta. Hyii. Akvaariosta 2/5 oli niin likaista, että et oikein sisälle siitä nähnyt.
Miten joku voi altaa akvaarionsa mennä tuollaiseen kuntoon? Eihän tuollainen voi olla hyväksi kaloillekkaan?
En uskaltanut mainita asiasta mitään kaverille.
Vastaukset 4
Vanhimmat
kaverilla*
Kannattaa sanoa sille kaverille suoraan asiasta, jotta hän ehkä vaivautuisi siivoaaman ko. Akvaarion 😂 ? Asiaan ei voi näin netissä mitenkään vaikuttaa. Ikävä juttu.
Ei kalat siitä kärsi jos lasit on levän peitossa.
Kannattaisi neuvoa kaveria ostamaan monneja tai kysymään apua akvaarioliikkestä. ;) En usko että kaveri pahastuu jos sanot sen silleen nätisti.