Ensi vuoden opintosuunnitelmani

matemat-1kka

Hei! Miltä kuulostaa seuraavanlainen opintosuunnitelma? Olen käynyt perusopinnoista nyt puolet ja keväällä ajattelin käydä Analyysi II eli 10 op, Lineaarialgebran ja matriisit 1 ja 2 eli 10 op ja topologian 10op. Yhteensä näistä tulisi siis 35 opintopistettä. Kela vaatii yhdeksää tukikuukautta kohden 5 opintopistettä per kuukausi eli 40 opintopistettä lukuvuodessa. Voisin käydäkin vielä lisäksi mitta ja integraali kurssin 6 opintopistettä, jolloin minulla olisi yhteensä 43 op, joka riittäisi hyvin kelalle. Olen kesäkuun alusta elokuun loppuun vaihdossa, joten en tämän viiden kuukauden aikana voi opiskella. Siihen nähden suunnitelmani kuulostaa varmaan hyvältä?

EDIT: Miten tästä Suomi24:n varmistuksesta pääsee eteenpäin?

0

60

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
        Tunteet
        11
        3585
      2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
        Maailman menoa
        69
        1896
      3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
        Maailman menoa
        542
        1578
      4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
        Ikävä
        81
        1204
      5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
        Ikävä
        62
        1014
      6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
        Ikävä
        33
        968
      7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
        Maailman menoa
        214
        888
      8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
        Ikävä
        60
        843
      9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
        Ikävä
        171
        834
      10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
        Suomalaiset julkkikset
        3
        768
      Aihe