Jag är inte riktigt säker på vad jag tycker om den här snöyran redan i november.
Nu har vi vinter då.
16
136
Vastaukset
- Skånepåg
Tror året var -73, jobbade i Borgå, då vart det redan 10cm snö när älgjakten började :D
- borgåcity
Brukar du någon gång kolla tidningen ÖstNylands Torgkamera ?Om du någon gång får "hemlängtan "?
Inte för att där nu händer så mycket... - Skånepåg
borgåcity kirjoitti:
Brukar du någon gång kolla tidningen ÖstNylands Torgkamera ?Om du någon gång får "hemlängtan "?
Inte för att där nu händer så mycket...Tycker att klockan inte riktigt hänger med på torgkameran :) Ni verkar ha fått rejält med snö i.af. :)
- borgåcity
Skånepåg kirjoitti:
Tycker att klockan inte riktigt hänger med på torgkameran :) Ni verkar ha fått rejält med snö i.af. :)
Dom påstår att vi fått mest med snö här i Borgå,tror nog det stämmer.
- Skånepåg
Vi fick åsså lide snö i morse :)
- villinte
Det räcker nu med snö!
- Skånepåg
villinte kirjoitti:
Det räcker nu med snö!
Det sägs att man får det man förtjänar :*
- aitoBlueteam
jaa jaa för hahhoo för hahhoo
- positivt
De som säljer skidor och andra vintersportredskap är säkert glada.(och snöskovlar förstås )
- haltochbesvärligt
Läste att björnarna på Högholmen har gått i ide,det gör dom riktigt rätt i.Jag sku också kunna tänka mig att göra det och stiga upp sen i maj.
- Skånepåg
Jag ska bege maj te bastun strax :* Nastarovje!
- metalmusic
Herregud vilken storm vi har haft här,jag har plåttak och det var som om en hel arme av smådjävlar som hade party där.
Här var första snön en katastrof som vanligt. Det kom oerhört mycket snö, snödröjningen prioriterade bilvägar. Men trots det lyckades dom inte. Det var snökaos i Stockholm.
Nu har alla snö försvunnit, plusgrader. Det har regnar väldigt mycket och det är ganska så varmt ute just nu.
Jag gillar snö, regn ocg stormar :)- Skånepåg
Jag gillar det som flickorna har :-*
- kustaanitämereen
Den glider in !!! Kakkoseen meinaan. Tää on SUOMI24, ei mikään sverige24.
- Skånepåg
Leikitkö nyt itsesi kanssa ? :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä561968Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651678Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411357Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2281295Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391169- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3161080IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3361070