Nu har vi vinter då.

dkkfhlv

Jag är inte riktigt säker på vad jag tycker om den här snöyran redan i november.

16

208

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Skånepåg

Tror året var -73, jobbade i Borgå, då vart det redan 10cm snö när älgjakten började :D

• borgåcity

Brukar du någon gång kolla tidningen ÖstNylands Torgkamera ?Om du någon gång får "hemlängtan "?
        Inte för att där nu händer så mycket...

• Skånepåg
        borgåcity kirjoitti:

Brukar du någon gång kolla tidningen ÖstNylands Torgkamera ?Om du någon gång får "hemlängtan "?
        Inte för att där nu händer så mycket...

Tycker att klockan inte riktigt hänger med på torgkameran :) Ni verkar ha fått rejält med snö i.af. :)

• borgåcity
        Skånepåg kirjoitti:

Tycker att klockan inte riktigt hänger med på torgkameran :) Ni verkar ha fått rejält med snö i.af. :)

Dom påstår att vi fått mest med snö här i Borgå,tror nog det stämmer.

• Skånepåg

Vi fick åsså lide snö i morse :)

• villinte

Det räcker nu med snö!

• Skånepåg
        villinte kirjoitti:

Det räcker nu med snö!

Det sägs att man får det man förtjänar :*

• aitoBlueteam

jaa jaa för hahhoo för hahhoo

• positivt

De som säljer skidor och andra vintersportredskap är säkert glada.(och snöskovlar förstås )

• haltochbesvärligt

Läste att björnarna på Högholmen har gått i ide,det gör dom riktigt rätt i.Jag sku också kunna tänka mig att göra det och stiga upp sen i maj.

• Skånepåg

Jag ska bege maj te bastun strax :* Nastarovje!

• metalmusic

Herregud vilken storm vi har haft här,jag har plåttak och det var som om en hel arme av smådjävlar som hade party där.

• Här var första snön en katastrof som vanligt. Det kom oerhört mycket snö, snödröjningen prioriterade bilvägar. Men trots det lyckades dom inte. Det var snökaos i Stockholm.
      Nu har alla snö försvunnit, plusgrader. Det har regnar väldigt mycket och det är ganska så varmt ute just nu.
      Jag gillar snö, regn ocg stormar :)

• Skånepåg

Jag gillar det som flickorna har :-*

• kustaanitämereen

Den glider in !!! Kakkoseen meinaan. Tää on SUOMI24, ei mikään sverige24.

• Skånepåg

Leikitkö nyt itsesi kanssa ? :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      350
      4067
    2. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      128
      3620
    3. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      7
      2355
    4. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      115
      1743
    5. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      1688
    6. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      8
      1530
    7. Typeryyttä

Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik
      Ikävä
      124
      1379
    8. Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!

Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit
      Maailman menoa
      120
      1077
    9. Martina mukana erikoisjoukossa

Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      1010
    10. Häneen rakastuminen oli sellaista

että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta
      Ikävä
      79
      905
    Aihe