Nu har vi vinter då.

dkkfhlv

Jag är inte riktigt säker på vad jag tycker om den här snöyran redan i november.

16

155

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Skånepåg

Tror året var -73, jobbade i Borgå, då vart det redan 10cm snö när älgjakten började :D

• borgåcity

Brukar du någon gång kolla tidningen ÖstNylands Torgkamera ?Om du någon gång får "hemlängtan "?
        Inte för att där nu händer så mycket...

• Skånepåg
        borgåcity kirjoitti:

Brukar du någon gång kolla tidningen ÖstNylands Torgkamera ?Om du någon gång får "hemlängtan "?
        Inte för att där nu händer så mycket...

Tycker att klockan inte riktigt hänger med på torgkameran :) Ni verkar ha fått rejält med snö i.af. :)

• borgåcity
        Skånepåg kirjoitti:

Tycker att klockan inte riktigt hänger med på torgkameran :) Ni verkar ha fått rejält med snö i.af. :)

Dom påstår att vi fått mest med snö här i Borgå,tror nog det stämmer.

• Skånepåg

Vi fick åsså lide snö i morse :)

• villinte

Det räcker nu med snö!

• Skånepåg
        villinte kirjoitti:

Det räcker nu med snö!

Det sägs att man får det man förtjänar :*

• aitoBlueteam

jaa jaa för hahhoo för hahhoo

• positivt

De som säljer skidor och andra vintersportredskap är säkert glada.(och snöskovlar förstås )

• haltochbesvärligt

Läste att björnarna på Högholmen har gått i ide,det gör dom riktigt rätt i.Jag sku också kunna tänka mig att göra det och stiga upp sen i maj.

• Skånepåg

Jag ska bege maj te bastun strax :* Nastarovje!

• metalmusic

Herregud vilken storm vi har haft här,jag har plåttak och det var som om en hel arme av smådjävlar som hade party där.

• Här var första snön en katastrof som vanligt. Det kom oerhört mycket snö, snödröjningen prioriterade bilvägar. Men trots det lyckades dom inte. Det var snökaos i Stockholm.
      Nu har alla snö försvunnit, plusgrader. Det har regnar väldigt mycket och det är ganska så varmt ute just nu.
      Jag gillar snö, regn ocg stormar :)

• Skånepåg

Jag gillar det som flickorna har :-*

• kustaanitämereen

Den glider in !!! Kakkoseen meinaan. Tää on SUOMI24, ei mikään sverige24.

• Skånepåg

Leikitkö nyt itsesi kanssa ? :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      116
      5423
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      436
      1701
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      200
      1203
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      111
      1163
    5. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      20
      1159
    6. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      86
      1063
    7. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      951
    8. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      951
    9. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      896
    10. Onko se niin

Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta
      Ikävä
      64
      846
    Aihe