bipo on petturi

onewaybiljett

Kun tutustuttiin, hän oli mitä mukavin. Luotettava ja reilu.
Vaan unohti kertoa jotain.

Ei ollut aavistustakaan tällaisesta, kun se ei kertonut. Kurja petturi se on, kuin joku hullu psykopaatti maniassa, se itse sopii jotain jota ei ole aikomustakaan pitää.

Eli jos se olisi remissiovaiheen aikana kertonut sairaudestaan, voisin hyväksyä hänet, mutta kun valehteli terveydentilastaan, en voi enää luottaa.

35

1326

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lklflkg

      No tuo on sinun kokemuksesi. Itselläni vain hyvää sanottavaa omasta bipostani.

    • KatsoPeiliin

      Kaikella kunnioituksella: juuri sinunlaisille ihmisille ei kannata kertoa.

    • eikakssuuntainen

      Aivan normi bipo, jonka olet tavannut. Olet tavannut hänet kun hänellä on hyvä vaihe päällä. Muutamassa hetkessä kaikki muuttuu. Näin se bipoilla menee. Aika mahdotonta heidän kanssaan mitään tulevaisuutta on rakentaa.

      • Kjbccv

        Päätit sitten taas vastata omaan aloitukseesi. Yritä päästä katkeruudesta, päästä irti.


    • biibaarallulla

      munkin kokemuksen mukaan kyllä se näin on, eli ei voi luottaa koska mielialat on tänään näin ja huomenna noin ja sitärataa eestaas.. riidankin saavat aikaan ihan itekseen

    • yöhoitaja__

      Ihmeellisen leimaavia kirjoituksia täällä taas. Taitaa olla yksi ja sama ihminen kirjoitusten takana.

      • eiyllätä

        Sulla on bipohäiriö ja oot hoitaja? Kappas, sillälailla.
        Sääli ihmisiä jotka sut tapaa. Harhainenkin vielä, yksi ja samako kaikki kirjoittaa, ihan sun kiusaksi vain.
        Kuinka noin huonoja hulluja edes on???


      • Yöhoitaja_
        eiyllätä kirjoitti:

        Sulla on bipohäiriö ja oot hoitaja? Kappas, sillälailla.
        Sääli ihmisiä jotka sut tapaa. Harhainenkin vielä, yksi ja samako kaikki kirjoittaa, ihan sun kiusaksi vain.
        Kuinka noin huonoja hulluja edes on???

        Ei ole bipoa. Kukahan on vähän sekaisin nyt?


      • hälytys

        Hoitaja, kirjoitatko työvuorolla vai, vielä pahempaa, vapaa-ajalla?


    • BanenBanaaniaBoskeen

      mene hoitoon.

      • kuolehuoranäpäräjopois

        Mikä juttu tuo on? Ei hoidossa kukaan parane, sä et ainakaan parantunut.
        Tee itelles kiikku niin pääset valittamasta. Et oo minkään arvoinen, et edes kärpäsenpaskan.


      • VoiToistaRaukkaa
        kuolehuoranäpäräjopois kirjoitti:

        Mikä juttu tuo on? Ei hoidossa kukaan parane, sä et ainakaan parantunut.
        Tee itelles kiikku niin pääset valittamasta. Et oo minkään arvoinen, et edes kärpäsenpaskan.

        Meneekö trollilta hermot :D


    • hyvästijää

      Näin on! Aivan tavallista oli meininki ja sitten suht nopeasti alkoi tapahtua kamalia asioita.
      Bipo pettää ystävänsä.

    • tääbipo

      Minulla on taas toisenlainen kokemus. Minä olen bipo. Ex-mieheni oli valehtelija ja petturi. Nykyinen mieheni on reilu ja rehti, suhteemme toimii kaikin puolin.

      • fdklöjgh

        Minulla myös. Itse sain säännöllisesti turpaani ja rahatkin vietiin. Nyt paremmin sinkkuna. Minulla on bipo kakkonen.


    • viinamäkihalinen

      Ei kerro ei, koska et olisi ollut hänen ystävänsä.

      Ei myöskään kerro, kun maniassa nussii naapuritalon miestä.

      Ei kerro myöskään, kun tuhlaa kaikki rahansa maniassa.

      Ei kerro myöskään, kun käyttää sinua hyväkseen.

      Ei kerro myöskään, että juo alkoa ja olutta ym ja on siis sekakäyttäjä.

      Alamäki alkaa ja rahat ovat loppu niin näet hänet niiiin niiin onnettomana ja persaukisena. Sitten se menee vaan niin että avaat lompakkosi nyörit makselet bipon lääkkeet ja muut.

      On ne kaksisuuntaiset oikeesti vaikeita tapauksia. Lääkkeetkään ei ihan niihin kaikkiin pure. Varovaisuutta ihmiset.

      • EikäRiitäkään

        Noin se menee!!


      • pötyä_
        EikäRiitäkään kirjoitti:

        Noin se menee!!

        Ei mene!


    • makseli

      JUURI NÄIN!

    • jaakuntai

      Mistä johtuu nuo kommentit jotka vähättelevät bipojen puolisoiden kokemuksia? Onko bipoilla tässä oma lehmä ojassa vai mikä on että tällä palstalla ei bipon läheinen voi kertoa kokemuksistaan ettei siihen joku bipo tule sekaantumaan ja selittämään että "ei se noin ole..!!!!"
      Aika herkkähipiäistä porukkaa tuntuu olevan bipot..

      • fghfghh

        Mistä johtuu bipojen kommentit?
        No tietenkin siitä että tämä palsta on bipoille tarkoitettu, joten siksi he myös kommentoivat täällä.


      • eivoi
        fghfghh kirjoitti:

        Mistä johtuu bipojen kommentit?
        No tietenkin siitä että tämä palsta on bipoille tarkoitettu, joten siksi he myös kommentoivat täällä.

        Sama havainto. Täällä on todella sairaita poikia, isoja vauvoja jotka ovat raivoissaan kun heillä itsellään ei ole läheisiä jotka olisivat huolissaan. Sitten vihataan niitä jotka välittävät jostain toisesta.
        Epäsuoraa kadehtimista.
        Bipot ovat erittäin narsistisia ajoittain. Samat ohjeet kuin narsistin läheisille: ei kannata kertoa kaikkea itsestään, sillä kaikki luottamuksella kerrottu tulee sieltä takaisin jollain hetkellä. Ja kun ei voi luottamuksella kertoa, jokainen voi itse päätellä voiko tällaisen ihmisen kanssa olla tasavertaista suhdetta.


      • joulupukki___
        eivoi kirjoitti:

        Sama havainto. Täällä on todella sairaita poikia, isoja vauvoja jotka ovat raivoissaan kun heillä itsellään ei ole läheisiä jotka olisivat huolissaan. Sitten vihataan niitä jotka välittävät jostain toisesta.
        Epäsuoraa kadehtimista.
        Bipot ovat erittäin narsistisia ajoittain. Samat ohjeet kuin narsistin läheisille: ei kannata kertoa kaikkea itsestään, sillä kaikki luottamuksella kerrottu tulee sieltä takaisin jollain hetkellä. Ja kun ei voi luottamuksella kertoa, jokainen voi itse päätellä voiko tällaisen ihmisen kanssa olla tasavertaista suhdetta.

        Jos nyt vaan lopettaisit tuon trollaamisen. Koita rauhoittua ja hyvät joulut!


      • jaakuntai
        fghfghh kirjoitti:

        Mistä johtuu bipojen kommentit?
        No tietenkin siitä että tämä palsta on bipoille tarkoitettu, joten siksi he myös kommentoivat täällä.

        No niin no.. Ei tämä palsta ole bipoille tarkoitettu vaan keskustelupalstaksi kaksisuuntaisesta mielialahäihiöstä. Ja täällä varmasti toivotaan kirjoituksia/ kommentteja bipoilta ja bipojen läheisiltä rakentavassa ja hyvässä hengessä..:)


    • Nou_Wäy

      Olin jokunen vuosi sitten suhteessa bipo II-omaavan naisen kanssa eikä missään vaiheessa ollut epäilystä että hän pettäisi minua. Itsekään en ole ikinä pettänyt ketään suhteessa ollessani ja itseltänikin löytyy II-tyypin diagnoosi.

      • NaiiviusOnSyntiä

        Mistäs sä tiedät, onko sua petetty? Meinaatko että pettäjä rientää kello kaulassa kumppaninsa luokse että "kävinpäs tänäänki ruokatunnilla vieraissa", "paninpas duunikaverin kanssa ruokalan vessassa"? T. Pettänyt


      • löhglll
        NaiiviusOnSyntiä kirjoitti:

        Mistäs sä tiedät, onko sua petetty? Meinaatko että pettäjä rientää kello kaulassa kumppaninsa luokse että "kävinpäs tänäänki ruokatunnilla vieraissa", "paninpas duunikaverin kanssa ruokalan vessassa"? T. Pettänyt

        Miksi sinä taas lähdet heti alusta siitä liikeelle että kyllä varmasti on pettänyt? Melko kyyninen ja harhainen asenne.


    • high24hours

      Kerroin äidille md'stani, luulee vieläkin sairautta päästäkeksityksi.

    • fdfgghjhkj

      Bipot täällä vähättelemässä kumppaneittensa kokemuksia? Asiahan on niin että bipo osaa hurmata määrätynlaiset ihmiset. On näennäistä itsevarmuutta, keskusteluvalmiutta, älykkyyttä, ja alussa ne pinnistelee, niin ei käy ihan heti selväksi, että kaikki se alkuun nähtävä hurmaava esiintyminen on teatteria, jolla peitetään bipon aito maailma, jossa muitten on kuljettava sukkasillaan, varoen, itsensä umohtaen, bipon mielialojen mukaan.,

      • KylläpäsJaksat

        Etkö sä väsy koskaan?


    • MaailmanKomein

      Tuntuu mahtavalta näyttää hyvältä.

    • Josefiina-liina

      Itselläni ihan päinvastaiset kokemukset.
      Oma keski-ikäinen (bipo)kihlattuni on ihanin mies joka minulla koskaan on ollut.
      Suhdetta takana n. kaksi vuotta eikä minkäänlaisia ongelmia ollut ko. aikana.
      Hän on mitä rauhallisin, luotettavin ja välittävin ihminen.
      Seesteistä elämää hänellä takana jo yli kymmenen vuotta. Kiitos sopivan lääkityksen.

    • tksbipo

      Minulla on bipo ja en kyllä tunnista itseäni sellaiseksi jota kumppanin pitäisi pelätä tai kulkea sukkasillaan. Kyllä minä olen se, joka yritän miestäni miellyttää ja palvella kaikin tavoin, eikä toisin päin. Jos ihminen on luonteeltaan vittumainen tai petturi ei se tarkoita että olisi bipolaarihäiriön syytä. Sellainen luonne voi olla kenellä tahansa bipolla tai ilman.
      Bipo ilmenee minulla vain mielialan muutoksina, jotka kohdistuvat vain itseeni ja omaan olotilaani. Se ei vaadi kumppanilta mitään muuta kuin että ymmärtää etten masennusvaiheessa jaksa olla energinen tai että hypovaiheessa olen superenerginen. Samoin unentarpeeni vaihtelee, muttei sen pitäisi kumppania häiritä. Hän saa nukkua sellaiset unet kuin tarvitsee ja minä nukun sellaiset kuin minä tarvitsen. Hyvässä parisuhteessa tämä ymmärretään puolin ja toisin.

    • makseli

      Sinulla on bipo ja se vaatii läheisiltäsi ymmärrystä. Hyvä niin jos läheisesi pääsee mielestäsi vähällä... Kaikki bipon läheiset ei todellakaan pääse vähällä...!

      • Patakattilaan

        Ja joskus bipot ei pääse vähällä johtuen lähimmäisten ennakkoluuloista ja halveksivasta käytöksestä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3839
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2298
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2121
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2015
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1694
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      301
      1228
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe