ThaiCupid morsian

Cupidman

Kävipä vähän vanhanaikaisesti. Olin ollut kirjeenvaihdossa viehättävän thai tytön tai ei enää mikään tyttönen 38 v. Palstalle hän oli laittanut profiilikuviansa useamman ja häneen ei voinut olla ihastumatta. Sitten tuli viimein se hetki että sain järjestettyä matkan Bangokkin ja etukäteen oli sovittu treffit varaamaani hotellin . Oli sovittu tietyt merkit mistä tunnistaisin hänet varmasti.Ja voi taivas ku tunnistin tämän "viehättävän " neitokaisen ". Hänen kuvansa ilmeisesti oli palstalla jäänyt päivittämättä, paikalla odotti n. 60-70 vuotias neitokainen.Näistä treffeistä ei kehittynyt romanssia koska emmme tavanneetkaan jostain syystä sen lähemmin. Onneksi Thaimaa on tuhansien mahdollisuuksien maa eikä reissu mennyt hukkaan. Mitä tästä opimme , kaikki ei ole kultaa mikä kiiltää. kannattaa suhtautua näihin sivuihin tietyllä varauksella.

13

1737

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dateinasia

      Huono tuuri sinulla käynyt. Ilmeisesti sulla jäänyt kirjeenvaihto aika vähäiseksi koska kyllä ne feikit, kusettajat ja rahanpyytäjät yleensä selviää nopeasti kun niide kanssa vaan jaksaa jutella pidempään whatsapp, line tai Skypen välityksellä. Itsellä ainakin kaikki reilu kymmenen deittiä Thaimaassa ja Filippiineillä ollu juuri sitä mitä deitti profiili näyttää.

    • TaasTrolleja

      Et sitten keskustellut skypeä tai Lineä käyttämällä videopuheluita. Ovat jopa ilmaisia. Kyllä niillä thai-tytöillä älypuhelimet on.

    • CupidStupid

      Mä kyllä kans epäilen hiukka tota alkuperäistä juttua. Mikä idea on kusettaa ikää noin pahasti kun tietää siitä jäävän kiinni ja on suuri mahdollisuus että äijä poistuu paikalta samantien. Tietty jos juttuun on alunperinkin jo liittynyt vain yöseuran haku ja rahaa on lähetelty etukäteen Thaimaahan.

      • SieltäDaaminLöytänyt

        Ei yksikään thai cupidin tyttö rahaa ole pyytänyt lähettämään.
        Onhan niiden tyttöjen joukossa sellaisia jotka hakevat seksi seuraa mutta silloinkin raha vaihtaa omistajaa vasta touhujen jälkeen.
        Monet deitti palstojen tytöistä kuitenkin tekevät ihan normaalia työtä jotka etsivät tosissaan kumppania ei sponsoria.


    • Cupidman

      Vahingosta viisastuu jos on viisastuakseen. Olen ollut nyt pari kuukautta Skypen välityksellä yhteyksissä viehättävään thai tyttöön ja ainakaan nyt ei kuvan perusteella tule samanlaista pettymystä kuin edellisellä kerralla. Joulukuu näyttää sitten kehittyykö juttu sen pitemmälle.

      • ThainAviomies

        Onnea sinulle.
        Onhan suomessakin deittipalstoja suomi-suomi jne. ei suomi-thai sen kummempi ole ja onhan tuo välimatkakin sen verran pitkä, että skype ihan jees.
        Jätä omaan arvoonsa idioottien jatkuvat huoranäkemykset ja rakenna elämäsi haluamallasi tavalla, kuten minäkin olen tehnyt.


      • Thainaviomiesmyös
        ThainAviomies kirjoitti:

        Onnea sinulle.
        Onhan suomessakin deittipalstoja suomi-suomi jne. ei suomi-thai sen kummempi ole ja onhan tuo välimatkakin sen verran pitkä, että skype ihan jees.
        Jätä omaan arvoonsa idioottien jatkuvat huoranäkemykset ja rakenna elämäsi haluamallasi tavalla, kuten minäkin olen tehnyt.

        Itse tapasin Thai Ladyn ensi kerra Thaicupid palstalla. Aikamme keskusteltiin Skypessä. Sitten matkustin Thaimaahan häntä tapaamaan. Vietimme ikimuistoisen kuukauden loman yhdessä. Viime talvena kutsuin hänet luokseni Suomeen. Pakkasta oli reilut 20 astetta kun hän ensi kertaa tuli luokseni kolmeksi kuukaudeksi. Viime kesänä matkustin hänen luokseen ja tällä matkalla kävimme yhdessä Bangkokin viisumikeskuksessa jättämässä viisumihakemuksen Suomeen.
        Hänen tultua luokseni laitoimme paperit kuntoon ja Maistraatti tutki onko esteitä avioliitollemme ja koska ei esteitä löytynyt niimpä menimme naimisiin. Teimme muuten avioehdon, joka vahvistettiin maistraatissa.

        Onnea vaan seurustelullesi ja lykkyä tykö.


      • soinismiko
        Thainaviomiesmyös kirjoitti:

        Itse tapasin Thai Ladyn ensi kerra Thaicupid palstalla. Aikamme keskusteltiin Skypessä. Sitten matkustin Thaimaahan häntä tapaamaan. Vietimme ikimuistoisen kuukauden loman yhdessä. Viime talvena kutsuin hänet luokseni Suomeen. Pakkasta oli reilut 20 astetta kun hän ensi kertaa tuli luokseni kolmeksi kuukaudeksi. Viime kesänä matkustin hänen luokseen ja tällä matkalla kävimme yhdessä Bangkokin viisumikeskuksessa jättämässä viisumihakemuksen Suomeen.
        Hänen tultua luokseni laitoimme paperit kuntoon ja Maistraatti tutki onko esteitä avioliitollemme ja koska ei esteitä löytynyt niimpä menimme naimisiin. Teimme muuten avioehdon, joka vahvistettiin maistraatissa.

        Onnea vaan seurustelullesi ja lykkyä tykö.

        Minulla lähes vastaavanlainen kokemus paitsi että Thai ystäväni ei saanutkaan viisumia vasta kuin neljännellä yrittämällä.
        Viisumin epäämisen syyksi mainittiin suurlähetystön epäluottamus minua kohtaan?!!
        Kyllä ovat minun veromarkat aina valtiolle kelvanneet ja rehellisessä työssä aina ollut.


    • Farangkää

      Mulla kanssa kotosalla 66 vuotias tytteli.....vielä käypää tavaraa....juuri jäi eläkkeelle :-*

    • ettätäänaurattaa

      Vähänkö oli hyvä vitsi. Kun rahtaatte muutenkin niitä pilluliisojanne taikuista Suomeen, varokaa vaan, ei ne teistä erikoisemmin pidä ja iskee heti paremman kun näkevät. Vaikka eihän se mikään häviö ole.

    • ettätäänaurattaa

      Olen kyllä katkera, tapasin Alanyassa Turkkilaisen komistuksen. Muutti luokseni ja reilun kahden viikon jälkeen löysi nuoremman ja jätti minut. Katkeruuteni peitän muille nauramisella.

      • buahhahahahha

        Otan osaa. Taikulla taas ei ole valinnan varaa, kouluja käymätön ja sivistymätön vinosilmä ei enää tänä päivänä Suomesta töitä saa ! Täytyy mennä taas sinne hieromalaitokseen "töihin". Ja löytää rikkaampi ukko.


      • Farangkää
        buahhahahahha kirjoitti:

        Otan osaa. Taikulla taas ei ole valinnan varaa, kouluja käymätön ja sivistymätön vinosilmä ei enää tänä päivänä Suomesta töitä saa ! Täytyy mennä taas sinne hieromalaitokseen "töihin". Ja löytää rikkaampi ukko.

        Noh, mun taikku viimeiset 30 vuotta tehtaalla töissä, sitä ennen ompelijana.- Kyll meittien ny eläkkeellä kelpaa :D Suomess kin on varaa välillä käydä elvistelemässä :D


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      311
      2834
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      106
      2193
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      82
      1643
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      189
      1541
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      67
      1345
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      55
      1233
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      12
      1094
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      20
      1092
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      2
      1039
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      921
    Aihe