pääsispä treffeille

Joo..kyl sitä naisen seuraa vaan kaipaa. Nyt kun on tullut oltua melko pitkään yksin. Ei ketään vapaata yksinäistä naista haluaisi lähteä treffeille? Täällä pk-seudulla?

9

71

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksinäinenelämä

Yksinäiset ei pääse treffeille. Olen yrittänyt jo 10 vuotta. Naiset ei tykkää yksinäisistä miehistä. Olen ajatellut että jos ostaisin treffit naisen kanssa. En tiedä millaista olisi naisen kanssa jutella mutta jos maksaisin vaikka 400 euroa niin suostusiko joku nainen juttelee mun kanssa pari tuntia. Ihan vaan juttelua, ei seksiä eikä muuta.

• eirahasta

Voin mä lähteä treffeille sun kanssa. Missäpäin olet ja mikä ikä?

• hkjhkh

Kuules "yksinäinenelämä". Voithan sä mennä ilotytölle jutteleen jos sul on liikaa liksaa. Ei siel oo pakko sitä itteesä duunata. Voi ihan vaan jutella.

• ladyfondue

No kyllä kai joku nainen nyt sun kanssasi juttelisi. Älä treffejä osta! Höh! Mitä sinä nyt siitä kostuisit? Eikö tuntuisi vaan pahalta että maksat seurasta? En kyllä ymmärrä kun miehiä ei tunnu pahenin häiritsevän seksinkään ostossa se että heidän kanssa ei toinen halua olla, kumppania kuvottaa ja on vaan pakosta tai rahasta. Miten se ei haittaa? Ne vanhat kyrsät esim.jotka hakee nuoren thaikun joka pakosta tulee ja inhoten kestää ryppyukkoa sen oleskeluluvan saamiseen vaadittavat pari vuotta. Odottaa ajan kulumista ja esittää onnellista ja koittaa hyötyä rahallisesti minkä voi. Miksi ei tule miehelle itseinho ja s

• Suomiakat.vittuun

Tyypillisen katkeran suomalaisen akan ininää. Ei kukaan järkevä mies ala suomalaisen lorton kanssa millekään, mitäs olette niin paskoja.

Aloittaja, hae eukko thaikuista ja unohda hiivavittuiset suomihuorat.

• eirahasta

Sinä se paska olet. Ja kyllä alkaisit, mut kun et kelpaa suomen naisille. Osta sitte thaikku tms. ja koita sulkea silmät kun sulle nauretaan siksi takanapäin. Jos noita pareja katsoo niin thaikun hakenut mies on yleensä joko hyvin ruma tai vanha ja ruma. Mielensä rumuus sentään ei näy, mutta tulee todettavaksi toiminnastaan. Säälittävää.

• YuumaChao

Suomilainen mies ei pese häntä, ei kampaa, haisee talile on paljon pahaa aftershave lian päälle. Ravintoi rasva ja lenkki. Rumat look. Huono suu pahat puhe. ei hymyile. Vihaa pilkkaa omaa vanhempiaa ja omaa kansaa ja Suomiea.

• eirahasta

Siinäpä se tuli suomalainen mies tyhjentävästi kuvatuksi 😃 . Ei vaineskaan! Suomalainen mies on ihan ok. Tuhat kertaa tuontitavaraa parempi. Toki Pohjoismaissa on varmasti kivoja ihmisiä . Ja usassakin myös. Maasta jossa on kovin patriarkaalinen kulttuuri ja uskonto ei miestä kannata ottaa.

• RunkkaavatRuohosipulit

Korjatkaa nyt jumalauta tota helvetin kielenkäyttöä saatana perkele. Nyt vittu tuli lähtö.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7435
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5384
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      257
      4585
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4485
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      62
      3247
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      48
      2666
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2338
    8. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2312
    9. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      49
      2303
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2174
    Aihe